HA! Ik heb je motor gezien. Dat doe ik lopendquote:
Pigletquote:
Drank maakt duidelijk meer kapot dan je ons lief isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:19 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Ja hoor ^^ Drankneus is best mogelijk, volgens mij had ik toen al wat Ricards teveel op![]()
En ik ben normaal n schappelijke mens, met dezelfde flauwe humor.
(de ogen hadden al moeten weggeven dat ik gedronken had,tsss!)
Inderdaad, gewoon voorrop. En rijden zul je gngngnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende fotoquote:
Dudequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken
Voor en na fotootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afschrijving per remblok is zo wel minimaal natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Ik post dan ook geen foto's van Almerequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaan
Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochemquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen foto's van Almereen het beste van Almere zijn natuurlijk de rechte wegen
goed dat je zelf al toegeeft dat je een penis hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
Mwahaha Go Geerd.![]()
2 vingers in de neus ouwe:p
haha, kan maar zo, sinds gister werk ik in doetinchem. Moet dus op de motor elke dagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitter![]()
Klopt is niet grappig meer, weet nu een beetje waar ze allemaal flitsen met hun containers/flits auto's scheelt weer ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
haha, kan maar zo, sinds gister werk ik in doetinchem. Moet dus op de motor elke dag![]()
Alleen is een autotje handiger/verstandiger, Anders komen er nog wel een keer boetes van...
mjeh ik heb heel kort trajectje, allemaal 80 en her en der een verdwaald gehuchtje waar t 50 is...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt is niet grappig meer, weet nu een beetje waar ze allemaal flitsen met hun containers/flits auto's scheelt weer iets
Das altijd lachen ja van die sjappies in die bmw's en audie's , golfquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
mjeh ik heb heel kort trajectje, allemaal 80 en her en der een verdwaald gehuchtje waar t 50 is...
gas ff los en je zit zo op rbw snelheid...
Onderweg beetje wheelies oefenen af en toe
meeste uitdaging zit m in de turbo rotonde's, zoveel mogelijk auto's voorbij zien te komen![]()
Geerd, je blijft mijn heldquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Das altijd lachen ja van die sjappies in die bmw's en audie's , golfdie denken je bij te houden
![]()
Was op de autobaan laatst ook wel lachen blijf je rustig er achter tot 240(op teller) en dan knipper aan dat je er langs wil die gezichten![]()
Alleen die porschesook niet een ofzo tientallen gezien, die voorbij gingen
heen en terug
Oeoeoeoeoehhhhhhh shiny parts!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
Vandaag was een heugelijke dag, ik heb haar weer bereden
Vorige week eerst een nieuw tweedehands wiel [ afbeelding ]
gevolgd door een nieuwe ketting en tandwielen [ afbeelding ]
en nieuwe vorvorkkeerringen en voorvorkolie
Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken
Voor en na fotootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna nog wat glibberige verwennerij
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik schrok er zelf van. De Lidl is een trouwe klant kwijt.....
En tot slot is er zelfs een weinig poetswerk vericht
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochem
Beetje veel remvoering nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Worldbeater het volgende:ja, verbaas mezelf ook. MotoronderhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......
Geen idee welk type, zal straks eens kijken. Gratis, das het enige dat ik weet
hierna worden het weer circuitbandjes voor weinig
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo?
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Kleine moeite.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Cardan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.
Intussen in 2.5week 4000km extra op de gts teller gezet, wat een zalige fiets is dat.
Wat fotootjes van de remmerij en ophanging (let niet op de vuiligheid, ik heb hem nog niet gewassen en het is een gebruiksvoorwerp:
267mm geventileerde achterrem, veel beter dan die van m'n ninja (ook wel meer gewicht op de achterkant)
[ afbeelding ]
Voorkant is mijn favoriete deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwevend opgehangen 320mm ,geperforeerde en geventileerde single brakedisk. Geplaatst in het center van het wiel, dus geen reactiekrachten, met een gigantische 6 zuigerremklauw. Enorme stopkracht met goeie responsie en geen fadende remmen.
Natuurlijk ook de single swingarm vooraan, het wiel wordt indirect gestuurd en draait om zijn centerpunt. Volledige scheiding van sturen en demping, in je handlebars voel je dus geen schokken. De idee is hetzelfde als het systeem van BMW, maar dit is wel een pak beter (zij het ook een pak zwaarder) Ongelofelijk mooie wegligging, en kasseien en betonbanen, daar zweef je over.
Schokdempers voor en achter zijn ook volledig remote instelbaar.
[ afbeelding ]
Ook het prachtige omega-vormige draagframe is zichtbaar![]()
Het motorblok is het teruggetunede 4cyl. injectie FZR1000 blok (origineel 142pk) en heeft bij de GTS 100.6pk en 105.8Nm. Is een DOHC 20klepper.
Optrekken vlot wel, maar is niet explosief: 0-100: 4.6s, topspeed 240, maar de hernemingen zijn indrukwekkender. Hij trekt zelfs in hoogste versnelling gewoon vanaf stationair toerental, en zeker 120-160/180 in de hoogste versnelling is gewoon bijna electrisch snel.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.
Helaas niet. Dat was dan ook de reden waarom ie (naast het feit dat ie extreem duur was: 15 000¤ in 93) een relatieve flop is geworden. In België rijden er (mijn motor incluis), nog 35 rond. Yamaha schijnt zoveel geld in de ontwikkeling van al die concepten te hebben gestoken, dat een cardan er niet meer bijkon. Anders was de nieuwprijs nog hoger. Door de teruggetunede motor met vlakke koppelcurve en brede ketting is de kettingslijtage wel minimaal, dus dat blijkt uiteindelijk geen probleem te vormen. Ketting smeren ben ik al lang gewoon en zoveel extra werk is dat nu ook weer niet.quote:
Familie.quote:
http://link.marktplaats.nl/265433586quote:Hello,
I am sorry that I am not writing You in Dutch language because I do not speak it very well and it is better to write in English. If You are having problems understanding my message, don't hesitate to contact me but I hope the details I am giving will be easily understood.
The car is in great working condition, has no scratches or dents, never been involved in any kind of accidents and also the car interior is impeccable ( I do not smoke ). The engine works perfectly, all the services were done to at an authorized service. I can ensure You that the car is full operational. You can also see in the photos I have posted that the car is in perfect condition.
I bought this car from The Netherlands at the same time when I bought a holiday house there. Due to some financial problems I am having I had to sell the holiday house a few months ago. I did not manage to sell the car too when I sold the house because I did not have a lot of time at my disposal so I decided to take the car with me in England and try to sell it here in England. At this time the car is located in Bristol, United Kingdom same place where me and my family live.
I have tried to sell it in here, but it is very difficult to sell it due to the fact that it has the steering wheel on the left side ( in England the cars have the steering wheel on the right side ). I also tried to sell it to a local dealer but the price that they are offering to me is too low. I have decided to sell the car to a Dutch person because the car is still registered in The Netherlands and has Dutch papers ( Dutch plate number and also Dutch certificate which means in case we will close the deal, You won't have to pay any import taxes). The car has all the Dutch taxes paid.
If You are interested in buying the car, the total price including the transport taxes to The Netherlands country and also the transfer of the propriety onto your name is ¤ 6700,00. I know that the price is under the market price, but it is a fair price considering my situation. As I am very busy with my new job ( I am lawyer ) I can not come to The Netherlands to sell the car there, I prefer to sell the car at a lower price then the market price and close the deal in one of the following ways:
1- The first option would be through a transport company ( they will transport the car and also handle the money / a company that ensures safety for buyer and seller at the same time ). After consulting with some friends, it seems that this is the best way to complete an Internet transaction. The name of the transport company that I prefer to use is Cargo Transport. This is one of the largest transport companies in Europe and they deliver the product directly to buyer's address. The services that they are providing are very safe for both of us. Using this type of company will give You the chance to inspect the car before I receive the payment for it. Through this company it will take maximum 5 business days to have the car delivered to The Netherlands and the car will come with 10 Days Return policy ( In case the car won't meet your conditions You have the right to return it without paying any taxes and your money will be refunded to You immediately).
2- The second option is for You to come to Bristol, United Kingdom and complete the transaction in person by paying cash.
That's all I can say for the moment, but if You are interested in having more information about the transaction or the car I would be glad to reply with more information.
With Respect,
Steve Philips
77 Catherine Street
Avonmouth, Bristol
XR heeft ook niet de power van een echte SM.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef MMach het volgende:
Ik ben zo enthousiast door beroepsmisvorming. Techniek, daar kan ik van genieten.
Vandaag trouwens voor het eerst op een SM gezeten, XR600 tje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zou ik toch zo lyrisch niet over kunnen worden: nerveus, wiebelig, geen power
Maar dat geluid danen dan het constante wheeliegedrag door het pluimgewicht
Ik zou er geen nee tegen zeggen, mocht iemand het in mijn garage laten staan. Al zou ik snel dag mogen zeggen tegen mijn rijbewijs.
Maargoed, op een paar km kan je dat niet leren natuurlijk, dat moet je zo rijden:
![]()
Kut, jij trapt er ook al niet inquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Familie.![]()
![]()
[..]
http://link.marktplaats.nl/265433586
Dit is hem.quote:
Als Bazzie thuis wil komen, moet hij er wel achteraan hèquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Cageon het volgende:
spannend uitje zeg, wel tof dat jullie samen zo kunnen rijden!![]()
Zes jaar uit produktie. Op diverse forums zouden ze zich afvragen of je een doodswens hebt.quote:
beter ga je de ovotonde rijden ofzoquote:
Moet je eens een 1000 proberenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo ook weer thuisijsje gegeten in Ottersum, lokale omgeving verkend dus. Ook nog op een FZR600 gereden
Vergeleken met die GS moet je die FZR echt de bocht in duwen
maar dat ding is zoveel stabieler
Beter dat ik er niet op rijd want dan zou ik nog harder gaan rijden
![]()
Whahaha, kom niet tussen stinkie en zijn warme prak!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moet je eens een 1000 proberen
Dacht vandaag binnendoor de file te ontwijken, was de N228 afgesloten, elke vervloekt gehucht in het Groene Hart gezien. Leuk rijden op een zaterdagmiddag, maar niet als ik naar huis naar de warme prak wil.
Eindelijk weer een dagje rust hier. Mooi dat die n00bs weer even wegzijn
Zag ik jou toen niet in het achteruitkijkspiegeltje [4x woordwaarde bij scrabble] zig-zaggend tussen de witte streepjes schieten onder het roepen van WHIIIIIIIIIEEEEEEEEeeeeeeeeee............ , terwijl je rap kleiner werd in het spiegeltjequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
O_O stapte trouwens ook eens over van de ER op mijn FZR. Best geinige reactie wheheheh
Ik ontken allesquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:50 schreef BazzieK het volgende:
Poging 2 tot motorvakantie deze week is iets beter gelopen, voor mij dan2 dagen Luxemburg, mooie wegen daar
![]()
TataK in een haaks toelopende bocht 5 meter gras en grind en 1 meter airtime meegepakt, 1 meter voor het 4 meter diepe gat tot stilstand gekomen.. Motor wel recht kunnen houden de mazzelaar. Hing nog een kruis van een motorrijder die er daar ook af was gegaan en niet meer terug was gekomen![]()
En net op de snelweg naar huis een lekke achterband voor TataK![]()
Zelf eindelijk beide kneesliders ontmaagd(zal er wel zo uit hebben gezien maar toch)
![]()
![]()
De ene foto die gemaakt is zal vast ooit gepost worden
Zolang je rechtop bent gebleven is het toch allemaal zo erg nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik ontken alles(behalve van die lekke achterband dan)
Sweet.quote:lilanie schreef op 16 juli 2009 @ 13:17:
de 1e keer dat ik met deze gasten mee reed had ik ook zoiets van HELP!!!! maar ik leef nog.. en als zij ergens door/over kunnen kan ik het toch ook??(wb met zijn morini destijds blies de schapen uit het weiland en mij uit mijn helm)
In plaats van in de spiegel te kijken had je moeten schakelenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:06 schreef o-o het volgende:
[..]
Zag ik jou toen niet in het achteruitkijkspiegeltje [4x woordwaarde bij scrabble] zig-zaggend tussen de witte streepjes schieten onder het roepen van WHIIIIIIIIIEEEEEEEEeeeeeeeeee............ , terwijl je rap kleiner werd in het spiegeltje
Ik mag hopen dat je een grap maaktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Full cumshot!![]()
![]()
Ander binnenlands foutnieuws.![]()
Ben mondeling accoord over de prijs.
Schakelen?!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
In plaats van in de spiegel te kijken had je moeten schakelen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Full cumshot!![]()
![]()
Ander binnenlands foutnieuws.![]()
Ben mondeling accoord over de prijs.
Audiosysteem is ondertussen verder aangepast en verbeterd.quote:
hét belangrijkstequote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Audiosysteem is ondertussen verder aangepast en verbeterd.![]()
dan ben ik net terug van een dagje Zolderquote:Donderdag avondmeet?![]()
Met de motor that is.
Die afstandsbediening voor het luchtveringsysteem.quote:
Goeie cooling down.quote:dan ben ik net terug van een dagje Zolder![]()
bounchquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
Die afstandsbediening voor het luchtveringsysteem.![]()
coolingdown gebeurd op de pasagiersstoelquote:Goeie cooling down.![]()
MotoGP is ook nat.
quote:
Een diehard gaat op de motor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone on 60quote:
een diehard schijnt ook met slecht weer op de moto te gaanquote:Een diehard gaat op de motor.
quote:nog beter met chauffeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Praat me niet van diehards.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een diehard schijnt ook met slecht weer op de moto te gaan[ afbeelding ]
Straks doet de pa van Kevin hetzelfde als de pa van Lorenzo.quote:nog beter met chauffeur
Ah,quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Geerd het volgende:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=15527
[ Bericht 1% gewijzigd door bvvt op 18-07-2009 23:10:39 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat zou wel direct tijdswinst zijn, rem nog wat te lang door iddquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Praat me niet van diehards.![]()
[ afbeelding ]
Hmmm vanaf de zijkant gezien heb ik nog wel wat profiel op de achterband van de TLR.
Dus waarom niet als het regent morgen..![]()
[..]
Straks doet de pa van Kevin hetzelfde als de pa van Lorenzo.![]()
Remmen verwijderen, je remt hem helemaal dood in de bocht.
Affijn, Lorenzo breekt schouderblad.
Opvoeding is dat.
Ik heb ook nog regenbanden liggen, interesse?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bounch![]()
[..]
coolingdown gebeurd op de pasagiersstoel
[ afbeelding ]
zij hebben regenbanden
Ik ga ze niet nodig hebben, maar thxquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:13 schreef Cageon het volgende:
Ik heb ook nog regenbanden liggen, interesse?
Hey ouwe maak je de dijkjes nog een beetje onveilig of watquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik ga ze niet nodig hebben, maar thx
Kloptquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo af en toe jahergens anders op de openbare weg is het weinig aan
![]()
The bitch fell offquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
Behalve motor rijden natuurlijk???
Ja, je gaat op bezoek bij van die "monumenten"
Long Man of Wilmington
Stonehenge
Of een willekeurig kasteeltje
O, en als je dan dat gedeelte hebt gehad en je wilt ff niet rond rijden....
Dan ga je naar het Sammy Miller motor museum.
Ouwe meuk met historie.
Een fiets met hulp motor uit 1898 bijvoorbeeld.
Een iets recenter model
Iets nieuwer is een honda CB92
En natuurlijk nog een paar modernere fietsen uit de seventies zoals de suzuki RE5 en de DKW - W2000
Beiden met een wankel motor
O ja, en mocht je denken wat staan die dingen allemaal met een lekbakje onder het blok......
Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 18-07-2009 23:15:47 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
echt leuk hoe je zelf dingen kan regelen op die apparaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ultimate pôrn!![]()
[ afbeelding ]
Een drukknop om zelf je olie in te spuiten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
Long Man of Wilmington
[ afbeelding ]
Stonehenge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ouwe meuk met historie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een iets recenter model
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk nog een paar modernere fietsen uit de seventies zoals de suzuki RE5 en de DKW - W2000
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ja, en mocht je denken wat staan die dingen allemaal met een lekbakje onder het blok......
Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races
![]()
Ik weet niet of je al die dingen aan de rijder moet overlaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:17 schreef bvvt het volgende:
echt leuk hoe je zelf dingen kan regelen op die apparaten.
echt onvoorstelbaar hoe modern die oude machines zijn.
Of eigenlijk hoe ouderwets de huidige....
Jepquote:Op zondag 19 juli 2009 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al die dingen aan de rijder moet overlaten.
Maar inderdaad, zo in de jaren dertig zijn de motoren eigenlijk al een behoorlijk stuk geëvolueerd.
Neem een Brough Superior van nog bijna tien jaar eerder, en je vraagt je af waarom er nog meer dan zeventig jaar overheen moet gaan om te komen waar we nu zijn.
Verder kuddos voor de pics.Lekker weggeweest dus.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:50 schreef BazzieK het volgende:
Poging 2 tot motorvakantie deze week is iets beter gelopen, voor mij dan2 dagen Luxemburg, mooie wegen daar
![]()
TataK in een haaks toelopende bocht 5 meter gras en grind en 1 meter airtime meegepakt, 1 meter voor het 4 meter diepe gat tot stilstand gekomen.. Motor wel recht kunnen houden de mazzelaar. Hing nog een kruis van een motorrijder die er daar ook af was gegaan en niet meer terug was gekomen![]()
En net op de snelweg naar huis een lekke achterband voor TataK![]()
Zelf eindelijk beide kneesliders ontmaagd(zal er wel zo uit hebben gezien maar toch)
![]()
![]()
De ene foto die gemaakt is zal vast ooit gepost worden
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:
Ouwe meuk met historie.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef Wifebeater het volgende:
"Wat doet die spoiler bovenop de voorruit van het koekblik en waarom heeft die motor een trekhaak"
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef Wifebeater het volgende:
Foto spreekt boekdelen over het gemiddelde leeftijd van de bezoekers
had best een aardig rondje kunnen zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef Wifebeater het volgende:
Mensen die met 't koekblik naar een motormeet komen en dan nog verwachten dat je met ze meegaat om een rondje klaverblad en stukje dijk te pakken...
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Zo WB heeft de TLR weer eens uitgelaten.![]()
Avondritmeet met een dame op een R1100GS.
[sub]Slechts honderd kilometer gereden, maar wel 3 uur 43 weggeweest![]()
Valt tegen, maar dertig kilometer van de route gereden.quote:
bedoelde wat andersquote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt tegen, maar dertig kilometer van de route gereden.![]()
En nu snel maffen, dinnetje kwam net al lichtelijk irri beneden.![]()
![]()
zal ie vast wel in de gaten hebben gehad.....quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
...
Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races![]()
Gaarne tijdschema posten van meeting en afhankelijk van het aantal pikante details ook gelijk maar de toekomstige planning van je geprefereerde omgangsregeling met de kleine + aangeven of je die graag combineert met de bestaande regeling van Nickquote:Op zondag 19 juli 2009 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Zo WB heeft de TLR weer eens uitgelaten.![]()
Avondritmeet met een dame op een R1100GS.
Slechts honderd kilometer gereden, maar wel 3 uur 43 weggeweest.![]()
Neej joh hij wordt al kaal boven op.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens iemand gehoekt?
Heb zelfs de t goed zie ikquote:Op maandag 20 juli 2009 19:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Idd, dat is nog wel het meest trieste aan de hele foto
Die wennen. Heb ik al sinds mijn 21equote:
Ikquote:Op maandag 20 juli 2009 02:59 schreef bvvt het volgende:
zal ie vast wel in de gaten hebben gehad.....
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef Wifebeater het volgende:
Gaarne tijdschema posten van meeting en afhankelijk van het aantal pikante details ook gelijk maar de toekomstige planning van je geprefereerde omgangsregeling met de kleine + aangeven of je die graag combineert met de bestaande regeling van Nick
Greppelslet?quote:
quote:
ja, jij jaquote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikde naïeve geest in een van ouderdom getekend lichaam?
nee, een onbekende dodoquote:[..]
![]()
U heeft nog geen last van Alzheimer.![]()
[..]
Greppelslet?
quote:[..]
De doodsangst in die oogjes! Nee pappa haal dat stinkding van mijn hoofd! Doe het vizier open, ik stik!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:35 schreef Wifebeater het volgende:
Denken jullie ook steeds Rib-i op TV te zien?
Kloteautomatischeyoutubeembedding
Engelse drank sletjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef rib-1 het volgende:
@ BWT
Goed man, heb je ook foto's van tetten
ach, Cambridge, was ik daar nog maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Engelse drank sletjes.![]()
[ afbeelding ]
ik geef je 1000quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef Cageon het volgende:
WB, tips voor een nette prijs voor de TLR om er snel vanaf te komen?
Binnenkort verdien je toch genoeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef Cageon het volgende:
CBR1000RR '08 -> ohlins afgeveerd, PC3 etc...
niet om ff zoveel flappen af te tellenquote:
ah, hobby's ja.Ik zit ook tegen nog wat kosten aan te hikken voor het duiken. Jammer dat de FZR dat net gaat opleverenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef Cageon het volgende:
CBR1000RR '08 -> ohlins afgeveerd, PC3 etc...
Woon je op je zelf ofzo dan sinds kortquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet om ff zoveel flappen af te tellen![]()
niks? of als ik geld heb de ktm fixen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, hobby's ja.Ik zit ook tegen nog wat kosten aan te hikken voor het duiken. Jammer dat de FZR dat net gaat opleveren
Maarre, geen TLR, wat ga je dan op straat rijden?
Beetje benzinequote:
Plaatje werkt nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg het is, hey die link stond niet in je post
![]()
Vreemd...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg het is, hey die link stond niet in je post
![]()
Hoelang heb je nog vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:23 schreef bvvt het volgende:
creatief met linkjes spelen
hmmm, lekker biertje.
zo maar weer es de stad in
deze 4daagse week nog.quote:
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weerquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef o-o het volgende:
en DAAROM ben ik dus een mooi-weer-rijder . . . .
best_crashes_motogp
Vooral die laatste klap!
Waarom ga je rijden met dat weer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weer
Of het zijn echte liefhebbersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weer
t profiel was gewoon op...quote:
quote:
Uitslapen, kind bezig houden, iets in de tuin, je weet dat ik alleen declarabel rij hequote:
1 op 25quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef bvvt het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga doen
wil eigenlijk dat verbruik van de vakantie aanpakken
fucking 1 op 25 of zo iets
schandalig
moet weer terug naar 1 op 16 of zo
Was op vakantie met een goeie vriend van me.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
1 op 25laat je dat ding stationair in de versnelling trekken ofzo
Je was er bijquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meld dat anders ff de volgende keerKloothommel!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
-1 geen pics.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was op vakantie met een goeie vriend van me.
En die rijd op een kawa W650. Oftewel die gaat niet zo hard.
Dus ja, vrijwel stationair.
Op snelweg max 100 omdat ie er anders af geblazen wordt.............
ben je de Ringh op geweestquote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een dag gisterEn ik weeet het zeker, de volgende motor word een SV650
Wat rijd dat ding lekker, en gaat die makkelijk de lucht in
Kinderhand ... etc.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
laat die jongen nou maar rustig beginnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Kinderhand ... etc.
Zou je niet eerst wat andere motoren proberen
Torx in rammenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgengisteren met geweld en WD40 geprobeerd, de 6 hoeken zijn al iets vern%*(&(_
waterpomptang? uitboren?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgengisteren met geweld en WD40 geprobeerd, de 6 hoeken zijn al iets vern%*(&(_
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je was er bij![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anderekant opdraaienquote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zag je gisteren nog rijdenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Torx in rammen, of laten schrikken inbus erin en grote klap met de hamer moker erop.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
1000ds zijn makkelijker dan je denktquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* vergeleken met de GS is bijna alles beteren tsja.. niet iedereen begint meteen op een 1000
ach t lijkt zo'n lelijke duivel, maar t is een schaap in wolfskleren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* vergeleken met de GS is bijna alles beteren tsja.. niet iedereen begint meteen op een 1000
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
boeienje bent verkeerd begonnen, ga nou niet verkeerd verder
Eej mosterdquote:Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef bvvt het volgende:
Ehhh, Wie kwam er ok al weer uit lochem??
En had ie ook niet een bijbaantje op een golfbaan????
maaltijd en zoquote:
gewoon een 750quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
ach t lijkt zo'n lelijke duivel, maar t is een schaap in wolfskleren.
TLR is zo mak als een lammetje, zolang je maar beheerst gas geeft
en de blade is ook niet echt erg ofzo... Lijken allemaal bigbadmofo's. T zijn gewone schattige motoren
uitboren sucks. 1 keer 4 bouten moeten uitboren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal uitboren worden vrees iklaten schrikken hielp ook al niet...
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog rijden... met T-shirt en spijkerbroek
![]()
1 woord: Leonquote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duhhhquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef Bunnybeater het volgende:
Het filmpje werkt trouwens niet CP, maar dat niemand er nog wat van heeft gezegd ...![]()
zo hey, waar heb jij al die tijd gezeten?quote:
belangrijker, met wie.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
zo hey, waar heb jij al die tijd gezeten?
onderhoud @ foto emmerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef Bunnybeater het volgende:
Het filmpje werkt trouwens niet CP, maar dat niemand er nog wat van heeft gezegd ...![]()
Ah, dus die hebben het gelijk maar weggegooit omdat ze niet konden zien wat het was.......quote:
Oke, maar wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
Lochem, daar was ik dit weekend nog (in de buurt)
Copperquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:42 schreef Wifebeater het volgende:
1 woord: Leon
Oh nee, 2 woorden: Leon/Copper
Vuile handen en fysieke inspanning moet je aan 't plebs overlaten
Onder een steen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
zo hey, waar heb jij al die tijd gezeten?
Wat Geerd zegt, wat bedoel je precies en wat kan ons dat een zak schelenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:28 schreef motorbloempje het volgende:
Lochem, daar was ik dit weekend nog (in de buurt)
Daar heb je een mooi streepje voor op je kvs reservoir.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Als de brommerd kvs er zelf uit spuugt(beetje warm) hoef je het dan later niet weer bij te vullen of wat ?
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:
wat gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
Long Man of Wilmington
[ afbeelding ]
Stonehenge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ouwe meuk met historie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een iets recenter model
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgend jaar staat dat hier (of Wales) op het programma
Ja doei.
veul te snel voor jou.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, die![]()
leuke brommer dit :
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/267438285-suzuki-tl-1000-s-special-naked-bike-1998.html?return=eJw1jt0OgjAMRt%2FFBC5hGz%2FqyGL0TSZgWBisoV0Uje%2FuJnrV87WnTbXk8mUka1CKspI77PXSDs1ABDLPRwf9nE16GQms1oTZbPNNyWCA08MqnnaoyCXFmSfFBXwAFqAzAWIDfg1LAZ4mxAveOvz79BtP0Zv91C%2BmjfYjCvu6PlQxrSGVojhWcee6Ttvt66o3GO%2Bhon%2F60SSiEozst3DG4mkH8ReeAnjFUlxIgU%2FBIbWu61VdM7Fr3h%2B3lk6G&df=1&fta=eNotUVtSxCAQvAtV7jcTSIChcgWvsEUY0JRZQy2JopZ3d1B%2F5kEP3UMT0OBXRYvivG%2FXt7BV4SuCBhRtm%2BFCdT52BF9OlJ5W9KVwsR34uRZfM9WOHXx0K%2Fh63tJ9jX5rCGaa7Oi3D9SDciP45eOGHAL6l3es5%2Bf5sj4M8tg4gJTS72VFuJRyzvJS78dczkvZ6xF3SvM0yaFvpVGU8JSE51FuFYqVftdlCRROupQotpQWp%2B3Scsok1ci9UQvlljOQiqZlN1qlEuMqGJhaBlhygpaDDS4sfxmIc9TBcI4DaGdacgYGpVqK0UQ7tEQ2msm2PFG2nXfSI19pmVxyXddRIul4njsVWzYuBq3%2B%2BDPryxBk588y2tj1cl76XgsAmcBZqwmYbxkTjYyTzi72d4UhjfD7TWzBsZdA9bql16fjuVsjGWA7bqFdu1tsEKHqJqEI78I%2F%2FpdvwgeU%2BPX9%2FQM%2FKKN5&fta_ind=24&fs=1
koop die TL manquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef Cocktailprikker het volgende:mja k zet intussen maar wat opzij zodat ik zo straks meteen iets fatsoenlijks kan kopen
kosten ze nu al niet meerquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja heb daar nu nog niet genoeg voor... ik wacht wel rustigOver een jaar kosten die TL's ook geen drol meer
niet zo schelden ehquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
idd, net zo laag in prijs als de RSV Mille's
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik zou graag een Mille hebben maar ik pas er niet goed op
http://www.depistonnekes.be/quote:Op woensdag 22 juli 2009 06:19 schreef koffiekoekje het volgende:
Beetje benzinegezien je het zo duur kan maken als je zelf wilt, is het de kunst het zo goedkoop mogelijk te houden
ofzo
Oude afgetrapte CBR600 met meermalen gecrashte racekuipen (zitje is met tape vastgezetquote:
Op deze manier kunnen wij tijdens het seizoen 2009 met de beste voorbereiding aan de start
van de No Budget Cup
Stationair iets hoger zetten, standaard foutje van monteurs.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:43 schreef SeanFerdi het volgende:
hij sloeg alleen wel af opeens toen ik 'm door het poortje manoeuvreerde, dat deed hij vroeger eigenlijk nooit...
MF ligt plat, deze quote ik morgen nog een keer.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Cageon het volgende:
Doe is gekquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
MF ligt plat, deze quote ik morgen nog een keer.![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Aparte foto in een advertentie voor velgen.
automatiserings foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
Aparte foto in een advertentie voor velgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb ik ook ooit nog naar gekeken ter vervanging van m'n gs toenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, die![]()
leuke brommer dit :
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/267438285-suzuki-tl-1000-s-special-naked-bike-1998.html?return=eJw1jt0OgjAMRt%2FFBC5hGz%2FqyGL0TSZgWBisoV0Uje%2FuJnrV87WnTbXk8mUka1CKspI77PXSDs1ABDLPRwf9nE16GQms1oTZbPNNyWCA08MqnnaoyCXFmSfFBXwAFqAzAWIDfg1LAZ4mxAveOvz79BtP0Zv91C%2BmjfYjCvu6PlQxrSGVojhWcee6Ttvt66o3GO%2Bhon%2F60SSiEozst3DG4mkH8ReeAnjFUlxIgU%2FBIbWu61VdM7Fr3h%2B3lk6G&df=1&fta=eNotUVtSxCAQvAtV7jcTSIChcgWvsEUY0JRZQy2JopZ3d1B%2F5kEP3UMT0OBXRYvivG%2FXt7BV4SuCBhRtm%2BFCdT52BF9OlJ5W9KVwsR34uRZfM9WOHXx0K%2Fh63tJ9jX5rCGaa7Oi3D9SDciP45eOGHAL6l3es5%2Bf5sj4M8tg4gJTS72VFuJRyzvJS78dczkvZ6xF3SvM0yaFvpVGU8JSE51FuFYqVftdlCRROupQotpQWp%2B3Scsok1ci9UQvlljOQiqZlN1qlEuMqGJhaBlhygpaDDS4sfxmIc9TBcI4DaGdacgYGpVqK0UQ7tEQ2msm2PFG2nXfSI19pmVxyXddRIul4njsVWzYuBq3%2B%2BDPryxBk588y2tj1cl76XgsAmcBZqwmYbxkTjYyTzi72d4UhjfD7TWzBsZdA9bql16fjuVsjGWA7bqFdu1tsEKHqJqEI78I%2F%2FpdvwgeU%2BPX9%2FQM%2FKKN5&fta_ind=24&fs=1
Sinds wanneer rijdt hij een SV dan? Of had hij die?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:53 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
OMG, ik zie het nu pas. Het is kratjuh.
B12 kopuhhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef Cocktailprikker het volgende:mja k zet intussen maar wat opzij zodat ik zo straks meteen iets fatsoenlijks kan kopen
als 2 druppelsquote:Op donderdag 30 juli 2009 06:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijdt hij een SV dan? Of had hij die?
Aangezien hij nu toch een blauwe kwaak heeft.
't Lijkt ook helemaal niet op kratjuh!
Mea culpa, zat in de bioscoopquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:58 schreef Den_Haag het volgende:
stinkie, wakker worden!! werk aan de winkel
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Cageon het volgende:
Wrede motor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs ik vind het een plat kontje.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Marketingen WB trap er in
free publicity
WD40 is geen echte kruipolie.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud.
Motor-Forum is tijdelijk niet bereikbaar in verband met technische problemen.
Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
We repair all bikes, so no BMW's please.
Grappige shizzle.quote:
quote:Hieronder vind je enige willekeurige uitspraken om je in de tussentijd te amuseren:
Verslaafd aan MF? - Niels
ja dat heetstoken had ik al es eerder gezien, mr heb geen brander liggenquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
WD40 is geen echte kruipolie.
**Bij het betere handwerk ook de imbussleutel er voor het draaien met de hamer goed inslaan.
Maar bij mij breekt eerder het gereedschap dan dat ik de kop doldraai.
Dus of hij was al iets rond, of de imbussleutel zat er nog niet helemaal in** of past niet goed. (extra tape erbij)
Bij vastzittende bouten de kop/ draad als je er bij kan goed heetstoken met speciaal gereedschap.
Eventueel losdraaien met een luchtsleutel (is automatisch hoog frequent tikken+draaien) en het is zo los.
Ik verkoop ze.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja dat heetstoken had ik al es eerder gezien, mr heb geen brander liggen
gaat gewoon Leon/Copper wordenmocht ie dan toch uitgeboord moeten worden dan kunnen zij dat meteen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leon/Copper.
Een Seat Leon in Mini Cooper uitvoering.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Downtime is zeldzaam. Geniet ervan, zolang het nog kan! - Pierre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |