Tuurlijk, loser. He, ik ga weer in de zon zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet aan de mijne in ieder geval.![]()
Wat is je punt eigenlijk met deze foto, bewijzen dat er niet alleen maar ongelooflijke kneuzen naar dit soort meets gaan? Zoja, ik ben niet overtuigd.![]()
PS:
Voor iemand die altijd zo hoog van de daken schreeuwt over moraal, vind ik het nogal asociaal om zomaar zo'n foto van dat meisje te plaatsen. Maar dat kan dan ineens wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?
[ afbeelding ]
1975? En zij? Ur so wrongquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een foto posten, van mijn laatste meet. Red Cat was best een leuk meisje, of voldoet het ook niet aan jullie hoge standaarden?
*KNIPPPPPPPPPPPPP*
Veel pleziewr met het wewrken aan je teint, doeidoeiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, loser. He, ik ga weer in de zon zitten.
Bye bye...
Stond toen al in het meet-topic hoor, anders zou ik het heus niet doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Voor iemand die altijd zo hoog van de daken schreeuwt over moraal, vind ik het nogal asociaal om zomaar zo'n foto van dat meisje te plaatsen. Maar dat kan dan ineens wel natuurlijk.
ik zou der misschien geven als ik dronken was, maar anders echt niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou hem ontvangenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Afwazig het volgende:
De camera kon de fail van deze faalbaas niet aan en besloot de shit maar te censureren.
[ afbeelding ]
Verkapte kijk-mij-eens-geen-telegraaf-lezen post.quote:
Doe anders even nicknames erbijquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Afwazig het volgende:
Ja mensen, de ganse avond is het lachen, gieren, brullen op FOK!meets.
[ afbeelding ]
Jouw zinnen lopen niet lekker. Verkeerd gebruik van komma's zijn daar o.a. de reden van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik die linker was zou ik van het bier afblijven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:15 schreef Afwazig het volgende:
Ja mensen, de ganse avond is het lachen, gieren, brullen op FOK!meets.
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, het zijn foto's van een PUB meetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe anders even nicknames erbij
Veel plezier in de zon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Stond toen al in het meet-topic hoor, anders zou ik het heus niet doen.
Nu echt weg..
Het ontzettend overdreven enthousiasme jegens een vrij weinigzeggende foto, je "betoog" over bitterballen en het op verkapte wijze projecteren van je eenzame leven, wat je vervolgens relativeert- met het zelf maken van bitterballen als verzachtende omstandigheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |