Yvonne ligt idd al een tijdequote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik even de woordenwisselingen tussen jou en LS voor de geest haal (!) dan snap ik echt niet waarom je bij Peter zo lang blijft hangen.
Maar liggen je twitterteefjes al op bed of zo?
Gert is zonder Jappie en Apk totaal niet de user die je zou denken dat het is....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Gert, jij plaatste vanavond een waardeloze post met betrekking tot APK (dat vond ik) en ik mis die gast hier. Zo simpel is het. Die gast vind ik al vanaf 2007 leuk en grappig om te lezen en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!
Ik ben er vanavond niet over begonnen, ik heb er vorige week vrijdag over gezegd dat ik het achterlijk vond en er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt, maar schijnbaar is alles wat ik post "gestook", so be it. En ik ben echt niet vies van een flinke rel, la maar komen, maar ik vond het vorige week en nu ook nog steeds niet leuk dat om een niemendalletje als die fucking bunker mensen in real elkaar niet meer aankijken. Dat vind ik pittig banaal.
Dat klinkt wel erg sneuquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is zonder Jappie en Apk totaal niet de user die je zou denken dat het is....
Is het ookquote:
Ik ben niet zo als NMNS dat ik je even een linkie geef.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne ligt idd al een tijde![]()
Wanneer heb ik Peter voor het laatst aangehaald, Coos en wat was de reden? Toe dan, flinke vent?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!
Ik ben er vanavond niet over begonnen, ik heb er vorige week vrijdag over gezegd dat ik het achterlijk vond en er niet zoveel woorden aan vuil gemaakt, maar schijnbaar is alles wat ik post "gestook", so be it. En ik ben echt niet vies van een flinke rel, la maar komen, maar ik vond het vorige week en nu ook nog steeds niet leuk dat om een niemendalletje als die fucking bunker mensen in real elkaar niet meer aankijken. Dat vind ik pittig banaal.
't blijft ook maar doorzeiken idd.. Een ongestelde Coos en een dronken en rancuneuze Liesje is nooit grappigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:54 schreef GGMM het volgende:
Deze hele 'ruzie' klinkt eigenlijk heel erg sneuStelletje huisvrouwen.
Dat klinkt nog sneuerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is het ookIk heb Jappie ook gevraagd irl om in godesnaam wat meer te posten zodat Gert weer wat uit de verf zou komen
Ik vind dat je heel schijnheilig doet nu. Je blaast een post van mij oip alsof er heel wat stond, en kiest ervoor om daar zelfs vanuit een al gesloten topic nog eens op terug te komen. Gevoegd bij die TT, waar je super eager was om 'm nóg eens te plaatsen. O wacht:ja je MIIST hem zo hè.. ach gos. Alsof jij niet weet dat hij hier maar eens per week komt, namelijk op vrijdagavond.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Gert, jij plaatste vanavond een waardeloze post met betrekking tot APK (dat vond ik) en ik mis die gast hier. Zo simpel is het. Die gast vind ik al vanaf 2007 leuk en grappig om te lezen en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!
Liesje is altijd grappig. Voor de rest heb je gelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
't blijft ook maar doorzeiken idd.. Een ongestelde Coos en een dronken en rancuneuze Liesje is nooit grappig
Tja, ik ben in real ook net een tikkie anders dan hier denk ik? Iedereen heeft z'n goeie en z'n verotte kanten, 't zal ook bij Gert en APK zo zijn. Maar kom op, juist als vrienden week na week je iets vertellen, met of zonder drank op, dan zou je ook na kunnen gaan denken hoe dat dan komt en of er niet iets van een kern van waarheid in kan zitten. Er zitten altijd twee kanten aan. Afijn, ze moeten het zelf maar uitzoeken. Ik stop er over, maar ik zat vanavond niet te stoken, want dan zou ik het wel anders aanpakken en vooral doorgaan met zuigenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is zonder Jappie en Apk totaal niet de user die je zou denken dat het is....
Gert is voor al tien jaar dezelfde hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert is voor al tien jaar dezelfde hoor.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat, toen ik hem voor het eerst zag een beetje tegenviel. Met mijn mensenkennis dan hè. Ik had een zwaar onder de tattoo's en plat haagse harry verwacht en het bleek een hele lieve jongen te zijn.
Zelfs nu als mod nog. Dus wat lul je nou???![]()
't zit in jou hoof
Over die TT? Ik vond het belachelijk dat Remlof die dicht mikte. Er waren nog maar drie postings te gaan in die ander. Daarom maakte ik hem terstond weer aan! Daarnaast gaf ik een heel rijtje met personen die de SC leuk maakten en die al langer hier niet meer zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat je heel schijnheilig doet nu. Je blaast een post van mij oip alsof er heel wat stond, en kiest ervoor om daar zelfs vanuit een al gesloten topic nog eens op terug te komen. Gevoegd bij die TT, waar je super eager was om 'm nóg eens te plaatsen. O wacht:ja je MIIST hem zo hè.. ach gos. Alsof jij niet weet dat hij hier maar eens per week komt, namelijk op vrijdagavond.
Je kunt mij nog meer vertellen maar je bent gewoon vuurtjes aan het opstoken onder een laagje van "ik bedoel het allemaal zo goed". Dat eerste is één ding, dat tweede vind ik pas écht sneaky..
Is het gras groener bij jouquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liesje is altijd grappig. Voor de rest heb je gelijk.
Hé rot jij ook eens terugquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga es terug naar schoolquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos...Ik denk dat je weer vruchtbaar bent, want je menstrueert als de pest!
RELNICHT-ALERT!quote:
terecht!quote:
Coming to the rescue?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Een ban is een beetje érg zwaar, vind je niet?
Ja, ik ga niet bannen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Ban bespreken in openbaar? gohquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Ban kini'squote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Vorst aan de grond, 't is gewoon glibberigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Coos het volgende:
Hahaha de paardedagen zijn weer begonnen in de buurgemeente'
http://www.112meldingen.nl/index.php
auto te water![]()
(altijd helemaak lam die boeren)
yep, dat is van hem verwordenquote:
Welke ban?quote:
zeker weten?quote:
Je bespreekt uberhaupt een ban in het openbaar als mod zijnde. Maakt niet uit welke..quote:
Kijk dat Remlof hem dichtgooide tsja......quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over die TT? Ik vond het belachelijk dat Remlof die dicht mikte. Er waren nog maar drie postings te gaan in die ander. Daarom maakte ik hem terstond weer aan! Daarnaast gaf ik een heel rijtje met personen die de SC leuk maakten en die al langer hier niet meer zijn.
Maar laat ook dit maar Gert, je moet gewoon blijven denken wat je wil denken![]()
Mocht je er over willen praten, je hebt mijn nummer![]()
hear hear...kuttopic!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es sterven, dan is 't opgelost en kan er een slotje op
Ja, waar blijft dat varken met de griep?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
B&L heeft een blindenstok en ik ben moddervet Coos, modder-moddervetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk dat Remlof hem dichtgooide tsja......![]()
Maar je had je statement al gemaakt. Dus door met dezelfde suggestieve TT te komen geef je meer prijs van jezelf als dat je eigenlijk wil.
Maar wat wil je nou???
en ben je echt zo vet als wat ik eerder vandaag in een topic las?
isd B&L blind dan?
Bulllfucking shit!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorst aan de grond, 't is gewoon glibberig
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Sjesus kap daar es meequote:
Eend, wat vind jij van Gert sinds apk en jappie hem niet meer steunen?quote:
Dus 1 slotje op dit topic en liesje wordt regelrecht nonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert viel mij 100 procent mee! 1000 zelfsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert is voor al tien jaar dezelfde hoor.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat, toen ik hem voor het eerst zag een beetje tegenviel. Met mijn mensenkennis dan hè. Ik had een zwaar onder de tattoo's en plat haagse harry verwacht en het bleek een hele lieve jongen te zijn.
Zelfs nu als mod nog. Dus wat lul je nou???![]()
't zit in jou hoof
Aaaaaaaah de soppertjes, ze bestaan nog!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert viel mij 100 procent mee! 1000 zelfs!
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend, wat vind jij van Gert sinds apk en jappie hem niet meer steunen?
Weinig kans n00b!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andsers flikker je ff zelf terug naar Tbo?
achja vroeger, toen Gert nog testikelen had!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraat
Hatssssssssjoeeeeeee..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:20 schreef APK het volgende:
Mag ik hier even reclame maken voor dit aankomende subforum:
[FLU] Subforum?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
achja vroeger, toen Gert nog testikelen had!
Rustigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andsers flikker je ff zelf terug naar Tbo?
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraat
quote:
al heeft hij dat wel vaak gedaan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoor
jij bent niet de baas over haar toch?quote:
Niet meer begrijp ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent niet de baas over haar toch?
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je quote jezelf, zou ik ook doen als alles opeens verdwijnt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoor
Je mag best wel los gaan hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastig
je bent lief!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastig
k snap ook niet waar hij zich mee bemoeit, nadat hij heeft gezegd niet te bannenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je.. Ik had hier tig kutopmerkingen kunnen posten maar ik sla ff over... zo'n lul ben je ook weer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nu opgeslagen als document en er staat al een backup op 7 foraquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Je quote jezelf, zou ik ook doen als alles opeens verdwijnt.
Ik backup je zelfs tegenwoordig!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het nu opgeslagen als document en er staat al een backup op 7 fora
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ok, beter schraap ik iemand van de bank op en ga ik slapen!![]()
Maar maar maar!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je.. Ik had hier tig kutopmerkingen kunnen posten maar ik sla ff over... zo'n lul ben je ook weer niet
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah de soppertjes, ze bestaan nog!
Nog een stuk of 5 posts en dan gaat dit topic in yvonne's doosje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:34 schreef versabommie het volgende:
Nou laat ik dan maar de ban breken en het zeggen:
Remlof heeft gewoon een veel zachter kutje dan Liesje. Einde discussie, iedereen blij!
Wij zijn het anti-peter frontquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik backup je zelfs tegenwoordig!
schijnbaar zien we het oneindige goede in DE peter niet vriendquote:
Nah ok je hebt gelijk, sorry!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenEn nu gooi je van die vage posts over bier in je laptop en nu iemand van de bank schrapen. Het komt me redelijk gevoelloos over.
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!quote:
en als duck en ik pro zijn ?quote:
Wat ik wel goed vind is dat hij met zijn nieuwe sig je gewoon uit blijft dagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnbaar zien we het oneindige goede in DE peter niet vriend
Als de TT maar blijft staan ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!
Dat was voor mij inderdaad de trigger om het "nieuws" hier ook maar te brengenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenEn nu gooi je van die vage posts over bier in je laptop en nu iemand van de bank schrapen. Het komt me redelijk gevoelloos over.
Die post waren dan wel weer wel oprecht!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |