Een knalfeest waar ook nog eens te neuken valt, heerlijk dat sarcasmequote:Op camping de Berekuil in Utrecht ben je vanaf 3 uur welkom om onbeperkt te eten, zuipen, kletsen en als je mazzel hebt kun je ook neuken. Want vele FOK!kers komen met tentjes en luchtbedden. Tweemaal eerder hadden we zo'n knalfeest, met het 2 en 5-jarig bestaan van FOK!. Vraag maar eens om wat foto's bij wat olbies.
Danny zijn wijf toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
Klacht2: wtf is dat voor iets naast yvonne?![]()
Een vrouw die achter jonge jongetjes aan gaatquote:
Wijf? Is het überhaupt iets wat op deze planeet voorkomt?quote:
Ik heb wel een idee, maar dan wordt ik vast gebannedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:30 schreef Lakitu het volgende:
Klacht2: wtf is dat voor iets naast yvonne?![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wijf? Is het überhaupt iets wat op deze planeet voorkomt?![]()
Gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar dan wordt ik vast gebanned
Dat zou dan het enige positieve zijn denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Misschien neukt dat wijf die naast Yvonne zit wel lekker.
Gewoon zak eroverheen en gaan... nou ja... mits er geen grasveld zit natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou dan het enige positieve zijn denk ik
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Agorias het volgende:
mensen die op het forum bijdehand doen en dan in het echt kneusjes blijken te zijn!!!111
Nekhaar ja !quote:
mensen die proberen te bewijzen dat ze geen kneusjes zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:36 schreef Agorias het volgende:
mensen die op het forum bijdehand doen en dan in het echt kneusjes blijken te zijn!!!111
idd die zijn ook triestquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:46 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
mensen die proberen te bewijzen dat ze geen kneusjes zijn
quote:
Gastquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:49 schreef 2dope het volgende:
Volgens mij is het trouwens gewoon een "unfortunate kodak moment", dat hebben we allemaal wel eens jongens.
[ afbeelding ]
Ah gelukkig, ik moest hier al aan denken:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:49 schreef 2dope het volgende:
Volgens mij is het trouwens gewoon een "unfortunate kodak moment", dat hebben we allemaal wel eens jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ook zwemmen met walvissen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zwemt die zeebuffel met een bril op?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
I WANNNTNTNTNT YUOOURRR SOUUULLLLquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik moest hier al aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
I WANNNTNTNTNT YUOOURRR SOUUULLLL
IIIIIIIIIII E EAAATTT YUOOUURRR SOOUULLLLLL!!
Je kent FOK! toch wel? Waar nerds om andere mensen lachen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Tuurlijk, maar je kunt toch niet iemand op uiterlijk uitlachen als je zelf misschien wel Quasimodo bent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kent FOK! toch wel? Waar nerds om andere mensen lachen?
Post anders een filmpje over hoe apawrt het wel niet isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:
Laat anders eerst eens een foto van jezelf zien schat, voordat je andere mensen op uiterlijk beoordeelt, anders zegt het zo weinig.
Tsja, helaas gaat het zo hier aan toe...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je kunt toch niet iemand op uiterlijk uitlachen als je zelf misschien wel Quasimodo bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |