abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:38:57 #251
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71783427
Slaapwandelaar L.

Jolie

Lukt het L. om uit te leggen waarom ie zo boos is. Ik krijg bij Fleur nl. vaak de reactie dat ze het niet weet. En hier is het dan verdrietig zijn, wat mij de zorgen geeft. Tip van de GGD-arts was om na het troosten/ tot rust brengen, de tijd te geven om de reden boven water te krijgen. Het kan voor ons nl. om een futaliteit gaan, maar voor L. iets belangrijks zijn. En dan terug vragen of het nodig was of ook anders gekund had. Dus dat ze zelf de oplossing aan laten dragen. Nnu betrapte ik me er nl. op dat ik vaak zei: maar huilen is toch niet nodig. Hier heb ik inmiddels van geleerd, want huilen mag.... zeker als een hele grote bult op je knie valt. Dat hoef je niet te verbijten. Dus nu huilen we en bespreken we hoe en of het anders ook had gekund.

Vanochtend nog een huilbui gehad. Ze was aan het spelen met een vriendinnetje en de 'kleintjes' bij de oppas mochten niet bij hun mee doen. Dus die gingen met de lego spelen. Zij wilde helpen, maar ik zag dat niet zo en stuurde haar terug naar de poppenhoek. Later zag ik tranen. Dus ik gevraagd waarom ze tranen had....ze had alleen maar willen helpen met de grote platen uit de lego-kist te halen. Dus even gekroeld en gevraagd hoe ze het beter had kunnen doen. Antwoord: niet schrikken van mama en zeggen dat ik de kleintje wilde helpen met de platen. Nou, allebei weer een les verder.

En we tellen af! Nog maar 3 nachtjes slapen. En dan is ze 6!
pi_71783711
Jolie

Cas gaat lekker zo met die tanden

Djulian heeft ook 5e verjaardagskriebels. Morgen is het zover en voor de vakantie mocht hij uitdelen en na de vakantie zijn kinderfeestje, dus hij loopt overal te zingen dat hij 4x jarig is vrijdag word zijn verjaardag gevierd voor de grote mensen Hij is ook druk met nadenken welke 5 kindjes hij op zijn feestje wil, dus we krijgen elke dag tig verschillende lijstjes te horen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:52:40 #253
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71783746
ohh, ja dat lijstje. Ja dat krijgen we hier ook vaak te horen. Maar weinig wisselingen meer de laatste tijd.

4x jarig. Mooi is dat. Lekker genieten van al die voorpret.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:21:13 #254
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71784391
Chaca, dat is idd de aanpak waar we nu mee bezig zijn.
Ik herken veel uit je verhaal.
Ook dat we zo samen beter met elkaars gevoelens rekening kunnen houden.
Want hé, wij doen dit ook voor het eerst als ouder, dus wij doen ook best wel dingen fouten.
Ook afgesproken dat hij in zo'n bui zich even moet afzonderen om af te koelen en de situatie te overdenken.
Wat dat betreft ben ik wel blij dat hij nu zover is dat we echt gesprekken kunnen voeren en hij dingen echt begrijpt.
Het lijkt ook aan te slaan. Het moet alleen wel tijd hebben.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:27:36 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71797608
Lijkt me een goede aanpak, dutch en chaca Het is ook fijn als ze leren uit te leggen hoe ze zich voelen, want dat is best moeilijk voor een kind.

Christan is zijn hutkoffer (zo'n enorme Duitse schooltas) aan het uitmesten Alle dingen van vorig schooljaar eruit, zijn etui bijvullen met nieuwe potloden en zo, vage kreukelpapieren eruit

We hebben hier en daar wat nieuwe dingen aangeschaft voor het komende schooljaar, 't is nog even wachten wat de ouderbijdrage aan de lesboeken wordt (meestal iets van 15 euro, wat betekent dat we zelf het nieuwe rekenboek moeten aanschaffen ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:45:03 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71870185
Fijn dat ie er zoveel zin in heeft Rewimo!

Ze is 6

Na een lekkere lange nacht gemaakt te hebben werd ze rond kwart voor acht wakker. Ik lag zelf bij Maud want die was iets minder prettig wakker geworden en ik zag een stralend meisje in de deuropening staan.
"Mama, vandaag ben ik echt jarig, he?" "Mag ik naar beneden om naar de slingers en cadeaus te kijken?"
- Ja, maar je mag de cadeautjes pas open maken als we allemaal beneden zijn!"
*rommel, roef, rommel*
"Mama, er liggen wel 3 cadeautjes op tafel!" "Wanneer komen jullie!!!!"
Ze stuitert de trap weer op en weet niet hoe snel ze zich moet aankleden.... "Schiet nu ophop!"

Beneden dekken we de tafel uitgebreid, want de oppas komt mee verjaardagsontbijten. Als we allemaal aan tafel zitten, kan het feest beginnen. En de cadeautjes gaan open. "Ohhhh, jaaaaa dat had ik uitgezocht!" "Ohhhh, dit is helemaal goed!"

We genieten allemaal van haar plezier!

Helaas moeten we wel nog terug met een cadeautje, want het theeserviesje van K3 wat ze had gekregen, was incompleet en er was ook nog een stukje af, maar dat kon de pret niet drukken. Ze ging bijna rennend naar de BSO en met haar traktatie in de hand, ging ze stoer naar binnen. Ze heeft toverstafjes gemaakt van soepstengels, snoeppapier en glitters. Een echte meiden-tractatie!

Het weggaan van mij bij de BSO en het KDV ging helaas iets minder goed. Fleur en Maud moesten allebei erg huilen, maar gelukkig was dat vrij snel over (begreep ik uit het telefoontje). Fleur is nu feest aan het vieren op de BSO. Vanavond komt de rest van de familie en zondag gaan we met mijn vader en zijn vriendin naar Neeltje Jans. Een echte verwendag gaat dat worden.

Mijn kleine meid is gewoon zes!

Oh en bij het weggaan zei ze nog: Mama, we zijn nog vergeten te meten! We meten 2x per jaar tegen de muur aan. Dus ben benieuwd hoeveel ze het afgelopen half jaar gegroeid is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:40:48 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71871609
Een dikke knuffel en poen van Isa voor Fleur Ons kadootje ook al uitgepakt?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:53:04 #258
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71871925
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Een dikke knuffel en poen van Isa voor Fleur Ons kadootje ook al uitgepakt?
en de mededeling was:

"Die zat niet in mijn mandje, maar ik vind het wel errug leuk mama! Extra grote verrassing!" En toen:
- Wie is Isa ook al weer?" Dus maar even foto op gezocht, maar een super actuele kon ik niet zo snel vinden
pi_71872088
Fleur is jarig! gefeliciteerd! ook namens Anna "Feur al feestje vandaag? Ikke ook feestje vandaag" "Ikke feesje andere keer?"
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:02:22 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71872215
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:53 schreef chacama het volgende:

[..]

en de mededeling was:

"Die zat niet in mijn mandje, maar ik vind het wel errug leuk mama! Extra grote verrassing!" En toen:
- Wie is Isa ook al weer?" Dus maar even foto op gezocht, maar een super actuele kon ik niet zo snel vinden
Isa roept steeds 'dat zijn mijn achterneefjes he!' als ze jouw avatar zien... Ik corrigeer netjes elke keer
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:21:56 #261
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71872737
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:58 schreef YPPY het volgende:
Fleur is jarig! gefeliciteerd! ook namens Anna "Feur al feestje vandaag? Ikke ook feestje vandaag" "Ikke feesje andere keer?"
Ja, hoor Anna jij mag ook een feestje. Zet mama maar in de auto en kom maar lekker naar het strand daarna taart eten en feest vieren met Fleur.

Maud riep ook al vanaf dat ze slingers zag: Leur jarig! Maud bijna jarig...

Zeg maar dat Fleur in het najaar d'r haar weer gaat laten groeien. Dan heeft ze weer staartjes kan ze zich niet meer vergissen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:38:42 #262
13151 crew  Rewimo
pi_71883434
Fleur, gefeliciteerd Je bent gewoon hartstikke jarig vandaag!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:41:56 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71883513
Gefeliciteerd Fleur! Hopelijk had je een superdag!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:45:40 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71883611
Gefeliciteerd met Fleur

nog 3 nachtjes en dan gaat mijn tweetal naar groep 3. GROEP 3 Het gaat me een beetje te hard, straks kan Iris al lezen, en schrijven.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:48:00 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71883670
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:45 schreef Lois het volgende:
Gefeliciteerd met Fleur

nog 3 nachtjes en dan gaat mijn tweetal naar groep 3. GROEP 3 Het gaat me een beetje te hard, straks kan Iris al lezen, en schrijven.....
Maak van straks maar `Rond de kerst` Dat gaat zo razendvliegendevlug. Mijn prupke gaat ook beginnen maandag. T zal mij benieuwen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_71883740
Fleur van harte ! ik hoop dat je net zo'n leuk verjaardag hebt gehad als jongste hier (die her-vierde zijn verjaardag vandaag,samen met zijn echt jarige papa)
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:45:32 #267
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71886771
Ookal ligt ze waarschijnlijk nu al te slapen: Van Harte met Fleur!

Maandag gaat L. ook weer naar school. Hij heeft er echt zin in.
Meerdere moeders die ik spreek verzuchten: "Gelukkig weer regelmaat."
Voor wie vraag ik me dan af.
Zondag gaan we nog maar even naar de bioscoop om de vakantie af te sluiten. Is hij nog nooit geweest, is een verrassing. Ik kan me er nu al op verheugen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:48:17 #268
13151 crew  Rewimo
pi_71886851
Ow, dat is leuk, Dutch De eerste keer bioscoop is super! Al die indrukken en dan ook nog film kijken, zo heel groot Naar welke film gaan jullie?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:50:39 #269
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71886928
Ice Age. Die met die dino's, hoe kan het ook anders?
Met popcorn uiteraard.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:52:00 #270
13151 crew  Rewimo
pi_71886973
Tof! Heel veel plezier alvast!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:43:33 #271
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71888682
Fleur, van harte gefeliciteerd!

Gelukkig hebben mijn kinderen nog een weekje vrij. Ik heb helemaal geen zin in weer een nieuw schooljaar. Van mij zouden ze altijd vakantie mogen hebben. Gelukkig zijn ze zelf wat minder negatief over school

Iris en Eva allebei naar groep 3, dat is wel speciaal. Ik moet zeggen dat het feit dat Katja nu kan lezen wel heel bijzonder is, ja. Met de Kerst zijn ze inderdaad al een heel eind. Het is een klein wondertje, eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:51:49 #272
13151 crew  Rewimo
pi_71888955
En als ze 8 zijn lezen ze Stephen Hawking

vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:01:49 #273
37150 livelink
pi_71889258
Is het niet geweldig, inderdaad. Zo'n hele wereld die voor hen open gaat.
En zelf brieven schrijven naar opa en oma en op Hyves met een schoolvriendinnetje krabbelen. Ook dat al
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:37:42 #274
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71890524
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Rewimo het volgende:

[ afbeelding ]
Of deze, die hebben wij :
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:41:22 #275
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71890663
Ja tof boek he Rewimo!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:17:23 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_71895259
hier begint dinsdag het nieuwe schooljaar en Liam is er helemaal klaar voor! Die heeft al een week geen zin meer in vakantie

En hij kan lezen, dat vind ik zo knap! Hij heeft gewoon zichzelf leren lezen! zomaar! ergens tussendoor!
hij snapt zelfs de oe al Ik ga het maar even melden op school, want ik vind wel dat ze daar aandacht aan moeten besteden! mijn knappe kind
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:35:46 #277
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71895273
Het lijkt mij ook heel bijzonder, als je kind gaat lezen!

Jolie mag woensdag weer naar school en daar heeft ze veel zin in. Zeker omdat het de woensdag is. Dan gaan bij Jolie op school alleen de oudste kleuters naar school (vijf en zes jaar) en daar hoort ze nu bij
pi_71895297
)
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Rewimo het volgende:

[ afbeelding ]
Hey die las jongste vorig jaar met zijn verjaardag. Er komt een vervolg op hé !
Oudste leest iets zwaardere kost : In de ban van de Ring van Tolkien (enige commentaar : mam het boek is zo zwaar )

Hier geen hyves hoor, en MSN -en doen ze met pappa en de Mamma van Christan
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:10:19 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71895660
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef dutchie het volgende:
Ookal ligt ze waarschijnlijk nu al te slapen: Van Harte met Fleur!
Maandag gaat L. ook weer naar school. Hij heeft er echt zin in.
Meerdere moeders die ik spreek verzuchten: "Gelukkig weer regelmaat."
Voor wie vraag ik me dan af.
Zondag gaan we nog maar even naar de bioscoop om de vakantie af te sluiten. Is hij nog nooit geweest, is een verrassing. Ik kan me er nu al op verheugen.
Nou, dat lag ze nog niet. Want aan een geweldige verjaardag met veel gezelligheid en lekkere taart, leuke tractaties enz. enz. kwam een erg abrupt einde toen ze de vingers van d'r zus tussen de deur vastzette. Dus ze heeft ong. tot half elf bij papa op de bank gezeten om bij te komen terwijl ik naar de HAP was.

En wat gaaf al die school-spanningen. Geniet ervan. Hier nog 3 weken vakantie.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:00:09 #280
37150 livelink
pi_71896077
Och wat zielig voor Maud en natuurlijk ook voor Fleur. Hoe gaat het met de vinger nu?

En 3 weken vakantie is natuurlijk nog heerlijk om tegoed te hebben
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:04:33 #281
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71896123
Ja, ze was behoorlijk geschrokken. De hele tijd sorry zeggen en veel tranen van bezorgdheid. Dus wij hebben wel 100x gezegd dat dit gewoon gebeurd, dat het niet haar fout was enz. enz. Uiteindelijk is de boodschap aangekomen en voelde ze zich niet meer schuldig. Pfffff.... zucht.

Ja, die vakantie-vooruitzichten zijn wel lekker nog. Het is voor de meiden dan wel 4 dagen bso/kdv (oppas is op vakantie), maar daar hebben ze het ook goed naar hun zin. Veel leuke dingen doen en zo. En ik ga Fleur nog verrassen met een weekendje camping bij de oppas. Die hebben ons al uitgenodigd. Dus wrs. zitten we volgend weekend in Drenthe.

In het peutertopic staat het HAP-verhaal.
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 10:59:38 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_71915721
Hoe doen jullie dat met kinderfeestjes, slingeren jullie dat zelf aan, of wacht je tot je kind er mee komt?

René wilde nooit, dus dat was ook geen punt, maar met Cas weet ik het niet.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71916201
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:59 schreef moussy het volgende:
Hoe doen jullie dat met kinderfeestjes, slingeren jullie dat zelf aan, of wacht je tot je kind er mee komt?

René wilde nooit, dus dat was ook geen punt, maar met Cas weet ik het niet.
Hier een kind dat niet wil (oudste ) en een kind dat graag wil dus regel ik een feestje
Met oudste en beste vriendjes doen we meestal een bioscoopje als feestje onder de noemer van.
Maar dat is dus thuis ontvangen, kadootje, naar de bios, thuis patatje/pannekoeken en klaar
Bij jongste moet dr veel meer gebeuren die is echt van de spelletjes
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:30:47 #284
37150 livelink
pi_71916322
Als mijn kinderen er niet over zouden beginnen, dan zou ik niks doen. Maar mijn kinderen willen wel graag feestjes.
Voor Job heb ik afgelopen jaar nog geen feestje gegeven, ook al wou hij het eigenlijk wel. De keerzijde was wel dat Job zelf ook niet voor feestjes is gevraagd. Dat is wel een punt om rekening mee te houden.
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 11:39:00 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_71916467
Ik heb het gevraagd, hij wil nog niet, hij wil eerst zien met wie hij in de klas zit en dan kan vragen klaar dus

René wordt wel voor feestjes gevraagd hoor en ze gaat ook altijd heen. Maar bij die meiden is het toch vooral het kadootje dat scoort. Dat gaat dan als een lopend vuurtje en dan worden ze meteen op een ander feestje gevraagd, terwijl ze soms gewoon niets met elkaar hebben Bij de kleuters zijn het toch al snel de ouders die bepalen wie er komt merk ik wel om me heen..
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:01:42 #286
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71931532
Fleur kiest wel zelf wie komt, maar het wordt beperkt door mij... Ze heeft toen ze 5 werd d'r eerste feestje gegeven en is nu druk bezig met het lijstje voor haar komende feestje.

Vandaag een heerlijk afsluiting van d'r verjaardag gehad. We zijn naar Neeltje Jans geweest en ze heeft het geweldig naar haar zin gehad. Met water spelen, maar ook voelen wat oorkaankracht is voor een mega ventilator. Een gave zeeleeuwenshow (*insert oehoehoeh-geluid*) en ook met ze op de foto geweest. Nog heerlijk op de rondvaartboot geweest en....en...en nog veel meer en nu ligt ze heerlijk in bed.
pi_71935287
Wat goed van Liam Belana!!

en knap! en slim!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_71936723
Ondanks mijn eerdere twijfels hebben wij vandaag toch een kinderfeestje voor Morris gegeven (hij was echt jarig in Italië). Hij is niet zo lang geleden voor 2 feestjes uitgenodigd en ik zag dat hij dat toch wel erg indrukwekkend vond. Ik heb hier eerder zelfs nog gepost dat ik het misschien voor nu nog gewoon over wilde slaan.

Ik moet zeggen dat ik wel zelf zo'n beetje heb bepaald wie we uit zouden nodigen maar het was toch echt erg leuk en hij heeft er van genoten. Er waren 4 kindjes en Morris en Lis. Dat was precies mooi zo.
En vanmiddag nog feest voor familie en wat vrienden.

Toen hij naar bed ging zei hij dat hij het een prachtige dag vond
Het is een liefje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 17 augustus 2009 @ 06:30:39 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_71940922
ik zou ook liever geen feestjes doen het is niet mijn hobby, maar Liam heeft het ongeveer ieder week over zijn feestje voor als ie 6 wordt en dat al sinds zijn 5e verjaardag

wat lief snoopy, fijn dat ie het zo leuk gehad heeft!!

wel he easy! Ik vind het ook
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 augustus 2009 @ 07:10:00 #290
13151 crew  Rewimo
pi_71941013
Wauw, ik zie het nu pas, wat knap van Liam zeg!
pi_71941017
Voor de regio noord zit de vakantie erop...vandaag gaan heel veel kleuters en schoolkinderen weer naar school.
Wij (dat zijn jongste, oudste en ik zelf) wensen iedereen heel veel plezier op school in het schooljaar 2009-2010 !~

nb.. oudste zat om half 7 al kant en klaar in de kamer Dan was ie in elk geval op tijd...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 augustus 2009 @ 07:16:38 #292
13151 crew  Rewimo
pi_71941034
Christan zit ook al klaar Over 10 minuten gaan we. En ik hoefde niet mee de klas in

Maar dat doe ik wel, ik wil even zien in welk lokaal hij zit en even juf gedag zeggen
pi_71941195
Ik kwam er van de week pas achter dat Morris vandaag gelijk vrij heeft ivm een studiedag
Kan hij mooi met zijn nieuwe speelgoed spelen vandaag.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:46:59 #294
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71941524
Kinderfeestjes

Dat vind ik wel jammer, dat ik dat met Kai mis. Er zijn hier in de buurt gewoonweg niet genoeg kindjes/vriendjes om een speciaal feestje voor te geven.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 augustus 2009 @ 09:00:21 #295
13151 crew  Rewimo
pi_71941666
Zo, kind is afgeleverd. Hij heeft zijn juf van vorig schooljaar inderdaad weer en daar ben ik erg blij mee Ik zag een hoop blije kinderen op het schoolplein, volgens mij waren de meesten echt blij om weer te beginnen
pi_71941695
Hier ook 2 kids gebracht...het gebruikelijke gezever op het plein en toen in de klassen. De juf van jongste had geen plekken aangewezen : resultaat alle drukke kinderen bij elkaar : denk zo maar eens dat het nog wel gaat veranderen
Bij oudste was het redelijk vertrouwd, hij moet alleen een nieuwe vulpen, de oude is kaduuk
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:04:39 #297
37150 livelink
pi_71941717
Alle kinderen die weer moeten beginnen, succes en vooral heel veel plezier in het nieuwe schooljaar. Ik wens iedereen hele lieve juffen en meesters toe en vooral heel veel leuke vriendjes en vriendinnetjes!

Snoopy, fijn dat het feestje van Morris zo goed is gegaan. Hadden jullie nog iets speciaals gedaan of gewoon lekker gespeeld?
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 09:16:51 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_71941910
René heeft 2! nieuwe kindjes in dr klas, van de oude school
pi_71941957
och hemel, wel kids waarmee ze overweg kan ?
  Licht Ontvlambaar maandag 17 augustus 2009 @ 09:29:43 #300
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71942148
Best wel vreemd zo, wij hebben nog drie weken vakantie hier Maar we wensen iedereen die nu weer naar school gaat heel veel plezier en succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')