Is de yamo nou de rugsakachtige doek. Iemand had zoiets mee bij de meet bij DaviniaHR. Die leek me wel een goede voor mijn man. Hij is soms een beetje te lui om de doek te knopen. Misschien niet handig om nog eens iets aan te schaffen speciial daarvoor. Ik ben namelijk erg tevreden met onze girasol. Daarnaast kost dat doek zeker nog eens zo'n 80 euro.quote:Op zondag 19 juli 2009 06:44 schreef Troel het volgende:
Juist vanwege dat tillen is Bert nu zo gek van dragenAls we ergens heengaan is steevast de eerste reactie "is de Yamo mee?"
Wie had dat ooit verwacht
Mwah, een Yamo is even duur als een goed lange knoopbare doek. Als je zelf slank bent is dat een groot verschil, maar als je zelf niet de slankste bent en lang bent en dergelijke, ga je toch al voor de langere doekenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:27 schreef Iksje het volgende:
Een Yamo (of een andere ssc) kost inderdaad veel dat heeft me zelf lang tegengehouden om er één te kopen maar ik vind het toch z'n geld waard. Ik ben in elk geval erg blij met mijn ergo carrier en 't is ook de drager die mijn vriend het vaakst gebruikt heeft, juist omdat hij zo snel aan is. (en je kan ermee rugdragen als ze wat ouder zijn, dat kan je niet met een baby bjorn)
Eensch.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
Tja sorry hoor, maar als hij dingen uit de auto mikt, moet jij dan elke dag nagaan of het nog in de auto ligt?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Troel het volgende:
Tja sorry hoor, maar als hij dingen uit de auto mikt, moet jij dan elke dag nagaan of het nog in de auto ligt?
Als ik het goed onthouden heb is Kobus ongeveer net zo oud als B (nu 5 weken), dus waarschijnlijk is het geen toeval dat ik ongeveer dezelfde vragen had... Ben zeer benieuwd naar de antwoorden!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:24 schreef oeke het volgende:
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen met de beentjes met dit warme weer. Kobus heeft nu steeds zijn beentjes in de doek omdat ik het allemaal nog zo klein vind. Verder verliest hij zijn sokjes en ik heb geen echte schoenen alleen 2 paar slofjes voor hem. Broek vind ik zo warm met dit weer. Doen jullie dan een maillotje aan? Of blote voetjes? nee toch?
En met de zon, Kobus slaapt eigenlijk alleen maar in de doek, maar als ik buiten loop en de zon schijnt doe ik de doek over zijn koppie en dat vind hij prima. Maar soms word hij wakker van de warmte en dan wil ik de banden opzij doen. Ik heb nog geen zonnehoedjes in maat ieniemini gezien. Bestaan die wel? Of kan ik beter zelf iets naaien?
Kobus wil meteen uit de doek als hij wakker wordt, waarschijnlijk omdat hij honger heeft. Vanaf wanneer kan hij ook lekker om zich heen kijken? Is dat als hij ook zijn hoofdje goed omhoog kan houden?
Ik deed vorig jaar meestal juist lange (dunne katoenen) broekjes aan. Met de zon (welke zon?) kunnen die beentjes zo verbranden! En dan evt. (lekker lange) sokjes erbij aan. En een zonnehoedje op. Ook voor jongetjes heb je daar best keus in (H&M bijv.) Ik zou zelf voor lichte hoedjes gaan, dat zweet minder snel. En koordjes eraan is ook erg handig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef oeke het volgende:
Ah, dus gewoon blote beentjes en voetjes. Ik had het gevoel dat dat misschien te koud was of dat ik gewoon vond dat het er zo kwetsbaar uitziet. Maar ik denk dat Kobus dat wel lekkerder vind dan in de doek.
ja hequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben net met Tess in de draagdoek naar de winkelstraat gegaan.. jeetje wat word je door veel mensen nagekeken zeg..
Ja maaaaarrrrrrrr...quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:22 schreef Pandora73 het volgende:
Als het een heule lange is, heb ik eventueel ook nog wel interesse iksje...
ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze was aan het huilen voordat we weggingen en ze sliep toen ik 4 stappen had gezet.
En toen ik thuis kwam (3 kwartier later) sliep ze nog.
Ik heb wel last van mijn rug met lopen merk ik..
je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:18 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb net bij DaviniaHR een korte Didymos geleend. Zij heeft mij een schuijf/ heupknoop laten zien. Bij haar thuis Jair in de doek gedaan en dat ging prima. Bij ons thuis eventjes het stukje het huis in willen dragen en het was een ramp.
Dus jullie zijn er zaterdag aanstaande ook bij? Leuk, gezellig.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
je kan ook eerst nog een paar keer oefenen met die simpelste knoop (dubbele knoop op je heup, knoop op je rug schuiven, kind erin en schouder flippen. dan kunnen we as za. nog wat verder oefenen
Helemaal mee eens... maar ik mag ff niet voorlopigquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:26 schreef Pandora73 het volgende:
Ow die bovenste Nautilus is mooi!!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef texelonia het volgende:
Ik vind die bovenste ook wel mooi, hoewel ik niet echt iets met het tekeningetje heb (maar ook niks tegen). Roze he...
Ik twijfel toch of ik hem zal bestellen...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef MamsX het volgende:
[..]
Jij bent me er ook 1
nog even en er is geen 1 doek die je niet hebt van Didymos
Als je Margot ooit wil verkopen houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:49 schreef owlet het volgende:
En wie weet hoe veel andere kleuren er nog van gaan komen in de toekomst.
Ik vind papaya wel mooi, het zwart lijkt een beetje bruinig te worden. Maar ik voel geen enkele drang tot kopen, ik wil alleen maar doeken verkopen, de fijnste gebruiken en alle zinloze zooi uit mijn leven bannen
Een ergo is idd vooral functioneel, niet echt mooiquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:44 schreef mrien het volgende:
Thx owlet! Dan valt hij bij deze weer af
De yamo vind ik ook wel mooi, de Ergo (die heb jij toch?) toch echt wat minder
Hoe doe je die trouwens om als je op de rug wilt dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |