dat zou idd wel een goed idee zijn ja. Ik zal het eens noteren als ik weer een vragenlijst van ze krijgquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn reactie @ DeLiedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het enige wat ik kon bedenken....
@blabla, ik snap niet dat sommige KDV's niet een paar stoeltjes extra hebben voor zulke situaties. (soort uitleensysteem.) Niet iedereen heeft 2 auto's met stoeltjes....
De koorts was vanmorgen gelukkig flink gezaktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
Blabla, hoe is het met Dana? Is de koorts alweer wat verder gezakt?
Ruilen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapt Mirte al??![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2009 20:55:46 ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
@krijtlijk... ik ga er meestal bijzitten want ik vind dat je op een bank moet zitten en niet staanIs inderdaad lastig uit te leggen maar ik zet Koen dan gewoon op zijn billen neer. Ook laat ik hem zien hoe hij het beste eraf kan gaan, dus op zijn buikje liggen en dan met zijn voetjes naar de grond. Hij begint het al een beetje door te krijgen.
@nijna, vriendlief heeft hem op bed gelegd, paracetamolletje gegeven, maar hij bleef maar brullen. Toen bedacht ik me: stick to the ritual, hij had nog geen fles melk gedronken. Dus ik melk gemaakt, laten drinken, beetje rustig boven gezeten op ons bed, tandjes gepoetst, grote maan (knuffelmaan die in zijn kamer hangt) weltruste gezegd en toen in zijn bedje gelegd. En na 6 minuten nog een beetje mekkeren is hij gaan slapen
Ik heb ook nog even dentinox gegeven en gemasseerd met mijn vingers en ik voel wel een flinke harde bobbel rechterhoekGeen idee, hij heeft net 2 ondertandjes en boventandjes zijn er nog geen eens en ik voel daar niets.
Blijft lastig, voor hem maar ook voor ons, want je weet helemaal niet waarom zo'n kleintje huilt. En dat vind ik soms wel eens vermoeiend en frustrerend.Ik vind ook dat je op een bank moet zitten en niet mag gaan staan, dat bedoelde ik ook. M. kan op zich wel zelfstandig op en af de bank komen dat gaat wel goed, maar hij gaat dan ook direct erbij staan en onbenullig doen. Als ik er de hele tijd naast zou gaan zitten dan kom ik waarschijnlijk nergens anders meer aan toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapt Mirte al??![]()
Als hij nu op de bank klimt dan til ik hem er direct af en vertel er bij dat hij niet alleen op de bank mag, na 3 x waarschuwen gaat hij een minuut op de gang zitten (die regel hebben we vandaag ingevoerd, eens kijken hoe dat gaat) Tot nu toe vindt hij het geweldig om op de gang te zitten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |