Misschien lukt het als je 'm dubbelslaat?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:56 schreef Noli. het volgende:
Even een vraagje voor de deskundigen..
Hoe werkt een no-sew ringsling?
Nou ja, hoe.. Ik weet in principe wel hoe maar kan ik bijvoorbeeld mijn 4.6 doeken daar ook voor gebruiken? Dan heb ik wel lange staarten maar die kun je wel met een omslag (om de ringen) ofzo wat korter maken? En is een Medley Satin daar ook wel geschikt voor?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:30 schreef Macka66 het volgende:
Er komt weer een nieuwe Didymos doek aan: Nautilus
[ afbeelding ]![]()
gelezen in draadje op het Stillen und Tragen forum
Die ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:30 schreef Macka66 het volgende:
Er komt weer een nieuwe Didymos doek aan: Nautilus
[ afbeelding ]![]()
Hi hi hi.. Dat had ik zelf ook al bedacht maar dan hou je toch ook nog best wel lange staarten over?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Misschien lukt het als je 'm dubbelslaat?
Wat een superfoto!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Speciaal voor Davinia! Hij knoopt niet zo super als Pfau, maar de kleur vind ik wel super!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kobus zakt zo lekker scheef.Strakker knopen he?
En mijn eerste draag-blunder, ik zat falafel te eten toen er een stukje wortel zo naar beneden viel op Koobs zijn neus!
Wat een leuke foto zeg! Vanaf welke leeftijd of kunnen van het kind kan je een heup knoop maken? Moet het kind daarvoor zelfstandig kunnen zitten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef oeke het volgende:
Speciaal voor Davinia! Hij knoopt niet zo super als Pfau, maar de kleur vind ik wel super!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kobus zakt zo lekker scheef.Strakker knopen he?
En mijn eerste draag-blunder, ik zat falafel te eten toen er een stukje wortel zo naar beneden viel op Koobs zijn neus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |