quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:28 schreef EdmondDantes het volgende:
Als je het niet erg vindt hou ik dat nog even voor me tot ik duidelijkheid heb of er inderdaad niet geleverd wordt. Mochten ze te goeder trouw zijn dan wil ik hun goede naam niet bedoezelen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:16 schreef Poepoog het volgende:
De beste tip tot nu toe, dien gewoon alvast een klacht in bij PayPal. Dan wordt het geld van hun even bevroren van hun rekening. Op die manier weten ze dat het je menis is en heb je ook een manier om te communiceren.
Het is ook zo moeilijk..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:29 schreef Tism het volgende:
Ik ben niet eenzaam, werdt wel alleen wakker vanochtend, dat wel..![]()
[..]
Ik vindt bitterballen gewoon lekker..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Apogist het volgende:
nee, maar wanneer de Wilders Gestapo een paar keer in de knieschuiven van een paar marokkanen heeft geschoten zulllen we zien deze bevolkingsgroep zich formidabel zal beginnen te gedragen in de maatschappij
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:23 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik wil die Polen nog wel eens zien scoren als hun knieschuiven tot pulp zijn getrapt![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als die daarbij een ajacied zijn knieschuiven sloopt, vind ik het goed.
Verwacht niks van de wedstrijd. ajacieden weten hun arrogantie weer goed te tonen, bevestigd alleen maar waarom ik er zo een hekel aan heb.
Benieuwd hoe Feijenoord gaat spelen. Iig met Schreuder centraal op het middenveld...
Principieel ga ik hier niet verder op in...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat we een princypeverschil hebben maakt mij nog geen huilie.
Ik denk zelfs dat aan het eind van de rit mijn tolerantiegrens nog heel wat hoger ligt dan hij zou moeten/hoeven liggen.
Ik moest echt ff denken wat daar nou mee bedoeld werdquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef Kees22 het volgende:
Ik ben hem kwijt, maar ergens had iemand het over "door de knieschuiven schieten".
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:01 schreef chacama het volgende:
We zijn naar Neeltje Jans geweest en ze heeft het geweldig naar haar zin gehad. Met water spelen, maar ook voelen wat oorkaankracht is voor een mega ventilator.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef Ayca het volgende:
geen zin om te koken,
en we hadden nog sarma thuis dus even een salade bij maken en smullen maar
Wat zou Freuds analyse zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:52 schreef Publik_Enemy het volgende:
Ja dan moet je ook gaan analiseren welke kiezers hij aantrekt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef hermanberghuis het volgende:
Kunnen jullie die onzin reacties buiten wegen laten.
Hij zal zin gehad hebben in bagels.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Oppassen. Hiermee bagetalliseer je de Holocaust.
Ik kan me niet voorstellen dat we die al hebben gehad!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat mensen zoieozo die alcohol broeisels door hun strot krijgen. Dat is geen mannelijkheid meer dat is stupiditeit van de bovenste plank!"O kijk mij ik heb alcohol gedronken ik voel me goed en ben een echte man wha la la la.." Idiots.
Het zou kunnen! Van die Roemeense vleesrolletjes in koolblad... Lekker hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:35 schreef Mirjam het volgende:
ik lurk hier alleen maar, maar deze wilde ik jullie niet onthouden:
[..]
Nééquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Van de FP
Taalpuncturist 'vernielt' straatnaamborden
Djeez
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Is wel een van de allermooiste van de laatste tijd hoor
En inmiddels is het aangepast
Appels, peren en kniesoren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?
We hebben al een hele zooi verdedigers gehad sinds Stam, dan zou je denken dat die rotte peren er wel een keer uit zouden zijn, maar het wordt alleen maar erger.
Wat mij betreft wordt de hele nieuwe verdediging gebouwd op Alderweireld. Da's de enige waar ik écht vertrouwen in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |