Het slaat idd allemaal nergens op!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nee, dan ga ik me direct vanalles in mijn hoofd halen dat het mijn eigen schuld is en dat het komt omdat ik 4 dagen werk en ik zie al helemaal toekomstbeelden van Dana die oma liever ziet als mama![]()
Slaat natuurlijk allemaal nergens op, maar het maakte wel indruk zeg maar...
Nee eigenlijk niet. Normaal heb ik ook een andere chiropractor dan vandaag, maar zij was op vakantie en had van de week toen we eigenlijk een afspraak hadden, een ongelukje gehad.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, fijn dat de chiropractor wat heeft kunnen helpen. weet hij ook waardoor de spanning komt?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik zet Jen op het potje als ik ook op het toilet zit..
Dat is fijn voor Dana... hopelijk blijft verder billenleed gespaardquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zag er idd wel erg schattig uit
Ziet er vandaag al een stuk beter uit gelukkig!
Hij zit qua gewicht op de +1 lijn, dus dat zou nu idd iets minder dan 15kg moeten zijn (gister in zn nixie op de weegschaal gezet en die komt idd net onder de 15kg uit) en qua lengte tussen de 0 en +1 en ik denk dat hij wel de 90cm haalt inmiddels. hij kan nu languit op de trap liggen en dan dekt hij van kop tot teen (onderkant voet) de hele tree. volgens mij is een standaard trap zo'n 90cm, dus dat kan dan wel kloppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Hihi, misschien trekt Eli zijn groeilijntje ook wel bij.. Is hij ook lang, of vooral zwaar?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb feestluiers!!! 4 hoektanden in 1x...
pfff.
Nou ze is wat meer hangerig en slaapt ok weer tussenin. Ze gooit haar speen er ook steeds uit, ik denk dat die een beetje pijn doet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft ze er zelf nog last van? Billen nog heel? Hangerig/jengelig?
nee geen vrijeschool...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Woh ticootje, dat is wel balen..
Je had een vrije school op het oog toch?
Ik zal na de vakantie ook maar eens bellen met de buurtschool. Heb verder nog geen papier ofzo gezien..
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:48 schreef Mibos2 het volgende:Goedemorgen allemaal, wij zijn ook weer in het dreumestopic aangekomen met Eva. Die is gisteren een jaar geworden en is echt heel erg verwend. En verder heeft ze lekker in het badje gedobberd en alles en iedereen met zuslief natgespetterd en toen kwamen er nog nichtjes (20+) die er met kleding in al in sprongen en daarna nog een tantelief dus toen was het hele feest compleet maar erg gezellig. Nu slaapt ze nog al vanaf gisteravond 20 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |