Mensen die vinden dat het slecht gaat in Nederlandquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:33 schreef ukker het volgende:
Slechter dan dat het nu gaat kan het toch bijna niet, dus laat die knakker het maar eens proberen
Tegen de Wilders fans. Je mag stemmen wie/wat je wilt natuurlijk , maar het lijkt mij dat als je zijn uitspraken en zijn lompheid in de media in combinatie met zijn kordon aan beveiligers en zijn laffe houding als hij de confrontatie moet aangaan met mensen waar hij zich negatief over heeft uitgelaten door gewoon de dialoog niet aan te gaan als beschamend ervaart?quote:
Nog zonder een waardeoordeel te vormen over wat je hier zegt hoor , maar ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat we hier in Nederland over een grondwet beschikken die dit soort dingen simpelweg niet toestaat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Apogist het volgende:
nee, maar wanneer de Wilders Gestapo een paar keer in de knieschuiven van een paar marokkanen heeft geschoten zulllen we zien deze bevolkingsgroep zich formidabel zal beginnen te gedragen in de maatschappij
Ook een Grondwet kan aangepast worden. En ik ga er even vanuit dat die gast die je quote sarcastisch was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:43 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nog zonder een waardeoordeel te vormen over wat je hier zegt hoor , maar ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat we hier in Nederland over een grondwet beschikken die dit soort dingen simpelweg niet toestaat?
Dat staat ook op zijn site idd. Aanpassing van art 1 . Maar om de grondwet te kunnen aanpassen is toch eerst een referendum noodzakelijk?quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ook een Grondwet kan aangepast worden. En ik ga er even vanuit dat die gast die je quote sarcastisch was.
Dit is al gebeurt na het uitbrengen van Fitna. Geloof dat er sprake was van 10 miljard waar ze voor vreesden. Er zou zelfs een rechtzaak worden aangespannen door Spong ivm met de schade die is toegebracht door diezelfde film...quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:12 schreef LinkseVriend het volgende:
Is er ook niemand bang wanneer clown Wilders met zijn racistische toer begint als premier dat we dan vele belangrijke buitenlandse connecties/handel kwijt raken en onze (internationale) economie slechter wordt?
Ik denk niet dat er veel landen zullen zijn die met zo'n geschifte dictator figuur banden willen leggen.
Een referendum? Bij mijn weten niet hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat staat ook op zijn site idd. Aanpassing van art 1 . Maar om de grondwet te kunnen aanpassen is toch eerst een referendum noodzakelijk?
Stel dat hij in het gunstigste geval op 50 zetels zou komen , en dan chargeer ik zwaar. Dan zou het dus nog vrijwel onmogelijk worden om een meerderheid te krijgen om een dergelijke wijziging te doen plaatsvinden.
Eerste kamer niet idd. Kunnen wel opnieuw gekozen worden door Provinciale Staten. Maar er moet dus eerst een meerderheid zijn in de kamer , dan naar de 1e kamer voor goedkeuring en dan mogen we weer gaan stemmen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 03:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Een referendum? Bij mijn weten niet hoor.
Wel een uitgebreide procedure in de Staten-Generaal. Als ik het goed heb moet er een tweederde meerderheid van de hele Kamer zijn, vervolgens moeten verkiezingen gehouden worden en in de nieuwe Kamer moet ook tweederde voorstemmen. Of de Eerste Kamer ook opnieuw gekozen moet worden, weet ik eigenlijk niet.
Maar goed, al die gasten die zo makkelijk roepen dat de grondwet gewijzigd kan worden, hebben in theorie gelijk.
Dat daar is voor mensen die pro Wilders zijn. Als je daar kritiek levert krijg je een sneer in de trend van: "Als je tegen Wilders bent wat doe je hier dan?"quote:
Mag ik het zeggen, nu, hier?quote:Op zondag 16 augustus 2009 05:16 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat daar is voor mensen die pro Wilders zijn. Als je daar kritiek levert krijg je een sneer in de trend van: "Als je tegen Wilders bent wat doe je hier dan?"
ga slapen manquote:
Mijn stem gaat nier per se naar Wilders, maar om nu te zeggen dat het niet slecht gaat in Nederlandquote:Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat het slecht gaat in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |