abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71748473
Ik heb onlangs e.e.a. besteld bij een webwinkel, maar ik begin te twijfelen of er uberhaupt wel geleverd wordt. Ik heb van tevoren even de naam van de winkel door google gehaald en kreeg geen resultaten die reden tot twijfels over de betrouwbaarheid van de webwinkel gaven.

Mijn bestelling heb ik direct betaald met Paypal en ik heb hiervan bevestiging gekregen van de webwinkel. Voor zover ik kan ontdekken is mijn bestelling echter nog niet verzonden. Als de bestelling verzonden was zou namelijk een bevestiging met track en trace code verzonden worden.
Op e-mails wordt niet gereageerd en ook op het invullen van het contactforuier op de website krijg ik geen reactie. De website is in de tussentijd echter wel enkele malen aangepast (nieuwe acties, nieuwe producten etc).

Vooralsnog wil ik de verkoper het voordeel van de twijfel geven, maar zou alvast willen weten wat er aan te doen is mocht niet geleverd worden.

Voor zover ik heb kunnen ontdekken heb ik een goede kans ik als een geschil open via Paypal. Als ik het goed begrepen heb moet de verkoper dan aan kunnen tonen dat hij wel degelijk het pakketje verzonden heeft met een track & trace code of verzendbewijs. Mocht de verkoper hieraan niet kunnen voldoen dan zou ik in het gelijk gesteld worden en mijn geld terug krijgen.

Heeft iemand ervaring met geschillen via Paypal en kan hier e.e.a. over toelichten?

**Voor de duidelijkheid, de naam van de winkel heb ik achterwege gelaten aangezien nog niet vaststaat dat ze niet naar eer en geweten handelen.**
Do your worst, for I will do mine..
pi_71748567
Als je het zaakje niet vertrouwd kan je je geld laten terugstorten door Paypal,
binnen 4 weken.

moet je even op de site van Paypal neuzen hoe dat precies in zijn werk gaat.

https://www.paypal.com/nl(...)er_complaint-outside
pi_71748594
Naar mijn weten heeft PayPal een kopersbescherming, maar goed daar zullen wel wat voorwaarden mee gemoeid zijn. Bij geen antwoord krijgen van de webwinkel zou ik sowieso snel ingrijpen.

Succes!
  PR/Manusje van alles maandag 10 augustus 2009 @ 00:08:46 #4
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71748716
zijn ze niet gewoon op vakantie?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71748745
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan hoort dat op de website te staan of op de bevestiging toch?
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:14:07 #6
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_71748840
quote:
In dat geval kan de verkoper protest indienen bij Paypal en kun jij aangeven of je accoord gaat met de uitleg en je klacht (niet je storneringsverzoek) wil intrekken.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_71748883
quote:
Daar had ik aan gedacht, maar de website wordt wel up te date gehouden. Dat zou waarschijnlijk niet gebeuren als ze op vakantie waren.
pi_71748916
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Daar had ik aan gedacht, maar de website wordt wel up te date gehouden. Dat zou waarschijnlijk niet gebeuren als ze op vakantie waren.
Heb je al gebeld of gemaild om te informeren?
pi_71748933
Ben wel benieuwd naar de webshop eigenlijk. Kun je die even PM'en?
pi_71748972
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef FANN het volgende:
Als je het zaakje niet vertrouwd kan je je geld laten terugstorten door Paypal,
binnen 4 weken.

moet je even op de site van Paypal neuzen hoe dat precies in zijn werk gaat.

https://www.paypal.com/nl(...)er_complaint-outside
In de eerste alinea staat al dat er alleen terugbetaald kan worden als er nog geld op de rekening van de verkoper staat..
pi_71748987
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:17 schreef Anchor het volgende:
Wellicht kan hij de naam hier gewoon noemen, dan kunnen wij allemaal kijken of we ervaring met deze winkel hebben. Zo ja welke ervaring .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_71749004
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

In de eerste alinea staat al dat er alleen terugbetaald kan worden als er nog geld op de rekening van de verkoper staat..
en je weet zeker dat hun banksaldo o,o is?
pi_71749060
En aangifte doen van oplichting natuurlijk Is het trouwens wel een nederlandse website?
Er gaat niets boven Groningen
pi_71749159
Paypal koperbescherming is alleen Ebay en MP. Je kunt een geschil starten maar of je geld terug krijgt is maar of je het kunt bewijzen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:27:22 #15
26777 MrTorture
pi_71749173
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Er zijn vast meer slachtoffers, krijg je hun geld terug. Soort van piramidespel.
Vis een optie?
pi_71749191
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:17 schreef Anchor het volgende:
Als je het niet erg vindt hou ik dat nog even voor me tot ik duidelijkheid heb of er inderdaad niet geleverd wordt. Mochten ze te goeder trouw zijn dan wil ik hun goede naam niet bedoezelen.

Het gaat om een webwinkel die kleding verkoopt, o.a. wat apartere dingen die je doorgaans niet bij de H&M etc tegenkomt (voor zover ik weet dan). Onder andere een kei leuk jurkje besteld voor mijn vriendinnetje.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:29:02 #17
26777 MrTorture
pi_71749211
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef appelsjap het volgende:
Paypal koperbescherming is alleen Ebay en MP. Je kunt een geschil starten maar of je geld terug krijgt is maar of je het kunt bewijzen.
Nee hoor, heb goede ervaring met koperbescherming. Zonder lastig gedoe.
Vis een optie?
pi_71749221
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef sander-3 het volgende:
En aangifte doen van oplichting natuurlijk Is het trouwens wel een nederlandse website?
Uh hoezo dan?

Hij is toch nog niet opgelicht.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef appelsjap het volgende:
Ik kreeg vorige keer bij bedrijven uit het VK en China ook het geld teruggestort na gedoe bij het afleveren. De bescherming werkt niet alleen bij eBay en MP.
pi_71749254
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Nee hoor, heb goede ervaring met koperbescherming. Zonder lastig gedoe.
Ik heb ook een keer gewoon mijn geld teruggestord gekregen, ik weet alléén niet meer precies
hoe dat ging, is alweer een tijdje terug ...

en dan vergeet ik dat weer...
pi_71749266
Hoe lang geleden heb je besteld en wat staat er in de leverings/algemene-voorwaarden van de webshop over de leveringstermijn?
dag
pi_71749305
hoezo lijkt het alsof het bedrijf niet gaat leveren? wacht je er nu 2 dagen op ofzo?
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:33:50 #22
260256 For_now
niks nada noppes te melden
pi_71749321
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Er zijn vast meer slachtoffers, krijg je hun geld terug. Soort van piramidespel.
Of een heel jong iemand.
Ik zou via de KVK het telefoonnummer traceren en dan eens bellen.
pi_71749332
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef Peter het volgende:
Hoe lang geleden heb je besteld en wat staat er in de leverings/algemene-voorwaarden van de webshop over de leveringstermijn?
m.a.w. komen ze de afspraak niet na of ben jij gewoon te haastig met je conclusies?
En waaruit bestaan je vermoedens?
dag
pi_71749368
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:19 schreef FANN het volgende:

[..]

en je weet zeker dat hun banksaldo o,o is?
Dat zeg ik niet, maar als de koper verkeerde intenties heeft zou hij dan aan terugbetaling kunnen ontkomen door zijn saldo naar zijn bankrekening te boeken. Dat wil m.i. zeggen dat er mogelijkheden zijn om onder terugbetaling te ontkomen bij een geschil.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef sander-3 het volgende:
Het is inderdaad een Nederlandse website. Indien er sprake is van oplichting en een geschil bij paypal biedt geen uitkomst is aangifte doen idd een optie.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Via google kan ik geen slechte ervaringen vinden. Bij oplichting zouden er toch wel wat negatieve topics en reviews te vinden moeten zijn lijkt me?
pi_71749382
Om welke webwinkel gaat het? wellicht dat er ier iemand rondloopt die met die toko ervaring heeft.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:40:11 #26
260256 For_now
pi_71749437
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:36 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar als de koper verkeerde intenties heeft zou hij dan aan terugbetaling kunnen ontkomen door zijn saldo naar zijn bankrekening te boeken. Dat wil m.i. zeggen dat er mogelijkheden zijn om onder terugbetaling te ontkomen bij een geschil.
Lijkt me sterk dat hij er zo makkelijk van af komt.
Je kan van alles in die voorwaarden zetten maar de wet is toch iets sterker dan dat dacht ik zo.
pi_71749481
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Heb je al gebeld of gemaild om te informeren?
pi_71749551
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef Peter het volgende:
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:33 schreef mschol het volgende:
hoezo lijkt het alsof het bedrijf niet gaat leveren? wacht je er nu 2 dagen op ofzo?
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:34 schreef Peter het volgende:

[..]

m.a.w. komen ze de afspraak niet na of ben jij gewoon te haastig met je conclusies?
En waaruit bestaan je vermoedens?
Ik heb iets meer dan 2 weken geleden besteld. De levertijd volgens hun website zou 10 - 15 dagen zijn. Het zou goed kunnen dat het gewoon even iets langder duurt, daarom hoor je mij ook niet zeggen dat er harde redenen zijn om aan te nemen dat de verkoper niet te goeder trouw handeld.

De reden dat ik twijfels krijg komt voort uit het feit dat ik geen reactie krijg op mijn e-mails en dat het erop lijkt dat er uberhaupt nog niets verzonden is. Dan zou ik immers een bevestiging en track & trace moeten krijgen.

Daarom ga ik bewust ook niet met namen gooien, het kan best zo zijn dat het door drukte even wat langer duurt of iets dergelijks. De reden dat ik dit topic open is dat ik wil weten wat mijn opties zijn mocht er sprake zijn van oplichting/niet nakomen van verplichtingen. En de ervaring van mensen met het openen van een geschil via Paypal.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:33 schreef For_now het volgende:

[..]

Of een heel jong iemand.
Ik zou via de KVK het telefoonnummer traceren en dan eens bellen.
Een KVK nummer kan ik niet vinden op de website.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:49:06 #29
260256 For_now
pi_71749584
Dat het langer duurt dan de indicatie bij dat artikel.. tja, dat kan.. misschien heeft de post wel een pakketje weggemaakt of is de verzender ziek, wachten ze op de leverancier, tijdelijk niet voorradig etc. etc.
Wat staat er in de voorwaarden over maximale leveringstermijn?
dag
pi_71749587
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:40 schreef For_now het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat hij er zo makkelijk van af komt.
Je kan van alles in die voorwaarden zetten maar de wet is toch iets sterker dan dat dacht ik zo.
Kan kloppen, maar er is een verschil tussen wettelijk gelijk hebben en gelijk krijgen. Denk aan voorwaarden die een ' normale' winkel aangeeft die in strijd zijn met het consumentenrecht. O.a. het beperken van garantie etc.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:42 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb gemailt en het contactformulier op de website gebruikt, zoals gemeld in de OP.
pi_71749660
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:50 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Ik heb gemailt en het contactformulier op de website gebruikt, zoals gemeld in de OP.
o jah... nah.... ik zou gewoon bellen... of staat dat ook in die OP die was een beetje lang
pi_71749661
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:50 schreef Peter het volgende:
Dat het langer duurt dan de indicatie bij dat artikel.. tja, dat kan.. misschien heeft de post wel een pakketje weggemaakt of is de verzender ziek, wachten ze op de leverancier, tijdelijk niet voorradig etc. etc.
Wat staat er in de voorwaarden over maximale leveringstermijn?
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn, daarom hoor je mij ook niemand beschuldigen van oplichting oid. Wat hun leveringsvoorwaarden betreft, daarin staat dat alsde levering dusdanig is dat er redelijkerwijs niet verlangd kan worden dat de klant de overeenkomst in stand laat, dat die dan beeindigd kan worden.

Dan is het maar de vraag wat hun verstaan onder redelijkerwijs. Ik zou zelf denken aan 30 dagen, een termijn die wel vaker gehanteerd wordt (maar voor zover ik weet niet wettelijk is).
pi_71749687
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef FANN het volgende:

[..]

o jah... nah.... ik zou gewoon bellen... of staat dat ook in die OP die was een beetje lang
Mjah klopt, op een of de andere manier worden die stukjes bij mij altijd behoorlijk lang. Op hun website staat geen telefoonnummer, maar bij ' contact' wordt aangewezen op zo'n contactformulier.
pi_71749722
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Dat zou goed mogelijk kunnen zijn, daarom hoor je mij ook niemand beschuldigen van oplichting oid. Wat hun leveringsvoorwaarden betreft, daarin staat dat alsde levering dusdanig is dat er redelijkerwijs niet verlangd kan worden dat de klant de overeenkomst in stand laat, dat die dan beeindigd kan worden.

Dan is het maar de vraag wat hun verstaan onder redelijkerwijs. Ik zou zelf denken aan 30 dagen, een termijn die wel vaker gehanteerd wordt (maar voor zover ik weet niet wettelijk is).
http://www.armande.net/regelgeving_internetshops.html
pi_71749899
De beste tip tot nu toe, dien gewoon alvast een klacht in bij PayPal. Dan wordt het geld van hun even bevroren van hun rekening. Op die manier weten ze dat het je menis is en heb je ook een manier om te communiceren.
pi_71750032
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef EdmondDantes het volgende:
Die termijn is wel wettelijk.
quote:
Ja en
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_71750260
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:26 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja en
Ja wat en

ik gaf gewoon even de website door met de wetregelgeving van webshops

misschien dat TS daar wat aan heeft, mag dat ook al niet meer

ik ging trouwens slapen

succes TS !
pi_71750293
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:50 schreef FANN het volgende:
Ja wat en

ik gaf gewoon even de website door met de wetregelgeving van webshops

misschien dat TS daar wat aan heeft, mag dat ook al niet meer

ik ging trouwens slapen

succes TS !
Jouw link is verre van compleet en noemt slechts de afkoelingsperiode. En die is bij TS niet aan de orde.

Kortom, je mag van mij van alles maar hier heeft TS geen ruk aan.

Welterusten.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_71750306
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:53 schreef r_one het volgende:

[..]

Jouw link is verre van compleet en noemt slechts de afkoelingsperiode. En die is bij TS niet aan de orde.

Kortom, je mag van mij van alles maar hier heeft TS geen ruk aan.

Welterusten.
geef jij hem dan even de complete link...

slaap lekker ........
pi_71750331
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:55 schreef FANN het volgende:

slaap lekker ........
daar vroeg TS helemaal niet naar...

.
pi_71751480
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:47 schreef EdmondDantes het volgende:
Ik heb iets meer dan 2 weken geleden besteld. De levertijd volgens hun website zou 10 - 15 dagen zijn.
Misschien hebben ze het over werkdagen?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_71751495
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 01:55 schreef FANN het volgende:

[..]

slaap lekker ........
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1977

"Wet koop op afstand"
quote:
Uitvoering van de overeenkomst
De verkoper moet binnen dertig dagen na de bestelling het product of de dienst leveren, tenzij hierover expliciet een andere afspraak is gemaakt. Als de bestelling niet kan worden geleverd, moet de verkoper je daarvan op de hoogte stellen en eventuele betalingen terugstorten. De verkoper mag alleen een product of dienst leveren van gelijke kwaliteit en prijs als deze mogelijkheid van tevoren is genoemd.
dus maximaal 30 dagen heeft de verkoper de tijd om wat te leveren....
pi_71895064
als dit bij de pabo besteld is dat duurt altijd wel lang tot het geleverd word, en die hebben ook geen tel nr. alleen contactformulier maar daar reageren ze meestal wel op, alleen de levertijd duurt bij hun lang.
pi_71896681
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:07 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Misschien hebben ze het over werkdagen?
Zou kunnen, maar die periode zou dan inmiddels verstreken zijn, en nog steeds geen pakketje.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 07:13 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1977

"Wet koop op afstand"
[..]

dus maximaal 30 dagen heeft de verkoper de tijd om wat te leveren....
Dat wist ik niet, thanks voor de tip!
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 04:08 schreef angel25808 het volgende:
als dit bij de pabo besteld is dat duurt altijd wel lang tot het geleverd word, en die hebben ook geen tel nr. alleen contactformulier maar daar reageren ze meestal wel op, alleen de levertijd duurt bij hun lang.
Het pakketje komt niet van de pabo. Die leveren inderdaad niet bepaald snel, maar zijn wel vrij goed te bereiken.

Ik heb enkele dagen geleden nog een keer een e-mail gestuurd naar het e-mailadres van de Paypal rekening, maar tot dusver geen reactie.
pi_71897656
Ik neem aan dat de aangegeven levertijd nu ruimschoots is overschreden....
Wat ga je er nu aan doen?
pi_71898325
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef Anchor het volgende:
Ik neem aan dat de aangegeven levertijd nu ruimschoots is overschreden....
Wat ga je er nu aan doen?
Aangezien in hun algemene voorwaarden aangegeven staat dat de levertijd slechts een indicatie is kan ik er nu weinig aan doen. Als ik het goed begrepen heb zijn ze pas nalatig als ze niet binnen 30 dagen leveren (uitgaande van de wet koop op afstand).
pi_71898430
Eng hè, bellen
pi_71898442
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

Aangezien in hun algemene voorwaarden aangegeven staat dat de levertijd slechts een indicatie is kan ik er nu weinig aan doen. Als ik het goed begrepen heb zijn ze pas nalatig als ze niet binnen 30 dagen leveren (uitgaande van de wet koop op afstand).
Maar ondertussen reageren ze nog steeds niet op je vragen, toch?
Mocht het 'uiteindelijk' misgaan, zou je dan wel willen aangeven om welke shop het gaat?
Succes ermee iig.
pi_71898891
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef kikoooooo het volgende:
Eng hè, bellen
OMG!! Je hebt een telefoon uitgevonden die mensen kan bellen zonder dat je hun nummer hebt! Vergeet je niet even het patentje aan te vragen enzo?

Bellen gaat vrij lastig als je geen telefoonnummer van ze hebt.

Moeilijk hè, lezen...
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:39 schreef Anchor het volgende:

[..]

Maar ondertussen reageren ze nog steeds niet op je vragen, toch?
Mocht het 'uiteindelijk' misgaan, zou je dan wel willen aangeven om welke shop het gaat?
Succes ermee iig.
De eerste reactie van hen op een e-mail van mij moet ik nog krijgen. Wat klantenservice betreft zullen ze bij mij geen punten scoren. Ik kan best begrijpen dat ze het even druk hebben of dat ze zelf zitten te wachten op een leverancier of wat dan ook, maar ik zou het op prijs stellen als ze dat dan ook even terugkoppelen.

Ik heb nog een klein sprankje hoop dat het pakje alsnog binnen komt, maar mocht ik het volgende week nog niet hebben dan maak ik een geschil aan via Paypal, laat ze maar aantonen dat ze het verzonden hebben.

Mocht het niet netjes aflopen dan wil ik best even melden om welke webshop het gaat.
pi_71898955
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

OMG!! Je hebt een telefoon uitgevonden die mensen kan bellen zonder dat je hun nummer hebt! Vergeet je niet even het patentje aan te vragen enzo?

Bellen gaat vrij lastig als je geen telefoonnummer van ze hebt.

Moeilijk hè, lezen...
[..]
Met een beetje slim googlen, of sidn.nl gebruiken moet je vast een heel eind kunnen komen.
pi_71899100
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Met een beetje slim googlen, of sidn.nl gebruiken moet je vast een heel eind kunnen komen.
Googlen heb ik geprobeerd, daar kom ik niet veel verder mee. Sidn.nl is wel een goede tip! Het is een .com website, dus ik heb even gekeken bij whois.net, en nu heb ik wat contactinfo!

Dus toch bedankt enzo!
pi_71902065
Als een webshop niet eens fatsoenlijk een telefoonnummer op zijn website heeft zou ik er nieteens bestellen.
pi_71902915
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:30 schreef Man_of_Aran het volgende:
Als een webshop niet eens fatsoenlijk een telefoonnummer op zijn website heeft zou ik er nieteens bestellen.
Dat is voor mij niet direct een reden om er niets te kopen. Er zijn genoeg 'grote' bedrijven die hun telefoonnummer bewust niet op hun website zetten.

Ik kijk meestal of de website er goed uitziet, geen rare taalfouten en of er slechte ervaringen te vinden zijn.

Het feit dat je met paypal kunt betalen werkt bij mij ook wel, die schijnen een vrij goede kopersbescherming te hebben.
pi_72021054
Toch even een update, ik heb vanmiddag uiteindelijk toch nog mijn pakketje mogen ontvangen! Weliswaar niet binnen de door hen aangegeven levertijd, maar beter laat dan nooit. Het pakje was overigens wel lichtelijk beschadigd (ingescheurd), maar de spullen zijn gelukkig niet beschadigd.

Ondanks dat mijn bestelling uiteindelijk toch terecht is gekomen neem ik het hen niet in dank af dat ze nooit gereageerd hebben op de e-mails die ik gestuurd heb. Het had hen gesierd als ze even hadden laten weten dat ze het druk hadden (of wat voor reden dan ook), en dat daardoor de levering iets langer op zich kon laten wachten. In dit geval uiteindelijk niet zo’n probleem, maar ik wil niet weten hoe ze dan omgaan met retouren of klachten.

Waarom een track & trace nummer niet is verstrekt is me nog steeds niet duidelijk, het track & trace nummer staat wel op het pakketje. Dan had ik in ieder geval geweten dat het onderweg was en had ik het kunnen controleren.

Aangezien ik uiteindelijk mijn spullen heb gekregen vindt ik het niet nodig hun naam door het slijk te halen, aangezien het enige verwijt wat ik ze kan maken een gebrek aan klantvriendelijkheid is. De bestelling is immers (net) binnen de wettelijke termijn van 30 dagen geleverd en in hun voorwaarden staat aangegeven dat de opgegeven levertermijn slechts een indicatie is.

Voor degenen die het topic gevolgd hebben, mocht je geen telefoonnummer vinden op de website waar je kleding wil bestellen, ga dan niet blind op de aangegeven levertijd..
pi_72037598
Fijn dat je het toch nog hebt ontvangen. Ondanks het slechte bereik van deze partij zou het ook goed kunnen dat de vertraging is opgelopen bij het verzenden ervan, oftewel; de luchtpost cq TNT. Maar dat zouden teveel toevalligheden bij elkaar zijn denk ik.

Bedankt voor de update.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')