dan hoort dat op de website te staan of op de bevestiging toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zijn ze niet gewoon op vakantie?
In dat geval kan de verkoper protest indienen bij Paypal en kun jij aangeven of je accoord gaat met de uitleg en je klacht (niet je storneringsverzoek) wil intrekken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daar had ik aan gedacht, maar de website wordt wel up te date gehouden. Dat zou waarschijnlijk niet gebeuren als ze op vakantie waren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je al gebeld of gemaild om te informeren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Daar had ik aan gedacht, maar de website wordt wel up te date gehouden. Dat zou waarschijnlijk niet gebeuren als ze op vakantie waren.
In de eerste alinea staat al dat er alleen terugbetaald kan worden als er nog geld op de rekening van de verkoper staat..quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef FANN het volgende:
Als je het zaakje niet vertrouwd kan je je geld laten terugstorten door Paypal,
binnen 4 weken.
moet je even op de site van Paypal neuzen hoe dat precies in zijn werk gaat.
https://www.paypal.com/nl(...)er_complaint-outside
Wellicht kan hij de naam hier gewoon noemen, dan kunnen wij allemaal kijken of we ervaring met deze winkel hebben. Zo ja welke ervaringquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:17 schreef Anchor het volgende:
Ben wel benieuwd naar de webshop eigenlijk. Kun je die even PM'en?
en je weet zeker dat hun banksaldo o,o is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
In de eerste alinea staat al dat er alleen terugbetaald kan worden als er nog geld op de rekening van de verkoper staat..
Er zijn vast meer slachtoffers, krijg je hun geld terug. Soort van piramidespel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:18 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
In de eerste alinea staat al dat er alleen terugbetaald kan worden als er nog geld op de rekening van de verkoper staat..
Als je het niet erg vindt hou ik dat nog even voor me tot ik duidelijkheid heb of er inderdaad niet geleverd wordt. Mochten ze te goeder trouw zijn dan wil ik hun goede naam niet bedoezelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:17 schreef Anchor het volgende:
Ben wel benieuwd naar de webshop eigenlijk. Kun je die even PM'en?
Nee hoor, heb goede ervaring met koperbescherming. Zonder lastig gedoe.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef appelsjap het volgende:
Paypal koperbescherming is alleen Ebay en MP. Je kunt een geschil starten maar of je geld terug krijgt is maar of je het kunt bewijzen.
Uh hoezo dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef sander-3 het volgende:
En aangifte doen van oplichting natuurlijkIs het trouwens wel een nederlandse website?
Ik kreeg vorige keer bij bedrijven uit het VK en China ook het geld teruggestort na gedoe bij het afleveren. De bescherming werkt niet alleen bij eBay en MP.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef appelsjap het volgende:
Paypal koperbescherming is alleen Ebay en MP. Je kunt een geschil starten maar of je geld terug krijgt is maar of je het kunt bewijzen.
Ik heb ook een keer gewoon mijn geld teruggestord gekregen, ik weet alléén niet meer preciesquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:29 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nee hoor, heb goede ervaring met koperbescherming. Zonder lastig gedoe.
Of een heel jong iemand.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Er zijn vast meer slachtoffers, krijg je hun geld terug. Soort van piramidespel.
m.a.w. komen ze de afspraak niet na of ben jij gewoon te haastig met je conclusies?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef Peter het volgende:
Hoe lang geleden heb je besteld en wat staat er in de leverings/algemene-voorwaarden van de webshop over de leveringstermijn?
Dat zeg ik niet, maar als de koper verkeerde intenties heeft zou hij dan aan terugbetaling kunnen ontkomen door zijn saldo naar zijn bankrekening te boeken. Dat wil m.i. zeggen dat er mogelijkheden zijn om onder terugbetaling te ontkomen bij een geschil.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
en je weet zeker dat hun banksaldo o,o is?
Het is inderdaad een Nederlandse website. Indien er sprake is van oplichting en een geschil bij paypal biedt geen uitkomst is aangifte doen idd een optie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef sander-3 het volgende:
En aangifte doen van oplichting natuurlijkIs het trouwens wel een nederlandse website?
Via google kan ik geen slechte ervaringen vinden. Bij oplichting zouden er toch wel wat negatieve topics en reviews te vinden moeten zijn lijkt me?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Er zijn vast meer slachtoffers, krijg je hun geld terug. Soort van piramidespel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |