Eh... gitaarherrie mood?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Gert doe eens een youtube die ik tof vind?
-edit- plus spatie ergens
Nou Gert, toen jij met Bart aan het bellen was, toen heb ik stiekem een slok van jouw wijn genomen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
Eej PDL, je had toch niet de Taco variant van de griep hè?![]()
Heb ik vorige week een slokje uit jouw glas wijn genomen? Zal wel weer zeker.
Aww dank je Coos, maar ik sla een weekje over.quote:
Nihice!!! !!!quote:
Tering! Ik WIST het, de hele week al zin in burrito's én keelpijn! Loeder!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou Gert, toen jij met Bart aan het bellen was, toen heb ik stiekem een slok van jouw wijn genomen.
Chick laten we nog ff wijnen voor 8-8!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De wijn is opperdepop.
Maar gelukkig is er nog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfeiffer ik zeg het je!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
én keelpijn!
Zullen we zo samen bidden voor het gras van Liesje?
Voor jou én voor Peter6000:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nihice!!! !!!
Nog 1!!
Ik denk ook na over een tof nummer!
Dat sowieso! Samen met de rest van de mesnheid!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef Gert het volgende:
Zullen we zo samen bidden voor het gras van Liesje?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso! Samen met de rest van de mensnheid!![]()
Ohw god! Ik hyper he?
Relnicht!quote:
nee joh, ben je malquote:
Wat ben je toch aan het doen?quote:
En het restje bier uit het beeldscherm zien te gieten.. dat typt zeer lastig.. Heb ervaringquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het doen?
Gokje: rechtstreeks uit de fles aan het drinken?
En ondertussen een foto in een sletterige bikini opzoeken voor de OP, da's nog eens multitasken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
En het restje bier uit het beeldscherm zien te gieten.. dat typt zeer lastig.. Heb ervaring
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
En ondertussen een foto in een sletterige bikini opzoeken voor de OP, da's nog eens multitasken!
Dat badpak waar je een schrale ster van gaat krijgen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Idioot dat was een badpak !! Sorry dat ik er niet in zat
![]()
Nee gelukkig niet. (heb ook niet veel kont)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat badpak waar je een schrale ster van gaat krijgen?
Gooi op dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. (heb ook niet veel kont)Maar kan het eigenlijk wel aantrekken en hier pletteren, juiste topic voor sletten
Wat denk je zelfquote:
Wat is GGMM nou weer en de rest snap ik ook eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Apk dat zou ik naar vinden.
GGMM![]()
Ik heb heel geen sletterige bikini alleen maar slobber bikini's!
@ Gert bankhangen mét! ";) En de wijn is glas
Lies je loopt hopeloos achter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
GGMM![]()
Ik ben ook de draad kwijt maar de PM boxen rinkelen gok ikquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is GGMM nou weer en de rest snap ik ook eigenlijk niet
Een baggerviendje!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie ligt daar nu weer op de bank. Is het nu een rooie ?? Die kleurt leuker bij het behang ofzoquote:
Hoiquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
GGMM![]()
huhquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie ligt daar nu weer op de bank. Is het nu een rooie ?? Die kleurt leuker bij het behang ofzo
Ohhhhhhhhquote:
Schaam je. Diep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ramptoeristquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi
Schokkende TT, je komt steeds meer uit de kast.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi
Schokkende TT, je komt steeds meer uit de kast.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, dus Liesje is een sletjuh
Hoi danquote:
Gelukkig!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
yeps!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en ik natuurlijk!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Volgens mij ben jij nog de enige die normaal kan lullen.
Hee zeg kom verdomme uit mijn avonddienst.. Zo erg kan het nuchter toch niet met me zijn ??quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Volgens mij ben jij nog de enige die normaal kan lullen.
Does normaal!quote:
Ja en ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, eigenlijk heb je het nu al verpest.
P6k.. wies da?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Bommelding, wanneer ga jij es lief tegen P6K doen?![]()
Hoe normaal wil je het hebben?quote:
Grijp hem, muis!quote:
Lamaar, ben je nu al eens uit je wittebroodsweken, want die Fok! meet komt toch wel erg dichtbij nu hèquote:
ja wat is dat nou weer voor een kutvraagquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden. Laat het maar gaan.
Ik heb Ian gister of eergister nog gespot op fok btw !!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die loopt de SC ook al voorbijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Ian gister of eergister nog gespot op fok btw !!!
Nee stokert. Nu man en paard noemen!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lamaar, ben je nu al eens uit je wittebroodsweken, want die Fok! meet komt toch wel erg dichtbij nu hè
Ja !! jammerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die loopt de SC ook al voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |