Je quote jezelf, zou ik ook doen als alles opeens verdwijnt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoor
Je mag best wel los gaan hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastig
je bent lief!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastig
k snap ook niet waar hij zich mee bemoeit, nadat hij heeft gezegd niet te bannenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent niet de baas over haar toch?
kut voor je.. Ik had hier tig kutopmerkingen kunnen posten maar ik sla ff over... zo'n lul ben je ook weer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het nu opgeslagen als document en er staat al een backup op 7 foraquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Je quote jezelf, zou ik ook doen als alles opeens verdwijnt.
Ik backup je zelfs tegenwoordig!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het nu opgeslagen als document en er staat al een backup op 7 fora
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ok, beter schraap ik iemand van de bank op en ga ik slapen!![]()
Maar maar maar!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kut voor je.. Ik had hier tig kutopmerkingen kunnen posten maar ik sla ff over... zo'n lul ben je ook weer niet
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaah de soppertjes, ze bestaan nog!
Nog een stuk of 5 posts en dan gaat dit topic in yvonne's doosje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:34 schreef versabommie het volgende:
Nou laat ik dan maar de ban breken en het zeggen:
Remlof heeft gewoon een veel zachter kutje dan Liesje. Einde discussie, iedereen blij!
Wij zijn het anti-peter frontquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik backup je zelfs tegenwoordig!
schijnbaar zien we het oneindige goede in DE peter niet vriendquote:
Nah ok je hebt gelijk, sorry!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenEn nu gooi je van die vage posts over bier in je laptop en nu iemand van de bank schrapen. Het komt me redelijk gevoelloos over.
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!quote:
en als duck en ik pro zijn ?quote:
Wat ik wel goed vind is dat hij met zijn nieuwe sig je gewoon uit blijft dagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnbaar zien we het oneindige goede in DE peter niet vriend
Als de TT maar blijft staan ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!
Dat was voor mij inderdaad de trigger om het "nieuws" hier ook maar te brengenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen he ??? Snap je dat zelf dan niet .. Ben maar een buitenstaander. Je zegt zelf dat je nooit meer zegt dat je iemand leuk vind op fok. Nou daar hebben we ook van genotenEn nu gooi je van die vage posts over bier in je laptop en nu iemand van de bank schrapen. Het komt me redelijk gevoelloos over.
Die post waren dan wel weer wel oprecht!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geeft niets, ik vergeef je je posts van vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |