ik geef je 1000quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef Cageon het volgende:
WB, tips voor een nette prijs voor de TLR om er snel vanaf te komen?
Binnenkort verdien je toch genoeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef Cageon het volgende:
CBR1000RR '08 -> ohlins afgeveerd, PC3 etc...
niet om ff zoveel flappen af te tellenquote:
ah, hobby's ja.Ik zit ook tegen nog wat kosten aan te hikken voor het duiken. Jammer dat de FZR dat net gaat opleverenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:13 schreef Cageon het volgende:
CBR1000RR '08 -> ohlins afgeveerd, PC3 etc...
Woon je op je zelf ofzo dan sinds kortquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
niet om ff zoveel flappen af te tellen![]()
niks? of als ik geld heb de ktm fixen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, hobby's ja.Ik zit ook tegen nog wat kosten aan te hikken voor het duiken. Jammer dat de FZR dat net gaat opleveren
Maarre, geen TLR, wat ga je dan op straat rijden?
Beetje benzinequote:
Plaatje werkt nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg het is, hey die link stond niet in je post
![]()
Vreemd...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg het is, hey die link stond niet in je post
![]()
Hoelang heb je nog vakantiequote:Op woensdag 22 juli 2009 16:23 schreef bvvt het volgende:
creatief met linkjes spelen
hmmm, lekker biertje.
zo maar weer es de stad in
deze 4daagse week nog.quote:
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weerquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:43 schreef o-o het volgende:
en DAAROM ben ik dus een mooi-weer-rijder . . . .
best_crashes_motogp
Vooral die laatste klap!
Waarom ga je rijden met dat weer?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weer
Of het zijn echte liefhebbersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weer
t profiel was gewoon op...quote:
quote:
Uitslapen, kind bezig houden, iets in de tuin, je weet dat ik alleen declarabel rij hequote:
1 op 25quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef bvvt het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga doen
wil eigenlijk dat verbruik van de vakantie aanpakken
fucking 1 op 25 of zo iets
schandalig
moet weer terug naar 1 op 16 of zo
Was op vakantie met een goeie vriend van me.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
1 op 25laat je dat ding stationair in de versnelling trekken ofzo
Je was er bijquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Meld dat anders ff de volgende keerKloothommel!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
-1 geen pics.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
Was op vakantie met een goeie vriend van me.
En die rijd op een kawa W650. Oftewel die gaat niet zo hard.
Dus ja, vrijwel stationair.
Op snelweg max 100 omdat ie er anders af geblazen wordt.............
ben je de Ringh op geweestquote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een dag gisterEn ik weeet het zeker, de volgende motor word een SV650
Wat rijd dat ding lekker, en gaat die makkelijk de lucht in
Kinderhand ... etc.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
laat die jongen nou maar rustig beginnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Kinderhand ... etc.
Zou je niet eerst wat andere motoren proberen
Torx in rammenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgengisteren met geweld en WD40 geprobeerd, de 6 hoeken zijn al iets vern%*(&(_
waterpomptang? uitboren?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgengisteren met geweld en WD40 geprobeerd, de 6 hoeken zijn al iets vern%*(&(_
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je was er bij![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anderekant opdraaienquote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik zag je gisteren nog rijdenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Torx in rammen, of laten schrikken inbus erin en grote klap met de hamer moker erop.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
1000ds zijn makkelijker dan je denktquote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* vergeleken met de GS is bijna alles beteren tsja.. niet iedereen begint meteen op een 1000
ach t lijkt zo'n lelijke duivel, maar t is een schaap in wolfskleren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* vergeleken met de GS is bijna alles beteren tsja.. niet iedereen begint meteen op een 1000
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
boeienje bent verkeerd begonnen, ga nou niet verkeerd verder
Eej mosterdquote:Op maandag 27 juli 2009 20:15 schreef bvvt het volgende:
Ehhh, Wie kwam er ok al weer uit lochem??
En had ie ook niet een bijbaantje op een golfbaan????
maaltijd en zoquote:
gewoon een 750quote:Op maandag 27 juli 2009 20:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
ach t lijkt zo'n lelijke duivel, maar t is een schaap in wolfskleren.
TLR is zo mak als een lammetje, zolang je maar beheerst gas geeft
en de blade is ook niet echt erg ofzo... Lijken allemaal bigbadmofo's. T zijn gewone schattige motoren
uitboren sucks. 1 keer 4 bouten moeten uitboren.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal uitboren worden vrees iklaten schrikken hielp ook al niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |