Jahquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:29 schreef Soury het volgende:
Nu hebben jullie allemaal de YT van Luciano gemist
Nah doe me anders maar gewoon een broodje tartaar speciaalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders val jij eens ff dood meet je geziek naar Peter?
Staat nog op deze pagina. Ik post bijna nooit YT's maar hij is wel stoer !! Ff scrollen naar bovenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
UIhuh, en die TT en die reply mbt APK bedoelde je ook helemaal niet jennerig en stokerig verder.![]()
Schei toch uit man.
Heb MSN al in geen tijden aan... heb jij een cam?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef Soury het volgende:
Ahhh er is zo te zien al een hoop verkeer op msn geweest
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah doe me anders maar gewoon een broodje tartaar speciaal![]()
Post je al lang op FOK?
Ja, ik wel Bommie en genoeg is genoeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah doe me anders maar gewoon een broodje tartaar speciaal![]()
Post je al lang op FOK?
Hangt ervan af .. als hij me niet gaat kriebelenquote:
Jahaaa.... die heb ik al vaker gezien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat nog op deze pagina. Ik post bijna nooit YT's maar hij is wel stoer !! Ff scrollen naar boven
Ik snap er niets van en verwijder de quote...quote:
Hij liegt niet iigquote:
Done!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er niets van en verwijder de quote...
Wat nou rotte vrucht?? Ieder mens heeft zo zijn perioden!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hangt ervan af .. als hij me niet gaat kriebelenJij weet zelf wat voor rotte vrucht het is, als hij me dan gaat aanvallen krijgt hij de volle laag sjit...ben heel niet moeilijk hoor, ondanks de doodsverwensingen van Liesje
Daarnaast hoelang geleden is mijn laatste Peter-post? Als niemand wat had gezegd was er niets aan de hand geweest...
Peter is mij vrij heilig, ik weet dat hij in het verleden dingen gepost heeft, maar hoe lang blijf je hem daarop afrekenen vraag ik mij af, hij post niet eens meer nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hangt ervan af .. als hij me niet gaat kriebelenJij weet zelf wat voor rotte vrucht het is, als hij me dan gaat aanvallen krijgt hij de volle laag sjit...ben heel niet moeilijk hoor, ondanks de doodsverwensingen van Liesje
Daarnaast hoelang geleden is mijn laatste Peter-post? Als niemand wat had gezegd was er niets aan de hand geweest...
Tis toch een soort van dwangmatig klikken hè?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er niets van en verwijder de quote...
Haha Coos, kijk even realistisch... Laatste keer dat ik Peter achter me aan kreeg was op meerdere subfora. Dan is hij gewoon aan het zoeken. Had hij dat niet gedaan had ik de kneus niet eens vermeld omdat hij gewoonweg niet de moeite waard is. Wel een beetje objectief blijven als je me een verwijt door m'n strot wil douwen ok?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat nou rotte vrucht?? Ieder mens heeft zo zijn perioden!!
Aanvallen??? Kritische reactie op een van je posts hoeft niet meteen aanvallen te zijn.
En ja, soms is hij taalvaardig leuker dan jij.![]()
Geven en nemen pik.
Lieve schat, ik heb Peter vandaag, afgelopen week, afgelopen twee weken niet eens genoemd. Waar wil je me nu in godesnaam op afvallen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Peter is mij vrij heilig, ik weet dat hij in het verleden dingen gepost heeft, maar hoe lang blijf je hem daarop afrekenen vraag ik mij af, hij post niet eens meer nu.
Als ik even de woordenwisselingen tussen jou en LS voor de geest haal (!) dan snap ik echt niet waarom je bij Peter zo lang blijft hangen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Haha Coos, kijk even realistisch... Laatste keer dat ik Peter achter me aan kreeg was op meerdere subfora. Dan is hij gewoon aan het zoeken. Had hij dat niet gedaan had ik de kneus niet eens vermeld omdat hij gewoonweg niet de moeite waard is. Wel een beetje objectief blijven als je me een verwijt door m'n strot wil douwen ok?
Nee Gert, jij plaatste vanavond een waardeloze post met betrekking tot APK (dat vond ik) en ik mis die gast hier. Zo simpel is het. Die gast vind ik al vanaf 2007 leuk en grappig om te lezen en hij doet niets anders dan zeggen wat hij vindt. Dat deed jij ook in mijn richting vlak voordat je weer mod werd, weken aan één stuk en nog wel wat erger ook!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
UIhuh, en die TT en die reply mbt APK bedoelde je ook helemaal niet jennerig en stokerig verder.![]()
Schei toch uit man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |