abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:06:15 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_70957423
Hoe vaker ze zelf eten, hoe beter het ook gaat. Ruben drinkt de laatste tijd vrijwel probleemloos uit een gewone beker. Alleen een volle beker en dan lopen gaat nog wat klotserig
Hij begint nu ook de lol van het bestek in te zien en probeert daadwerkelijk dingen aan zijn vork te prikken en dan meteen in zijn mond te stoppen in plaats van dan met zijn handen van zijn vork te halen en met zijn handen in zijn mond te stoppen. Nu nog papa leren om met meer bestek te eten dan alleen een vork
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70958711
Haha Troel, je hebt er je handen vol aan . Volle beker gaat hier ook nog niet zo goed, maar als ik hem half vul dan gaat het prima.
Fake it till you make it...
  woensdag 15 juli 2009 @ 12:19:22 #33
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70996677
Ik zat net met mijn oren te klapperen. Lena praat ineens zinnetjes! "Luuke nu broodje eten!" En "Dat weet ik niet!" (Dat laatste klinkt meer als Daweekiknie maar toch!)

Troel, wat knap, ier gaan de bekers regelmatig over de tafel nog. En met drinken word niet gelopen, dat klotst de hele kamer door!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_70996793
Goed Lena!!
Dat is meer dan dat er hier uitkomt
pi_70996970
Volle bekers...ja dat durf ik hier ook niet

Lena wat goed!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:19:18 #36
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_70998409
Ik heb een lief kind

Gisteren drie schaaltjes toetje in geschonken, twee grote en één kleine. Zet ze alledrie voor Chris neer. Hij pakt een groot schaaltje. Ik zeg: voor wie is dat schaaltje? Hij duwt het naar mij toe en zegt: pappa!

Zo ontzettend lief, slim en onbaatzuchtig! (Vaak genoeg pakt hij het grootste toetje / koekje ander lekkers.)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:13:10 #37
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71029458
DF, Eli praat ook nog niet echt, hoor!
zoooo,gaa-pepepepe-bijijijij = zo varen de scheepjes voorbij

das de langste zin die ik heb gehoord

mn beebie is ziek kiezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71029640
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef DaviniaHR het volgende:
zoooo,gaa-pepepepe-bijijijij = zo varen de scheepjes voorbij

beterschap!
pi_71030846
eli sterkte met je kiezen jongen.
pi_71031488
Hier praat ze best wel wat, gister zag ze de poes en riep poesje poesje poesje daar
En ze zingt ook klap eens in je handjes, tot aan boze bolletje allebei in haar brabbeltaatlje.
pi_71031633
Eli, naar dat je ziek bent van je kiesjes!
Hier lijkt er ook wat aan komen. Chris kwijlt, kauwt op vanalles, vieze broeken. Maar dat gaat al een hele poos zo op en af.. Af en toe flink hangerig, maar ook genoeg vrolijk gelukkig..

En vanochtend werd het duidelijk dat meneer toe is aan een peuterbed.. Hij was al mama aan het roepen. maar niet anders dan normaal. Dus ik even rustig wakker worden. Manlief loopt zijn kamer binnen. Zit meneer klem met zijn knie tussen de spijlen!! De arme ziel, ook geen idee of hij daar nou 5 min of 3 seconden heeft gestaan. Hij brulde ook helemaal niet.
Laatst ook al met een doosje champignons, duimpjes passen precies in de gaatjes van het deksel, maar niet eruit. Toen gaf hij ook al geen kick.. Maf kind
pi_71047806
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn klimgeit die kan dus op de stoel en de bank klimmen, en ik heb hem even zijn gang laten gaan bij de trap binnen 10 minuten was hij boven Dus dat worden de traphekjes neerzetten...
En is het zelluf willen eten ook een "fase"?
Ik vind het heel aandoenlijk dat meneer zelf wil eten alleen zijn motoriek is dusdanig nog niet helemaal je-van-het, dus ALLES zit onder. Het is natuurlijk ook heel leuk om lekker met je lepel en/of vork te zwieren....

Koen ook al zo'n klimmer! 10 minuten, dan is Lotte nog sneller
Wij moeten dus ook nog een traphekje plaatsen voor de trap naar zolder, ligt al wel klaar..maar moet er nog aangezet worden. Tot die tijd..deur op slaapkamer dicht

Hoe gaat het met het los lopen van Koen? Wat maf trouwens dat hij niet meer van z'n rug naar buik kon rollen! (wel heel veel gelezen laatste dagen, maar echt geen puf om te reageren)

Zelf eten proberen we af en toe wel, het gaat al wat beter als je een lepel met wat spaghetti aan geeft, maar ook grote kans dat het ergens anders beland. Uit een bordje scheppen is nog geen succes Wel voor de vloer ...

De kattenbrokjes heeft ze trouwens ook al gegeten, bah..zij vond ze overigens wel erg lekker...
Per ongeluk het hekje in de gang niet dicht gedaan, was ze lekker bij de bakjes van de katten gaan zitten en eten...wij dachten dat ze bij de ander was..niet dus

Lotte vind dansen ontzettend leuk, krijg het elke keer ook te horen van de creche! Ze gaat dan echt helemaal dansen en huppen enzo, heel leuk!
En ze zit nu op 13 passen los
pi_71048064
Lotte alweer 13 pasjes los wat goed grote meid (en ook vlotjes)
Kattebrokjes?

De 10 minuten zijn trouwens ingeruild voor binnen 5 minuten nu. Het gaat zo hard
Dansen kan Koen ook, heb nog een filmpje ervan (moet nog eens uploaden),
Hij staat vaak en veel. Maar echt stapjes... alleen als hij er zin in heeft. Vanmiddag heeft hij echt een paar stappen weer achter elkaar gedaan. Daarna is het weer een paar dagen niet.
En het lijkt net alsof Koen zegt: die daaa en gaat dan heel druk wijzen naar wat hij bedoelt. Grappig
Sinds vandaag maakt hij ook weer rare geluidjes... beetje meisjesachtig en heel hoog. Maf kind
Eten is echt drama... het moet vooral vast voedsel zijn zoals fruit en brood. Fijngeprakte avondprakjes is leuk om mee te spelen, niet om op te eten.
Ik laat hem maar een beetje klooien, hij krijgt vanzelf wel wat binnen. Zo af en toe is hij afgeleid en gaat die mond open en schuif ik er een happie in.

Eli hoe gaat het met je ? Arm ding, kiesjes krijgen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2009 22:28:58 ]
pi_71051661
Het eten gaat hier ook af en aan, ene keer beter dan de andere keer. Ach..de rest haalt ze wel bij mij in (bv)...
Vorige week was het eten in ieder geval ook echt drama, nu gaat het al weer wat beter.

Heb trouwens het idee dat er weer een tand of misschien een kies aankomt, bij het voeden merk ik dat het wat pijnlijker is aan 1 kant, de vorige keren dat ik dat had kreeg ze nieuwe tandjes, dus wie weet

Lotte staat ook heel veel, doet een paar pasjes, kruipt weer wat, gaat weer zitten/liggen/staan en vermaakt zich zo de hele tijd.
We hebben sinds het weekend zo'n zitkussen, leuk joh! Ze heeft er echt de grootste lol mee, er op laten vallen, er op zitten, er op gaan zitten, spelen met ons. Echt een goede aankoop!
pi_71054077
Zitkussns zijn ideaal! Ze kunnen zich inderdaad daar goed op vermaken
pi_71055422
Kattebrokjes Lotte dat is toch niet lekker hihi

En 13 stappen lopen al! Knap hoor.
Hier nog steeds geen lopertje...ze probeerd wel steeds zelf rechtop te gaan staan..midden in de kamer zonder iets om zich aan vast te houden, dus dat lukt niet echt

Die daa leuk he dat gebabbel LL
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:13:51 #47
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71074042
Hahaha Lotte aan de brokjes. Was het lekker?

Pfff heftig dagje vandaag. Linde is al vanaf maandag ziek. Steeds hoge koorts, ontstoken ogen en verkouden. Woensdagavond werd ze ineens heel duf. Dus huisartsenpost geweest. Die dachten aan een zware griep maar als het vrijdag nog zo was, contact met de huisarts opnemen. Vanmorgen dus gedaan. Om half 11 afspraak en we moesten door naar het ziekenhuis voor longfoto's in verband met mogelijke longontsteking en urine inleveren. Met die longfoto's zijn ze ruim een uur bezig geweest (ik mocht er niet bij zijn want zwanger dus mijn moeder ging mee. Zat ik in de wachtkamer en hoorde ik steeds: nee niet doen! ) en daarna heeft Linde thuis een uur met haar blote billen in een leeg babybadje gezeten zodat we urine op konden vangen. Snel weggebracht en na laten kijken.

Nu denken ze dat ze waarschijnlijk een blaasontsteking heeft en op de foto's was een heftige luchtweginfectie te zien. Mijn ukkie heeft dus weer antibiotica gekregen. Nu maar hopen dat ze snel opknapt.
pi_71074151
Arme Linde
Lijkt me ook erg als je op de gang moet wachten en je hoort je kindje dan.
Ik hoop dat ze snel beter is!
pi_71078445
Ach Linde toch, knap maar gauw op meisje .
En een voor mama ook, beterschap daar!
pi_71078554
Ze vond de brokjes grappig genoeg erg lekker

Beterschap voor Linde! Wat zielig hoor zeg Hopelijk knapt ze snel op van de antibiotica.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:13:32 #51
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71078603
toen jen urine moest afgeven hadden ze een zakje opgeplakt. Dat was echt handig.
Maar wat een dag inderdaad! Veel beterschap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71079179
mrien, ze krijgen er vast niks van. Ik at vroeger hondenbrokken (ze leken op pepernoten) en het is best goed gekomen...
Mirte slaapt... heel voorzichtig (wet van fok enzo... straks heb ik spijt van mn jompelmeid...)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:38:07 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71079266
Bedankt voor de beterschapswensen! Linde heeft nu 1 dosis antibiotica gehad en het lijkt gewoon al te werken Ze begint weer praatjes te krijgen en ze heeft gewoon ook weer wat gegeten

Ticootje die plakzakjes hebben we hier ook al eens gebruikt, maar Linde is ook allergisch voor gewone pleisters en toen heeft ze daar nog veel irritatie door gekregen. Daarom wilden we nu liever niet de zakjes gebruiken. Ik had ze voor de zekerheid wel meegenomen bij de apotheek. Op het potje wilde ze ook niet, dus dan maar in het badje.

Net nog even snel met mijn vriend en mijn moeder alle boodschappen voor Linde's verjaardag gehaald (vieren we zondag) en nu ga ik ECHT zitten en met mijn benen omhoog.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:04:34 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_71095730
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Lishe het volgende:
Ik zat net met mijn oren te klapperen. Lena praat ineens zinnetjes! "Luuke nu broodje eten!" En "Dat weet ik niet!" (Dat laatste klinkt meer als Daweekiknie maar toch!)

Troel, wat knap, ier gaan de bekers regelmatig over de tafel nog. En met drinken word niet gelopen, dat klotst de hele kamer door!
Ik moet zeggen dat heel veel ook komt omdat we hem op de camping dit soort dingen laten doen. Thuis op het parket is het minder geslaagd natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:36:50 #55
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71097924
Hmm ik twijfel een beetje of ik de huisartsenpost zal bellen. Linde heeft ondanks dat ze nu al 3x antibiotica heeft gehad nog steeds 39,1 koorts. Hoe lang zou het moeten duren voordat dat een beetje zakt? Ze is nu echt zo zileig met haar dichtgeplakte ontstoken oogjes en ik moet zeggen dat ik merk dat we allebei ook wel genoeg beginnen te krijgen van het binnenhangen na 5 dagen
pi_71098105
je kunt altijd bellen!

overigens is er geen enkele reden om met koorts binnen te blijven
Tenzij linde zelf het vervelend vind om naar buiten te gaan.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:48:39 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71098311
Nou ze heeft niet alleen koorts hoor. Ik merk gewoon dat ze verder ook nog niet echt lekker is en dan vind ik het zo zielig om met haar naar buiten te gaan (ook gezien het weer ) Maar ik dacht dat de ab vooral tegen de ontsteking die ze heeft moest werken en ik heb geen idee hoe lang het dus kan duren voordat dat ook echt zo is.

Ik durf eigenlijk nooit zo goed te bellen want we hebben nog niet 1x gewoon alleen kunnen bellen zonder dat we 'voor de zekerheid' ook meteen langs moesten komen. Ook al bleek dat soms achteraf niet heel erg nodig...
pi_71099899
Jeetje Stiemie wat een drama met Linde, arm meiske En je mag AB toch in combi met paracetamol geven? Als ik zou twijfelen zou ik juist wel bellen. Het gaat tenslotte om de gezondheid van je meisje.
Is Linde wel een beetje goed de nacht doorgekomen?
Sterkte
pi_71099972
Stiemie, je zou even kunnen bellen. Volgens zou de AB vrij snel aan moeten slaan... maar hoe snel snel is... Als jij je zorgen maakt zou ik gewoon even bellen.
En anders uitspreken dat je niet gelijk de behoefte voelt om langs te komen, maar dat je graag een idee zou willen hebben van hoe lang het normaalgesproken zou duren voor je verbetering kan verwachten....
pi_71100392
Beterschap voor Linde

Ik verbaas me zo over X Ze noemt een plek daar, iets wat ze wil hebben wijst ze aan en zegt die (of de correcte naam). En ze weet zoveel. Niet dat het erg is, maar ze is zo vlot met woordjes enzo. Ik begrijp er niks van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')