Stout heerlijk.
Ik zit met een klein probleem. Tenminste ik denk - als ik Fleur een beetje ken - dat het een probleem zou kunnen zijn. Volgende week vrijdag wordt mijn grote meid 6. De planning is om het op zondag 16 te vieren. Maar nu heb ik al van verschillende fammilie-leden begrepen dat ze niet kunnen komen ivm vakantie. Zoals het nu staat:
- opa (mijn vader) met vriendin komen wel
- opa en oma (schoonouders) komen wrs. niet omdat ze op dinsdag ook hier zijn ivm de verjaardag van nichtje dat hier op de camping staat.
- oom en tante (mijn zus) komt niet omdat ze op vakantie zijn
- oom en tante (schoonzusje) komt niet omdat ze op vakantie zijn
- oom en tante (zwager) verwacht ik niet op basis van voorgaande jaren
- oom en tante (zwager) nog onbekend.
- opas komt niet omdat ze op vakantie zijn (komen wel op de dag zelf)
Ik wil het uiteraard wel vieren voor d'r maar vorig jaar waren er ook al een aantal familie-leden niet gekomen en toen vroeg ze al elke keer: wanneer komen die? En waarom komen ze niet naar mijn verjaardag? Ik heb d'r toen ook al uitgelegd dat het vakantie is en dat ze op vakantie zijn, maar echt snappen dat ze dan dus niet naar haar willen komen, is moeilijk.
Ik heb nu getwijfeld om haar verjaardag net als d'r kinderfeestje tot na de vakantie uit te stellen en gewoon iets gezelligs te gaan doen met d'r. Ik laat het nog even afhangen van wie er nu definitief wel en niet komen, maar anders denk ik dat ik d'r meer plezier doe met een dagje strand dan thuis zitten en wachten op mensen die niet komen. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel nog erg op dit moment.
En voor de ervaren 6-jarige (en ouder) ouders .....wat geeft je een 6 jarig meisje dat eigenlijk alles al heeft (in de ogen van d'r moeder).