bedoelde wat andersquote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt tegen, maar dertig kilometer van de route gereden.![]()
En nu snel maffen, dinnetje kwam net al lichtelijk irri beneden.![]()
![]()
zal ie vast wel in de gaten hebben gehad.....quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
Behalve motor rijden natuurlijk???
...
O ja, en mocht je denken wat staan die dingen allemaal met een lekbakje onder het blok......
Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races![]()
Gaarne tijdschema posten van meeting en afhankelijk van het aantal pikante details ook gelijk maar de toekomstige planning van je geprefereerde omgangsregeling met de kleine + aangeven of je die graag combineert met de bestaande regeling van Nickquote:Op zondag 19 juli 2009 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Zo WB heeft de TLR weer eens uitgelaten.![]()
Avondritmeet met een dame op een R1100GS.
Slechts honderd kilometer gereden, maar wel 3 uur 43 weggeweest.![]()
Neej joh hij wordt al kaal boven op.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens iemand gehoekt?
Heb zelfs de t goed zie ikquote:Op maandag 20 juli 2009 19:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Idd, dat is nog wel het meest trieste aan de hele foto
Die wennen. Heb ik al sinds mijn 21equote:
Ikquote:Op maandag 20 juli 2009 02:59 schreef bvvt het volgende:
zal ie vast wel in de gaten hebben gehad.....
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef Wifebeater het volgende:
Gaarne tijdschema posten van meeting en afhankelijk van het aantal pikante details ook gelijk maar de toekomstige planning van je geprefereerde omgangsregeling met de kleine + aangeven of je die graag combineert met de bestaande regeling van Nick
Greppelslet?quote:
quote:
ja, jij jaquote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikde naïeve geest in een van ouderdom getekend lichaam?
nee, een onbekende dodoquote:[..]
![]()
U heeft nog geen last van Alzheimer.![]()
[..]
Greppelslet?
quote:[..]
De doodsangst in die oogjes! Nee pappa haal dat stinkding van mijn hoofd! Doe het vizier open, ik stik!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:35 schreef Wifebeater het volgende:
Denken jullie ook steeds Rib-i op TV te zien?
Kloteautomatischeyoutubeembedding
Engelse drank sletjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef rib-1 het volgende:
@ BWT
Goed man, heb je ook foto's van tetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |