Eend, wat vind jij van Gert sinds apk en jappie hem niet meer steunen?quote:
Dus 1 slotje op dit topic en liesje wordt regelrecht nonquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es sterven, dan is 't opgelost en kan er een slotje op
Gert viel mij 100 procent mee! 1000 zelfsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Gert is voor al tien jaar dezelfde hoor.
Maar ik moet eerlijk toegeven dat, toen ik hem voor het eerst zag een beetje tegenviel. Met mijn mensenkennis dan hè. Ik had een zwaar onder de tattoo's en plat haagse harry verwacht en het bleek een hele lieve jongen te zijn.
Zelfs nu als mod nog. Dus wat lul je nou???![]()
't zit in jou hoof
Aaaaaaaah de soppertjes, ze bestaan nog!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert viel mij 100 procent mee! 1000 zelfs!
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraatquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend, wat vind jij van Gert sinds apk en jappie hem niet meer steunen?
Weinig kans n00b!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andsers flikker je ff zelf terug naar Tbo?
achja vroeger, toen Gert nog testikelen had!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraat
Hatssssssssjoeeeeeee..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:20 schreef APK het volgende:
Mag ik hier even reclame maken voor dit aankomende subforum:
[FLU] Subforum?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
achja vroeger, toen Gert nog testikelen had!
Rustigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andsers flikker je ff zelf terug naar Tbo?
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vroegah lachte hij gezamelijk de starfuckers met hun uit, maar hij is nu een soort golfert in het kwadraat
quote:
al heeft hij dat wel vaak gedaan!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet omdat hij me heeft zitten deleten hoor
jij bent niet de baas over haar toch?quote:
Niet meer begrijp ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent niet de baas over haar toch?
Nee, maar wel een forumbaas. En ik moet alles in de context zien, af en toe best lastigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent niet de baas over haar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |