Een knalfeest waar ook nog eens te neuken valt, heerlijk dat sarcasmequote:Op camping de Berekuil in Utrecht ben je vanaf 3 uur welkom om onbeperkt te eten, zuipen, kletsen en als je mazzel hebt kun je ook neuken. Want vele FOK!kers komen met tentjes en luchtbedden. Tweemaal eerder hadden we zo'n knalfeest, met het 2 en 5-jarig bestaan van FOK!. Vraag maar eens om wat foto's bij wat olbies.
Danny zijn wijf toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
Klacht2: wtf is dat voor iets naast yvonne?![]()
Een vrouw die achter jonge jongetjes aan gaatquote:
Wijf? Is het überhaupt iets wat op deze planeet voorkomt?quote:
Ik heb wel een idee, maar dan wordt ik vast gebannedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
Klacht2: wtf is dat voor iets naast yvonne?![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wijf? Is het überhaupt iets wat op deze planeet voorkomt?![]()
Gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar dan wordt ik vast gebanned
Dat zou dan het enige positieve zijn denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Misschien neukt dat wijf die naast Yvonne zit wel lekker.
Gewoon zak eroverheen en gaan... nou ja... mits er geen grasveld zit natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou dan het enige positieve zijn denk ik
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Agorias het volgende:
mensen die op het forum bijdehand doen en dan in het echt kneusjes blijken te zijn!!!111
Nekhaar ja !quote:
mensen die proberen te bewijzen dat ze geen kneusjes zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Agorias het volgende:
mensen die op het forum bijdehand doen en dan in het echt kneusjes blijken te zijn!!!111
idd die zijn ook triestquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
mensen die proberen te bewijzen dat ze geen kneusjes zijn
quote:
Gastquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:49 schreef 2dope het volgende:
Volgens mij is het trouwens gewoon een "unfortunate kodak moment", dat hebben we allemaal wel eens jongens.
[ afbeelding ]
Ah gelukkig, ik moest hier al aan denken:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:49 schreef 2dope het volgende:
Volgens mij is het trouwens gewoon een "unfortunate kodak moment", dat hebben we allemaal wel eens jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook zwemmen met walvissen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zwemt die zeebuffel met een bril op?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
I WANNNTNTNTNT YUOOURRR SOUUULLLLquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik moest hier al aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
I WANNNTNTNTNT YUOOURRR SOUUULLLL
IIIIIIIIIII E EAAATTT YUOOUURRR SOOUULLLLLL!!
Je kent FOK! toch wel? Waar nerds om andere mensen lachen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Tuurlijk, maar je kunt toch niet iemand op uiterlijk uitlachen als je zelf misschien wel Quasimodo bent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kent FOK! toch wel? Waar nerds om andere mensen lachen?
Post anders een filmpje over hoe apawrt het wel niet isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Tsja, helaas gaat het zo hier aan toe...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt toch niet iemand op uiterlijk uitlachen als je zelf misschien wel Quasimodo bent.
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt toch niet iemand op uiterlijk uitlachen als je zelf misschien wel Quasimodo bent.
Want als je lelijk bent mag je geen commentaar hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Zoals ik al eerder gepost heb: mensen die zichzelf proberen te bewijzenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Tuurlijk wel, je hoeft zelf echt niet knap te zijn om te kunnen zien dat een ander lelijk is hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:58 schreef Agorias het volgende:
[..]
Post anders een filmpje over hoe apawrt het wel niet isidioot
.
Je eigen bitterballetjes....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef Tism het volgende:
Leuke foto, ziet er gezellig uit, met bier enzo..![]()
Helemaal top!..![]()
Mis alleen de bitterballen nog, maar kan me wel indenken dat die niet lang te bezichtigen zijn, want ze zijn ook zo lekker, die blijven niet lang op het serveerbordje liggen natuurlijk..![]()
Vindt het eigenlijk best jammer dat ik nooit bij zo'n meet aanwezig kan zijn, mede door het feit dat ik een regelmatig gebrek aan zin heb en nogal enige moete moet doen om dat op te brengen, als het zover is..![]()
Daarom maak ik me eigen bitterballetjes wel warm..
Welke bedoel je precies?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
Dit filmpje mag natuurlijk niet ontbreken, wat is eigenlijk de username van 's werelds slechtste danser?
Niet aan de mijne in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Afwazig het volgende:
Het is echt één groot gekkehuis op FOK!meets, wat zijn jullie toch aan het haten?
[ afbeelding ]
Plaats die even in de OP en opeens komen de aanmeldingen binnenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef Tism het volgende:
Leuke foto, ziet er gezellig uit, met bier enzo..![]()
Helemaal top!..![]()
Mis alleen de bitterballen nog, maar kan me wel indenken dat die niet lang te bezichtigen zijn, want ze zijn ook zo lekker, die blijven niet lang op het serveerbordje liggen natuurlijk..![]()
Vindt het eigenlijk best jammer dat ik nooit bij zo'n meet aanwezig kan zijn, mede door het feit dat ik een regelmatig gebrek aan zin heb en nogal enige moete moet doen om dat op te brengen, als het zover is..![]()
Daarom maak ik me eigen bitterballetjes wel warm..
Ik mis de tetten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was ze even kwijt, maar hier zijn ze dus: de echte bazen van de clubquote:
Bij zo'n ONZ-meet, waar praat men dan over? "Lol, paint hier een koe op een rode wietplantage" ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:01 schreef Kopbal het volgende:
Dit filmpje mag natuurlijk niet ontbreken, wat is eigenlijk de username van 's werelds slechtste danser?
Tuurlijk, loser. He, ik ga weer in de zon zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet aan de mijne in ieder geval.![]()
Wat is je punt eigenlijk met deze foto, bewijzen dat er niet alleen maar ongelooflijke kneuzen naar dit soort meets gaan? Zoja, ik ben niet overtuigd.![]()
PS:
Voor iemand die altijd zo hoog van de daken schreeuwt over moraal, vind ik het nogal asociaal om zomaar zo'n foto van dat meisje te plaatsen. Maar dat kan dan ineens wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1975? En zij? Ur so wrongquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
*KNIPPPPPPPPPPPPP*
Veel pleziewr met het wewrken aan je teint, doeidoeiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, loser. He, ik ga weer in de zon zitten.
Bye bye...
Stond toen al in het meet-topic hoor, anders zou ik het heus niet doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd zo hoog van de daken schreeuwt over moraal, vind ik het nogal asociaal om zomaar zo'n foto van dat meisje te plaatsen. Maar dat kan dan ineens wel natuurlijk.
ik zou der misschien geven als ik dronken was, maar anders echt niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou hem ontvangenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Afwazig het volgende:
De camera kon de fail van deze faalbaas niet aan en besloot de shit maar te censureren.
[ afbeelding ]
Verkapte kijk-mij-eens-geen-telegraaf-lezen post.quote:
Doe anders even nicknames erbijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Afwazig het volgende:
Ja mensen, de ganse avond is het lachen, gieren, brullen op FOK!meets.
[ afbeelding ]
Jouw zinnen lopen niet lekker. Verkeerd gebruik van komma's zijn daar o.a. de reden van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die linker was zou ik van het bier afblijven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Afwazig het volgende:
Ja mensen, de ganse avond is het lachen, gieren, brullen op FOK!meets.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, het zijn foto's van een PUB meetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe anders even nicknames erbij
Veel plezier in de zon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Stond toen al in het meet-topic hoor, anders zou ik het heus niet doen.
Nu echt weg..
Het ontzettend overdreven enthousiasme jegens een vrij weinigzeggende foto, je "betoog" over bitterballen en het op verkapte wijze projecteren van je eenzame leven, wat je vervolgens relativeert- met het zelf maken van bitterballen als verzachtende omstandigheid.quote:
dit is net zo eng, jezus man het is zaterdag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het ontzettend overdreven enthousiasme jegens een vrij weinigzeggende foto, je "betoog" over bitterballen en het op verkapte wijze projecteren van je eenzame leven, wat je vervolgens relativeert- met het zelf maken van bitterballen als verzachtende omstandigheid.
Nou enquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef Agorias het volgende:
[..]
dit is net zo eng, jezus man het is zaterdag.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:19 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Kom je tenminste nog in iets.
Hij heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef Agorias het volgende:
[..]
dit is net zo eng, jezus man het is zaterdag.
Die ene gozer doet mij denken aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het zijn foto's van een PUB meet.
Liiszle (ofzo?) was er ook, verder zie ik geen bekenden op de pics.
O M Gquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Tahiti het volgende:
Foto van de laatste KLB meet:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Zeg het maar Crane, ik verwacht een heuse tirade van jou kant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:25 schreef Ritmo het volgende:
OMFG.
ok hier een foto van mij op het strand:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Ik moest er om lachen..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het ontzettend overdreven enthousiasme jegens een vrij weinigzeggende foto,
Ik ben niet eenzaam, werdt wel alleen wakker vanochtend, dat wel..quote:je "betoog" over bitterballen en het op verkapte wijze projecteren van je eenzame leven,
Ik vindt bitterballen gewoon lekker..quote:wat je vervolgens relativeert- met het zelf maken van bitterballen als verzachtende omstandigheid.
werdtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen..![]()
[..]
Ik ben niet eenzaam, werdt wel alleen wakker vanochtend, dat wel..![]()
[..]
Ik vindt bitterballen gewoon lekker..
GAST!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen..![]()
[..]
Ik ben niet eenzaam, werdt wel alleen wakker vanochtend, dat wel..![]()
[..]
Ik vindt bitterballen gewoon lekker..
quote:
Dezequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar er was toch nog zo'n foto van knorretje, alleen dan was het rokje wat omhoog gekropen en ontbrak er wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de FOK piccaz rar jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar er was toch nog zo'n foto van knorretje, alleen dan was het rokje wat omhoog gekropen en ontbrak er wat
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze
ff tsjekken met FOK piccaz, of het de goeie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
yvonne attention whorequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ah ja hij klopt
Verder the horror in dat .rarretje
Er zitten paar lichtpuntjes, maar bij 80% van die crap ga ik beetje dood van binnen als ik het ziequote:
nopequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:53 schreef Ploertendoder het volgende:
Geen geile chicks op de meets?
Emimich komt ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:55 schreef postmortum het volgende:
FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic
het aantal klb-ers : dagdagen biogarde
chanty zou ik wel geven, voor een keertje dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zitten paar lichtpuntjes, maar bij 80% van die crap ga ik beetje dood van binnen als ik het zie
Juist ja, dit vind ik ook!..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:02 schreef Fosfolipide het volgende:
Wat ik jammer vind is al die stomme reactie's van: oh wat lelijk blablalbalbla. Ik denk dat de mensen die zo reageren zelf zo lelijk zijn dat ze niet eens op de foto durven.... Een beetje meer respect is wel zo aardig...
chantyquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:59 schreef Agorias het volgende:
[..]
chanty zou ik wel geven, voor een keertje dan.
ijsmeis.zip?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |