abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:21:26 #201
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71410961
LB, die uitnodigingen zijn echt prachtig?
Zo leuk om te zien hoe je helemaal opgaat in het feestgevoel van Jolie.

Over die oudere kinderen; ik zag het tijdens onze vakantie ook. Die van ons trokken best veel op met de 'buur'kinderen van ca. 10-12 jaar. Ze leken wel nooit moe te worden van de zoveelste keer in het water geduwd te worden door die van ons. Namen ze constant mee de waterglijbaan op en af. Je zou verwachten dat ze er wel een keer klaar mee zouden zijn, maar niks hoor. Leuk om te zien.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:24:22 #202
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71411043
Dank jullie wel gewoon gemaakt van een oude kalender trouwens

En Livelink zo erg was het gelukkig niet hoor Jolie wilde alles wel doen maar ze schrok zich af en toe helemaal te pletter! Het was niet druk dus veel dingen hebben we twee keer gedaan om de tweede keer meer te kunnen genieten.
pi_71411149
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Sugar het volgende:
Dat klinkt erg leuk uit jouw mond! Zo'n harde is het toch niet?
hihi inderdaad, ik heb een zachte G met een harde G.
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:57:41 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71421403
Nieuwe aflevering in de kalver-bakvis-soap..
Vanmorgen moest er een liefdesbrief komen.. Saskia schrijft wel vaker briefjes en dat zegt ze de woorden hardop voor zich zelf en af en toe moet ik een letter in de lucht voordoen.. Nu ligt hier:
"livu bram ik vin jou so liv
kus Saskia"

Ze wilde 'm net geven, maar de deur bij de buren was nog dicht en dan mag ze van mij nog niet aankloppen ofzo. (anders zit ze daar de hele dag op de bank; "ik kijk alleen maar naar wat bram doet hoor!").
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:44:35 #205
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71424741
Die Saskia.....kalverliefde....
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:51:57 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71523397
Onze vakantie is een ware kindervakantie geworden met alleen maar vriendinnetjes over de vloer, knutselen, speeltuintjes bezoeken en verjaardag vieren En omdat we alles dichtbij huis doen ben ik weer begonnen met het fietsen op de weg met haar. En het gaat ineens echt zo ontzettend goed!!! Ik ben zo trots en opgelucht en zij zelf ook Hoewel het natuurlijk eng en opletten-opletten-opletten is, het gaat goed. Ze stopt op tijd (en op commando!) gaat netjes door de bochten, probeert voornamelijk op zichzelf te letten, kijkt uit met oversteken en heeft een grote letter R op haar rechterhand staan

Ik ben blij dat we dit doorzetten want het moest er een keer van komen en het doet haar ook echt goed nu!

En ET ik las van de week jouw reactie nog op de foto van Jolie met een bord eten en Saskia. Ik kan er niks aan doen maar Jolie die eet echt zulke borden met eten leeg En ze eet echt bijna alles, ik voel me er echt verwend mee hoor! Het zou me ook vervelend lijken als het anders was, alleen aan tafel met een kind dat niet wil eten. Of op een kleedje op de grond in de tuin.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:02:53 #208
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71523701
Ik geniet altijd zo van jouw verhalen over Jolie, LB. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag
Die verhalen over verliefdheden, zo leuk Taart1 is het object van verliefdheid van de dochter van een vriendin van me, ze is net 6 en ze wil later met hem trouwen en wel 12 kinderen krijgen van hem Hij vindt het allemaal prima, wilde zelfs bij haar logeren toen ze dat vroeg
Taart 2 heeft al 3 jaar dikke verkering met hetzelfde meisje, die sturen elkaar altijd kaartjes en er wordt regelmatig gelogeerd over en weer.

Over eten ..oudste scheept vaak 2x op. Volle borden Middelste doet het nog steeds met een half bordje..dat blijft een zuinige eter maar hij mankeert nooit iets dus ik klaag niet
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 2 augustus 2009 @ 08:41:58 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71530972
De mijne eten wel alles, maar niet zulke volle borden als Jolie.
LB, je bent dapper! Ik moet eigenlijk echt met 2 kinderen durven gaan fietsen, maar ik durf het niet. Alleen met Katja of alleen met Job, dat doe ik wel. Maar zodra het met allebei wordt, moet er één bij mij achterop. Gelukkig durft J. het wel en gaat hij regelmatig met beide fietsen. En bij ons is het echt een stuk rustiger qua verkeer dan bij jullie, denk ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 2 augustus 2009 @ 19:29:42 #210
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71545749
Fijn dat het fietsen zo goed gaat Luchtbel! En jullie vakantie klinkt heerlijk, zo met al die kinderdingetjes.

Wat lief, dat briefje van Saskia!

Hier ook zo'n grote eter trouwens. Wel met een grote voorkeur voor vet, zout en zoet, maar veel groenten gaan er toch ook wel in, al blijft fruit een probleem (mijnheer lust banaan, en sinds kort ook druif, maar daar houdt het dan ook mee op ). Grote borden broccoli, aardappels en vis(sticks) gaan er hier in de weekends doorheen. Ik verbaas mij wel eens over hoe veel eten er in zo'n klein lijfje past.

Poei zeg, ik zag mijn mannetje gisteren voor het eerst in 6 dagen weer! Zat voor mijn werk in Belgie. Het eerste kwartier zat hij aan me vast geplakt, als een zuignap. En ik aan hem trouwens Wat was het heerlijk om hem weer vast te kunnen houden! Dat lieve kleuterlijfje, dat hoge stemmetje, dat onophoudelijke gebabbel, die armpjes om mijn nek... Ja, dat was na 6 dagen toch wel HEEL erg fijn!

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 02-08-2009 20:16:12 ]
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:15:30 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_71546832
oei renz, das wel lang he dan 6 dagen! heerlijk dan idd om je kind weer vast te houden
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:24:26 #212
37150 livelink
pi_71548711
Zo lang ben ik eigenlijk nog nooit zonder mijn kinderen geweest. Het weerzien is natuurlijk wel erg fijn dan.
Goede eters heb ik hier ook, gelukkig. In die zin dat ze alles wel eten, maar niet in enorme hoeveelheden.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:24:45 #213
105888 renzell
pi_71550349
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef livelink het volgende:
Zo lang ben ik eigenlijk nog nooit zonder mijn kinderen geweest. Het weerzien is natuurlijk wel erg fijn dan.
Ik kan je zeggen, het is ook niet echt aan te raden livelink. Ik moest vorig jaar 12 dagen, voor mijn werk. Oi oi oi! Dat was HEL. Deze 6 vielen in verhouding nog mee, omdat ik volledig werd opgeslokt door mijn werk, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 03-08-2009 14:10:55 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 3 augustus 2009 @ 09:09:33 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71556604
Zo'n blij kindje als je weer terugkomt Die van mij keek zaterdag alleen maar heel boos dat ik haar alweer kwam halen, na een nachtje logeren bij de buren
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:56:03 #215
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71563374
wat heerlijk om dan weer thuis te komen.

Ja, Sjeen. 1 Nachtje da's natuurlijk te kort om mama en papa te kunnen gaan missen

Qua eten hier geen klagen. Het wisselt wel, maar over het algemeen eet ze gezellig mee.

Ze is alleen nog niet helemaal opgeknapt. De AB-kuur is voorbij, maar vanochtend klaagde ze weer van oorpijn. Voor de zekerheid naar het inloopsprekuur geweest, maar de HA kon geen ontsteking meer zien, wel nog dat het is 'ingetrokken'. Ze ligt nu met paracetamol op de bank ice-age te kijken. Mijn buitenkindje binnen op de bank. Het is dus nog niet goed.
pi_71563399
Hier zijn ze 12 nachtje weg geweest...gisteren had ik een zwaan-kleef-aan kind
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:09:06 #217
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71594995
Stout heerlijk.

Ik zit met een klein probleem. Tenminste ik denk - als ik Fleur een beetje ken - dat het een probleem zou kunnen zijn. Volgende week vrijdag wordt mijn grote meid 6. De planning is om het op zondag 16 te vieren. Maar nu heb ik al van verschillende fammilie-leden begrepen dat ze niet kunnen komen ivm vakantie. Zoals het nu staat:
- opa (mijn vader) met vriendin komen wel
- opa en oma (schoonouders) komen wrs. niet omdat ze op dinsdag ook hier zijn ivm de verjaardag van nichtje dat hier op de camping staat.
- oom en tante (mijn zus) komt niet omdat ze op vakantie zijn
- oom en tante (schoonzusje) komt niet omdat ze op vakantie zijn
- oom en tante (zwager) verwacht ik niet op basis van voorgaande jaren
- oom en tante (zwager) nog onbekend.
- opas komt niet omdat ze op vakantie zijn (komen wel op de dag zelf)

Ik wil het uiteraard wel vieren voor d'r maar vorig jaar waren er ook al een aantal familie-leden niet gekomen en toen vroeg ze al elke keer: wanneer komen die? En waarom komen ze niet naar mijn verjaardag? Ik heb d'r toen ook al uitgelegd dat het vakantie is en dat ze op vakantie zijn, maar echt snappen dat ze dan dus niet naar haar willen komen, is moeilijk.

Ik heb nu getwijfeld om haar verjaardag net als d'r kinderfeestje tot na de vakantie uit te stellen en gewoon iets gezelligs te gaan doen met d'r. Ik laat het nog even afhangen van wie er nu definitief wel en niet komen, maar anders denk ik dat ik d'r meer plezier doe met een dagje strand dan thuis zitten en wachten op mensen die niet komen. Wat zouden jullie doen? Ik twijfel nog erg op dit moment.

En voor de ervaren 6-jarige (en ouder) ouders .....wat geeft je een 6 jarig meisje dat eigenlijk alles al heeft (in de ogen van d'r moeder).
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:28:28 #218
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71597422
Ik zou het later vieren, chaca Zodat er lekker veel mensen komen, dat is toch veel leuker voor haar?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:24:45 #219
37150 livelink
pi_71604098
Verjaardagstips heb ik niet, Chacama. Ik loop zelf altijd al zo te twijfelen over dit soort dingen.
Katja kreeg van ons de dvd van De Kleine Zeemeermin voor haar 6e verjaardag. Die wilde ze heel graag hebben. IK koop zelf maar één cadeau, ze krijgen al zoveel van anderen. Bovendien zijn die van mij rond Sinterklaas jarig en dan zijn ze al overspoeld met cadeautjes.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:11:00 #220
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71610316
Ik vier het altijd op de dag die ons uitkomt, meestal op de verjaardag zelf, en dan 2 weken later eventueel nog een 2e ronde voor iedereen die niet kon.
Iedereen die dan nog net kan heeft pech vaak komen ze dan tussendoor een keer, of komen ze bij de verjaardag van het volgende kind langs
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:51:05 #221
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71611740
Lastig he Chacama, zulke dingen. Wij hadden het ook weer, dit jaar.
Ik heb d'r meegenomen op een dagje uit, vorig jaar trouwens ook. En de dag daarna een pannenkoekendinertje gegeven. Een tafel zit al gauw vol hoor (en bij ons de vloer ook ) de jarige aan het hoofd en zij die niet konden/wilden komen werden niet gemist....en hebben op he moment dat ze wel kwamen 36 keer het verhaal over het pannenkoekendiner en het verrassingsuitje aan mogen horen....een paar keer flinke één op één aandacht. Tis goed zo, voor ons dan.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 08:15:56 #222
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71614841
Dank julliewel. Ik heb het er ook met F. over gehad. En die is het met me eens. Als alleen mijn vader komt dan gaan we met zijn allen wat leuks doen. Er is een klein pretpark hier in Zeeland en ik weet dat ik ze daar een groot plezier mee zal doen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:51:23 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71617523
Altijd lastig kinderverjaardagen tijdens de vakantie.
Mijn zus heeft dat ook met haar dochtertje. Mijn schoonzusje vierde vroeger vaak haar verjaardag in de auto naaar het vakantie-adres.
En ze vieren het vaak ook nog een keer later als de meesten weer terug zijn.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 11:56:28 #224
7074 moussy
kuttekop
pi_71619340
Wij vieren Cas' verjaardag (de 15de) gewoon op de dag zelf, we zien wel wie er wel en niet komen, hij voelt zich toch wel jarig

Zijn die van jullie ook zo razend snel met wisselen, Cas pulkt de ene na de andere tand er uit, we zitten nu op 5!

Hij spettert alleen nu zo met praten dat je bijna een paraplu nodig hebt
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:35:57 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71620301
Jeetje Cas, kijk maar uit dat er geen vliegje naar binnenvliegt.

Fleur is nog niet aan het wisselen. Alles zit nog goed vast.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 12:56:43 #226
7074 moussy
kuttekop
pi_71620813
Oh ja je vraag, volgens mij kreeg René rolschaatsen en wat prul voor haar 6de verjaardag, en een fiets, ik weet het eigenlijk niet zo goed meer. Maar rolschaatsen, van die mooie roze verstelbare, is het een idee?

Cas krijgt een gameboy advance voor zijn 6de verjaardag, lang leve MP Een DS vond ik té, daar gaat hij maar voor sparen, net zoals zijn zus deed.
pi_71620973
Hier is de tussenstand ook 5. Ik geloof dat de rest nog redelijk vast zit nu, er gingen 3 tanden in 2 weken tijd uit hier.

op deze foto mist hij er 4, (voor de kijkers) links is er onderin ook nog 1 uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door easy-going op 05-08-2009 14:08:10 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:00:34 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71622559
Sven en Cas hebben Tristan ingehaald, hij zit nog maar op 4. Nou ja, de een is er later mee dan de ander.
pi_71622801
Onderin zijn er 2 nieuwe tanden overigens snel aan het groeien, die gaan echt hard
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:27:54 #230
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_71624890
Bij mijn 8-jarige zit de 5e tand los...

Maar ik zat laatst mijn foto's te bekijken en kwam daar een foto tegen die gemaakt is toen ik net in de brugklas zat. Daar kun je duidelijk zien dat ik mijn hoektanden nog niet had en ik was toen bijna 13. Dus hij heeft dat late wisselen zeker niet van een vreemde .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 augustus 2009 @ 15:57:02 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71625648
Hihi, die fietsenstallinkjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 16:10:06 #232
7074 moussy
kuttekop
pi_71625987
Ik moet er wel bij vertellen dat Cas ze er rustig uit verveling uit wiebelt 'S morgens zitten ze dan nog muurvast en na een hoop gepiel en geduw met een beker er tegen aan vliegen ze er wel zo uit ik heb zelfs de tandarts gebeld of het geen kwaad kon, hij zei van niet...
pi_71626692
Tjee die Cas ! Tom las t en die moest zo lachen

Jongste heeft er nu 8 uit, Oudste nu 10 (2 hoektanden extra) maar verder zit het muurvast
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:22:46 #234
37150 livelink
pi_71632299
Bij mijn 7-jarige zit nu de 3e tand los en net als bij de vorige twee zit de nieuwe tand er al achter. Dus geen fietsenrekfoto te maken hier.

Bij mijn 5-jarige zit alles nog muurvast. Kortom, ik heb geen snelle wisselaars.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:26:20 #235
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71632396
Cas, ouwe wiebelaar

Kai meldt elke dag dat hij denkt dat er een tand loszit, maar tot nu toe zit alles nog keurig op z'n plek. Geen idee hoe oud er gemiddeld gewisseld wordt, ik weet alleen dat Kai er verdomd graag mee wil beginnen.

Oh ja, het rare accent is nog steeds niet weg, het wordt alleen maar heftiger. Ik heb het nagevraagd bij M., maar hij heeft ook geen idee waar het opeens vandaan is gekomen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 20:38:17 #236
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71632670
Vul Iris in waar Kai staat en je hebt mijn verhaal Over de tanden dus he, Iris heeft geen accent.

Bij Eva is nu 1 boventand en 4 ondertanden door, ze heeft nooit gewisseld omdat er getrokken is wat nu vervangen is door grotemensentanden. Ben benieuwd of zij nog wiebeltanden krijgt, ze heeft boven nog wel wat melktandjes staan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:33:23 #237
37150 livelink
pi_71634285
Katja wilde ook zo graag wisselen en het duurde maar zo lang. Ze wilde ook zo graag een centje van de tandenfee. Uiteindelijk besloot ze de tandenfee te foppen. Ze schreef een briefje, stopte het in haar tandenfeezakje en legde dat onder haar kussen. Op het briefje stond dat haar tand eruit was, maar dat ze die was verloren. Natuurlijk kreeg ze toen toch een centje van de tandenfee. Achteraf maar goed ook, want toen ze eindelijk ging wisselen geloofde ze niet meer in de tandenfee.
pi_71635427
Vanmiddag vroeg Sven ineens "out of the blue" of de tandenfee nep was.
Op de vraag waarom hij dat dacht antwoordde hij "gewoon, omdat ik dat denk"
Verder ging hij weer verder spelen dus we hebben het er niet meer over gehad, we zien bij de volgende tand wel of hij nog gelovig is (hij heeft tot nu toe steeds 1 euro gekregen voor zijn tanden, als hij een euro ziet noemt hij dat een "tandenfeemuntje"
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 22:26:48 #239
7074 moussy
kuttekop
pi_71635944
Cas doet het al voor een ijsje, die is goedkoper

René heeft alles er uit, ook al vroeg vond ik, ze is net 10! maar ze begon van de week ook al dat ze haren aan het trekken was hier en daar Bruine! zei ze nog
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:39:46 #240
105888 renzell
pi_71636278
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef chacama het volgende:

En voor de ervaren 6-jarige (en ouder) ouders .....wat geeft je een 6 jarig meisje dat eigenlijk alles al heeft (in de ogen van d'r moeder).
Chacama; op je vraag over het vieren van haar verjaardag kan ik je niet helpen, sorry. Ik zou zelf kiezen voor uitstel, volgens mij. Maar dat is voor ieder gezin en ieder kind anders denk ik.

Wat betreft een kado; ik zag laatst bij de HEMA hele leuke tuinsetjes van Jip en Janneke (schepje, harkje, zaadjes, schortje, emmertje). Lijkt mij heel leuk, zo'n tuinierproject mits je een tuin hebt natuurlijk .

Een mooie vlieger is ook tof!

Ook bij de HEMA (sorry, Iam hooked ); een theeservies dat je zelf kunt beschilderen. Heel lief, vond ik!

Misschien zo lekker wat kleine leuke trutkadootjes bij elkaar sprokkelen?

Succes!

[ Bericht 22% gewijzigd door renzell op 05-08-2009 22:58:10 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:47:17 #241
105888 renzell
pi_71636488
Oh, ik weet er nog 1!!! Maar daar moet je wel zin in hebben...

Wij verhuizen over 3 weken naar een andere stad en ik heb Julius beloofd dat hij dan een diertje krijgt. Daar heeft hij heel, heel, heel veel zin in! Misschien vindt je dochter zoiets ook leuk? Wij denken na een uitgebreid vergelijkend warenonderzoek aan een ratje, een dwergkonijntje of een parkiet.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 06-08-2009 12:10:54 ]
  † In Memoriam † donderdag 6 augustus 2009 @ 11:38:59 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_71647001
Vandaag heeft Cas even voorgedaan bij de tandarts hoe hij die tanden er uit haalt, héél handig vond de tandarts Hij keek wel ff dat er al 5 uit waren!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:27:04 #243
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71649967
Bedankt voor alle tips. En het wordt inderdaad een diertje, maar dan van furreal (ofzoiets) we hebben twee echte katten en ze wilde graag een kuikentje. Zal niet lukken met een levende

En zoals het er nu naar uitziet gaan we naar Neeltje Jans. Dichtbij huis en wel erg leuk, mits het weer meewerkt. Ik laat het nog even een klein weekje bezinken, maar als ik dan nog steeds geen reacties heb gehad dan blaas ik de boel af en gaan we lekker met mijn vader en zijn vriendin een dagje uit.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 05:57:21 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71702510
Jolie heeft trouwens een kindermuseumjaarkaartdinges gekregen voor haar verjaardag ook. Misschien een tip voor iemand. Moet je wel tijd voor hebben....euh maken!

Ze verlangt trouwens naar school: wanneer zie ik juffie weer?
Nog een weekje vakantie voor de kinderen hier, het was echt zo voorbij.
pi_71702969
Hier zijn ze er ook aan toe, beide heren verlangen echt naar hun klasgenootjes, de nieuwe juffen/meester en vooral uitdaging.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:28:59 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71707871
M'n hart brak vanmiddag

Saskia moest afscheid nemen van d'r liefde en dat ging gepaard met een hoop tranen
D'r eerste liefdesverdrietje en ik vond het zoooooo sneu.. Het zal wel vaker gaan gebeuren natuurlijk in het leven, maar toch.. Zo'n eerste keer en zo echt..
Ben benieuwd of ze Bram de volgende keer weer zo leuk ziet, ze zien elkaar natuurlijk wel vaker

Maar stiekem moest ik een beetje met m'n meisje meehuilen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:27:15 #247
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_71710056
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 05:57 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie heeft trouwens een kindermuseumjaarkaartdinges gekregen voor haar verjaardag ook. Misschien een tip voor iemand. Moet je wel tijd voor hebben....euh maken!
Wat voor oudere kinderen (die kunnen lezen) wel een tip is; het Geldmuseum (bij de Munt) in Utrecht.
Veel computerspellen. Maar ik denk, dat Jolie daar nog (veel) te jong voor is.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:06:35 #248
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71724950
Owww saskia. Je eerste liefde. En mama E.T. die meehuilt

Leuk idee LB. Van wie heeft ze hem gekregen?
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:09:02 #249
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71773896
Ik denk ook dat ze daar nog te jong voor is Oxy maar misschien iets voor 'later'.

Jolie drukte vanmorgen op het knopje bij een stoplicht en zei: 'Als je hierop drukt dan verander je de wereld een beetje.' Mooi, toch?!
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:37:34 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71774802
O Jolie.
Mag ik haar ook eens lenen LB? Volgens mij zit ik de hele dag vol verwondering te glimlachen om haar.

Hoe gaan jullie trouwens met boosheid om?
L. kan om niks zichzelf zo oppompen dat hij echt té boos wordt. Hij kent geen gradaties zeg maar. Het is blij of boos (zwart/wit en geen grijs zeg maar). Nu heb ik al wat nuttige tips gekregen en we zijn zelf al veranderd van aanpak door nog meer te praten over zijn gevoelens (deden we al, maar verdiepen het meer), maar misschien is er nog wat waar we niet aan gedacht hebben. Het is zo'n gevoelige vent, die nog niet zo goed met zijn emoties om kan gaan.

terwijl ik dit typte hoorden we een gebonk boven. was hij uit bed gevallen. manlief naar boven en daar stond ie half slapend voor zijn kast. hij had geen flauw idee wat er gebeurd was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')