abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71912967
Schamen jullie je nou nooit als Wilders weer eens met een idioot op discriminerend plan op de proppen komt om Nederland te redden , en vervolgens als er commentaar is of hij uitleg moet geven als een laffe hond wegloopt?

Dat hij onrust zaait met zijn uitspraken en tweedracht zaait binnen de bevolking? Zijn jullie nu echt zo naief om in zijn domme praatjes te geloven en hem je stem te geven zonder eerst inhoudelijk naar de zaken te kijken ?

Dat hij nu weer kiest voor de weg van de minste weerstand door in Venlo en Rotterdam niet mee te willen doen met de gemeenteraadsverkiezingen en zo zijn "trouwe" klanten wederom in de kou laat staan?

Hoe werkt dat dan? Ben je hier in familie-kringen en onder collega's ook open over of durf je in deze economisch onzekere tijden dergelijke domheden niet te vertellen?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:26:40 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71913074
Tegen wie heb je het?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71913129
Je hebt zeker nog nooit een Wilderstopic gelezen hier?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:33:56 #4
255486 ukker
Jezweetzelf
pi_71913141
Slechter dan dat het nu gaat kan het toch bijna niet, dus laat die knakker het maar eens proberen
pi_71913154
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:33 schreef ukker het volgende:
Slechter dan dat het nu gaat kan het toch bijna niet, dus laat die knakker het maar eens proberen
Mensen die vinden dat het slecht gaat in Nederland
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:38:25 #6
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_71913197
nee, maar wanneer de Wilders Gestapo een paar keer in de knieschuiven van een paar marokkanen heeft geschoten zulllen we zien deze bevolkingsgroep zich formidabel zal beginnen te gedragen in de maatschappij
pi_71913204
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:26 schreef TC03 het volgende:
Tegen wie heb je het?
Tegen de Wilders fans. Je mag stemmen wie/wat je wilt natuurlijk , maar het lijkt mij dat als je zijn uitspraken en zijn lompheid in de media in combinatie met zijn kordon aan beveiligers en zijn laffe houding als hij de confrontatie moet aangaan met mensen waar hij zich negatief over heeft uitgelaten door gewoon de dialoog niet aan te gaan als beschamend ervaart?

Pechtold is goed bezig naar mijn idee. Die acht ik wel in staat Wilders te tackelen door wél in de media te verschijnen en de dialoog aan te gaan.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71913236
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Apogist het volgende:
nee, maar wanneer de Wilders Gestapo een paar keer in de knieschuiven van een paar marokkanen heeft geschoten zulllen we zien deze bevolkingsgroep zich formidabel zal beginnen te gedragen in de maatschappij
Nog zonder een waardeoordeel te vormen over wat je hier zegt hoor , maar ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat we hier in Nederland over een grondwet beschikken die dit soort dingen simpelweg niet toestaat?
pi_71913420
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nog zonder een waardeoordeel te vormen over wat je hier zegt hoor , maar ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat we hier in Nederland over een grondwet beschikken die dit soort dingen simpelweg niet toestaat?
Ook een Grondwet kan aangepast worden. En ik ga er even vanuit dat die gast die je quote sarcastisch was.
pi_71913441
Is er ook niemand bang wanneer clown Wilders met zijn racistische toer begint als premier dat we dan vele belangrijke buitenlandse connecties/handel kwijt raken en onze (internationale) economie slechter wordt?
Ik denk niet dat er veel landen zullen zijn die met zo'n geschifte dictator figuur banden willen leggen.
pi_71913463
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 02:09 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ook een Grondwet kan aangepast worden. En ik ga er even vanuit dat die gast die je quote sarcastisch was.
Dat staat ook op zijn site idd. Aanpassing van art 1 . Maar om de grondwet te kunnen aanpassen is toch eerst een referendum noodzakelijk?
Stel dat hij in het gunstigste geval op 50 zetels zou komen , en dan chargeer ik zwaar. Dan zou het dus nog vrijwel onmogelijk worden om een meerderheid te krijgen om een dergelijke wijziging te doen plaatsvinden.
pi_71913507
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 02:12 schreef LinkseVriend het volgende:
Is er ook niemand bang wanneer clown Wilders met zijn racistische toer begint als premier dat we dan vele belangrijke buitenlandse connecties/handel kwijt raken en onze (internationale) economie slechter wordt?
Ik denk niet dat er veel landen zullen zijn die met zo'n geschifte dictator figuur banden willen leggen.
Dit is al gebeurt na het uitbrengen van Fitna. Geloof dat er sprake was van 10 miljard waar ze voor vreesden. Er zou zelfs een rechtzaak worden aangespannen door Spong ivm met de schade die is toegebracht door diezelfde film...
pi_71914020
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 02:14 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat staat ook op zijn site idd. Aanpassing van art 1 . Maar om de grondwet te kunnen aanpassen is toch eerst een referendum noodzakelijk?
Stel dat hij in het gunstigste geval op 50 zetels zou komen , en dan chargeer ik zwaar. Dan zou het dus nog vrijwel onmogelijk worden om een meerderheid te krijgen om een dergelijke wijziging te doen plaatsvinden.
Een referendum? Bij mijn weten niet hoor.
Wel een uitgebreide procedure in de Staten-Generaal. Als ik het goed heb moet er een tweederde meerderheid van de hele Kamer zijn, vervolgens moeten verkiezingen gehouden worden en in de nieuwe Kamer moet ook tweederde voorstemmen. Of de Eerste Kamer ook opnieuw gekozen moet worden, weet ik eigenlijk niet.

Maar goed, al die gasten die zo makkelijk roepen dat de grondwet gewijzigd kan worden, hebben in theorie gelijk.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71914120
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71914133
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 03:52 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een referendum? Bij mijn weten niet hoor.
Wel een uitgebreide procedure in de Staten-Generaal. Als ik het goed heb moet er een tweederde meerderheid van de hele Kamer zijn, vervolgens moeten verkiezingen gehouden worden en in de nieuwe Kamer moet ook tweederde voorstemmen. Of de Eerste Kamer ook opnieuw gekozen moet worden, weet ik eigenlijk niet.

Maar goed, al die gasten die zo makkelijk roepen dat de grondwet gewijzigd kan worden, hebben in theorie gelijk.
Eerste kamer niet idd. Kunnen wel opnieuw gekozen worden door Provinciale Staten. Maar er moet dus eerst een meerderheid zijn in de kamer , dan naar de 1e kamer voor goedkeuring en dan mogen we weer gaan stemmen.
Moet je nagaan wat een bord die man voor zn kop heeft.
pi_71914174
+1 voor de op. Thanks dat er nog iemand anders verder kijkt dan zijn neus lang is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 16 augustus 2009 @ 04:46:28 #18
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71914181
De meeste Wilders-stemmers zijn achterlijk. Zonde van je tijd om de Wilder-stemmers proberen een spiegel voor te houden.
pi_71914226
quote:
Dat daar is voor mensen die pro Wilders zijn. Als je daar kritiek levert krijg je een sneer in de trend van: "Als je tegen Wilders bent wat doe je hier dan?"
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:24:46 #21
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71914232
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 05:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat daar is voor mensen die pro Wilders zijn. Als je daar kritiek levert krijg je een sneer in de trend van: "Als je tegen Wilders bent wat doe je hier dan?"
Mag ik het zeggen, nu, hier?
Chubun Tomata
pi_71914236
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 05:24 schreef Teezie het volgende:

[..]

Mag ik het zeggen, nu, hier?
ga slapen man
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:38:15 #23
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71914244
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 05:29 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

ga slapen man
Chubun Tomata
pi_71914258
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Mensen die vinden dat het slecht gaat in Nederland
Mijn stem gaat nier per se naar Wilders, maar om nu te zeggen dat het niet slecht gaat in Nederland

1984 zijn we al lang voorbij, het is dikke schijt aan onze privacy. Ene naar het andere word doorgevoerd, inbreuk op onze privacy, betutteld als de pest en de burger is blijkbaar te dom om eigen beslissingen te nemen.

Criminaliteit loopt de spuigaten uit en er word niks aan gedaan, voor iedereen is het duidelijk dat er grote problemen zijn en in welke hoek die huist. Maar stel je voor dat je eens bezig gaat met het benoemen van het probleem...

En nee, ik heb nog geen flauw idee waarop ik ga stemmen, maar een heel rijtje partijen valt iig al af omdat ze zo debiel bezig zijn.
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:20:46 #25
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_71914448
Wat een episch faaltopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')