FLYMO TO THE MOONquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel vertellen over mijn gras!
Natuurlijk kan je het morgen aan laten passen. Je kent toch wel een mod hier of daarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Go!
Misschien wil ik morgen de tt aanpassen kan dat?
![]()
Hey daar hebben we de internet burgerwacht.quote:
Problemen mee?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey daar hebben we de internet burgerwacht.
*zucht*quote:
Jah.....begin jij effe een rel in deze zware tijden!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je het morgen aan laten passen. Je kent toch wel een mod hier of daar
Zeker een ban gehad van Remlofquote:
Een rel tegen Liesje? Nooit!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Jah.....begin jij effe een rel in deze zware tijden!!
Of vóór Liesje. Dat weet je maar nooit.quote:
Sterruf jonguhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
Nou, als het zó saai wordt laat dan APK nog maar vijf of zes roepen dat alles dóóddd moet.![]()
Dat maakt igg tongen los.
Waar dan ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
Nou, als het zó saai wordt laat dan APK nog maar vijf of zes roepen dat alles dóóddd moet.![]()
Dat maakt igg tongen los.
Ja dat dan weer welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Of vóór Liesje. Dat weet je maar nooit.
En onder welke steen kom jij nu weer vandaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Liesje is out van de drank... ze was vergeten de fles Terpetine weg te zetten voor het geval ze door haar dagelijkse drank voorraad heen was...
Heb er zin inquote:
En wie ben jij dan dat je denkt dat je ons Liesje zo goed kent?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Liesje is out van de drank... ze was vergeten de fles Terpetine weg te zetten voor het geval ze door haar dagelijkse drank voorraad heen was...
Vergeet je camera niet voor de chantabele beeldenquote:
Ergens voor een Aldi in 020 denk ik.quote:
Huh?!! Die grasmaaier?? Die heb ik!!quote:
Een O-tje meerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?!! Die grasmaaier?? Die heb ik!!![]()
Eerst dacht ik wtf hoe moet ik die nou over het gras duwen zonder wieltjes?
Maar als je hem aanzel is het net een hovercraft! (spel je dat zo?)
Dat romantische beeld heb ik altijd al gehad van APKquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ergens voor een Aldi in 020 denk ik.
Met van die grote kartonnen pakken witte wijn.
Kom je ook? ja toch ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet je camera niet voor de chantabele beelden
Liesje, je bent er weerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh?!! Die grasmaaier?? Die heb ik!!![]()
Eerst dacht ik wtf hoe moet ik die nou over het gras duwen zonder wieltjes?
Maar als je hem aanzel is het net een hovercraft! (spel je dat zo?)
Ja maar ik hou wel van Peter6000quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
hahaha Liejse heeft een TT gedaan op dezelfde luie manier welke ik gebruik![]()
Ik ben niet meer alleen!
quote:
Ja und? Is toch niet erg?quote:
En wie ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:39 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
5 september zijn in Rotterdam de Wereldhavendagen en dan is mijn aanwezigheid op het water vereist
Wie weet, de volgende keerquote:
Slaap lekker Deisyy!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liesje, je bent er weer![]()
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
Ok wij hebben er dus nu een discussie over.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
BRRRRBRRRRRBRRRRBRRRRBRRRRR..............................
[ afbeelding ]
Wat is er mis met sletjes?quote:
En jij bent?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar je hebt sletjesen sletjes
Zijn ze ergens de straat aan het openbreken?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn ze ergens de straat aan het openbreken?
eerst zien dan geloven!quote:
Euh over dat gesproken, nog last van keelpijn en vermoeidheid gehad?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Eej PDL, je had toch niet de Taco variant van de griep hè?![]()
Heb ik vorige week een slokje uit jouw glas wijn genomen? Zal wel weer zeker.
Eh... gitaarherrie mood?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Gert doe eens een youtube die ik tof vind?
-edit- plus spatie ergens
Nou Gert, toen jij met Bart aan het bellen was, toen heb ik stiekem een slok van jouw wijn genomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Eej PDL, je had toch niet de Taco variant van de griep hè?![]()
Heb ik vorige week een slokje uit jouw glas wijn genomen? Zal wel weer zeker.
Aww dank je Coos, maar ik sla een weekje over.quote:
Nihice!!! !!!quote:
Tering! Ik WIST het, de hele week al zin in burrito's én keelpijn! Loeder!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou Gert, toen jij met Bart aan het bellen was, toen heb ik stiekem een slok van jouw wijn genomen.
Chick laten we nog ff wijnen voor 8-8!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De wijn is opperdepop.
Maar gelukkig is er nog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfeiffer ik zeg het je!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
én keelpijn!
Zullen we zo samen bidden voor het gras van Liesje?
Voor jou én voor Peter6000:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nihice!!! !!!
Nog 1!!
Ik denk ook na over een tof nummer!
Dat sowieso! Samen met de rest van de mesnheid!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef Gert het volgende:
Zullen we zo samen bidden voor het gras van Liesje?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso! Samen met de rest van de mensnheid!![]()
Ohw god! Ik hyper he?
Relnicht!quote:
nee joh, ben je malquote:
Wat ben je toch aan het doen?quote:
En het restje bier uit het beeldscherm zien te gieten.. dat typt zeer lastig.. Heb ervaringquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het doen?
Gokje: rechtstreeks uit de fles aan het drinken?
En ondertussen een foto in een sletterige bikini opzoeken voor de OP, da's nog eens multitasken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En het restje bier uit het beeldscherm zien te gieten.. dat typt zeer lastig.. Heb ervaring
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
En ondertussen een foto in een sletterige bikini opzoeken voor de OP, da's nog eens multitasken!
Dat badpak waar je een schrale ster van gaat krijgen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Idioot dat was een badpak !! Sorry dat ik er niet in zat
![]()
Nee gelukkig niet. (heb ook niet veel kont)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat badpak waar je een schrale ster van gaat krijgen?
Gooi op dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. (heb ook niet veel kont)Maar kan het eigenlijk wel aantrekken en hier pletteren, juiste topic voor sletten
Wat denk je zelfquote:
Wat is GGMM nou weer en de rest snap ik ook eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Apk dat zou ik naar vinden.
GGMM![]()
Ik heb heel geen sletterige bikini alleen maar slobber bikini's!
@ Gert bankhangen mét! ";) En de wijn is glas
Lies je loopt hopeloos achter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
GGMM![]()
Ik ben ook de draad kwijt maar de PM boxen rinkelen gok ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is GGMM nou weer en de rest snap ik ook eigenlijk niet
Een baggerviendje!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie ligt daar nu weer op de bank. Is het nu een rooie ?? Die kleurt leuker bij het behang ofzoquote:
Hoiquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
GGMM![]()
huhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie ligt daar nu weer op de bank. Is het nu een rooie ?? Die kleurt leuker bij het behang ofzo
Ohhhhhhhhquote:
Schaam je. Diep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ramptoeristquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi
Schokkende TT, je komt steeds meer uit de kast.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi
Schokkende TT, je komt steeds meer uit de kast.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, dus Liesje is een sletjuh
Hoi danquote:
Gelukkig!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
yeps!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en ik natuurlijk!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Volgens mij ben jij nog de enige die normaal kan lullen.
Hee zeg kom verdomme uit mijn avonddienst.. Zo erg kan het nuchter toch niet met me zijn ??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Volgens mij ben jij nog de enige die normaal kan lullen.
Does normaal!quote:
Ja en ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, eigenlijk heb je het nu al verpest.
P6k.. wies da?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Bommelding, wanneer ga jij es lief tegen P6K doen?![]()
Hoe normaal wil je het hebben?quote:
Grijp hem, muis!quote:
Lamaar, ben je nu al eens uit je wittebroodsweken, want die Fok! meet komt toch wel erg dichtbij nu hèquote:
ja wat is dat nou weer voor een kutvraagquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden. Laat het maar gaan.
Ik heb Ian gister of eergister nog gespot op fok btw !!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die loopt de SC ook al voorbijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Ian gister of eergister nog gespot op fok btw !!!
Nee stokert. Nu man en paard noemen!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lamaar, ben je nu al eens uit je wittebroodsweken, want die Fok! meet komt toch wel erg dichtbij nu hè
Ja !! jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die loopt de SC ook al voorbij
Ian.. die heb ik een paar keer op m'n WOW server gespotquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die loopt de SC ook al voorbij
Petertje moet niet zo janken, die heeft al zo enorm veel mensen geschoffeerd, hij had mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee stokert. Nu man en paard noemen!!
OK, dan doe ik het wel.
Peter6000 voelt zich voortdurend en bij herhaling geschoffeerd door Bommie.
En ik kan me daar wat bij voorstellen!!!!!!
dus Bommie niet blijven hangen in eerder opgedane beeldvorming maar mee evolueren.
Peter6000 is gewoon tof als je er eens verder in verdiept dan alleen te sneren.
Zo NMNS jij kan de chips pakken
Bommie één keer to the bottom gaan is leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Petertje moet niet zo janken, die heeft al zo enorm veel mensen geschoffeerd, hij had mij kunnen zijn
die tijd van de maand, Coos bloed uit zijn Manginaquote:
Heb jij een beetje verstand van PHPBB en zoja, kun jij mij uit de brand helpen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ian.. die heb ik een paar keer op m'n WOW server gespot
Je moet je eigen stokerige "insteekjes" eens turven.quote:
Coos... als je zo doorgaat ga ik een bakkie thee voor je zetten hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Bommie één keer to the bottom gaan is leuk.
Heb ik ook gedaan en miosschien nog wel vileiner als jij.
Maar eens gaat het leven toch weer verder? (om meer even on subtopic te blijven)![]()
Dus niet gallen!!
Zo de waard is vertrouwd hij z'n gastenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet je eigen stokerige "insteekjes" eens turven.
roep maar op pm , wie weetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij een beetje verstand van PHPBB en zoja, kun jij mij uit de brand helpen?
Nâh, ik heb meer uit m'n knip gebloed de laatste dagen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
die tijd van de maand, Coos bloed uit zijn Mangina
Dit is zo bekend he ??? Bedoel jij leest niks terug . Fair maar ik welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet je eigen stokerige "insteekjes" eens turven.
WHUTT??? ik mis het nu allemaal, Coos valt mij aan, NMNS relativeert de boel en nu dit...?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is zo bekend he ??? Bedoel jij leest niks terug . Fair maar ik wel![]()
En waar het hier om gaat is dat een vriendschap op een tamelijk duffe manier (op fok) om zeep ging.
Welnee johquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
WHUTT??? ik mis het nu allemaal, Coos valt mij aan, NMNS relativeert de boel en nu dit...?
AIVD letten jullie even op!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij een beetje verstand van PHPBB en zoja, kun jij mij uit de brand helpen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Petertje moet niet zo janken, die heeft al zo enorm veel mensen geschoffeerd, hij had mij kunnen zijn
UIhuh, en die TT en die reply mbt APK bedoelde je ook helemaal niet jennerig en stokerig verder.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo de waard is vertrouwd hij z'n gasten
Ik zeg niet voor niets "lamaar"![]()
lekker kittig ding ben je ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee joh
Of mis ik wat ofzo ....
Ik ben lost
Jahquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:29 schreef Soury het volgende:
Nu hebben jullie allemaal de YT van Luciano gemist
Nah doe me anders maar gewoon een broodje tartaar speciaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders val jij eens ff dood meet je geziek naar Peter?
Staat nog op deze pagina. Ik post bijna nooit YT's maar hij is wel stoer !! Ff scrollen naar bovenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
UIhuh, en die TT en die reply mbt APK bedoelde je ook helemaal niet jennerig en stokerig verder.![]()
Schei toch uit man.
Heb MSN al in geen tijden aan... heb jij een cam?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef Soury het volgende:
Ahhh er is zo te zien al een hoop verkeer op msn geweest
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah doe me anders maar gewoon een broodje tartaar speciaal![]()
Post je al lang op FOK?
Ja, ik wel Bommie en genoeg is genoeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah doe me anders maar gewoon een broodje tartaar speciaal![]()
Post je al lang op FOK?
Hangt ervan af .. als hij me niet gaat kriebelenquote:
Jahaaa.... die heb ik al vaker gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat nog op deze pagina. Ik post bijna nooit YT's maar hij is wel stoer !! Ff scrollen naar boven
Ik snap er niets van en verwijder de quote...quote:
Hij liegt niet iigquote:
Done!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er niets van en verwijder de quote...
Wat nou rotte vrucht?? Ieder mens heeft zo zijn perioden!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hangt ervan af .. als hij me niet gaat kriebelenJij weet zelf wat voor rotte vrucht het is, als hij me dan gaat aanvallen krijgt hij de volle laag sjit...ben heel niet moeilijk hoor, ondanks de doodsverwensingen van Liesje
Daarnaast hoelang geleden is mijn laatste Peter-post? Als niemand wat had gezegd was er niets aan de hand geweest...
Peter is mij vrij heilig, ik weet dat hij in het verleden dingen gepost heeft, maar hoe lang blijf je hem daarop afrekenen vraag ik mij af, hij post niet eens meer nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hangt ervan af .. als hij me niet gaat kriebelenJij weet zelf wat voor rotte vrucht het is, als hij me dan gaat aanvallen krijgt hij de volle laag sjit...ben heel niet moeilijk hoor, ondanks de doodsverwensingen van Liesje
Daarnaast hoelang geleden is mijn laatste Peter-post? Als niemand wat had gezegd was er niets aan de hand geweest...
Tis toch een soort van dwangmatig klikken hè?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er niets van en verwijder de quote...
Haha Coos, kijk even realistisch... Laatste keer dat ik Peter achter me aan kreeg was op meerdere subfora. Dan is hij gewoon aan het zoeken. Had hij dat niet gedaan had ik de kneus niet eens vermeld omdat hij gewoonweg niet de moeite waard is. Wel een beetje objectief blijven als je me een verwijt door m'n strot wil douwen ok?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat nou rotte vrucht?? Ieder mens heeft zo zijn perioden!!
Aanvallen??? Kritische reactie op een van je posts hoeft niet meteen aanvallen te zijn.
En ja, soms is hij taalvaardig leuker dan jij.![]()
Geven en nemen pik.
Lieve schat, ik heb Peter vandaag, afgelopen week, afgelopen twee weken niet eens genoemd. Waar wil je me nu in godesnaam op afvallen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter is mij vrij heilig, ik weet dat hij in het verleden dingen gepost heeft, maar hoe lang blijf je hem daarop afrekenen vraag ik mij af, hij post niet eens meer nu.
Als ik even de woordenwisselingen tussen jou en LS voor de geest haal (!) dan snap ik echt niet waarom je bij Peter zo lang blijft hangen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha Coos, kijk even realistisch... Laatste keer dat ik Peter achter me aan kreeg was op meerdere subfora. Dan is hij gewoon aan het zoeken. Had hij dat niet gedaan had ik de kneus niet eens vermeld omdat hij gewoonweg niet de moeite waard is. Wel een beetje objectief blijven als je me een verwijt door m'n strot wil douwen ok?
Nee Gert, jij plaatste vanavond een waardeloze post met betrekking tot APK (dat vond ik) en ik mis die gast hier. Zo simpel is het. Die gast vind ik al vanaf 2007 leuk en grappig om te lezen en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
UIhuh, en die TT en die reply mbt APK bedoelde je ook helemaal niet jennerig en stokerig verder.![]()
Schei toch uit man.
Yvonne ligt idd al een tijdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik even de woordenwisselingen tussen jou en LS voor de geest haal (!) dan snap ik echt niet waarom je bij Peter zo lang blijft hangen.
Maar liggen je twitterteefjes al op bed of zo?
Gert is zonder Jappie en Apk totaal niet de user die je zou denken dat het is....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Gert, jij plaatste vanavond een waardeloze post met betrekking tot APK (dat vond ik) en ik mis die gast hier. Zo simpel is het. Die gast vind ik al vanaf 2007 leuk en grappig om te lezen en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!
Ik ben er vanavond niet over begonnen, ik heb er vorige week vrijdag over gezegd dat ik het achterlijk vond en er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt, maar schijnbaar is alles wat ik post "gestook", so be it. En ik ben echt niet vies van een flinke rel, la maar komen, maar ik vond het vorige week en nu ook nog steeds niet leuk dat om een niemendalletje als die fucking bunker mensen in real elkaar niet meer aankijken. Dat vind ik pittig banaal.
Dat klinkt wel erg sneuquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is zonder Jappie en Apk totaal niet de user die je zou denken dat het is....
Is het ookquote:
Ik ben niet zo als NMNS dat ik je even een linkie geef.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne ligt idd al een tijde![]()
Wanneer heb ik Peter voor het laatst aangehaald, Coos en wat was de reden? Toe dan, flinke vent?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!
Ik ben er vanavond niet over begonnen, ik heb er vorige week vrijdag over gezegd dat ik het achterlijk vond en er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt, maar schijnbaar is alles wat ik post "gestook", so be it. En ik ben echt niet vies van een flinke rel, la maar komen, maar ik vond het vorige week en nu ook nog steeds niet leuk dat om een niemendalletje als die fucking bunker mensen in real elkaar niet meer aankijken. Dat vind ik pittig banaal.
't blijft ook maar doorzeiken idd.. Een ongestelde Coos en een dronken en rancuneuze Liesje is nooit grappigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:54 schreef GGMM het volgende:
Deze hele 'ruzie' klinkt eigenlijk heel erg sneuStelletje huisvrouwen.
Dat klinkt nog sneuerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is het ookIk heb Jappie ook gevraagd irl om in godesnaam wat meer te posten zodat Gert weer wat uit de verf zou komen
Ik vind dat je heel schijnheilig doet nu. Je blaast een post van mij oip alsof er heel wat stond, en kiest ervoor om daar zelfs vanuit een al gesloten topic nog eens op terug te komen. Gevoegd bij die TT, waar je super eager was om 'm nóg eens te plaatsen. O wacht:ja je MIIST hem zo hè.. ach gos. Alsof jij niet weet dat hij hier maar eens per week komt, namelijk op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Gert, jij plaatste vanavond een waardeloze post met betrekking tot APK (dat vond ik) en ik mis die gast hier. Zo simpel is het. Die gast vind ik al vanaf 2007 leuk en grappig om te lezen en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!
Liesje is altijd grappig. Voor de rest heb je gelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
't blijft ook maar doorzeiken idd.. Een ongestelde Coos en een dronken en rancuneuze Liesje is nooit grappig
Tja, ik ben in real ook net een tikkie anders dan hier denk ik? Iedereen heeft z'n goeie en z'n verotte kanten, 't zal ook bij Gert en APK zo zijn. Maar kom op, juist als vrienden week na week je iets vertellen, met of zonder drank op, dan zou je ook na kunnen gaan denken hoe dat dan komt en of er niet iets van een kern van waarheid in kan zitten. Er zitten altijd twee kanten aan. Afijn, ze moeten het zelf maar uitzoeken. Ik stop er over, maar ik zat vanavond niet te stoken, want dan zou ik het wel anders aanpakken en vooral doorgaan met zuigenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is zonder Jappie en Apk totaal niet de user die je zou denken dat het is....
Gert is voor al tien jaar dezelfde hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert is voor al tien jaar dezelfde hoor.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat, toen ik hem voor het eerst zag een beetje tegenviel. Met mijn mensenkennis dan hè. Ik had een zwaar onder de tattoo's en plat haagse harry verwacht en het bleek een hele lieve jongen te zijn.
Zelfs nu als mod nog. Dus wat lul je nou???![]()
't zit in jou hoof
Over die TT? Ik vond het belachelijk dat Remlof die dicht mikte. Er waren nog maar drie postings te gaan in die ander. Daarom maakte ik hem terstond weer aan! Daarnaast gaf ik een heel rijtje met personen die de SC leuk maakten en die al langer hier niet meer zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat je heel schijnheilig doet nu. Je blaast een post van mij oip alsof er heel wat stond, en kiest ervoor om daar zelfs vanuit een al gesloten topic nog eens op terug te komen. Gevoegd bij die TT, waar je super eager was om 'm nóg eens te plaatsen. O wacht:ja je MIIST hem zo hè.. ach gos. Alsof jij niet weet dat hij hier maar eens per week komt, namelijk op vrijdagavond.
Je kunt mij nog meer vertellen maar je bent gewoon vuurtjes aan het opstoken onder een laagje van "ik bedoel het allemaal zo goed". Dat eerste is één ding, dat tweede vind ik pas écht sneaky..
Is het gras groener bij jouquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liesje is altijd grappig. Voor de rest heb je gelijk.
Hé rot jij ook eens terugquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga es terug naar schoolquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos...Ik denk dat je weer vruchtbaar bent, want je menstrueert als de pest!
RELNICHT-ALERT!quote:
terecht!quote:
Coming to the rescue?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Een ban is een beetje érg zwaar, vind je niet?
Ja, ik ga niet bannen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Ban bespreken in openbaar? gohquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Ban kini'squote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Vorst aan de grond, 't is gewoon glibberigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Coos het volgende:
Hahaha de paardedagen zijn weer begonnen in de buurgemeente'
http://www.112meldingen.nl/index.php
auto te water![]()
(altijd helemaak lam die boeren)
yep, dat is van hem verwordenquote:
Welke ban?quote:
zeker weten?quote:
Je bespreekt uberhaupt een ban in het openbaar als mod zijnde. Maakt niet uit welke..quote:
Kijk dat Remlof hem dichtgooide tsja......quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over die TT? Ik vond het belachelijk dat Remlof die dicht mikte. Er waren nog maar drie postings te gaan in die ander. Daarom maakte ik hem terstond weer aan! Daarnaast gaf ik een heel rijtje met personen die de SC leuk maakten en die al langer hier niet meer zijn.
Maar laat ook dit maar Gert, je moet gewoon blijven denken wat je wil denken![]()
Mocht je er over willen praten, je hebt mijn nummer![]()
hear hear...kuttopic!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es sterven, dan is 't opgelost en kan er een slotje op
Ja, waar blijft dat varken met de griep?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
B&L heeft een blindenstok en ik ben moddervet Coos, modder-moddervetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk dat Remlof hem dichtgooide tsja......![]()
Maar je had je statement al gemaakt. Dus door met dezelfde suggestieve TT te komen geef je meer prijs van jezelf als dat je eigenlijk wil.
Maar wat wil je nou???
en ben je echt zo vet als wat ik eerder vandaag in een topic las?
isd B&L blind dan?
Bulllfucking shit!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorst aan de grond, 't is gewoon glibberig
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Sjesus kap daar es meequote:
Eend, wat vind jij van Gert sinds apk en jappie hem niet meer steunen?quote:
Dus 1 slotje op dit topic en liesje wordt regelrecht nonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert viel mij 100 procent mee! 1000 zelfsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert is voor al tien jaar dezelfde hoor.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat, toen ik hem voor het eerst zag een beetje tegenviel. Met mijn mensenkennis dan hè. Ik had een zwaar onder de tattoo's en plat haagse harry verwacht en het bleek een hele lieve jongen te zijn.
Zelfs nu als mod nog. Dus wat lul je nou???![]()
't zit in jou hoof
Aaaaaaaah de soppertjes, ze bestaan nog!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert viel mij 100 procent mee! 1000 zelfs!
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend, wat vind jij van Gert sinds apk en jappie hem niet meer steunen?
Weinig kans n00b!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andsers flikker je ff zelf terug naar Tbo?
achja vroeger, toen Gert nog testikelen had!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraat
Hatssssssssjoeeeeeee..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:20 schreef APK het volgende:
Mag ik hier even reclame maken voor dit aankomende subforum:
[FLU] Subforum?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
achja vroeger, toen Gert nog testikelen had!
Rustigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andsers flikker je ff zelf terug naar Tbo?
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraat
quote:
al heeft hij dat wel vaak gedaan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoor
jij bent niet de baas over haar toch?quote:
Niet meer begrijp ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent niet de baas over haar toch?
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je quote jezelf, zou ik ook doen als alles opeens verdwijnt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoor
Je mag best wel los gaan hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastig
je bent lief!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastig
k snap ook niet waar hij zich mee bemoeit, nadat hij heeft gezegd niet te bannenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je.. Ik had hier tig kutopmerkingen kunnen posten maar ik sla ff over... zo'n lul ben je ook weer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nu opgeslagen als document en er staat al een backup op 7 foraquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Je quote jezelf, zou ik ook doen als alles opeens verdwijnt.
Ik backup je zelfs tegenwoordig!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het nu opgeslagen als document en er staat al een backup op 7 fora
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ok, beter schraap ik iemand van de bank op en ga ik slapen!![]()
Maar maar maar!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je.. Ik had hier tig kutopmerkingen kunnen posten maar ik sla ff over... zo'n lul ben je ook weer niet
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah de soppertjes, ze bestaan nog!
Nog een stuk of 5 posts en dan gaat dit topic in yvonne's doosje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:34 schreef versabommie het volgende:
Nou laat ik dan maar de ban breken en het zeggen:
Remlof heeft gewoon een veel zachter kutje dan Liesje. Einde discussie, iedereen blij!
Wij zijn het anti-peter frontquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik backup je zelfs tegenwoordig!
schijnbaar zien we het oneindige goede in DE peter niet vriendquote:
Nah ok je hebt gelijk, sorry!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenEn nu gooi je van die vage posts over bier in je laptop en nu iemand van de bank schrapen. Het komt me redelijk gevoelloos over.
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!quote:
en als duck en ik pro zijn ?quote:
Wat ik wel goed vind is dat hij met zijn nieuwe sig je gewoon uit blijft dagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnbaar zien we het oneindige goede in DE peter niet vriend
Als de TT maar blijft staan ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!
Dat was voor mij inderdaad de trigger om het "nieuws" hier ook maar te brengenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenEn nu gooi je van die vage posts over bier in je laptop en nu iemand van de bank schrapen. Het komt me redelijk gevoelloos over.
Die post waren dan wel weer wel oprecht!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!
Misschien zit er nog een promotie naar "DE" inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |