Ik zag het toen ik op invoeren drukte.......quote:
Slaap lekkerquote:
Dankequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik doe een poging om de laatste te zijn die Yuri vandaag feliciteert. De vorige keer dat ik zoiets probeerde was ik net een minuut of wat te laat, dus nu maar net vóór 23:59
Yuri, gefeliciteerd!
npquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry Yuri... Had lang niet meer de kalender gechekt![]()
Het zalfje helpt niet dus?quote:
Zalf helpt deels, verzacht wel en zo, maar ik moest stoppen met de corticosteroiden omdat m'n handen er ook kapot van gingenquote:Op woensdag 15 juli 2009 03:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zalfje helpt niet dus?misschien kunnen ze beter slaapmedicatie voorschrijven zodat je dan beter slaapt?
Dat ziet eruit als een ofyles2-post.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:01 schreef evaxsis het volgende:
Ik vind zelf Stieg Larsson Millenium Trilogie.
Die heb ik in één adem uitgelezen
Ik ken heul die gast niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een ofyles2-post.
Ik ga toch weer tukken
Huh en ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 04:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een lange gebruiksaanwijzing.
Ok en ik zie jij bent ook aan het twitteren, is dat intressant genoeg om jou te volgen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik word vago genoemd vanwege mijn surrealistische kijk op het leven.
Leuke nieuwe foto's van Jair.quote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-in-achtertuin.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:00 schreef MaJo het volgende:quizzen was tof
en inderdaad gewonnen omdat we derde waren
Kunnen we die ook ergens downloaden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 04:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een lange gebruiksaanwijzing.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Verse koffie![]()
En er is hier ook nog gebak
Oh, neem wat mee vanavond, dan kan ik je herkennen. Een rits festivalbandjes zal bij JB nog steeds geen herkenningspunt zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:59 schreef TradeMarkie het volgende:
2008 en 2007 hier ook nog present, ja, die arm gaat ook mee onder de douche.
En nem, dat gebak is van een jarige collega
Jij kwam wel BBQ-en toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
De discussie is hier ook al vaker geweest.. maar ik moet het toch even kwijt...
Net in de supermarkt werd ik geholpen door zo'n ventje met een lowlands bandje om zijn arm.. lowlands 2008. En die van 2007. Geez. Knip die dingen es door.
Verder.. mogguh
Ik rij met de auto mee maar ik moet misschien nog wel een maat afhalen van het CS.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef TradeMarkie het volgende:
jij gaat ook met het ov toch?
op cs meeten anders?
ik ben te herkennen aan al m'n vrienden die uiteindelijk géén kaartje kochten
en heb je m'n nummer nog? ik die van jou wel van de vorige meet (om afbericht te sms'en)
Ik vind ze allebei mooi maar ik denk dat foto 1 sneller gaat vervelen dan foto 2quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Ik wil 1 van de 2 in een fotolijstje doen, maar kan niet kiezen
Nou, bbq gaat hem niet worden. Eventueel sluit ik aan bij de afsluitende borrrel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij kwam wel BBQ-en toch?
We zaten trouwens aan een uurtje of 18:00 te denken?
Onderstequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Ik wil 1 van de 2 in een fotolijstje doen, maar kan niet kiezen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei mooi maar ik denk dat foto 1 sneller gaat vervelen dan foto 2
Momenteel gaat m'n voorkeur daar wel naar uitquote:
Is dit voor een techie als jij niks? Kan je iig die twee foto's allebei op kwijtquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Momenteel gaat m'n voorkeur daar wel naar uitMaar ik laat m'n moeder ook nog even kijken
Naast Tivoli zit een grote parkeergaragequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga straks even uitzoeken of ik toch wel met de auto ga, en dan via lelystad rijden, het is al vakantietijd dus de spits valt wel mee denk ik.
Kun je daar knap parkeren?
Ik vind een ouderwets fotolijstje leukerquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is dit voor een techie als jij niks? Kan je iig die twee foto's allebei op kwijt
Ja vooral op de terugweg is het gewoon fijn om je niet druk te hoeven maken om aansluitingquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan ben ik wel sneller thuis en hoef ik niet om de tijd te denken
Ik wilde hetzelfde postenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
@LadyeBlack: Emiliana Torrini in Tivoli do 24 sept, 16 euro
Goeiemiddagquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde posten
Tevens 'middag
Lijkt me ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
zonder file 1 uur en een kwartier naar utrecht, ik ga wel lekker met de auto
Ragged Woodquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef MaJo het volgende:
Fleet Foxes zijn echt![]()
zit echt helemaal in mijn eigen wereldje als ik daar naar luister
Ik ben ook wel benieuwd. Wat zal er wel al aanwezig zijn en wat niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de meet van zondag,
De bedoeling is dat er het e.e.a. meegenomen dient te worden. Geen probleem, maar dan zijn enige hints wel handig. Dit om te voorkomen dat we straks danwel met of zonder halve koe zitten.
(PM-en mag ook)
Bij mij nog niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Mijn fotolijst hangtEn Van Nul to Nu is binnengekomen
quote:
Zelfde dag. Dus morgen maar eens afwachten, anders ga ik maar even mailen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En jij had het toch eerder besteld dan mij
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Had je al mail dat het op de bus was gedaan?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
@LadyeBlack: Emiliana Torrini in Tivoli do 24 sept, 16 euro
Uhuh en winter Hymnequote:
Goed plan.quote:
Ik hoop het.quote:
De rest is elkaar gaan meeten?quote:
quote:
Oh ik dacht Jojo....quote:
Dat zag je pas toen ie zijn bril op tilde.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zag je pas toen ie zijn bril op tilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |