eerst dacht ik ja wat daar staatquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:27 schreef DDBtje het volgende:
Vreemdgaan vind ik moeilijk te defineren. Eigenlijk alles wat je doet, waarvan je weet dat je partner dat niet goedkeurt (op seksueel gebied) is vreemdgaan.
Bij een open relatie is dit minder dan bij een monogame relatie.
Pffff stel je even aan zeg! Daar blijkt uit dat je totaal niet zelf verzekerd bent als je al zo snel boos zou worden. (of je hebt een te zielig klein kort lontje)quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Als m'n vriendin naar een andere jongen kijkt word ik soms al kwaad.
goed puntquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef S_1980 het volgende:
Zoenen en verder vind ik vreemd gaan.
Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.
Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
En ook heel gewone dingen als praten met een ander of fantaseren, als dat inhoudt dat ik in een relatie tekort kom.quote:
Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef S_1980 het volgende:
Zoenen en verder vind ik vreemd gaan.
Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.
Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
Dan kun je maar beter binnen blijvenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ook heel gewone dingen als praten met een ander of fantaseren, als dat inhoudt dat ik in een relatie tekort kom.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent?Het is toch juist achterbaks als je achter iemands rug om dingen gaat doen waarvan het 'dissen' zou zijn als diegene erbij zou zijn? Grow some balls en doe het gewoon waar je vriendin bij staat als je graag flirt met anderen.
Het is dus gewoon even je ego strelen door aandacht te krijgen omdat je vriend je op zo'n moment geen aandacht kan geven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]ik vind het ook niet netjes om te flirten als mijn vriend er bij is
maar ik flirt heus wel eens als hij er niet is
gewoon, omdat het leuk is om te flirten
Wil niet zeggen dat ik verder wat wil, dus is het geen "dissen" maar ik vind het wel respectloos om het te doen als hij er bij is (dan heb ik er ook geen behoefte aan want dan is hij er toch om mee te flirten?)
waar lees je dat het iets met mijn ego te maken heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:30 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Het is dus gewoon even je ego strelen door aandacht te krijgen omdat je vriend je op zo'n moment geen aandacht kan geven?
Niet zodanig veel met anderen praten dat je niet meer met je partner praat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter binnen blijven
Niet met andere praten?
Het streelt je ego. Blijkbaar nog onbewust ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar lees je dat het iets met mijn ego te maken heeft?
Flirten is leuk, het is een spel en dat vind ik leuk
Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom is het wel 'dissen' als je bij elkaar bent maar niet als je niet samen bent?Het is toch juist achterbaks als je achter iemands rug om dingen gaat doen waarvan het 'dissen' zou zijn als diegene erbij zou zijn? Grow some balls en doe het gewoon waar je vriendin bij staat als je graag flirt met anderen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:
[..]
Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.
Als mijn vriendin thuiskomt en vertelt dat ze een heel bla bla verhaal met een gladjakker heeft gehad (en daarna gewoon naar huis naar mij is gegaan) vind ik dat prima en vaak zelfs een amusant verhaal.
Zo heb ik weer een vriendin die dat niet snapt...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef S_1980 het volgende:
Het is 'dissen' als je vriendin met een gladjakker staat te sjansen, dat is respectloos want jij wordt dan in je eer ter plekke aangetast.
Als mijn vriendin thuiskomt en vertelt dat ze een heel bla bla verhaal met een gladjakker heeft gehad (en daarna gewoon naar huis naar mij is gegaan) vind ik dat prima en vaak zelfs een amusant verhaal.
Duh maar dat maakt het toch niet meteen het hoofddoel dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Het streelt je ego. Blijkbaar nog onbewust ook
Nee mannen kunnen dat nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Duh maar dat maakt het toch niet meteen het hoofddoel dan?
Misschien is dit weer een man/vrouw verschilletje
Vrouwen kunnen ook gewoon dingen doen omdat het leuk is en denken niet alleen maar aan hun ego
Of het ligt gewoon aan jou... Wat jij niet die kerel met dat topic over je naam in de rug van je vriendin krassen terwijl je dr nam?
Dat lijken me wel ego issues ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |