En ook heel gewone dingen als praten met een ander of fantaseren, als dat inhoudt dat ik in een relatie tekort kom.quote:
Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef S_1980 het volgende:
Zoenen en verder vind ik vreemd gaan.
Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.
Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
Dan kun je maar beter binnen blijvenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ook heel gewone dingen als praten met een ander of fantaseren, als dat inhoudt dat ik in een relatie tekort kom.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent?Het is toch juist achterbaks als je achter iemands rug om dingen gaat doen waarvan het 'dissen' zou zijn als diegene erbij zou zijn? Grow some balls en doe het gewoon waar je vriendin bij staat als je graag flirt met anderen.
Het is dus gewoon even je ego strelen door aandacht te krijgen omdat je vriend je op zo'n moment geen aandacht kan geven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]ik vind het ook niet netjes om te flirten als mijn vriend er bij is
maar ik flirt heus wel eens als hij er niet is
gewoon, omdat het leuk is om te flirten
Wil niet zeggen dat ik verder wat wil, dus is het geen "dissen" maar ik vind het wel respectloos om het te doen als hij er bij is (dan heb ik er ook geen behoefte aan want dan is hij er toch om mee te flirten?)
waar lees je dat het iets met mijn ego te maken heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:30 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Het is dus gewoon even je ego strelen door aandacht te krijgen omdat je vriend je op zo'n moment geen aandacht kan geven?
Niet zodanig veel met anderen praten dat je niet meer met je partner praat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter binnen blijven
Niet met andere praten?
Het streelt je ego. Blijkbaar nog onbewust ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar lees je dat het iets met mijn ego te maken heeft?
Flirten is leuk, het is een spel en dat vind ik leuk
Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent?Het is toch juist achterbaks als je achter iemands rug om dingen gaat doen waarvan het 'dissen' zou zijn als diegene erbij zou zijn? Grow some balls en doe het gewoon waar je vriendin bij staat als je graag flirt met anderen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.
Als mijn vriendin thuiskomt en vertelt dat ze een heel bla bla verhaal met een gladjakker heeft gehad (en daarna gewoon naar huis naar mij is gegaan) vind ik dat prima en vaak zelfs een amusant verhaal.
Zo heb ik weer een vriendin die dat niet snapt...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:
Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.
Als mijn vriendin thuiskomt en vertelt dat ze een heel bla bla verhaal met een gladjakker heeft gehad (en daarna gewoon naar huis naar mij is gegaan) vind ik dat prima en vaak zelfs een amusant verhaal.
Duh maar dat maakt het toch niet meteen het hoofddoel dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Het streelt je ego. Blijkbaar nog onbewust ook
Nee mannen kunnen dat nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Duh maar dat maakt het toch niet meteen het hoofddoel dan?
Misschien is dit weer een man/vrouw verschilletje
Vrouwen kunnen ook gewoon dingen doen omdat het leuk is en denken niet alleen maar aan hun ego
Of het ligt gewoon aan jou... Wat jij niet die kerel met dat topic over je naam in de rug van je vriendin krassen terwijl je dr nam?
Dat lijken me wel ego issues ja
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef liefie_ het volgende:dan moet het wel kloppen! en aangezien we ook allemaal het zelfde zijn zul je wel gelijk hebben
Ja, zit wat in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef S_1980 het volgende:
Zoenen en verder vind ik vreemd gaan.
Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.
Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.
Aan de andere kant hou je elkaar dus gewoon voor de gek.
Je weet van elkaar dat je het doet, maar bij elkaar een beetje de schijn wekken dat het niet zo is.
Als je er van elkaar niet tegen kan, doe het dan ook niet als je niet bij elkaar bent denk ik dan weer.
Het niet doen oals je bij elkaar bent hoeft niet alleen te komen doordat je er niet tegen kan maar jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.
Aan de andere kant hou je elkaar dus gewoon voor de gek.
Je weet van elkaar dat je het doet, maar bij elkaar een beetje de schijn wekken dat het niet zo is.
Als je er van elkaar niet tegen kan, doe het dan ook niet als je niet bij elkaar bent denk ik dan weer.
Ja kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het nogal lam dat je niet gaat zitten ouwehoeren op momenten dat je het wel zou doen alleen omdat je vent er bij staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het niet doen oals je bij elkaar bent hoeft niet alleen te komen doordat je er niet tegen kan maar ja
En hoezo schijn? als je toch gewoon open bent over wat je doet? dan is er ook geen schijn
Het is iets grappigs, again: een spelletje
Soms vertel ik dat gewoon hoor als het uitemate grappig was of zo
huilie huiliequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het nogal lam dat je niet gaat zitten ouwehoeren op momenten dat je het wel zou doen alleen omdat je vent er bij staat.
Ik vind dat nep en kan persoonlijk heel erg slecht omgaan met dat soort schijnvertoningen. Ook al zeg je het als je het wel hebt gedaan als je weer es alleen op pad gaat.
Als je iets niet doet omdat ik er bij sta, doe het dan uberhaupt niet. Dat is wat ik bedoel.
Beetje flirten heb ik niet perse wat op tegen, maar doe het dan ook als ik het kan zien en niet alleen als ik er niet bij ben.
Dan ben je ook niet zo aan het ouwehoeren met mijn vertrouwen.
Dat we een princypeverschil hebben maakt mij nog geen huilie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
huilie huilie
Het zal mij persoonlijk een reet roesten of mijn vriendin met andere mannen zit te sjansen zonder dat ik er bij ben. Ze mag van mij kijken en flirten wat ze wil, zolang ze maar thuis komt eten!
Trouwens, flirten met anderen waar je partner bij is, kom op, dat slaat gewoon nergens op
Ze mag wel sjansen etc. maar niet bij iemand anders thuis eten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
huilie huilie
Het zal mij persoonlijk een reet roesten of mijn vriendin met andere mannen zit te sjansen zonder dat ik er bij ben. Ze mag van mij kijken en flirten wat ze wil, zolang ze maar thuis komt eten!
Trouwens, flirten met anderen waar je partner bij is, kom op, dat slaat gewoon nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |