Ik gebruik geen anti-lek beker, maar een tuitbeker. Marlien kan hier goed (zelf) uit drinken. Zodra ze ermee gaat 'spelen' neem ik het van haar over. Wil ze dat niet, dan zet ik de beker buiten haar bereik. Als ze toch wil drinken, krijgt ze de beker weer. Gaat ze weer spelen, dan neem ik het weer over enz. Maar meestal drinkt ze dan gewoon. Ze weet echt wel wat de bedoeling van de beker is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja weet iemand hier een goeie anti-lekbeker (tuit) want uit zijn fles drinken doet hij wel maar dan laat hij de rest via de onderkant eruit lopen door te tikken op de tafel/grond/stoel. Difrax is heul niet anti-lek want zelfs daaruit kan hij drinken krijgen.
En er bestaan ook borden die je met een grote zuignap aan de tafel kan znappen. (ik kan tot nu toe niet vinden, dus ik zoek nog ff verder)
Mijn dwarskopje
Misschien dat hij het te groot vindt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja nog iets... Koen wil niet maar dan ook pertinent NIET in het zwembad..... Of hij nou het water te koud vind of hij vind het te druk, ik heb werkelijk geen idee. En we gaan best wel vaak naar het zwembad en ik vind het zo jammer, want thuis kan hij wel ontzettend met water spelen en spetteren en gek doen...
Zou het te massaal zijn?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Vannacht ging het prima!!!![]()
Alleen vanmorgen weer met wegbrengen zoveel verdrietjesIk haat het als ik haar armpjes die strak om me heen geslagen zijn moet lospeuteren en haar schoppend moet overdragen... IK HAAT HET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |