The bitch fell offquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
Behalve motor rijden natuurlijk???
Ja, je gaat op bezoek bij van die "monumenten"
Long Man of Wilmington
Stonehenge
Of een willekeurig kasteeltje
O, en als je dan dat gedeelte hebt gehad en je wilt ff niet rond rijden....
Dan ga je naar het Sammy Miller motor museum.
Ouwe meuk met historie.
Een fiets met hulp motor uit 1898 bijvoorbeeld.
Een iets recenter model
Iets nieuwer is een honda CB92
En natuurlijk nog een paar modernere fietsen uit de seventies zoals de suzuki RE5 en de DKW - W2000
Beiden met een wankel motor
O ja, en mocht je denken wat staan die dingen allemaal met een lekbakje onder het blok......
Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 18-07-2009 23:15:47 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
echt leuk hoe je zelf dingen kan regelen op die apparaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ultimate pôrn!![]()
[ afbeelding ]
Een drukknop om zelf je olie in te spuiten.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
Ja, je gaat op bezoek bij van die "monumenten"
Long Man of Wilmington
[ afbeelding ]
Stonehenge
[ afbeelding ]
Of een willekeurig kasteeltje
[ afbeelding ]
Ouwe meuk met historie.
Een fiets met hulp motor uit 1898 bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een iets recenter model
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets nieuwer is een honda CB92
[ afbeelding ]
En natuurlijk nog een paar modernere fietsen uit de seventies zoals de suzuki RE5 en de DKW - W2000
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beiden met een wankel motor
O ja, en mocht je denken wat staan die dingen allemaal met een lekbakje onder het blok......
Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races
![]()
Ik weet niet of je al die dingen aan de rijder moet overlaten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:17 schreef bvvt het volgende:
echt leuk hoe je zelf dingen kan regelen op die apparaten.
echt onvoorstelbaar hoe modern die oude machines zijn.
Of eigenlijk hoe ouderwets de huidige....
Jepquote:Op zondag 19 juli 2009 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al die dingen aan de rijder moet overlaten.
Maar inderdaad, zo in de jaren dertig zijn de motoren eigenlijk al een behoorlijk stuk geëvolueerd.
Neem een Brough Superior van nog bijna tien jaar eerder, en je vraagt je af waarom er nog meer dan zeventig jaar overheen moet gaan om te komen waar we nu zijn.
Verder kuddos voor de pics.Lekker weggeweest dus.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:50 schreef BazzieK het volgende:
Poging 2 tot motorvakantie deze week is iets beter gelopen, voor mij dan2 dagen Luxemburg, mooie wegen daar
![]()
TataK in een haaks toelopende bocht 5 meter gras en grind en 1 meter airtime meegepakt, 1 meter voor het 4 meter diepe gat tot stilstand gekomen.. Motor wel recht kunnen houden de mazzelaar. Hing nog een kruis van een motorrijder die er daar ook af was gegaan en niet meer terug was gekomen![]()
En net op de snelweg naar huis een lekke achterband voor TataK![]()
Zelf eindelijk beide kneesliders ontmaagd(zal er wel zo uit hebben gezien maar toch)
![]()
![]()
De ene foto die gemaakt is zal vast ooit gepost worden
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:
Ouwe meuk met historie.
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef Wifebeater het volgende:
"Wat doet die spoiler bovenop de voorruit van het koekblik en waarom heeft die motor een trekhaak"
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef Wifebeater het volgende:
Foto spreekt boekdelen over het gemiddelde leeftijd van de bezoekers
had best een aardig rondje kunnen zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef Wifebeater het volgende:
Mensen die met 't koekblik naar een motormeet komen en dan nog verwachten dat je met ze meegaat om een rondje klaverblad en stukje dijk te pakken...
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Zo WB heeft de TLR weer eens uitgelaten.![]()
Avondritmeet met een dame op een R1100GS.
[sub]Slechts honderd kilometer gereden, maar wel 3 uur 43 weggeweest![]()
Valt tegen, maar dertig kilometer van de route gereden.quote:
bedoelde wat andersquote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt tegen, maar dertig kilometer van de route gereden.![]()
En nu snel maffen, dinnetje kwam net al lichtelijk irri beneden.![]()
![]()
zal ie vast wel in de gaten hebben gehad.....quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef bvvt het volgende:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland?
...
Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races![]()
Gaarne tijdschema posten van meeting en afhankelijk van het aantal pikante details ook gelijk maar de toekomstige planning van je geprefereerde omgangsregeling met de kleine + aangeven of je die graag combineert met de bestaande regeling van Nickquote:Op zondag 19 juli 2009 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Zo WB heeft de TLR weer eens uitgelaten.![]()
Avondritmeet met een dame op een R1100GS.
Slechts honderd kilometer gereden, maar wel 3 uur 43 weggeweest.![]()
Neej joh hij wordt al kaal boven op.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens iemand gehoekt?
Heb zelfs de t goed zie ikquote:Op maandag 20 juli 2009 19:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Idd, dat is nog wel het meest trieste aan de hele foto
Die wennen. Heb ik al sinds mijn 21equote:
Ikquote:Op maandag 20 juli 2009 02:59 schreef bvvt het volgende:
zal ie vast wel in de gaten hebben gehad.....
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:58 schreef Wifebeater het volgende:
Gaarne tijdschema posten van meeting en afhankelijk van het aantal pikante details ook gelijk maar de toekomstige planning van je geprefereerde omgangsregeling met de kleine + aangeven of je die graag combineert met de bestaande regeling van Nick
Greppelslet?quote:
quote:
ja, jij jaquote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ikde naïeve geest in een van ouderdom getekend lichaam?
nee, een onbekende dodoquote:[..]
![]()
U heeft nog geen last van Alzheimer.![]()
[..]
Greppelslet?
quote:[..]
De doodsangst in die oogjes! Nee pappa haal dat stinkding van mijn hoofd! Doe het vizier open, ik stik!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:35 schreef Wifebeater het volgende:
Denken jullie ook steeds Rib-i op TV te zien?
Kloteautomatischeyoutubeembedding
Engelse drank sletjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:06 schreef rib-1 het volgende:
@ BWT
Goed man, heb je ook foto's van tetten
ach, Cambridge, was ik daar nog maarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Engelse drank sletjes.![]()
[ afbeelding ]
ik geef je 1000quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef Cageon het volgende:
WB, tips voor een nette prijs voor de TLR om er snel vanaf te komen?
Binnenkort verdien je toch genoeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef Cageon het volgende:
CBR1000RR '08 -> ohlins afgeveerd, PC3 etc...
niet om ff zoveel flappen af te tellenquote:
ah, hobby's ja.Ik zit ook tegen nog wat kosten aan te hikken voor het duiken. Jammer dat de FZR dat net gaat opleverenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef Cageon het volgende:
CBR1000RR '08 -> ohlins afgeveerd, PC3 etc...
Woon je op je zelf ofzo dan sinds kortquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet om ff zoveel flappen af te tellen![]()
niks? of als ik geld heb de ktm fixen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, hobby's ja.Ik zit ook tegen nog wat kosten aan te hikken voor het duiken. Jammer dat de FZR dat net gaat opleveren
Maarre, geen TLR, wat ga je dan op straat rijden?
Beetje benzinequote:
Plaatje werkt nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg het is, hey die link stond niet in je post
![]()
Vreemd...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg het is, hey die link stond niet in je post
![]()
Hoelang heb je nog vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:23 schreef bvvt het volgende:
creatief met linkjes spelen
hmmm, lekker biertje.
zo maar weer es de stad in
deze 4daagse week nog.quote:
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weerquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef o-o het volgende:
en DAAROM ben ik dus een mooi-weer-rijder . . . .
best_crashes_motogp
Vooral die laatste klap!
Waarom ga je rijden met dat weer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weer
Of het zijn echte liefhebbersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weer
t profiel was gewoon op...quote:
quote:
Uitslapen, kind bezig houden, iets in de tuin, je weet dat ik alleen declarabel rij hequote:
1 op 25quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef bvvt het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga doen
wil eigenlijk dat verbruik van de vakantie aanpakken
fucking 1 op 25 of zo iets
schandalig
moet weer terug naar 1 op 16 of zo
Was op vakantie met een goeie vriend van me.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
1 op 25laat je dat ding stationair in de versnelling trekken ofzo
Je was er bijquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meld dat anders ff de volgende keerKloothommel!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
-1 geen pics.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was op vakantie met een goeie vriend van me.
En die rijd op een kawa W650. Oftewel die gaat niet zo hard.
Dus ja, vrijwel stationair.
Op snelweg max 100 omdat ie er anders af geblazen wordt.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |