SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met gaan slapen heeft Jen echt geen moeite *afklopt. Ik leg haar op bed en dat gaat 9 van de 10 keer gewoon goed. Ik zeg altijd weltrusten schatje, tot straks. En dan zie ik haar rond een uur of 11 weer, dan wordt ze half wakker als we naar bed gaan. Dan aai ik haar altijd even over haar hoofdje en ik geef haar lekker wat water.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Gekke vraag mss, echt geen aanval, maar waarom wil je naar je huisarts als ze er toch geen last van heeft?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heel goed Eli
Dana heeft de 5e of 6e? ziekte volgens mij. Vorige week woensdag en donderdag koorts en nu helemaal onder de rode vlekjes/bultjes.
Ze lijkt er geen last van te hebben verder.
Morgen maar even de huisarts bellen zodat die even kan kijken of het dit echt is.
Er hing al een tijdje een briefje op het KDV dat er een kindje in haar groep was die het had. Naja als ik t goed begrepen heb is de besmettelijke fase al over als de vlekjes zichtbaar zijn he?
Dat is hier ook de volgorde...en ze lijkt er geen last van te hebben.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
6e ziekte hebben ze eerst koorts en daarna vlekjes maar voor zover ik weet hebben ze daar niet veel last van.
Mijn klimgeit die kan dus op de stoel en de bank klimmen, en ik heb hem even zijn gang laten gaan bij de trap binnen 10 minuten was hij bovenDus dat worden de traphekjes neerzetten...
En is het zelluf willen eten ook een "fase"?
Ik vind het heel aandoenlijk dat meneer zelf wil eten alleen zijn motoriek is dusdanig nog niet helemaal je-van-het, dus ALLES zit onder. Het is natuurlijk ook heel leuk om lekker met je lepel en/of vork te zwieren....
ja ach, zo gaat t wel vaker hier...en het wentquote:Op maandag 13 juli 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik snap.
Ik dacht nl. omdat je zelf al heel makkelijk de conclusie had getrokken dat het me vrij overbodig leek.Maar als je vriend het wel wil... dan maar beter wel doen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef DaviniaHR het volgende:
zoooo,gaa-pepepepe-bijijijij = zo varen de scheepjes voorbij
Koen ook al zo'n klimmer! 10 minuten, dan is Lotte nog snellerquote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn klimgeit die kan dus op de stoel en de bank klimmen, en ik heb hem even zijn gang laten gaan bij de trap binnen 10 minuten was hij bovenDus dat worden de traphekjes neerzetten...
En is het zelluf willen eten ook een "fase"?
Ik vind het heel aandoenlijk dat meneer zelf wil eten alleen zijn motoriek is dusdanig nog niet helemaal je-van-het, dus ALLES zit onder. Het is natuurlijk ook heel leuk om lekker met je lepel en/of vork te zwieren....
Ik moet zeggen dat heel veel ook komt omdat we hem op de camping dit soort dingen laten doen. Thuis op het parket is het minder geslaagd natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Lishe het volgende:
Ik zat net met mijn oren te klapperen. Lena praat ineens zinnetjes! "Luuke nu broodje eten!" En "Dat weet ik niet!" (Dat laatste klinkt meer als Daweekiknie maar toch!)
Troel, wat knap, ier gaan de bekers regelmatig over de tafel nog. En met drinken word niet gelopen, dat klotst de hele kamer door!
Ik gebruik geen anti-lek beker, maar een tuitbeker. Marlien kan hier goed (zelf) uit drinken. Zodra ze ermee gaat 'spelen' neem ik het van haar over. Wil ze dat niet, dan zet ik de beker buiten haar bereik. Als ze toch wil drinken, krijgt ze de beker weer. Gaat ze weer spelen, dan neem ik het weer over enz. Maar meestal drinkt ze dan gewoon. Ze weet echt wel wat de bedoeling van de beker is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja weet iemand hier een goeie anti-lekbeker (tuit) want uit zijn fles drinken doet hij wel maar dan laat hij de rest via de onderkant eruit lopen door te tikken op de tafel/grond/stoel. Difrax is heul niet anti-lek want zelfs daaruit kan hij drinken krijgen.
En er bestaan ook borden die je met een grote zuignap aan de tafel kan znappen. (ik kan tot nu toe niet vinden, dus ik zoek nog ff verder)
Mijn dwarskopje
Misschien dat hij het te groot vindt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja nog iets... Koen wil niet maar dan ook pertinent NIET in het zwembad..... Of hij nou het water te koud vind of hij vind het te druk, ik heb werkelijk geen idee. En we gaan best wel vaak naar het zwembad en ik vind het zo jammer, want thuis kan hij wel ontzettend met water spelen en spetteren en gek doen...
Zou het te massaal zijn?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Vannacht ging het prima!!!![]()
Alleen vanmorgen weer met wegbrengen zoveel verdrietjesIk haat het als ik haar armpjes die strak om me heen geslagen zijn moet lospeuteren en haar schoppend moet overdragen... IK HAAT HET.
dat zou idd wel een goed idee zijn ja. Ik zal het eens noteren als ik weer een vragenlijst van ze krijgquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn reactie @ DeLiedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het enige wat ik kon bedenken....
@blabla, ik snap niet dat sommige KDV's niet een paar stoeltjes extra hebben voor zulke situaties. (soort uitleensysteem.) Niet iedereen heeft 2 auto's met stoeltjes....
De koorts was vanmorgen gelukkig flink gezaktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, hoe is het met Dana? Is de koorts alweer wat verder gezakt?
Ruilen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapt Mirte al??![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2009 20:55:46 ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
@krijtlijk... ik ga er meestal bijzitten want ik vind dat je op een bank moet zitten en niet staanIs inderdaad lastig uit te leggen maar ik zet Koen dan gewoon op zijn billen neer. Ook laat ik hem zien hoe hij het beste eraf kan gaan, dus op zijn buikje liggen en dan met zijn voetjes naar de grond. Hij begint het al een beetje door te krijgen.
@nijna, vriendlief heeft hem op bed gelegd, paracetamolletje gegeven, maar hij bleef maar brullen. Toen bedacht ik me: stick to the ritual, hij had nog geen fles melk gedronken. Dus ik melk gemaakt, laten drinken, beetje rustig boven gezeten op ons bed, tandjes gepoetst, grote maan (knuffelmaan die in zijn kamer hangt) weltruste gezegd en toen in zijn bedje gelegd. En na 6 minuten nog een beetje mekkeren is hij gaan slapen
Ik heb ook nog even dentinox gegeven en gemasseerd met mijn vingers en ik voel wel een flinke harde bobbel rechterhoekGeen idee, hij heeft net 2 ondertandjes en boventandjes zijn er nog geen eens en ik voel daar niets.
Blijft lastig, voor hem maar ook voor ons, want je weet helemaal niet waarom zo'n kleintje huilt. En dat vind ik soms wel eens vermoeiend en frustrerend.Ik vind ook dat je op een bank moet zitten en niet mag gaan staan, dat bedoelde ik ook. M. kan op zich wel zelfstandig op en af de bank komen dat gaat wel goed, maar hij gaat dan ook direct erbij staan en onbenullig doen. Als ik er de hele tijd naast zou gaan zitten dan kom ik waarschijnlijk nergens anders meer aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapt Mirte al??![]()
Als hij nu op de bank klimt dan til ik hem er direct af en vertel er bij dat hij niet alleen op de bank mag, na 3 x waarschuwen gaat hij een minuut op de gang zitten (die regel hebben we vandaag ingevoerd, eens kijken hoe dat gaat) Tot nu toe vindt hij het geweldig om op de gang te zitten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als afsluiter, nu ik dit tik, issie net van de bank afgevallen J. zat er bij maar had hem net niet goed vast.
Nu lekker in bad en naar bed
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2009 18:41:16 ]
Het slaat idd allemaal nergens op!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nee, dan ga ik me direct vanalles in mijn hoofd halen dat het mijn eigen schuld is en dat het komt omdat ik 4 dagen werk en ik zie al helemaal toekomstbeelden van Dana die oma liever ziet als mama![]()
Slaat natuurlijk allemaal nergens op, maar het maakte wel indruk zeg maar...
Nee eigenlijk niet. Normaal heb ik ook een andere chiropractor dan vandaag, maar zij was op vakantie en had van de week toen we eigenlijk een afspraak hadden, een ongelukje gehad.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, fijn dat de chiropractor wat heeft kunnen helpen. weet hij ook waardoor de spanning komt?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik zet Jen op het potje als ik ook op het toilet zit..
Dat is fijn voor Dana... hopelijk blijft verder billenleed gespaardquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zag er idd wel erg schattig uit
Ziet er vandaag al een stuk beter uit gelukkig!
Hij zit qua gewicht op de +1 lijn, dus dat zou nu idd iets minder dan 15kg moeten zijn (gister in zn nixie op de weegschaal gezet en die komt idd net onder de 15kg uit) en qua lengte tussen de 0 en +1 en ik denk dat hij wel de 90cm haalt inmiddels. hij kan nu languit op de trap liggen en dan dekt hij van kop tot teen (onderkant voet) de hele tree. volgens mij is een standaard trap zo'n 90cm, dus dat kan dan wel kloppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Hihi, misschien trekt Eli zijn groeilijntje ook wel bij.. Is hij ook lang, of vooral zwaar?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb feestluiers!!! 4 hoektanden in 1x...
pfff.
Nou ze is wat meer hangerig en slaapt ok weer tussenin. Ze gooit haar speen er ook steeds uit, ik denk dat die een beetje pijn doet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ze er zelf nog last van? Billen nog heel? Hangerig/jengelig?
nee geen vrijeschool...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Woh ticootje, dat is wel balen..
Je had een vrije school op het oog toch?
Ik zal na de vakantie ook maar eens bellen met de buurtschool. Heb verder nog geen papier ofzo gezien..
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:48 schreef Mibos2 het volgende:Goedemorgen allemaal, wij zijn ook weer in het dreumestopic aangekomen met Eva. Die is gisteren een jaar geworden en is echt heel erg verwend. En verder heeft ze lekker in het badje gedobberd en alles en iedereen met zuslief natgespetterd en toen kwamen er nog nichtjes (20+) die er met kleding in al in sprongen en daarna nog een tantelief dus toen was het hele feest compleet maar erg gezellig. Nu slaapt ze nog al vanaf gisteravond 20 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |