En die hele kleintjes worden ook wel heel erg overvallen door hoofdpijn. De eerste keer is echt raaaaar. Als je weet hoe het is is het al vervelend en bijna niet te harden, laat staan voor de eerste keer...quote:
Wat fijn!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:00 schreef chacama het volgende:
Het was heerlijk. Haar eigen woorden:
Mama, hier op de camping vind ik het leuk. Kan ik doen waar ik zin in heb en niet doen waar ik geen zin in heb. Dat is echt super!
Dat klinkt erg leuk uit jouw mond!quote:
hihi inderdaad, ik heb eenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Sugar het volgende:
Dat klinkt erg leuk uit jouw mond!Zo'n harde is het toch niet?
Ik kan je zeggen, het is ook niet echt aan te raden livelink.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef livelink het volgende:
Zo lang ben ik eigenlijk nog nooit zonder mijn kinderen geweest. Het weerzien is natuurlijk wel erg fijn dan.
Chacama; op je vraag over het vieren van haar verjaardag kan ik je niet helpen, sorry. Ik zou zelf kiezen voor uitstel, volgens mij. Maar dat is voor ieder gezin en ieder kind anders denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef chacama het volgende:
En voor de ervaren 6-jarige (en ouder) ouders .....wat geeft je een 6 jarig meisje dat eigenlijk alles al heeft (in de ogen van d'r moeder).
Wat voor oudere kinderen (die kunnen lezen) wel een tip is; het Geldmuseum (bij de Munt) in Utrecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:57 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie heeft trouwens een kindermuseumjaarkaartdinges gekregen voor haar verjaardag ook. Misschien een tip voor iemand. Moet je wel tijd voor hebben....euh maken!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Een dikke knuffel en poen van Isa voor FleurOns kadootje ook al uitgepakt?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:53 schreef chacama het volgende:
[..]en de mededeling was:
"Die zat niet in mijn mandje, maar ik vind het wel errug leuk mama! Extra grote verrassing!" En toen:
- Wie is Isa ook al weer?" Dus maar even foto op gezocht, maar een super actuele kon ik niet zo snel vinden
Ja, hoor Anna jij mag ook een feestje. Zet mama maar in de auto en kom maar lekker naar het strand daarna taart eten en feest vieren met Fleur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:58 schreef YPPY het volgende:
Fleur is jarig!gefeliciteerd! ook namens Anna
"Feur al feestje vandaag? Ikke ook feestje vandaag"
"Ikke feesje andere keer?"
![]()
![]()
Maak van straks maar `Rond de kerst`quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:45 schreef Lois het volgende:
Gefeliciteerd met Fleur![]()
nog 3 nachtjes en dan gaat mijn tweetal naar groep 3. GROEP 3Het gaat me een beetje te hard, straks kan Iris al lezen, en schrijven.....
Of deze, die hebben wijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Rewimo het volgende:
En als ze 8 zijn lezen ze Stephen Hawking
[ afbeelding ]
Hey die las jongste vorig jaar met zijn verjaardag. Er komt een vervolg op hé !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Rewimo het volgende:
En als ze 8 zijn lezen ze Stephen Hawking
[ afbeelding ]
Nou, dat lag ze nog niet. Want aan een geweldige verjaardag met veel gezelligheid en lekkere taart, leuke tractaties enz. enz. kwam een erg abrupt einde toen ze de vingers van d'r zus tussen de deur vastzette. Dus ze heeft ong. tot half elf bij papa op de bank gezeten om bij te komen terwijl ik naar de HAP was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef dutchie het volgende:
Ookal ligt ze waarschijnlijk nu al te slapen: Van Harte met Fleur!
Maandag gaat L. ook weer naar school. Hij heeft er echt zin in.
Meerdere moeders die ik spreek verzuchten: "Gelukkig weer regelmaat."
Voor wie vraag ik me dan af.
Zondag gaan we nog maar even naar de bioscoop om de vakantie af te sluiten. Is hij nog nooit geweest, is een verrassing. Ik kan me er nu al op verheugen.
Hier een kind dat niet wil (oudste ) en een kind dat graag wil dus regel ik een feestjequote:Op zondag 16 augustus 2009 10:59 schreef moussy het volgende:
Hoe doen jullie dat met kinderfeestjes, slingeren jullie dat zelf aan, of wacht je tot je kind er mee komt?
René wilde nooit, dus dat was ook geen punt, maar met Cas weet ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |