Coming to the rescue?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Een ban is een beetje érg zwaar, vind je niet?
Ja, ik ga niet bannen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Ban bespreken in openbaar? gohquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Ban kini'squote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Coming to the rescue?
Vorst aan de grond, 't is gewoon glibberigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:06 schreef Coos het volgende:
Hahaha de paardedagen zijn weer begonnen in de buurgemeente'
http://www.112meldingen.nl/index.php
auto te water![]()
(altijd helemaak lam die boeren)
yep, dat is van hem verwordenquote:
Welke ban?quote:
zeker weten?quote:
Je bespreekt uberhaupt een ban in het openbaar als mod zijnde. Maakt niet uit welke..quote:
Kijk dat Remlof hem dichtgooide tsja......quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over die TT? Ik vond het belachelijk dat Remlof die dicht mikte. Er waren nog maar drie postings te gaan in die ander. Daarom maakte ik hem terstond weer aan! Daarnaast gaf ik een heel rijtje met personen die de SC leuk maakten en die al langer hier niet meer zijn.
Maar laat ook dit maar Gert, je moet gewoon blijven denken wat je wil denken![]()
Mocht je er over willen praten, je hebt mijn nummer![]()
hear hear...kuttopic!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es sterven, dan is 't opgelost en kan er een slotje op
Ja, waar blijft dat varken met de griep?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe es sterven, dan is 't opgelost en kan er een slotje op
B&L heeft een blindenstok en ik ben moddervet Coos, modder-moddervetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk dat Remlof hem dichtgooide tsja......![]()
Maar je had je statement al gemaakt. Dus door met dezelfde suggestieve TT te komen geef je meer prijs van jezelf als dat je eigenlijk wil.
Maar wat wil je nou???
en ben je echt zo vet als wat ik eerder vandaag in een topic las?
isd B&L blind dan?
Bulllfucking shit!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert is zonder Jappie en Apk totaal niet de user die je zou denken dat het is....
breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorst aan de grond, 't is gewoon glibberig
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liesje is altijd grappig. Voor de rest heb je gelijk.
quote:
Sjesus kap daar es meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |