abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71252341
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn reactie @ DeLiedje Dat was het enige wat ik kon bedenken....

@blabla, ik snap niet dat sommige KDV's niet een paar stoeltjes extra hebben voor zulke situaties. (soort uitleensysteem.) Niet iedereen heeft 2 auto's met stoeltjes....
dat zou idd wel een goed idee zijn ja. Ik zal het eens noteren als ik weer een vragenlijst van ze krijg
we hebben wel voor een 2e stoeltje gekeken, maar vind het een beetje zonde om zoveel geld uit te geven voor die enkele keer dat je m gebruikt
pi_71252587
Wij hebben wel 2 stoeltjes... Omdat ik breng en M. haalt... We hebben ook 2 fietsstoeltjes.... Die waren wel goedkoop want die hebben we van de vlooienmarkt.

Mijn autostoel heb ik van mijn oom gekregen, zijn dochter was er net uit toen ik er 1 nodig had. Dus precies goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71254198
Ja dan is het makkelijke om beiden een stoeltje te hebben

En sja, dit dus zo'n beetje de hele dag :

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 16:21:22 ]
pi_71259310
aahw Koentje
Hij zit echt niet lekker in zn velletje he...mischien komt het wel door het rare benauwde weer.
Ik hoop dat ie zich snel weer beter voelt!

Dana ligt al in bed. Ze had 38.6 koorts, en is wel echt hangerig en duidelijk merkbaar dat ze zich niet lekker voelt. Ik hoop dat ze zich morgen weer wat beter voelt, arm poppetje
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:06:58 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_71259456
Ruben is duidelijk niet in zijn sas. Hij weigert op dit moment echt in zijn eigen bed te slapen, maar valt wel direct in slaap op ons bed. Dus vandaag maar naar de IKEA om een nieuw bed te scoren, de nieuwe matras ligt nu op zijn kamer, hopelijk is het dat, anders moeten we nog verder zoeken

Moet wel zeggen dat een week nu slecht slapen in combinatie met een zieke Bert niet perfect is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71266734
Heel herkenbaar LovelyLady..zo is Lotte ook momenteel
D'r zitten echt grote bobbels in d'r mond. Ik denk dat ze en kiezen en tanden tegelijk krijgt...tuurlijk..gewoon met z'n allen tegelijk

Wat goed van Saartje Taartjesfee! (lopen en fup)

Hoe ging het vanavond Nijna ?

Lotte heeft afgelopen nacht door de mega hoosbui heen geslapen. Een herrie dat het gaf, wij waren allebei wakker geworden, maar haar heb ik niet gehoord (kon ook moeilijk door de herrie )

Hopelijk geeft het nieuwe bed verbetering Troel!
  donderdag 23 juli 2009 @ 23:27:15 #157
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71268609
Floortje

Ik was helemaal dat mijn kleintje goed ging slapen zonder fup, ging ik haar vanmorgen uit bed halen, bleek dat papa vannacht stiekem toch de fup had gegegeven Anders kon hij niet slapen van het gemekker
Binnenkort nieuwe poging, als hij een weekje met vakantie is ofzo
Gebakje heeft geleerd om op de bank te klimmen zonder hulp. Jammer dat ze er vandaag al 3x head first af is gegaan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71274998
Blabla, hoe is het met Dana? Is de koorts alweer wat verder gezakt?
En Lotte ook al zo jengelig stomme tandjes en kiesjes ook.
Gister na het douchen wel even kunnen kijken want dan ligt hij standaard op zijn aankleedkussen te schreeuwen en kon ik wel mooi even kijken. Maarja ik zag niet zo gauw of ik iets kon vinden waar hij last van had.

Ik vind dat bank-klimmen helemaal niet tof hoor
Vandaag gaat iig EINDELIJK het traphekje gemonteerd worden
pi_71275121
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, hoe is het met Dana? Is de koorts alweer wat verder gezakt?
De koorts was vanmorgen gelukkig flink gezakt Maar we zijn wel gebroken na vanacht
Ze werd vanaf een uur of 10 steeds om t half uur of minder wakker en dan begon ze echt heel zielig te piepen. Paracetamol hielp niks en uiteindelijk om half 2 ofzo heb ik dr bij ons in bed gelegd...daar is ze nog een uurtje bezig geweest tot ze uiteindelijk in slaap viel. toen is vriendlief maar in het logeerbed gaan liggen zodat mevrouw genoeg plaats had en hij dr niet per ongeluk wakker zou maken bij omdraaien ofzo.
En toen ging om kwart voor 6 weer de wekker

Ik ben in elk geval blij dat ze weer vrolijker is...ze is nu lekker bij oma ipv het KDV

Lotte ook al niet lekker in dr velletje

Taartjes fee
  vrijdag 24 juli 2009 @ 08:49:34 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_71275697
Doorslapen is echt heerlijk, ik heb het gemist

Hij is keurig gaan slapen op zijn nieuwe matras en heeft ons bed niet nodig gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71276400
LL, ahw wat een verdriet. Naar als ze zo niet lekker in hun velletje zitten.

Troel, hopelijk gauw wat meer nachtrust .
Oh lees dat hij lekker heeft geslapen op zn nieuwe matras, goed zo ruben!!!

Mrien, het was weer "ouderwets" tegen 10 uur ... . Maar we mochten wel tot half 8 uitslapen vanmorgen... Die hoosbui werd ze hier trouwens ook niet wakker van, ja 1 piepje en toen sliep ze weer verder...

Taartjesfee, je wordt gewoon gesaboteerd... . Dat head first gebeurd hier niet zo vaak meer, misschien omdat we al 1000 keer geroepen hebben "eerst de voetjes!!!!". Ze leert het vast gauw...
Fake it till you make it...
pi_71279064
Fijn dat het met Dana weer wat beter gaat. Alleen zo'n nacht is idd weer erg brekend
Ik kan dat echt niet, Koen in bed leggen, die gaat geheid liggen dollen en geiten.
Troel wel een fijne nacht gehad fijn dat Ruben zo lekker geslapen heeft op zijn nieuwe matras.

Koen is om 8 uur uit bed gekomen, klam en volgens mij met een beetje verhoging. Maar nog steeds huilerig en hangerig. Kwart over 10 is hij er weer in gegaan want hij was alweer moe. Ben benieuwd hoe hij er straks uitkomt. En even temperatuur opmeten voor de zekerheid.
pi_71284147
Och, het is wat met al die jengelige/zieke/humeurige kleintjes.. Hopelijk zijn jullie allemaal snel weer vrolijke guppies!

Hier gisteravond "laat" naar bed. Was al 9 uur, en het laatste uur nog redelijk gestoeid/gesprongen/etc. Dus hij is als een blok in slaap gevallen. En was vanochtend "pas" om 8 uur weer wakker. En hij had overdag ook al bijna 3 uur geslapen.. Dus die was vanochtend vrolijk
pi_71292874
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Dus die was vanochtend vrolijk
Ruilen?

Het is dat Koen nu in zijn stoel met een kapje brood tv zit te kijken en even stil is. Wat een rust
We gingen vanmiddag naar mijn moeder, ze is terug van vakantie en he gezellig even bijkletsen... nou niet dus Koen heeft de hele tijd zitten huilen.
Straks na het eten met dentinox wat smeren , hij kwijlt megaveel en zit veel met zijn handje is zijn mond dus misschien dat dat het is...
En als hij straks weer zo huilerig is dan maar een paracetamol geven ofzo, want ik weet het echt niet meer. Ik wil mijn vrolijke mannetje weer terug
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:51:47 #165
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71296142
ah kijk, nog meer bankklimmertjes!
Meneer hier vindt het leuk om op de bank te gaan staan en zich dan te laten vallen op zijn kont. En dat gaat natuurlijk een keer fout, maar na een brulpartij probeert hij het gewoon nog een keer
Dat hij op en af de bank klimt vind ik niet zo erg, maar spelen op de bank vind ik dus wat minder, maar hoe leg je dat nou weer uit
pi_71296219
LL, hoe is het nu?
Ik ga een wakker meisje terug in bed stoppen, volgens mij is ze weer aan het spelen... .
pi_71298175
@krijtlijk... ik ga er meestal bijzitten want ik vind dat je op een bank moet zitten en niet staan Is inderdaad lastig uit te leggen maar ik zet Koen dan gewoon op zijn billen neer. Ook laat ik hem zien hoe hij het beste eraf kan gaan, dus op zijn buikje liggen en dan met zijn voetjes naar de grond. Hij begint het al een beetje door te krijgen.

@nijna, vriendlief heeft hem op bed gelegd, paracetamolletje gegeven, maar hij bleef maar brullen. Toen bedacht ik me: stick to the ritual, hij had nog geen fles melk gedronken. Dus ik melk gemaakt, laten drinken, beetje rustig boven gezeten op ons bed, tandjes gepoetst, grote maan (knuffelmaan die in zijn kamer hangt) weltruste gezegd en toen in zijn bedje gelegd. En na 6 minuten nog een beetje mekkeren is hij gaan slapen
Ik heb ook nog even dentinox gegeven en gemasseerd met mijn vingers en ik voel wel een flinke harde bobbel rechterhoek Geen idee, hij heeft net 2 ondertandjes en boventandjes zijn er nog geen eens en ik voel daar niets.
Blijft lastig, voor hem maar ook voor ons, want je weet helemaal niet waarom zo'n kleintje huilt. En dat vind ik soms wel eens vermoeiend en frustrerend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapt Mirte al??

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2009 20:55:46 ]
pi_71298660
LL, wat lekker dat hij is gaan slapen. Blijkbaar toch een tand op komst... Mirte begon met de twee tanden naast de voortanden... dus het kan best...

Mirte is nog wakker en had net weer discussie met lief over consequent zijn en het te leuk maken als hij naar haar toe gaat...
Ik merk dat ik na 21.00u het echt zat begin te worden, steeds erheen, weer in bed leggen. Ik heb de indruk dat het niet helpt als we haar laten gaan want dat deden we eerst. We gaan nu om het kwartier kijken en leggen haar terug in bed. Het is 2 avonden goed gegaan en nu is het alweer 4 avonden bal. Wist ik maar waarom ze steeds zo spookt, ze was vandaag overdag werkelijk niet te genieten. Pas na het avondeten leeft ze dan een beetje op en dan is het bedtijd.
En ik weiger om haar op te houden tot 9 uur... bedtijd is bedtijd. En even van je afkletsen is prima, maar het bestaat gewoon niet dat ze niet moe is, ze hangt de hele dag namelijk omdat ze zo moe is...
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:24:17 #169
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71299207
moeilijk nijna.
Hier zijn we vandaag naar ballorig geweest. Toen we terug kwamen heeft jen eerst 3 uur geslapen. Maar het was best leuk. Overal ballen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71299233
LL, ik weet niet of dat nou een goede ruil is..
Chris was vanmiddag heel boos. Hij weigerde uit alle macht verschoond te worden. Draaien, mij krabben, knijpen, mijn haren trekken, zijn haren trekken, bijten en kopstoten.. Natuurlijk won mama en kon ik hem (al mopperend) verschonen. Nu wachten tot de laatste rode strepen zijn weggetrokken

Maar gelukkig is het ook een heerlijk jochie. We hebben vanavond een nep-watergevecht gehouden. Hij deed al nep-eten/drinken, slapen. Maar nu deed hij een bakje onder de nepkraan van zijn werkbank, en gooide die naar mij. Zo leuk om te zien
En hij maakte het luier drama goed door zijn rijst met me te delen. Hij at voornamelijk de courgette. Gek kind eet nou al de hele week het liefst groen eten (brocolli, sperziebonen, vandaag de courgette uit de saus)

Nijna, is ze niet gewoon te moe om in slaap te komen? Misschien wat schuiven met het overdag slaapje (eerder of juist later?). Eerder, dan zou ze meer moe moeten zijn, of later, zodat ze juist iets minder moe is.. Geen idee of het werkt..
pi_71299319
Tico, dat klinkt leuk!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:33:48 #172
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71299534
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
@krijtlijk... ik ga er meestal bijzitten want ik vind dat je op een bank moet zitten en niet staan Is inderdaad lastig uit te leggen maar ik zet Koen dan gewoon op zijn billen neer. Ook laat ik hem zien hoe hij het beste eraf kan gaan, dus op zijn buikje liggen en dan met zijn voetjes naar de grond. Hij begint het al een beetje door te krijgen.

@nijna, vriendlief heeft hem op bed gelegd, paracetamolletje gegeven, maar hij bleef maar brullen. Toen bedacht ik me: stick to the ritual, hij had nog geen fles melk gedronken. Dus ik melk gemaakt, laten drinken, beetje rustig boven gezeten op ons bed, tandjes gepoetst, grote maan (knuffelmaan die in zijn kamer hangt) weltruste gezegd en toen in zijn bedje gelegd. En na 6 minuten nog een beetje mekkeren is hij gaan slapen
Ik heb ook nog even dentinox gegeven en gemasseerd met mijn vingers en ik voel wel een flinke harde bobbel rechterhoek Geen idee, hij heeft net 2 ondertandjes en boventandjes zijn er nog geen eens en ik voel daar niets.
Blijft lastig, voor hem maar ook voor ons, want je weet helemaal niet waarom zo'n kleintje huilt. En dat vind ik soms wel eens vermoeiend en frustrerend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapt Mirte al??
Ik vind ook dat je op een bank moet zitten en niet mag gaan staan, dat bedoelde ik ook. M. kan op zich wel zelfstandig op en af de bank komen dat gaat wel goed, maar hij gaat dan ook direct erbij staan en onbenullig doen. Als ik er de hele tijd naast zou gaan zitten dan kom ik waarschijnlijk nergens anders meer aan toe Als hij nu op de bank klimt dan til ik hem er direct af en vertel er bij dat hij niet alleen op de bank mag, na 3 x waarschuwen gaat hij een minuut op de gang zitten (die regel hebben we vandaag ingevoerd, eens kijken hoe dat gaat) Tot nu toe vindt hij het geweldig om op de gang te zitten
pi_71302081
DF, van de week deed ik haar echt eerder naar bed 's middags, maar ook dat lijkt niet echt effectief. Inmiddels is het wel stil boven trouwens...
pi_71308454
Hoe hebben de slechte slapertjes vanacht geslapen?
En op de bank klimmen lijkt me ook eng. Dana mag van mij nu nog wel op de bank staan, wat mischien helemaal niet slim is bedenk ik me nu want dan ben ik erbij.

Dana sliep vanmorgen tot 9 uur heeft nog steeds verhoging maar vrolijk genoeg iom er geen last van te hebben
pi_71308667
Mirte is 1 keer even wakker geweest en sliep na een knuffel weer verder gelukkig.
Dat is hier ook vaak niet het probleem, gelukkig...
pi_71309468
Koen heeft prima geslapen, was alleen wat vroeger wakker dan normaal (maar hij lag er ook wat eerder in)
Hij heeft verhoging (nog steeds) 38.7 dus hij heeft net nog een paracetamol gehad. Even aankijken en anders vanavond nog 1 voor het slapen gaan.
pi_71319192
Och Koen, nog steeds niet fit. Hopelijk knapt hij snel op.

Oeh, Chris en de bank.. Dat is een goede combi.. Lekker springen, etc.. Hij mag alleen niet over de rand naar zijn glijbaan klimmen. En dat doet hij ook niet.. Ik geloof dat hier best veel kan. En eigenlijk ook maar weinig pijnlijks gebeurd (afkloppen)..
Hij zat alleen vanochtend voor de 4e (ja 4e) keer vast met zijn knie tussen de spijlen.. Hopelijk gaat het met slapen in het peuterbedje net zo goed als nu in het ledikant. Want daar hebben we weinig klagen over..
pi_71324552
Nou, zonet maar besloten Chris vandaag nog in het peuterbedje te leggen. Dus meneer ligt nu helemaal vrij in zijn kamertje.. Eens kijken of dat gezellig gaat worden vannacht..
pi_71324776
DF, hier gingen de eerste nachten hardstikke goed. Pas sinds het zo warm is geweest is ze aan het klooien met in slaap vallen...
pi_71324892
Daar ben ik ook bang voor. De eerste nachten gaan nog wel, totdat hij doorkrijgt dat hij er zelf uit kan klimmen..

Ik heb nu in ieder geval niks meer gehoord. Straks even om het hoekje gluren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')