Fijn dat ie er zoveel zin in heeft Rewimo!
Ze is 6

Na een lekkere lange nacht gemaakt te hebben werd ze rond kwart voor acht wakker. Ik lag zelf bij Maud want die was iets minder prettig wakker geworden en ik zag een stralend meisje in de deuropening staan.
"Mama, vandaag ben ik echt jarig, he?" "Mag ik naar beneden om naar de slingers en cadeaus te kijken?"
- Ja, maar je mag de cadeautjes pas open maken als we allemaal beneden zijn!"
*rommel, roef, rommel*
"Mama, er liggen wel 3 cadeautjes op tafel!" "Wanneer komen jullie!!!!"
Ze stuitert de trap weer op en weet niet hoe snel ze zich moet aankleden.... "Schiet nu ophop!"
Beneden dekken we de tafel uitgebreid, want de oppas komt mee verjaardagsontbijten. Als we allemaal aan tafel zitten, kan het feest beginnen. En de cadeautjes gaan open. "Ohhhh, jaaaaa dat had ik uitgezocht!" "Ohhhh, dit is helemaal goed!"
We genieten allemaal van haar plezier!
Helaas moeten we wel nog terug met een cadeautje, want het theeserviesje van K3 wat ze had gekregen, was incompleet en er was ook nog een stukje af, maar dat kon de pret niet drukken. Ze ging bijna rennend naar de BSO en met haar traktatie in de hand, ging ze stoer naar binnen. Ze heeft toverstafjes gemaakt van soepstengels, snoeppapier en glitters. Een echte meiden-tractatie!
Het weggaan van mij bij de BSO en het KDV ging helaas iets minder goed. Fleur en Maud moesten allebei erg huilen, maar gelukkig was dat vrij snel over (begreep ik uit het telefoontje). Fleur is nu feest aan het vieren op de BSO. Vanavond komt de rest van de familie en zondag gaan we met mijn vader en zijn vriendin naar Neeltje Jans. Een echte verwendag gaat dat worden.
Mijn kleine meid is gewoon zes!
Oh en bij het weggaan zei ze nog: Mama, we zijn nog vergeten te meten! We meten 2x per jaar tegen de muur aan. Dus ben benieuwd hoeveel ze het afgelopen half jaar gegroeid is.