Slaap lekker Deisyy!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liesje, je bent er weer![]()
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen
Ok wij hebben er dus nu een discussie over.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
BRRRRBRRRRRBRRRRBRRRRBRRRRR..............................
[ afbeelding ]
Wat is er mis met sletjes?quote:
En jij bent?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar je hebt sletjesen sletjes
Zijn ze ergens de straat aan het openbreken?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn ze ergens de straat aan het openbreken?
eerst zien dan geloven!quote:
Euh over dat gesproken, nog last van keelpijn en vermoeidheid gehad?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Eej PDL, je had toch niet de Taco variant van de griep hè?![]()
Heb ik vorige week een slokje uit jouw glas wijn genomen? Zal wel weer zeker.
Eh... gitaarherrie mood?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Gert doe eens een youtube die ik tof vind?
-edit- plus spatie ergens
Nou Gert, toen jij met Bart aan het bellen was, toen heb ik stiekem een slok van jouw wijn genomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Eej PDL, je had toch niet de Taco variant van de griep hè?![]()
Heb ik vorige week een slokje uit jouw glas wijn genomen? Zal wel weer zeker.
Aww dank je Coos, maar ik sla een weekje over.quote:
Nihice!!! !!!quote:
Tering! Ik WIST het, de hele week al zin in burrito's én keelpijn! Loeder!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou Gert, toen jij met Bart aan het bellen was, toen heb ik stiekem een slok van jouw wijn genomen.
Chick laten we nog ff wijnen voor 8-8!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De wijn is opperdepop.
Maar gelukkig is er nog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfeiffer ik zeg het je!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
én keelpijn!
Zullen we zo samen bidden voor het gras van Liesje?
Voor jou én voor Peter6000:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nihice!!! !!!
Nog 1!!
Ik denk ook na over een tof nummer!
Dat sowieso! Samen met de rest van de mesnheid!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef Gert het volgende:
Zullen we zo samen bidden voor het gras van Liesje?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso! Samen met de rest van de mensnheid!![]()
Ohw god! Ik hyper he?
Relnicht!quote:
nee joh, ben je malquote:
Wat ben je toch aan het doen?quote:
En het restje bier uit het beeldscherm zien te gieten.. dat typt zeer lastig.. Heb ervaringquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het doen?
Gokje: rechtstreeks uit de fles aan het drinken?
En ondertussen een foto in een sletterige bikini opzoeken voor de OP, da's nog eens multitasken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En het restje bier uit het beeldscherm zien te gieten.. dat typt zeer lastig.. Heb ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |