abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2009 @ 00:48:16 #101
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71107881
Ik merk wel dat ik moet wennen aan tillen! Mijn linkerarmspier is lang zo sterk niet als hij was toen ik de jongens hele dagen op de arm rondzeulde
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 19 juli 2009 @ 06:44:19 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_71111106
Juist vanwege dat tillen is Bert nu zo gek van dragen Als we ergens heengaan is steevast de eerste reactie "is de Yamo mee?"

Wie had dat ooit verwacht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 juli 2009 @ 07:20:02 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71111148
Micha ziet ook wel dat in een draagdoek stukken minder zwaar is dan zo op de arm tillen. Maar volgens mij vindt hij het wel makkelijk als ik dat doe
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71113560
quote:
Op zondag 19 juli 2009 06:44 schreef Troel het volgende:
Juist vanwege dat tillen is Bert nu zo gek van dragen Als we ergens heengaan is steevast de eerste reactie "is de Yamo mee?"

Wie had dat ooit verwacht
Is de yamo nou de rugsakachtige doek. Iemand had zoiets mee bij de meet bij DaviniaHR. Die leek me wel een goede voor mijn man. Hij is soms een beetje te lui om de doek te knopen. Misschien niet handig om nog eens iets aan te schaffen speciial daarvoor. Ik ben namelijk erg tevreden met onze girasol. Daarnaast kost dat doek zeker nog eens zo'n 80 euro.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71114346
Een Yamo (of een andere ssc) kost inderdaad veel dat heeft me zelf lang tegengehouden om er één te kopen maar ik vind het toch z'n geld waard. Ik ben in elk geval erg blij met mijn ergo carrier en 't is ook de drager die mijn vriend het vaakst gebruikt heeft, juist omdat hij zo snel aan is. (en je kan ermee rugdragen als ze wat ouder zijn, dat kan je niet met een baby bjorn)

[ Bericht 9% gewijzigd door Iksje op 19-07-2009 12:35:06 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 13:45:40 #106
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71116638
tinu, ik zie je berichtje nu pas, en volgens mij had je je doek niet mee, dus dat helpt
enne,je kan een heupnoop voorknopen, en dan afhalen zonder te ontknopen, dus dan kan redleader de doek zo pakken en omdoen, geen geknoop, niet niks...
al is jullie girasol wel lang voor een simpele heupknoop... interesse in mijn korte didy? we bellen wel ff.

LL,hij is mooi geworden!

tex, mooie doek!

TF, wat balen zeg, van je handen! weten "ze" al wat het is?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:49:51 #107
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71116769
Zenuwbeschadiging in m`n elleboog met spieratrofie in m`n hand tot gevolg. Andere hand doet pijn doordat de fibromyalgie daar weer eens de kop opsteekt. Van allebei is onbekend hoelang het duurt voor er verbetering optreedt. Joepie
pi_71133303
Maneki

Ik heb de laatste tijd ook niet veel gedragen eigenlijk. Op vakantie in Griekenland 1x met Nati Bamboe en dat was eigenlijk wel erg warm. Van de week nog gedragen met Mister X in een fwcc maar Lotte gaat echt vreselijk hangen om de lucht te gaan bekijken...heel lastig dan..

Momenteel heb ik een reissling in huis van het dragen en voeden forum. De Sakura Bloom Pure Linnen Storm.
Hierbij een paar foto's (met een zieke Lotte + knuffel)

Hip carry

Soort van cross cary (in ieder geval op de buik)

Zat verrassend goed moet ik zeggen!
pi_71133906
LL, dat is een mooie kleur geworden!

Oh TaartjesFee, dat klinkt helemaal niet fijn. Beterschap.

Staat goed Mrien!

Kobus schoof zo de doek in vandaag, bijna geen protest. Ik geloof dat hij het begint te herkennen als een fijn plekje om te slapen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 19 juli 2009 @ 22:39:24 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71134055
Staat jullie goed mrien!

Taartjesfee wat een ellende met je handen joh, en jammer dat je daardoor niet meer kan dragen

Ik ben er nog lang niet klaar mee en ga het juist steeds fijner vinden!
Vandaag een heerlijke middag en avond gehad op De Parade. Hannah heeft lekker liggen slapen in de doek, tijdens 2 theatervoorstellingen gedronken aan de borst, af en toe even op schoot en verder gewoon fijn rondkijken vanuit d'r veilige plekje. En de draagdoek kwam ook nog eens goed van pas bij het verschonen van een poepbroek, waar ze alleen een tafeltje met vies plastic voor hadden... Mooi de doek als ondergrond gebruikt dus Dit soort dagen zijn echt de dingen waar ik tijdens mijn zwangerschap al naar uitkeek, dragen op Koninginnedag, de kermis vorige week, de parade dus, vakantie straks... Heerlijk vind ik het!

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71134294
Leuk Tex! Mooie doek die choco Zinnober, staat jullie heel mooi!

Als de Parade straks in Amsterdam is wil ik ook met Kobus in de doek er naar toe!
Dat zijn inderdaad de dingen waar ik ook naar uitkeek tijdens mijn zwangerschap.
En gewoon lekker een middagje in een park picknicken met je kindje in de doek.
pi_71137203
Ik geniet gewoon ook mee met jullie, als ik over jullie draagervaringen lees
Taartjesfee, wat jammer van het dragen! Ik wens je snel beterschap!

Daarstraks hadden vriend en ik doekgerelateerde 'ruzie'. We gingen naar een doe-het-zelfzaak die vandaag uitzonderlijk open is en 15% korting gaf op alles. Leuk! Alleen vergeten dat er die dag ook markt is en dat die heel druk bezocht wordt. We konden geen plaatsje bemachtigen in de buurt van de zaak, dus dan moest de jongste maar de doek in. Euhm, nou ja, die had hij er laatst uitgemikt (sling en tricot)
Waarop hij weer: je hebt nu 4 doeken, je loopt de hele tijd te zeggen dat je er nog één bij wilt, maar kan je er dan echt niet aan denken om ze weer terug in de auto te leggen?!
Uiteindelijk zijn we gewoon weer naar huis gegaan. Het was echt geen doen om in die drukte de maxi-cosi te dragen (kinderwagen was niet mee ivm aankopen in de DIY-zaak) en tegelijk een peuter in bedwang te houden
Vond het wel fijn om te horen dat 'ie de voordelen van het dragen blijft zien, want hij was een beetje minder enthousiast door mijn -euhm- gezeur om toch nog een doek bij te kopen.
  maandag 20 juli 2009 @ 09:48:25 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_71141460
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef Iksje het volgende:
Een Yamo (of een andere ssc) kost inderdaad veel dat heeft me zelf lang tegengehouden om er één te kopen maar ik vind het toch z'n geld waard. Ik ben in elk geval erg blij met mijn ergo carrier en 't is ook de drager die mijn vriend het vaakst gebruikt heeft, juist omdat hij zo snel aan is. (en je kan ermee rugdragen als ze wat ouder zijn, dat kan je niet met een baby bjorn)
Mwah, een Yamo is even duur als een goed lange knoopbare doek. Als je zelf slank bent is dat een groot verschil, maar als je zelf niet de slankste bent en lang bent en dergelijke, ga je toch al voor de langere doeken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 20 juli 2009 @ 09:50:10 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_71141490
Tja sorry hoor, maar als hij dingen uit de auto mikt, moet jij dan elke dag nagaan of het nog in de auto ligt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71145472
quote:
Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
Tja sorry hoor, maar als hij dingen uit de auto mikt, moet jij dan elke dag nagaan of het nog in de auto ligt?
Eensch.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 20 juli 2009 @ 16:34:52 #116
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71153386
quote:
Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_71154312
Nou daar ben je blij mee, en een maxicosi aan je arm is loodzwaar
pi_71156927
Zeker met een kind erin!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71184074
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen met de beentjes met dit warme weer. Kobus heeft nu steeds zijn beentjes in de doek omdat ik het allemaal nog zo klein vind. Verder verliest hij zijn sokjes en ik heb geen echte schoenen alleen 2 paar slofjes voor hem. Broek vind ik zo warm met dit weer. Doen jullie dan een maillotje aan? Of blote voetjes? nee toch?

En met de zon, Kobus slaapt eigenlijk alleen maar in de doek, maar als ik buiten loop en de zon schijnt doe ik de doek over zijn koppie en dat vind hij prima. Maar soms word hij wakker van de warmte en dan wil ik de banden opzij doen. Ik heb nog geen zonnehoedjes in maat ieniemini gezien. Bestaan die wel? Of kan ik beter zelf iets naaien?

Kobus wil meteen uit de doek als hij wakker wordt, waarschijnlijk omdat hij honger heeft. Vanaf wanneer kan hij ook lekker om zich heen kijken? Is dat als hij ook zijn hoofdje goed omhoog kan houden?

Elke keer als ik Hannah om zich heen zie kijken in de doek bij Tex heb ik daar ook zo'n zin in. Maar dat zal nog wel even duren.
pi_71185358
Blote voetjes hier waren en zijn haar voetjes altijd lekker warm.
Er zijn zeker zonnehoedjes voor die hele kleintjes, en een gewoon mutsje is ook een idee.
Ik kwam laatst op een webwinkel leuke zonnehoedjes tegen ik zal even zoeken voor je

Ik heb er een doek bij. Een zijde indio gepimpt door Owlet
pi_71185435
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:24 schreef oeke het volgende:
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen met de beentjes met dit warme weer. Kobus heeft nu steeds zijn beentjes in de doek omdat ik het allemaal nog zo klein vind. Verder verliest hij zijn sokjes en ik heb geen echte schoenen alleen 2 paar slofjes voor hem. Broek vind ik zo warm met dit weer. Doen jullie dan een maillotje aan? Of blote voetjes? nee toch?

En met de zon, Kobus slaapt eigenlijk alleen maar in de doek, maar als ik buiten loop en de zon schijnt doe ik de doek over zijn koppie en dat vind hij prima. Maar soms word hij wakker van de warmte en dan wil ik de banden opzij doen. Ik heb nog geen zonnehoedjes in maat ieniemini gezien. Bestaan die wel? Of kan ik beter zelf iets naaien?

Kobus wil meteen uit de doek als hij wakker wordt, waarschijnlijk omdat hij honger heeft. Vanaf wanneer kan hij ook lekker om zich heen kijken? Is dat als hij ook zijn hoofdje goed omhoog kan houden?
Als ik het goed onthouden heb is Kobus ongeveer net zo oud als B (nu 5 weken), dus waarschijnlijk is het geen toeval dat ik ongeveer dezelfde vragen had... Ben zeer benieuwd naar de antwoorden!
(Overigens had ik B zaterdag wel in de rechtop-houding - sorry, ken de termen nog niet uit mijn hoofd - maar wel met zijn voetjes buitenboord. Hij had het toch al heel warm, en ik ook, en het was binnen, dus ik was niet bang dat hij het koud zou krijgen. Maar als we naar buiten hadden gegaan had ik de voetjes waarschijnlijk omhoog getrokken, in kikvorshouding dus zeg maar... of had ik dan iets heel stoms gedaan?)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:58:46 #122
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71185590
oeke, hij kan natuurljk met zn blote pootjes buiten de doek. of vind je dat te koud?
heupdragen "mag" vanaf een maand of 3 geloof ik?
en is het erg als een zonnehoedje te groot is? ze zullen er vast wel zijn in maat mini. ik zou alleen niet weten waar...

mooi, mamsx!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:59:00 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71185599
Als je de beentjes in de doek doet, zou ik gewoon blote beentjes doen. De doek eroverheen is warm zat. Of bedoel je dat alleen de voetjes uitsteken? Als het warm is laat ik Hannah's beentjes gewoon bloot, ook buiten de doek. Als dat me te koud lijkt doe ik een maillootje aan. Die dag op de parade was het wat wisselvallig weer, toen had Hannah een GMK pakje aan met daaronder een maillootje.

Ik heb zonnehoedjes vanaf maat 56 bij de H&M vandaan. O.a. degene die Hannah op heeft op mijn eerste Zinnober foto. Die kan ook prima voor een jongen. Voor meisjes zullen die hoedjes wel makkelijker te vinden zijn dan voor jongens denk ik. En misschien zijn ze overal al niet meer zo goed te krijgen omdat we al halverwege de zomer zijn en de zomerdingen langzaam plaats gaan maken voor herfstdingen? Bij H&M zag ik vandaag toevallig al regenhoedjes online bijv

Hannah kijkt meestal om zich heen in de doek als ze er net in zit en we net weg gaan. Na een tijdje, duurt tegenwoordig wat langer dan de eerste weken, valt ze soms in slaap. Als ze daarna wakker wordt wil ze eigenlijk ook altijd eruit. Je kan je ook niet lekker uitrekken zo in een doek natuurlijk

Hannah heeft gewoon zelf bedacht op een gegeven moment dat ze lekker rond wilde kijken. Ookal vond ik haar hoofd af en toe nog wat wiebelig, ze hield haar hoofd gewoon echt niet meer netjes tegen mij aan. Dus liep ik regelmatig met mijn hand toch nog in d'r nekje, omdat mij dat orettiger leek voor haar
©Dumbo
pi_71186142
Mooi MamsX! Lichtgroen lijkt het?

Grappig dat je dezelfde vragen hebt Pandora, Kobus is ietsje ouder, 6 weken.
Fijn he, dragen?

Ah, dus gewoon blote beentjes en voetjes. Ik had het gevoel dat dat misschien te koud was of dat ik gewoon vond dat het er zo kwetsbaar uitziet. Maar ik denk dat Kobus dat wel lekkerder vind dan in de doek.

Stom he? Ik zag alleen maar zoete roze meisjes hoedjes en store jongensmutsen, maar die leken me dan weer zo warm. Ik ga als het me lukt wat tijd betreft gewoon zo'n vissershoedje naaien.
En bijpassende slofjes en dan bijpassend bij Ultramarin en en en...

En Tex, dat is het precies , dat heerlijke ongegeneerde uitrekken wat ze doen! Ik geniet daar zo van!
pi_71186497
Het is een rare kleur, het is zeeblauwgroen.
Maar wel mooi.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 21:27:31 #126
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71194819
Tex wat staat die doek jullie prachtig!

Vandaag tijdens de rondjes met de hond Joep in de kinderwagen gedaan. Ik vond het te klam om te dragen.

Volgende week gaan we een dag naar familie in Amsterdam en dat is wel een hele reis, want wij hebben geen auto. Eigenlijk wil ik Joep dan dragen, maar dan heb ik daar in Amsterdam niets waar hij even lekker kan liggen.. of hij moet weer in de doek. Wat zouden jullie doen? Het gaat me om alle prikkels zeg maar, ik vind hem nog zo klein en het is dan bus-trein-overstappen-trein-metro en ook weer terug.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71196984
Is er bij je familie geen bedje/wieg/box waar Joep even in kan?
Met een kinderwagen op het openbaar vervoer vind ik zelf vreselijk, zelfs als we met twee zijn om hem in en uit het voertuig te krijgen.
In de doek zit 'ie natuurlijk wel redelijk afgeschermd voor prikkels.
Ik zou ook in dubio zijn...
pi_71198034
Ik doe iets verkeerd met mijn ringen maar ik weet echt niet wat en ik wil slingen!
pi_71198145
Oh misschien zit het wel goed! ik maak wel even een foto met Laalaa erin
Dan kunnen jullie zien wat er mis is
pi_71198783

hmmmz de edit knop doet het niet
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:30:39 #131
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_71199727
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef oeke het volgende:
Ah, dus gewoon blote beentjes en voetjes. Ik had het gevoel dat dat misschien te koud was of dat ik gewoon vond dat het er zo kwetsbaar uitziet. Maar ik denk dat Kobus dat wel lekkerder vind dan in de doek.
Ik deed vorig jaar meestal juist lange (dunne katoenen) broekjes aan. Met de zon (welke zon?) kunnen die beentjes zo verbranden! En dan evt. (lekker lange) sokjes erbij aan. En een zonnehoedje op. Ook voor jongetjes heb je daar best keus in (H&M bijv.) Ik zou zelf voor lichte hoedjes gaan, dat zweet minder snel. En koordjes eraan is ook erg handig.
Nu doe ik wel gewoon blote beentjes, maar nu is ze al wat ouder en meer aan de zon gewend. Het hoedje gaat ook niet altijd meer op, maar wel bij langere stukken buiten.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:49:08 #132
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71200401
Seilram, ik ben laatst een dagje met de kinderen met de bus en de trein naar mijn schoonouders geweest.
Ik heb daar de doek als hangmatje tussen twee (zware) tuinstoelen geknoopt en daar heeft Tessel heerlijk in liggen slapen!
Maxi, Midi & Mini
pi_71200436
MamsX, ik worstel ook steeds met het goed in de ringen krijgen van de stof.
Als je de stof erdoor trekt, zorg dan dat de randen van de stof ook echt aan de zijkant zitten, terwijl de restvan de stof accordeongewijs is samengevouwen. (uit de handleiding van mijn sling: http://home.scarlet.be/dharitri/pdf/gebruiksaanwijzing_nl.pdf)
En hier toont Eva het ook goed (rond de eerste minuut)

Maar zelfs al start ik mooi zoals hierboven beschreven, dan nog heeft de stof vaak de neiging om te 'verkruipen' en stroef te gaan zitten, waardoor aanspannen veel lastiger wordt en soms helemaal niet lukt.

Hopelijk komen er meer tips!
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:01:09 #134
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71200820
MamsX, ik zie niks geks. (maar ik heb dan ook geen ervaring met ringslings)

Waarom denk je dat je iets verkeerd doet? Misschien dat anderen iets in je antwoord kunnen vinden...
Glijdt de stof terug, gaat het te stroef of juist (te) makkelijk door de ringen?
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:04:39 #135
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71200909
Ook even snel een foto van mijn kleine schuimpje in onze nieuwste aanwinst.

Maxi, Midi & Mini
pi_71201326
Wow staat jullie echt prachtig!

En ja dat spreiden heb ik al wat netter gedaan. Maar als jullie niets geks zien zal het wel kloppen
pi_71203666
Mooie kleur noli, staat goed!
Fake it till you make it...
pi_71204443
Mooi Noli

Ik gebruik de ringsling die ik sinds kort heb echt enorm veel, het is zo makkelijk voor kleine stukjes enzo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71210685
Noli, wat zijn jullie mooi zo!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71211758
Mooi Noli!
Ik heb net iets gewonnen wat ik niet eens erg graag wou -ouch.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:07:01 #141
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71213908
Oeps Iksje Wat is het? Als het niet bevalt kun je het altijd weer doorverkopen toch

Hier werd zojuist een doek bezorgd en hij was niet eens van didymos voor de verandering!

Maar hij is niet zó zacht als ik had verwacht na alle verhalen over hoe zacht Girasols (kunnen) zijn
©Dumbo
pi_71215077
Een storch inka. (een lange)
Terwijl mijn voornemen was: een indio natur en dan nog een nairobi en dan zijn we klaar.
pi_71215426
Iksje
hoelang ???
Ik heb evt wel interesse

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 14:54:06 ]
pi_71216344
Mooie kleuren tex
pi_71216984
Ik ben net met Tess in de draagdoek naar de winkelstraat gegaan.. jeetje wat word je door veel mensen nagekeken zeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71218218
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net met Tess in de draagdoek naar de winkelstraat gegaan.. jeetje wat word je door veel mensen nagekeken zeg..
ja he

vindt ze het fijn?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71218986
Als het een heule lange is, heb ik eventueel ook nog wel interesse iksje...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71219404
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef Pandora73 het volgende:
Als het een heule lange is, heb ik eventueel ook nog wel interesse iksje...
Ja maaaaarrrrrrrr... ik ben al heeeeuuul lang op zoek naar een inka
En misschien vind iksje em wel zoo mooi dat ze em zelf houdt natuurlijk
pi_71219470
LL jij was sowieso eerst, dus jij hebt eerste keus. Als ze hem al wegdoet natuurlijk. En als jij hem niet wilt, en het is een lange, dan mag ik misschien een bod doen. Ik bedoelde eigenlijk meer, een korte heb ik sowieso al niks aan, met mijn maatje 46/48 en lief nog eentje groter...
Maar ik dacht ik kan het altijd proberen he...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71219624
Ik heb ook niets aan een korte hoor ik heb het liefst een 5.2 en anders een 4.7

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 16:38:55 ]
pi_71224561
Ik heb net bij DaviniaHR een korte Didymos geleend. Zij heeft mij een schuijf/ heupknoop laten zien. Bij haar thuis Jair in de doek gedaan en dat ging prima. Bij ons thuis eventjes het stukje het huis in willen dragen en het was een ramp.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71225135
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 16:05 schreef simmu het volgende:

[..]

ja he

vindt ze het fijn?
ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.
En toen ik thuis kwam (3 kwartier later) sliep ze nog.

Ik heb wel last van mijn rug met lopen merk ik..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71225297
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.
En toen ik thuis kwam (3 kwartier later) sliep ze nog.

Ik heb wel last van mijn rug met lopen merk ik..

selene doet dat ook, maakt niet uit hoe een drakenhumeur ze heeft, als we eropuit gaan is het goed.
3 kwartier is ook wel veel in een keer hoor! nu met de mei tai houden we rustig een paar uur vol, dus het went wel. goede smoes om je lekker te laten vertroetelen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:56:08 #154
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71225828
Wat fijn Vicky dat Tess het lekker vindt

Ik ben vanmorgen naar de huisarts gelopen en toen door naar de apotheker en weer naar huis. Totale wandeling van 1 uur en drie kwartier en Joep heeft heerlijk
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:15:47 #155
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71226637
Vicky fijn dat Tess het lekker vind in de draagdoek!
3 Kwartier is een ook fors stuk in 1 keer als je het niet gewend bent, dus wat dat betreft geen zorgen dat het dragen te zwaar voor je is hoor! Rustig opbouwen en zorgen dat je hoog genoeg, en zorgvuldig knoopt
pi_71226770
moet ht knopen nog ff onder de knie krijgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71227381
Fijn Vicky! En die blikken moet je gewoon negeren.

Pfft, Lief is nog steeds niet thuis En ik kreeg honger, dus snel de keuken in.
Zul je net zien dat Kobus wakker word en wil drinken.
Wat te doen!
Ringsling gepakt, Kobus er ingelegd, aan de borst en snel mijn broodje vegaburger afmaken. Hebben we tegelijk zitten eten.
Wat een goede uitvinding!

Verder had ik vandaag na-de-bevalling-zwangerschapsgym en kon ik de Ultramarin even showen. Mensen waren wel geinteresseerd. En het knopen ging best goed onder het oog van zoveel kritisch publiek
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:38:31 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71227484
Het knopen wordt je vanzelf eigen Vicky, gewoon veel oefenen
Haha oeke ik heb de eerste maanden ook heel vaak duo-gegeten Was de enige manier om een warme maaltijd naar binnen te krijgen, en geen afgekoelde
  Jubileum moderator woensdag 22 juli 2009 @ 20:42:34 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71227655
Duo eten, heel herkenbaar. Ik kan me goed voorstellen dat een draagdoek heel handig is dan, ik kwam altijd een handje te kort om mijn vlees te snijden
(en na afloop kon ik altijd de rijst of doperwtjes liefdevol uit Iris' haar pulken )
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71227741
Hihi, hier de stukje sla vandaag en sesamzaadjes!
Is inderdaad fijner zo met doek. Ik heb wel al duo gegeten zonder doek maar dan schuift je eten zo over je bord en het komt niet in je mond...
  donderdag 23 juli 2009 @ 08:13:55 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71239768
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 19:18 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb net bij DaviniaHR een korte Didymos geleend. Zij heeft mij een schuijf/ heupknoop laten zien. Bij haar thuis Jair in de doek gedaan en dat ging prima. Bij ons thuis eventjes het stukje het huis in willen dragen en het was een ramp.
je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenen
pi_71240612
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:13 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenen
Dus jullie zijn er zaterdag aanstaande ook bij? Leuk, gezellig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:16:03 #163
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71259715
Mijn Zara Aubergine is verstuurd dus hopelijk morgen bezorgd!

En mijn door owlet geverfde blauwe blaadjes is zo mooi! Het plan was eigenlijk hem te verkopen maar voorlopig blijft ie dus toch
©Dumbo
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:43:57 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71260581
welke kleur Tex?
pi_71260987

donderdag 23 juli 2009 @ 19:57:03 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71261043
Roze Dus nu issie roze/paars. Zal morgen kijken voor actie pics.
©Dumbo
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:05:12 #167
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71261322
Mooi
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:16:34 #168
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71261685
Toch vind ik die mooie kleur blauw grotendeels voor de charme van de doek zorgen, als ik alle gevorven exemplaren eens bekijk .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71262242
Owlet ik ben zo verliefd op Zara je krijgt haar niet terug hoor we zijn vandaag nog naar mijn moeder geweest en we zijn nu net terug en ik heb zoveel met haar gelopen en het was echt heerlijk

pi_71262653
D'r zijn weer nieuwe doeken op Didymos!

Nautilus perlmutt/schwarz

Nautilus papaya/schwarz

Indio gold-natur

Indio sand-leinen

Ik heb voor de laatste geklikt, een linnen wilde ik zowieso graag voor de aankomende vakantie. En ik heb een Zara Aubergine in pre-order, dat wordt m'n nieuwe herfstdoek.

[ Bericht 20% gewijzigd door Llewella op 23-07-2009 21:30:02 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_71263771
Ow die bovenste Nautilus is mooi!!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71263886
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Pandora73 het volgende:
Ow die bovenste Nautilus is mooi!!
Helemaal mee eens... maar ik mag ff niet voorlopig
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:32:11 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71263953
Ik vind die bovenste ook wel mooi, hoewel ik niet echt iets met het tekeningetje heb (maar ook niks tegen). Roze he...

Ik twijfel toch of ik hem zal bestellen...
©Dumbo
pi_71263970
Waarom kan ik die Nautilussen nergens vinden?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:34:36 #175
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71264029
Ze staan bij de standaard modellen, niet bij de limited editions.
©Dumbo
pi_71264176
Ah, op de Duitse pagina staan ze wel gewoon. Ik zat op de Engelse pagina...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71264224
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef texelonia het volgende:
Ik vind die bovenste ook wel mooi, hoewel ik niet echt iets met het tekeningetje heb (maar ook niks tegen). Roze he...

Ik twijfel toch of ik hem zal bestellen...
Jij bent me er ook 1 nog even en er is geen 1 doek die je niet hebt van Didymos
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:46:23 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71264525
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef MamsX het volgende:

[..]

Jij bent me er ook 1 nog even en er is geen 1 doek die je niet hebt van Didymos
Maar didy heeft zóveel doeken, dus er blijven er altijd heus heel veel die ik niet heb

Maar ik hou me in... Het is geen LE dus geen haast. Eerst actie pics afwachten en als ik hem dan echt heel mooi vind bestel ik hem wel in NL.
©Dumbo
pi_71264644
En wie weet hoe veel andere kleuren er nog van gaan komen in de toekomst.
Ik vind papaya wel mooi, het zwart lijkt een beetje bruinig te worden. Maar ik voel geen enkele drang tot kopen, ik wil alleen maar doeken verkopen, de fijnste gebruiken en alle zinloze zooi uit mijn leven bannen
pi_71264696
Nee gelukkig is het geen LE maar aan de andere kant vind ik het fijne aan LE's is dat je snel actiepics hebt
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:53:10 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_71264776
Dat is vast een fase Owlet! Nog even en je wilt weer kopen, kopen, kopen!
Grapje. Ik ben nu ook even klaar met kopen. Er moet wel iets heeeel bijzonders voorbij komen wil ik nu nog een draagdoek kopen. Er staan wel 2 doeken op mijn verkoop nominatie, maar ik durf het nog niet aan.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:57:21 #182
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71264937
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef owlet het volgende:
En wie weet hoe veel andere kleuren er nog van gaan komen in de toekomst.
Ik vind papaya wel mooi, het zwart lijkt een beetje bruinig te worden. Maar ik voel geen enkele drang tot kopen, ik wil alleen maar doeken verkopen, de fijnste gebruiken en alle zinloze zooi uit mijn leven bannen
Als je Margot ooit wil verkopen houd ik me aanbevolen maar liefst wel pas over een paar maanden ofzow

Ik wil gewoon veel dingen proberen geloof ik. Als ik straks meer ervaring heb en weet wat ik fijn vind en wat niet gaat er vast wel weer wat weg
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2009 @ 22:06:19 #183
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71265290
Nautilus papaya/schwarz is besteld. In het echt vind ik 'm nog mooier dan op de vooraankondigingsfoto. Helemaal mijn kleuren.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71266084
Macka, hoeveel kost het ongeveer aan verzendkosten als je een lange Nautilus bestelt daar? Ik kan het nergens vinden...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71266203
9,50
pi_71266384
Ik zit er aan te denken om mijn Girasol Mojito 5.2 te gaan verkopen. Is er hier misschien interesse?

Ik heb deze op het oog, twijfel beetje of het wat gaat zijn voor mij
pi_71266491
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:28 schreef MamsX het volgende:
9,50
Ow valt wel mee dus...
Bedankt voor het doorgeven!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71266710
mrien, een manduca is niet de meest vergevingsgezinde SSC in mijn ogen. Ik heb tot nu toe vaker gehoord dat hij niet lekker zat dan dat ik enthousiaste reacties heb gehoord.
Zelf vind ik een ergo en ik denk ook een yamo (al heb ik die maar even heel kort gebruikt) veel meer wat een ssc in mijn ogen moet zijn: snel en simpel in gebruik, comfortabel.
De manduca vond ik niet comfortabel en vooral niet simpel in gebruik
pi_71266775
Thx owlet! Dan valt hij bij deze weer af
De yamo vind ik ook wel mooi, de Ergo (die heb jij toch?) toch echt wat minder

Hoe doe je die trouwens om als je op de rug wilt dragen?
pi_71268292
Ik heb de geïnteresseerden gepm'd.
Ik weet nog even niet of ik het al aan ventlief zeg of dat ik 'm laat bezorgen in de week dat 'ie weer aan het werk is

Mrien, Ik zette mijn dochter op de heup en hupste dan door met mijn ergo carrier. Ondanks een heel beweeglijk kind nooit problemen mee gehad op die manier.
pi_71276109
gister weer met de doek nar buiten.. alleen zat ie te los kwam ik llater achter..
maar ze sliep weer meteen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71276220
Lekker Vicky, echt een succes dus!
pi_71277715
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:44 schreef mrien het volgende:
Thx owlet! Dan valt hij bij deze weer af
De yamo vind ik ook wel mooi, de Ergo (die heb jij toch?) toch echt wat minder

Hoe doe je die trouwens om als je op de rug wilt dragen?
Een ergo is idd vooral functioneel, niet echt mooi Al ben ik zelf wel fan van dingen die degelijk en simpel zijn.
Ik doe de band om mijn heupen, redelijk los met het zitgedeelte op mijn heup.
Dan zet ik het kind op mijn heup, draai haar een beetje door naar achter, wurm mijn tegenoverliggende arm door de schouderband en draai het kind dan verder door naar achter.

Vicky, wat goed joh! Fijn dat Tess het zo lekkerd vindt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:48:14 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71278315
Wat fijn dat Tess zo lekker slaapt in de draagdoek Vicky!
©Dumbo
pi_71278507
VInd het alleen wel lastig met kleertjes. Gister had ze een romper en truitje aan, geen broek, maar ze was zeiknat van het zweet. Nu zweet ze sowieso heel snel vind ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:59:19 #196
105850 Fuente
mamamuts
pi_71278655
Merel zweet ook snel Vicky, als ik haar binnendraag doe ik echt alleen een rompertje aan, het is veel te warm anders..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71285054
He dames, nog even een vraagje over een SSC..

We zijn nog aan het rondneuzen. En ga maandag de "active mom carrier" te proberen bij lilababy thuis. Heeft iemand al ervaring met deze SSC?

Ik heb al andere types aangeraden gekregen, maar proberen is zo lastig als de verkopers aan de andere kant van het land wonen
En zoiets kopen zonder te proberen vind ik te eng
  vrijdag 24 juli 2009 @ 14:02:56 #198
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71285293
vicky, fijn dat tess goed slaapt in de draagdoek.

hopelijk kan dat het vele huilen ook verlichten!

DF, geen ervaring met SSC's hier.
pi_71339087
Te koop:

Indio Zink 6, blauw geverfd:

GERUILD

Ellaroo Christiane 3.5; prachtige dunne zomerdoek! 32 euro excl. verzenden!

Bebina Woodland Brown 4.6; superzachte en toch draagkrachtige doek! 74.50 excl. verzenden.

en ook nog te koop zijn paarse broertje, diep donkerpaars. 55 excl. verzenden.

[ Bericht 2% gewijzigd door fIoortje op 26-07-2009 22:58:48 ]
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71340039
Die indio was mooi zeg!

Als er iemand hier een shortie weg doet hou ik me trouwens aanbevolen
Afgelopen week een ringsling getest maar dat is niet helemaal mijn ding
Heupdragen vind ik nu wel prettig, maar met mijn lange doeken is dat weer niet echt super handig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')