abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71370345
Mooi ventje!
Lastig he als ze iets hebben,maar niet duidelijk kunnen maken wat er is

Wij zijn vandaag weer naar de chiropractor geweest voor controle. Nekje zat weer wat vast, rug en heupen ook. Misschien dat dat ook het slechte (in) slapen veroorzaakt..
Ik heb haar na een hele banaan (!) en een beetje bv in bed gelegd en ik heb geen kik meer van d'r gehoord (en ze slaapt nu sinds 3 uur). Straks maar wakker maken
  maandag 27 juli 2009 @ 20:37:37 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71375934
Nijna, bij eli helpt het om om het hoekje te gaan staan en zodra hij zijn gezicht vertoont bij de deur direct in stilte weer in bed te leggen. niet te lang wachten, want dan duurt het alleenmar langer. bij eli tenminste

vwb bankspringen... eli gaat op de zijkant zitten, roept "eeeeen, teee, hoppetteee " en ligt languit schaterlachend op de bank

ha, een lachende koen wel vervelend at hij steeds zontroostbaar is

DF, wat goed dat chris zo braaf blijft liggen! en dat hij alleenmaar de groente eet... kan je bij ons kangskomen en uitleggen hoe dat werkt?
nah, eli eet heel goed de laatste tijd. gister zelfs 3 (!!) pannekoeken en vandaag ook echt een goed deel van zijn bord avondeten, dus ik heb niks te klagen.
het wachten is nu op de volgende (laatste) set kiezen. kwijlen, check, knauwen op hand, check, raar ruiken, check, laatste kiezen, nope. maar zolang hij verder relatief weinig last heeft, hoor je mij niet klagen

mrien, fijn dat de chiropractor wat heeft kunnen helpen. weet hij ook waardoor de spanning komt?

en eli is ook echt bezig met zn zindelijkheid. hij roep eerst "luier" en gaat dan uitgebreid staan persen of roept er triomfantelijk "bappen" achteraan. maar iets laten vallen op het potje, ho maar }:w
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71376279
Helaas. De rode kool bleef vandaag liggen.. Maar dat is ook niet groen
Verder eet hij nog wel goed. Alleen brood wil niet zo lekker. Gaat met een half tot max 1 boterham bij het ontbijt, lunch eigenlijk hetzelfde verhaal. Maakt ook niet uit of er zoet of hartig op zit.. Maar 't manneke heeft nog wel wat spekkies over.

En een keer raden wat ik zag tijdens het tikken van deze post.. 2 oogjes om de hoek van de deur..
Dussuh, davinia, wil je die dingen voortaan voor me afkloppen

Goed dat Eli met zijn luiers bezig is. Dit is een goed begin!
pi_71377605
Davinia, we zijn ons juist aan het beraden of we misschien vooral de eerste keer weer gaan kijken langer moeten laten duren. Want ze ligt nu al 2 avonden achter elkaar rustig rond te kijken IN bed met duim in haar mond alleen nog net niet in slaap. En als we dan gaan kijken lijkt ze weer wakkerder te worden en begint het circus.
Overigens is ze nu in dromenland .
Ze lag ala pippi langkous met haar voeten op t hoofdeind , wel op de dekens, hihi
Fake it till you make it...
pi_71378977
Nijna, dat is ook een lekker slaappose..
Chris is ook lekker gaan slapen. Dus 1 keer uit bed, en dat was het..
  maandag 27 juli 2009 @ 22:14:35 #206
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_71378993
Wat klinken jullie dreumesjes toch al allemaal groot Echte bijna peuters!

Floortje wordt ook echt een grote meid, vol praatjes en boevigheden . Maar met dat groter worden komen ook dingen die zo zielig zijn....

De afgelopen 2 nachten had ze (denken we) een nachtmerrie.... Ze werd helemaal in paniek wakker (half-wakker) en we kregen haar nauwelijks rustig.
De eerste nacht sliepen we bij mijn zus en zij was eerder bij Floortje als ik... Floortje was nog zo half in slaap dat ze echt dacht dat haar tante haar mama was, en klampte zich aan haar vast en wilde niét naar mij toe...

Vannacht werd ze weer erg huilend en overstuur 'wakker' en zei in haar slaap nog heel verdrietig: "nee ondsje (hondje) nee, al klaar!". Ze is voor het weekend in haar handje gehapt door ons kleine buurhondje en was daar héél erg van geschrokken... Blijkbaar is ze dat in haar dromen aan het verwerken...

Ons hart brak echt toen ze dat zo overstuur riep zo midden in de nacht...
Je zou ze toch het liefste áltijd bij je willen hebben met 2 armen om ze heen...
pi_71379164
Och, nachtmerries zijn naar.. Dan zou je ze inderdaad lekker tegen je aan willen trekken, en nooit meer loslaten!
Dat bedacht ik mee laatst, dat ik het wel heerlijk zou vinden om gezellig met Chris zijn middagdutje in het grote bed te doen.. Maar meneer weigerde de gaan slapen, lekker spelen was veel beter. Dus die poging, gezellig knus slapen maar opgegeven. En meneer sliep in het ledikantje binnen 10 minuten..

We waren zonet wat foto's van Chris aan het kijken van dit weekend. Maar hij lijkt opeens ook een peuter. Zijn hele houding lijkt opeens veranderd. Heel gek, echt het gevoel dat er een nieuwe fase voor de deur staat
pi_71380860
Och Floortje, zo druk dingen aan het verwerken .
pi_71385894
Arme Floortje, wat sneu dat ze last heeft van "enge" dromen en het verwerken van een hondenbeet Dat is ook niet niets natuurlijk.
Koen sliep zondag op maandag ook ook onrustig hoor... zoveel indrukken gehad in artis.
Koen heeft vlekjes.. stipvlekjes op zijn rompje, rug, nek en achter zijn oortjes...
6e ziekte? Maar zulke hoge koorts heeft hij niet gehad want hij is naar mijn weten onder de 39 graden gebleven...
pi_71386029
Arme floortje, zielig hoor die nachtmerries!! Is ook idd schrikken als zo'n hondje ineens hapt.

Koen wat een lief koppie heb je toch. Vervelend he als je er niet echt de vinger op kunt leggen wat er nou aan de hand is.

Wat goed dat Eli dat al aangeeft, begin is er dus

Hier gister iets wat ik echt niet leuk vond ..
Ik ging dr halen bij mijn moeder en normaal als ze me ziet begint ze helemaal te hupsen omdat ze snel naar mij toe wilt. Gister gaf ze totaal geen reactie op mij. En toen ik dr van mn moeder overpakte bleef ze me totaal negeren en keek me vooral niet aan.
En ze begon zelfs op een gegeven moment te wurmen omdat ze op dr grond of liever terug naar oma wou
Ik snap er niks van en ik kon echt wel janken...mijn moeder deed er een beetje lacherig over, maar ik vond het echt niet leuk
pi_71386111
Ow Blabla, dat is ook echt niet leuk.
pi_71386463
Bla dat is niet leuk
pi_71386787
nee, dan ga ik me direct vanalles in mijn hoofd halen dat het mijn eigen schuld is en dat het komt omdat ik 4 dagen werk en ik zie al helemaal toekomstbeelden van Dana die oma liever ziet als mama

Slaat natuurlijk allemaal nergens op, maar het maakte wel indruk zeg maar...
pi_71386859
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nee, dan ga ik me direct vanalles in mijn hoofd halen dat het mijn eigen schuld is en dat het komt omdat ik 4 dagen werk en ik zie al helemaal toekomstbeelden van Dana die oma liever ziet als mama

Slaat natuurlijk allemaal nergens op, maar het maakte wel indruk zeg maar...
Het slaat idd allemaal nergens op!
Als je minder kon werken had je het toch gedaan?
Ik heb ook een tijd fulltime moeten werken, en ja Sander wilde ook wel eens niet mee naar huis, hoe naar ook, maar ze houden toch wel van je hoor. ONVOORWAARDELIJK
Goed onthouden
pi_71387428
dankje
ben in elk geval blij dat vandaag mijn vrije dag is en dat als ze straks wakker is we lekker leuke dingen kunnen gaan doen samen
pi_71393260
Bla, maak er maar een gezellig dagje van!!

LL, misschien inderdaad wel de 6e ziekte.. Je hebt hem ook paracetamol gegeven toch? Dus misschien dat dat de ergste koorts wat geremd heeft.. Dan zou het nu wel snel over moeten zijn.

Vanochtend gezellig naar de IKEA geweest. Even Menicole en kleine leander ontmoet. Een heerlijk vers baby'tje!
En Chris zat er maar verlegen bij. Hij wilde niet eens meer eten of drinken. En toen we verder gingen wel weer.. Ons verlegen guppie
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:59:24 #217
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71394540
bla, dat is wel vervelend idd! Maar wellicht was het voor een enkele keer. jij bent toch dr mama, en dat weet dana heus wel lekker ff uitproberen of ze ook ff zonder mama kon

LL, voor ziekeig koen

DF, wat je zegt over die houding, dat zie ik ook wel bij eli. dan loopt hij zo rond tussen die babies en dan is het in vergelijking bijna een vlwassen ekrel die daar rondloopt zo bizar!
nog eventjes en het zijn alweer echte peuters
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71395185
Hier kroop Chris vanochtend ook de trap op, met zijn benen om en om, zoals wij dat ook doen. Ipv rechts omhoog, link ernaast, rechts omhoog links ernaast.
En toen hij vanochtend viel, sprong hij in kikkersprong weer tot staan, ipv via kruipmodus..
Stiekemerds, dat ze zo opeens groot worden..

En nu heerlijk slapend in zijn bedje
pi_71401485
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef DaviniaHR het volgende:
mrien, fijn dat de chiropractor wat heeft kunnen helpen. weet hij ook waardoor de spanning komt?
Nee eigenlijk niet. Normaal heb ik ook een andere chiropractor dan vandaag, maar zij was op vakantie en had van de week toen we eigenlijk een afspraak hadden, een ongelukje gehad.
Lotte is al sinds ze 4/5 weken is onder behandeling daar, nu moeten we elke 2 maanden ongeveer terugkomen ter controle. Vaak merk ik na 6/7 weken dat ze er wel weer aan toe is. Het kan makkelijk verschuiven omdat kleine kindjes nog heel beweeglijk zijn qua groei en botten begreep ik.
Slapen gaat opeens een stuk beter, in ieder geval gaat ze nu zonder huilen slapen

Nu nog een oplossing vinden waarom ze 's nachts wakker wordt en dan gewoon wakker is en pas na 3 kwartier weer gaat slapen

Wat sneu zeg Bla Zou het daar ook wel heel moeilijk mee hebben denk ik!

Chris
pi_71408710
Mrien, fijn dat de chiropractor goed helpt. Weer 6/7 weken lekker slapen
Dat 's nachts wakker worden herken in niet, dus ook geen oplossing helaas. Wat heb je al geprobeerd? Al eens gewoon niks gedaan, dus niet erheen, of hoogstens 1 aai over de bol?

Als er toevallig een modje voorbij loopt: Ethan is alweer een peutertje geworden
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:53:59 #221
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71454071
Hier wordt er tegenwoordig KAK! geroepen voordat het in de luier zit. En als je tegen haar zegt, moet je kakken, dan gaat ze heel hard persen . Ik denk dat het dus tijd is om een potje aan te schaffen, al zou ze er alleen maar op poepen. Hoe kan ik het nou het handigst aanpakken? Snapt ze dan vanzelf dat ze ook op het potje moet plassen, of moet je daar nog weer speciale trucs voor uithalen?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:11:40 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_71454632
Was de wond van vorige week goed dichtgegaan, vanochtend vond Ruben het tijd om de tafel innig te knuffelen. Kortom: grotere gapende wond dan de vorige keer en dit keer wel crisis bij de huisarts. We moesten hem met 4 personen in bedwang houden om te lijmen, hechtpleisters te plakken en vervolgens de boel zo in te pakken dat hij niet alles eraf haalde

Mijn jochie maakt de laatste tijd zoveel brokken. Is dat vanwege het groeien of moet ik me zorgen maken (Dat doe ik toch wel )?

Kim, je zou als ze op het potje zit de kraan aan kunnen doen, dit kan echt al wel helpen Na verloop van tijd zal ze de kraan niet meer nodig hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71454808
Ik zet Jen op het potje als ik ook op het toilet zit..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:20:32 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_71454911
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik zet Jen op het potje als ik ook op het toilet zit..

Dat ook inderdaad Net zoals mama met een boekje. Dat vindt Ruben het leukst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71456066
He get, ruben.. Wat een gedoe.. Tafels zijn ook niet om te knuffelen, mama's wel!
Maar ik denk dat het ook gewoon een beetje bij de leeftijd hoort. Chris heeft altijd wel blauwe plekken op zijn knieen/onderbenen. Hij struikelt ook nog wel eens tijdens het lopen. Hier de mazzel dat hij (afkloppen) niks scherps raakt, maar volgens mij is het niet heel gek. De motoriek is ook nog niet helemaal 100%, terwijl ze wel graag grote kindjes dingen willen..
(of maak je je zorgen dat hij niet goed ziet?)

Hoe gaat het nu met Koen, zijn de vlekken al weg.

Over potjes kan ik niet meepraten. Niks lijkt hier nog op zindelijkheid te wijzen. En potje proberen we wel, maar dat is na 10 seconden ook wel over..

Ik werd vanochtend gebeld door het CB, of ik morgen met Chris op controle kan komen, ze waren gaatjes in de agenda aan het vullen.. Dus morgen weer een check-up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')