abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71898955
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef EdmondDantes het volgende:

[..]

OMG!! Je hebt een telefoon uitgevonden die mensen kan bellen zonder dat je hun nummer hebt! Vergeet je niet even het patentje aan te vragen enzo?

Bellen gaat vrij lastig als je geen telefoonnummer van ze hebt.

Moeilijk hè, lezen...
[..]
Met een beetje slim googlen, of sidn.nl gebruiken moet je vast een heel eind kunnen komen.
pi_71899100
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Met een beetje slim googlen, of sidn.nl gebruiken moet je vast een heel eind kunnen komen.
Googlen heb ik geprobeerd, daar kom ik niet veel verder mee. Sidn.nl is wel een goede tip! Het is een .com website, dus ik heb even gekeken bij whois.net, en nu heb ik wat contactinfo!

Dus toch bedankt enzo!
Do your worst, for I will do mine..
pi_71902065
Als een webshop niet eens fatsoenlijk een telefoonnummer op zijn website heeft zou ik er nieteens bestellen.
pi_71902915
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:30 schreef Man_of_Aran het volgende:
Als een webshop niet eens fatsoenlijk een telefoonnummer op zijn website heeft zou ik er nieteens bestellen.
Dat is voor mij niet direct een reden om er niets te kopen. Er zijn genoeg 'grote' bedrijven die hun telefoonnummer bewust niet op hun website zetten.

Ik kijk meestal of de website er goed uitziet, geen rare taalfouten en of er slechte ervaringen te vinden zijn.

Het feit dat je met paypal kunt betalen werkt bij mij ook wel, die schijnen een vrij goede kopersbescherming te hebben.
pi_72021054
Toch even een update, ik heb vanmiddag uiteindelijk toch nog mijn pakketje mogen ontvangen! Weliswaar niet binnen de door hen aangegeven levertijd, maar beter laat dan nooit. Het pakje was overigens wel lichtelijk beschadigd (ingescheurd), maar de spullen zijn gelukkig niet beschadigd.

Ondanks dat mijn bestelling uiteindelijk toch terecht is gekomen neem ik het hen niet in dank af dat ze nooit gereageerd hebben op de e-mails die ik gestuurd heb. Het had hen gesierd als ze even hadden laten weten dat ze het druk hadden (of wat voor reden dan ook), en dat daardoor de levering iets langer op zich kon laten wachten. In dit geval uiteindelijk niet zo’n probleem, maar ik wil niet weten hoe ze dan omgaan met retouren of klachten.

Waarom een track & trace nummer niet is verstrekt is me nog steeds niet duidelijk, het track & trace nummer staat wel op het pakketje. Dan had ik in ieder geval geweten dat het onderweg was en had ik het kunnen controleren.

Aangezien ik uiteindelijk mijn spullen heb gekregen vindt ik het niet nodig hun naam door het slijk te halen, aangezien het enige verwijt wat ik ze kan maken een gebrek aan klantvriendelijkheid is. De bestelling is immers (net) binnen de wettelijke termijn van 30 dagen geleverd en in hun voorwaarden staat aangegeven dat de opgegeven levertermijn slechts een indicatie is.

Voor degenen die het topic gevolgd hebben, mocht je geen telefoonnummer vinden op de website waar je kleding wil bestellen, ga dan niet blind op de aangegeven levertijd..
pi_72037598
Fijn dat je het toch nog hebt ontvangen. Ondanks het slechte bereik van deze partij zou het ook goed kunnen dat de vertraging is opgelopen bij het verzenden ervan, oftewel; de luchtpost cq TNT. Maar dat zouden teveel toevalligheden bij elkaar zijn denk ik.

Bedankt voor de update.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')