SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 14-07-2009 12:06:40 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2009 14:20:39 ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
Tex, je bent goed bezig!!! 13 doeken
Het werkt ook wel een beetje verslavend... behalve bij mij...
Ik kom even binnenvallen, heeft er iemand interesse in een Ellevill Jade Deli???Ellevill heeft net een nieuwe versie van Jade Deli op de markt gebracht. Daarin hebben ze een wat fellere tint blauw gebruikt, en naar mijn smaak is die niet zo mooi in balans als deze oude versie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ik had al op een forum gelezen dat het allebei relatief dunne linnens zijn, zelfs Zink met z'n 50% linnen. Veelbelovend! (Kupfer vind ik dan ook nog eens erg mooi. En oranjebruiner dan Zinnober zo te zien.)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef texelonia het volgende:
Macka Kupfer en Zink zijn wel een stuk minder stug dan Jim Jade. En Jim werd al best snel zachter. Dus ik heb goede hoop voor deze tweeEn ik ga er idd eentje op reis doen denk ik
Nieuwe doeken kun je beter een keer wasssen voor je ze gaat gebruiken. Dat is beter voor de grip.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:29 schreef Pandora73 het volgende:
Ik denk trouwens dat ik mijn Medley Malibu die ik nu heb gekregen dan maar in een kussensloop oid doe en dan op de bank leg. Anders denkt de kat namelijk dat het een superleuk nieuw knuffelspeelgoedje is en wordt het binnen no-time een angora doek...
Maar van wassen worden ze dus weer stugger, oke, goed om even te onthouden...
Ik heb em denk ik alweer een half jaartje? Nog geen eens. Het dragen zit even niet mee en ik vind het zonde dat doeken liggen te verstoffen. En beter nu verkopen dan dat ze misschien in waarde verminderen.... vandaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef bixister het volgende:
waarom doe je 'm zo snel alweer weg dan LL?
Doeken verminderen meestal toch nauwelijks in waarde? Zeker deze niet denk ik, als zoals Macka zegt ze de kleuren veranderd hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb em denk ik alweer een half jaartje? Nog geen eens. Het dragen zit even niet mee en ik vind het zonde dat doeken liggen te verstoffen. En beter nu verkopen dan dat ze misschien in waarde verminderen.... vandaar
Klopt, CGW is heel erg zacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:53 schreef texelonia het volgende:
CGW is aangekomen!Best soepel en dun zo uit de doos. Maar ik heb gelezen dat ie na de eerste keer wassen al ontzettend zacht zou zijn! In vergelijking met andere doeken althans. Maar de was die in de machine zit is pas over een uur klaar
Tja het huishouden gaat ook gewoon door natuurlijk
Green Tea heeft een ander huisje gevonden en ja ik wist dat ze er 1 hadden met een blauwe weefdraad en 1 met een groene (ik had volgens mij de groene maar ik twijfel nu ik jouw foto zie )quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:57 schreef Macka66 het volgende:
LL, heb je Green Tea nog? Daar is ook al een nieuwe versie van uitgebracht, die er heel erg anders uit ziet!
foto nieuwe Jade Deli
nieuwe Green Tea met groene weefdraad
Klopt ,ik had het fout. Blauwe weefdraad is de nieuwe, deze.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Green Tea heeft een ander huisje gevonden en ja ik wist dat ze er 1 hadden met een blauwe weefdraad en 1 met een groene (ik had volgens mij de groene maar ik twijfel nu ik jouw foto zie )
Wat versta je in dit kader onder mishandelen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Troel het volgende:
Ik zou Medley 1 keer wassen, maar zeker niet gaan mishandelen
Jouw Medley is anders dan die van Troel. Ander garen maar vooral een andere weving (jij hebt een linnenbinding, Troel een keperbinding). Als je Malibu snel wat zachter en soepeler wilt krijgen zou je 'm voor een keertje in de droger kunnen doen op gemiddelde temperatuur (evt. met tennisballen en/of gymschoenen erbij).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:32 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wat versta je in dit kader onder mishandelen?
Ik vind de randjes/zomen nog wat stug, en dat lijkt me voor frummel ook niet zo comfortabel, vandaar dat ik dacht dat ik hem misschien iets zachter zou willen proberen te krijgen.
Hij zit nu op 95 graden in de machine. Nog een half uurtje dan is ie klaar! Hij lijkt wel een stuk donkerder, maar dat komt deels natuurlijk ook doordat ie nu nat is... Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Klopt, CGW is heel erg zacht.
Katoen wordt bij voorkeur op 40 of 60 graden gewassen; daardoor blijft het sterk.
En tegen kookwas (90 graden ) kan het ook. Colorgrowndoeken worden daar donkerder van.
Het kan wel wat krimp tot gevolg hebben natuurlijk.
'k heb geen droger... Dan toch maar gewoon (in een sloop zoals gezegd wegens kat) op de bank en in bed en veeeeel mee knuffelen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jouw Medley is anders dan die van Troel. Ander garen maar vooral een andere weving (jij hebt een linnenbinding, Troel een keperbinding). Als je Malibu snel wat zachter en soepeler wilt krijgen zou je 'm voor een keertje in de droger kunnen doen op gemiddelde temperatuur (evt. met tennisballen en/of gymschoenen erbij).
Ik denk dat de normale mishandelpraktijken als vingervlechten minder effect zullen hebben.
Cattie had laatst al uit de Didymos nieuwsbrief geplukt dat er kapok doeken zouden komen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef Noli. het volgende:
Hee, ik zie bij Didy ineens nieuwe doeken.
Mint groene doeken met Kapok.
Ik verheugde me op kapok, ik vind nieuwe/andere materialen leuk, maar dat groene hoef ik niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:39 schreef Noli. het volgende:
Hee, ik zie bij Didy ineens nieuwe doeken.
Mint groene doeken met Kapok.
Ah oke dat wist ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef texelonia het volgende:
LL, colorgrown is zo zacht omdat het ongeverfd is, dus ik weet niet of je die zachtheid dan deels (blijvend) inlevert door te verven. Ik heb eens een geverfde CGW gevoeld van iemand en die voelde wel zacht, maar ik weet niet of het zo zacht was als deze... Maar dat is moeilijk vergelijken aangezien dat alweer even geleden is natuurlijk.
Ik heb sinds vorige week een Wellen granat, is mooi he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:33 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik verheugde me op kapok, ik vind nieuwe/andere materialen leuk, maar dat groene hoef ik niet.![]()
Mijn CG Waves is binnen en zit in de wasmachine! Ik ben benieuwd. Ik heb ook stofrestjes ontvangen, daar zat niets spannends tussen. Wel een Wellen granat, die is wel erg mooi zeg!
Dat is hier dus ook! De doek = pittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:46 schreef Iksje het volgende:
Ik hoop dat de mijne ook eens de wereld wil verkennen, die slaapt alleen maar in de doek
Kan het trouwens aan de stugheid van een doek liggen dat je er rugpijn van krijgt? Ik dacht eerst dat het kwam door het achteraan afknopen, maar als ik mijn langere doek achteraan afknoop (en de staarten wegfriemel) heb ik er geen last van. (zelfde knoop, ik ken er maar één-fwcc , kangooroo wil echt niet lukken) De langere doek is van een ander merk en veel dunner/soepeler (geen idee wat het van de twee is)
Spannennnnnnd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef fIoortje het volgende:
woeeeeeeeeeeeee!
Ik ga zo mijn Draagdoek Challenge opdracht doen!!
* fIoortje afspraak met Bekende Nederlander heeft![]()
Misschien lukt het als je 'm dubbelslaat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:56 schreef Noli. het volgende:
Even een vraagje voor de deskundigen..
Hoe werkt een no-sew ringsling?
Nou ja, hoe.. Ik weet in principe wel hoe maar kan ik bijvoorbeeld mijn 4.6 doeken daar ook voor gebruiken? Dan heb ik wel lange staarten maar die kun je wel met een omslag (om de ringen) ofzo wat korter maken? En is een Medley Satin daar ook wel geschikt voor?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:30 schreef Macka66 het volgende:
Er komt weer een nieuwe Didymos doek aan: Nautilus
[ afbeelding ]![]()
gelezen in draadje op het Stillen und Tragen forum
Die ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:30 schreef Macka66 het volgende:
Er komt weer een nieuwe Didymos doek aan: Nautilus
[ afbeelding ]![]()
Hi hi hi.. Dat had ik zelf ook al bedacht maar dan hou je toch ook nog best wel lange staarten over?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Misschien lukt het als je 'm dubbelslaat?
Wat een superfoto!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Speciaal voor Davinia! Hij knoopt niet zo super als Pfau, maar de kleur vind ik wel super!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kobus zakt zo lekker scheef.Strakker knopen he?
En mijn eerste draag-blunder, ik zat falafel te eten toen er een stukje wortel zo naar beneden viel op Koobs zijn neus!
Wat een leuke foto zeg! Vanaf welke leeftijd of kunnen van het kind kan je een heup knoop maken? Moet het kind daarvoor zelfstandig kunnen zitten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Speciaal voor Davinia! Hij knoopt niet zo super als Pfau, maar de kleur vind ik wel super!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kobus zakt zo lekker scheef.Strakker knopen he?
En mijn eerste draag-blunder, ik zat falafel te eten toen er een stukje wortel zo naar beneden viel op Koobs zijn neus!
Is de yamo nou de rugsakachtige doek. Iemand had zoiets mee bij de meet bij DaviniaHR. Die leek me wel een goede voor mijn man. Hij is soms een beetje te lui om de doek te knopen. Misschien niet handig om nog eens iets aan te schaffen speciial daarvoor. Ik ben namelijk erg tevreden met onze girasol. Daarnaast kost dat doek zeker nog eens zo'n 80 euro.quote:Op zondag 19 juli 2009 06:44 schreef Troel het volgende:
Juist vanwege dat tillen is Bert nu zo gek van dragenAls we ergens heengaan is steevast de eerste reactie "is de Yamo mee?"
Wie had dat ooit verwacht
Mwah, een Yamo is even duur als een goed lange knoopbare doek. Als je zelf slank bent is dat een groot verschil, maar als je zelf niet de slankste bent en lang bent en dergelijke, ga je toch al voor de langere doekenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef Iksje het volgende:
Een Yamo (of een andere ssc) kost inderdaad veel dat heeft me zelf lang tegengehouden om er één te kopen maar ik vind het toch z'n geld waard. Ik ben in elk geval erg blij met mijn ergo carrier en 't is ook de drager die mijn vriend het vaakst gebruikt heeft, juist omdat hij zo snel aan is. (en je kan ermee rugdragen als ze wat ouder zijn, dat kan je niet met een baby bjorn)
Eensch.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
Tja sorry hoor, maar als hij dingen uit de auto mikt, moet jij dan elke dag nagaan of het nog in de auto ligt?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
Tja sorry hoor, maar als hij dingen uit de auto mikt, moet jij dan elke dag nagaan of het nog in de auto ligt?
Als ik het goed onthouden heb is Kobus ongeveer net zo oud als B (nu 5 weken), dus waarschijnlijk is het geen toeval dat ik ongeveer dezelfde vragen had... Ben zeer benieuwd naar de antwoorden!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:24 schreef oeke het volgende:
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen met de beentjes met dit warme weer. Kobus heeft nu steeds zijn beentjes in de doek omdat ik het allemaal nog zo klein vind. Verder verliest hij zijn sokjes en ik heb geen echte schoenen alleen 2 paar slofjes voor hem. Broek vind ik zo warm met dit weer. Doen jullie dan een maillotje aan? Of blote voetjes? nee toch?
En met de zon, Kobus slaapt eigenlijk alleen maar in de doek, maar als ik buiten loop en de zon schijnt doe ik de doek over zijn koppie en dat vind hij prima. Maar soms word hij wakker van de warmte en dan wil ik de banden opzij doen. Ik heb nog geen zonnehoedjes in maat ieniemini gezien. Bestaan die wel? Of kan ik beter zelf iets naaien?
Kobus wil meteen uit de doek als hij wakker wordt, waarschijnlijk omdat hij honger heeft. Vanaf wanneer kan hij ook lekker om zich heen kijken? Is dat als hij ook zijn hoofdje goed omhoog kan houden?
Ik deed vorig jaar meestal juist lange (dunne katoenen) broekjes aan. Met de zon (welke zon?) kunnen die beentjes zo verbranden! En dan evt. (lekker lange) sokjes erbij aan. En een zonnehoedje op. Ook voor jongetjes heb je daar best keus in (H&M bijv.) Ik zou zelf voor lichte hoedjes gaan, dat zweet minder snel. En koordjes eraan is ook erg handig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef oeke het volgende:
Ah, dus gewoon blote beentjes en voetjes. Ik had het gevoel dat dat misschien te koud was of dat ik gewoon vond dat het er zo kwetsbaar uitziet. Maar ik denk dat Kobus dat wel lekkerder vind dan in de doek.
ja hequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net met Tess in de draagdoek naar de winkelstraat gegaan.. jeetje wat word je door veel mensen nagekeken zeg..
Ja maaaaarrrrrrrr...quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef Pandora73 het volgende:
Als het een heule lange is, heb ik eventueel ook nog wel interesse iksje...
ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.
En toen ik thuis kwam (3 kwartier later) sliep ze nog.
Ik heb wel last van mijn rug met lopen merk ik..
je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:18 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb net bij DaviniaHR een korte Didymos geleend. Zij heeft mij een schuijf/ heupknoop laten zien. Bij haar thuis Jair in de doek gedaan en dat ging prima. Bij ons thuis eventjes het stukje het huis in willen dragen en het was een ramp.
Dus jullie zijn er zaterdag aanstaande ook bij? Leuk, gezellig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenen
Helemaal mee eens... maar ik mag ff niet voorlopigquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Pandora73 het volgende:
Ow die bovenste Nautilus is mooi!!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef texelonia het volgende:
Ik vind die bovenste ook wel mooi, hoewel ik niet echt iets met het tekeningetje heb (maar ook niks tegen). Roze he...
Ik twijfel toch of ik hem zal bestellen...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef MamsX het volgende:
[..]
Jij bent me er ook 1
nog even en er is geen 1 doek die je niet hebt van Didymos
Als je Margot ooit wil verkopen houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef owlet het volgende:
En wie weet hoe veel andere kleuren er nog van gaan komen in de toekomst.
Ik vind papaya wel mooi, het zwart lijkt een beetje bruinig te worden. Maar ik voel geen enkele drang tot kopen, ik wil alleen maar doeken verkopen, de fijnste gebruiken en alle zinloze zooi uit mijn leven bannen
Een ergo is idd vooral functioneel, niet echt mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:44 schreef mrien het volgende:
Thx owlet! Dan valt hij bij deze weer af
De yamo vind ik ook wel mooi, de Ergo (die heb jij toch?) toch echt wat minder
Hoe doe je die trouwens om als je op de rug wilt dragen?
Ik heb er wel eens een aangepast. Het was ruim in de schouders (voor mij dan), en ik had het idee dat de stof wat soepeler was dan ik gewend ben van ssc's. Het is absoluut een ergonomisch verantwoorde drager (en mevrouw Lilababy is een heel sympathiek mensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:57 schreef Deepfreeze het volgende:
He dames, nog even een vraagje over een SSC..
We zijn nog aan het rondneuzen. En ga maandag de "active mom carrier" te proberen bij lilababy thuis. Heeft iemand al ervaring met deze SSC?
Ik heb al andere types aangeraden gekregen, maar proberen is zo lastig als de verkopers aan de andere kant van het land wonen
En zoiets kopen zonder te proberen vind ik te eng
Ik heb vandaag nog met Maja op mijn rug in Zara Red door de Ikea gesjouwd. En het viel me weer op hoe makkelijk Red knoopt, en dat 'ie zit als een huis. Qua kleuren vind ik m'n Zara Curry mooier, maar die kan niet op tegen het knoopgemak van Red!quote:Op zondag 26 juli 2009 19:17 schreef fIoortje het volgende:
Zara Red is ook te koop! 4.7, pm me als je interesse hebt!
Dat zei ik ookquote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef cattie het volgende:
Grote opruiming!
Ik heb besloten dat ik eigenlijk maar 6 doeken nodig heb, in elke maat (1 t/m 6 dus) één.
Welke maat?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:44 schreef fIoortje het volgende:
iemand interesse in pfau? misschien dat ik die ook nog verkoop.
Mja, ik weet het niet. Ik had ooit eens bedacht dat ik maat 4 de ideale maat vond. Maar als ik kijk naar het aantal meters dan is ie iets langer dan mijn voormalige mojito en dan valt het wel weer mee.... Wat moet ie kosten?quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef texelonia het volgende:
Oh ik weet nu al dat ik Jade Candy wil zodra die gepre-orderd kan worden...![]()
En ik ben aan het peinzen of er niet een doekje weg kan, maar ik weet écht niet welke.
Dat is wel één van de genomineerden, aangezien ik die echt nóóit pak. Maar een roze indio, hoe kan ik die nou weg doen??? Hij ligt nu bij mijn ouders, zodat ik daar ook een doek heb...quote:
Ik ook niet.quote:
Dit is nu toevallig een heel concreet voorbeeldje, maar het gevoel speelt al ietsje langer bij de mods dat het hier soms wel heel hard gaat en dat er soms wat weinig ruimte is voor nieuwe dingen en nieuwelingen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook weer twee vraagjes... ik draag Graeme nu steeds in een fwcc, maar ik krijg toch best wel snel al last van mijn onderrug. Hoe zou ik hem nog meer kunnen dragen, zodat ik daar minder last van heb?
En we willen ook nog graag een korte doek. Maar we zijn allebei best wel lang en stevig/breed. Ik heb dus geen idee hoe kort en watvoor doek. Iemand tips?
Ten eerste: knoop je wel strak genoeg? Van een "hangend kind" kun je last krijgen. Verder is Graeme nog wat te jong voor andere draagmethodes volgens mij.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:25 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook weer twee vraagjes... ik draag Graeme nu steeds in een fwcc, maar ik krijg toch best wel snel al last van mijn onderrug. Hoe zou ik hem nog meer kunnen dragen, zodat ik daar minder last van heb?
En we willen ook nog graag een korte doek. Maar we zijn allebei best wel lang en stevig/breed. Ik heb dus geen idee hoe kort en watvoor doek. Iemand tips?
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg lieve, lieve enthousiastelingen!
Zouden jullie tussen al het enthousiasme over nieuwe doeken/kleuren/wevingen/draagervaringen/(ruil)handels etc. etc. ook een klein beetje vragen van de wat nieuwere draagsters in de gaten willen houden?![]()
Heel begrijpelijk dat jullie zo enthousiast zijn over nieuwe aankopen etc, maar dit topic is natuurlijk wel ietsje meer dan alleen maar een SC om heel lyrisch over allerlei doeken te doen.
Gisterenavond bijv. postte Tessie een vraag en daar wordt helaas gewoon overheen gelezen.
[..]
Dit is nu toevallig een heel concreet voorbeeldje, maar het gevoel speelt al ietsje langer bij de mods dat het hier soms wel heel hard gaat en dat er soms wat weinig ruimte is voor nieuwe dingen en nieuwelingen.
Geen enorm verwijt, enkel een verzoek aan de vaste posters om er een klein beetje meer rekening mee te houden.
Oh, en daarnaast mis ik een aantal van jullie in de gewone SC trouwens!![]()
![]()
Klopt, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef cattie het volgende:
BE, het is niet mijn bedoeling op niet op nieuwe mensen te reageren. Volgens mij valt dat ook wel mee. Maar net als in alle topics schiet er wel eens eentje tussendoor. Er wordt vaak genoeg wel op gereageerd, er worden ook op verzoek filmpjes gemaakt om voorbeelden te geven.
ik heb een shorty in de aanbiedingquote:Op zondag 26 juli 2009 21:28 schreef mrien het volgende:
Wat gaat er allemaal weg dan Cattie? Mocht er nog een shortie weggaan denk je dan even aan mij
Tobi vind ik best mooi hoor, maar niet helemaal voor mijquote:Op maandag 27 juli 2009 13:23 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik heb een shorty in de aanbieding
wel lichtblauw, kweenie of je date rg vind voor je dochter?
macka sterkte met je rug!
floortje, welke buren? d&v of babybij?
Tessie, je kunt de FWCC knopen zoals in het filmpje in de OP en dan de zijbanden spreiden over de rug. Idd lekker strak knopen (al moet Graeme natuurlijk niet blauw wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:28 schreef tessie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wel strak genoeg knoop... ik ga het vanmiddag even proberen of het strakker kan en of ik dan minder last heb.
Thanx Cattie voor het linkje naar die tabel, handig!
En ik heb ook een filmpje gevonden waarin kreuzwiege word voorgedaan, dat lijkt me ook wel prettig voor Graeme, dan kan ie wat meer liggen. Leuk voor de afwisseling
Well, thank you big sister!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:42 schreef bixister het volgende:
arme macka, wat naar dat je spit hebt. een paar spitting images om je op te vrolijken:
Wbt reageren op newbies, ik voel me soms ook geremd. Juist door mijn (vak)kennis. Waar ik vroeger misschien iets zou roepen doe ik dat nu niet meer omdat ik iets genuanceerder ben geworden. Ook kan ik veel beter adviseren als ik zie wat iemand doet, ipv als ik een beschrijving er van lees. Die is toch vaak gekleurd door wat de schrijver zelf als oorzaak van het probleem ziet. Maar ik ben nog steeds bereid tot antwoorden, ook nog steeds via PM. Al ben ik de laatste weken enigzins afwezig en zevig door omstandigheden.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:55 schreef texelonia het volgende:
Over het reageren op 'newbies', ik denk vaak dat anderen een beter antwoord hebben omdat ik nog maar een paar maanden met dragen bezig ben... En volgens mij valt het best mee, meestal wordt er juist enthousiast gereageerd en geholpen bij vragen van nieuwelingen. En sowieso is het topic soms heel druk en soms heel rustig. Als het druk is zal er wat sneller tussendoor glippen dan als het rustig is. Dat hou je toch.
Macka Nautilus staat jullie prachtig! Ik vind de kleur ook wel heel mooi trouwens.
Proefkonijnenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:47 schreef fIoortje het volgende:
btw, dames die woensdag komen, ik ben zondag jarig dus ik maak een grote taart!
Ik vroeg van de week nog in het 'Hoe gaat het met' topic naar je.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:20 schreef Macka66 het volgende:
Al ben ik de laatste weken enigzins afwezig en zevig door omstandigheden.
Nou enquote:Op maandag 27 juli 2009 20:20 schreef DaviniaHR het volgende:
die nautilus is niet echt mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |