quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef jeoff het volgende:
Volgens mij is een bezoek naar de Heart Attack grill voor jou en je vrienden wel de moeite waard zo te zien!!
http://www.heartattackgrill.com/
2.3 kiloquote:Op zondag 12 juli 2009 16:53 schreef Heatseeker het volgende:
Goeie OP!
Hoeveel gram vlees heb je hier voor gebruikt?
serieusquote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Mirjam het volgende:
die maat van je komt me bekend voor..
maar kan 'm niet plaatsen
Als je de goede OP hebt gelezen moet je het antwoord al zienquote:Op zondag 12 juli 2009 16:53 schreef Heatseeker het volgende:
Goeie OP!
Hoeveel gram vlees heb je hier voor gebruikt?
alles staat in de OPquote:Op zondag 12 juli 2009 16:57 schreef cherrycoke het volgende:
kan je geen ingrediënten lijstje maken zodat ik hem ook kan maken 14.gif
oh, nou ik ben Sietzequote:Op zondag 12 juli 2009 16:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zie m'n edit, jij komt me bekend voor
pfoeh, dat was gokkenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:58 schreef wwwever het volgende:![]()
Ziet er lekker uit hoor!
Hoe lang moest die burger wel niet in de pan?
ja, mijn neef heeft daar gewerkt.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
oh, nou ik ben Sietze![]()
jij woont in Leiden, ik in Zoetermeer, dus ja dat kan heheb je connecties bij de ANWB? daar heb ik namelijk voor gewerkt..
Het ziet eruit als die plakjes van ZIZ, niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alleen dat brood ziet er ranzig uit, verder![]()
![]()
die burger van plaatje 2 zier er ook smakelijk uit, waar koop je die cheddar kaas
cheddar kan je gewoon bij de albert heijn kopen, ligt bij de voorverpakte kazen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alleen dat brood ziet er ranzig uit, verder![]()
![]()
die burger van plaatje 2 zier er ook smakelijk uit, waar koop je die cheddar kaas
kweet t ook niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, mijn neef heeft daar gewerkt.
ik begin te vermoeden dat ik je via hem ken?
weet het niet zeker
dat dacht ik ook, maar t was er echt een perfect brood voorquote:
Idd, alsof je na 3 happen al vol bentquote:Op zondag 12 juli 2009 17:12 schreef Repeat het volgende:
Ik had alleen ander brood gepakt, dit lijkt me veel te compact.
een witte was ook eerst de planning, maar die waren opquote:Op zondag 12 juli 2009 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Idd, alsof je na 3 happen al vol bent. Had dan gewoon zo'n wit, luchtig Turks brood gebruikt
.
Dus dit wordt een reeks?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
een witte was ook eerst de planning, maar die waren op
Had de OP gelezen ik wilde alleen weten of TS het nog wist.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je de goede OP hebt gelezen moet je het antwoord al zien
2,3 kilogram.
..quote:Op maandag 13 juli 2009 00:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Maarre, pas je wel op? Teveel rood vlees eten resulteert in maagkanker op de lange termijn.
Het is een serieus probleemquote:
jaquote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef Gripper het volgende:
Een vriend en ik hebben pas precies hetzelfde gedaan als jullie
http://birdsworld.web-log(...)/hamburgertaart.html
Was je ook zo verbaasd dat de burger zoveel kromp?
ik denkt dat het vlees bakken wel wat lekker duurtquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Gripper het volgende:
Het kost je hooguit een kwartiertje, boodschappen doen niet inbegrepen
Onze burger was niet zo heel dik, dus dat lukte in een kwartier wel. Uiteraard begin je met het bakken van de burger, terwijl die ligt te sudderen in de pan kun je alle andere spullen klaarzetten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik denkt dat het vlees bakken wel wat lekker duurt
hoeveel kilo gehakt was dat?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef loonytik het volgende:
kick
en ter inspiratie van dit topic heb ik met vrienden ook zo hamburger lopen bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Turkse brood was helaas te klein voor de hamburger of de hamburger was te grootDe burger is ook gesneuveld tijdens het omflippen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:50 schreef Svyatagor het volgende:
Je kunt ipv turks brood ook pizza gebruiken
http://eatliver.com/i.php?n=4042
Ik ga 'm vanavond maken... ik heb een turks brood, 1 kilo gehakt + kruiden, de eieren, sla, paprika, uien, etc... ben benieuwd...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:25 schreef 3nhsCnds het volgende:
Gvd... ik kreeg helemaal trek![]()
![]()
Ik heb de boodschappen voor vandaag al gedaan, maar morgen staan er hamburgers op het menu!![]()
wel foto's maken hequote:Op zondag 2 augustus 2009 14:34 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Ik ga 'm vanavond maken... ik heb een turks brood, 1 kilo gehakt + kruiden, de eieren, sla, paprika, uien, etc... ben benieuwd...![]()
Doe ik. Gvd, ik heb er nu al lol in, de slappe lach...quote:
3 man... dat ene deel op de foto ligt er nog... en 1 van ons 3-en kreeg 'm net voor de helft op...quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:41 schreef Ole het volgende:
Met hoeveel personen hebben jullie hem opgegeten?
Toen ze die bak met vet tevoorschijn haalde, ging ik echt bijna over mijn nek... AL DAT VETquote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef jeoff het volgende:
Volgens mij is een bezoek naar de Heart Attack grill voor jou en je vrienden wel de moeite waard zo te zien!!
Of op de barbecuequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef popolon het volgende:
Ik zou hem toch liever op de gril hebben dan in de pan.
Tering, dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef junkiesietze het volgende:
en je zou denken, dat smaakt echt nergens naar... maar hij was echt fucking lekkerhamburger kruiden FTW
zie vorige pagina. Ik heb een (nog groter) wit turks brood met sesamzaad gebruikt... 5 min. in de oven (lekker knapperig)...quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:26 schreef bulbjes het volgende:
Bwhahaha![]()
Hmm alleen dat Turks brood lijkt me wat minder lekker bij hamburger.....ziet er nogal volkoren uitMaarja iets anders van dat formaat is er ook niet echt he...
Heb je er verder nog curry en mayo op gedaan toen ie af was, dat mis ik een beetje![]()
Verder:
Zelfde categorie.quote:
Uit de OP.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Maat van me met de burger (pakje peuken is om te zien hoe groot die eigenlijk is.
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef jeoff het volgende:
Die saus die de Macdonalds-burgers altijd dat eigen smaakje geeft die kan je gewoon in de winkel kopen, ik ben even kwijt wat de naam was maar hij smaakt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze meneer geeft een eigen recept van de Macdonalds Special sauce...
Wie gaat em proberen want ik ben te lui ;'(
Oh mijn god wat is dit een vreselijke vent, het is dat ik de big mac wil klonen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze meneer geeft een eigen recept van de Macdonalds Special sauce...
Wie gaat em proberen want ik ben te lui ;'(
(hij denkt alleen dattie heel grappig is.. vreselijk irritante mannen)
Ik blijf jullie wijzen op deze cartoon dat maakt het topic zoveel leukerquote:
Ik vind hem eigenlijk niet zo heel grappig.quote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik blijf jullie wijzen op deze cartoon dat maakt het topic zoveel leuker
Oh dan ben ik de enige die het grappig vind.quote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet zo heel grappig.
Waarom denk je dat niemand er op gereageerd heeft??quote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik blijf jullie wijzen op deze cartoon dat maakt het topic zoveel leuker
Big Mac is een waardeloze hamburger.quote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh mijn god wat is dit een vreselijke vent, het is dat ik de big mac wil klonen..
1 taartpunt was zeker wel genoeg, maar er zaten gewoon te veel kruiden in iets van 200 gram kruiden op 3 kilo gehaktquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Multivitamine het volgende:
Tof, maar was de smaak niet goed door teveel gehaktkruiden? Of was hij sowieso te machtig?
Zonde man.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
1 taartpunt was zeker wel genoeg, maar er zaten gewoon te veel kruiden in iets van 200 gram kruiden op 3 kilo gehaktIk was aan het kneden en toen kiepte een vriend een hele pot kruiden in het gehakt, achteraf dus een beetje te.
van de onderste is de kaas nog niet gesmoltenquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:17 schreef macferret het volgende:
gister weer van de bbq
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wil ik ook eens maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:53 schreef luciferist het volgende:
ik had die dubbele pizzaburger gemaakt toen ik die op thisishowyougetfat zag staan XD
zullen wij dan met een paar fokkers meeten en dan aan de slag?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zullen wij dan met een paar fokkers meeten en dan aan de slag?
Okay.quote:
Je woont niet zo heel ver. Vanaf Slinge naar De Akkers om vervolgens de 102 te pakken kan best in een uur.quote:
Als je de 106 neemt sta je zowat voor mijn deur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Je woont niet zo heel ver. Vanaf Slinge naar De Akkers om vervolgens de 102 te pakken kan best in een uur.
Idee is leuk, maar dit is toch echt teveel vlees.quote:
Gast, je gaat mijn eten niet verneuken met je stroop. Schrijf maar met mayo ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef Schenkstroop het volgende:
En dan met heuse schensktroop onze foknamen bovenop de burger zetten.
Wijntje bij
Is dit dan de kans waar Schenkstroop zijn hele leven op heeft gewacht? Lekker knus jumbo hamburgers bakken met een persoon van het vrouwelijke geslacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kom dan met het OV.. Heb een dagkaartje voor t/m 12 december 2010.. Moet ook mooi weer zijn natuurlijk. En wie heeft er een tuin?
Of gewoon met een paar gezellige fokkers!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:58 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Is dit dan de kans waar Schenkstroop zijn hele leven op heeft gewacht? Lekker knus jumbo hamburgers bakken met een persoon van het vrouwelijke geslacht.
Natuurlijk mag dat, maar dat betekend wel concurrentie. Beter spreek je apart met die FOK! chickie af. Kan je misschien je eigen hamburger in haar broodjes stoppenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of gewoon met een paar gezellige fokkers!
Mag dat ook mijn dorom zijn
Ik wil helemaal miet appart afspreken met haar. Straks is het een man!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:04 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar dat betekend wel concurrentie. Beter spreek je apart met die FOK! chickie af. Kan je misschien je eigen hamburger in haar broodjes stoppen
quote:Zwaarste hamburger ter wereld weegt 95,5 kg
Een Australische fastfoodzaak heeft de grootste hamburger ter wereld in elkaar gestoken. Ambrosia On The Spot in Sydney verbrak het vorige record van 84 kg, en maakte een gigantische rundshamburger van maar liefst 95,5 kilogram. Er waren vier mannen nodig om hem om te draaien tijdens het bakken, wat 12 uur duurde.
Het kostte eigenaar Joe El-Ajouz drie maanden planning en bijna 24 uur werk om de hamburger klaar te krijgen, maar hij was verrukt met het resultaat. De hamburger bevat 81 kg gehakt, 120 eieren, 16 tomaten, 120 plakjes kaas, 2 kg sla, 21 kg brood en een halve kilo barbequesaus. (sam)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-weegt-95-5-kg.dhtml
Waarom heb jij een T-rex achter je naam ?quote:
Ik ben blijkbaar een fossiel omdat ik foksilver nog gebruik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Waarom heb jij een T-rex achter je naam ?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar een fossiel omdat ik foksilver nog gebruik.
1 hamburger is dus genoeg voor iedereen op FOK! meet.quote:
Van mij krijgt die bigg ass turken burger een OK. Maar wat zit er er alemaal tussen? Ik zie nog net uien en het vleesch en de chedar..quote:Op zondag 12 september 2010 12:51 schreef makkie88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dit een Oke indicatie?
maar, maar, rauwe ui is veel lekkerderquote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef kawotski het volgende:
Rauwe uien? Die zou je eens moeten bakken.. en misschien een tip, gooi eens wat zoete chilisaus over de burger.. bijv. ipv ketchup
qft, vooral rode uiquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar, maar, rauwe ui is veel lekkerder
Rauwe ui lekker? Ik ben het ermee eens, Zelf heb ik liever gesneden en gewassen ui dat al een tijdje tussen het broodje ligt te warmen met de saus en alles. Das niet mer zo scherp. Als ik een stukje ui voor je snij, vers en rauw, zou jij dat echt kunnen eten?quote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar, maar, rauwe ui is veel lekkerder
Heerlijk...quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik een stukje ui voor je snij, vers en rauw, zou jij dat echt kunnen eten?*griebel*
Niet gewassen, niet laten lauwen, direkt opeten he.quote:
ui wassen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niet gewassen, niet laten lauwen, direkt opeten he.
Persoonlijk laat ik rauw gesneden ui even staan nadat ik het heb gespoeld dan is dat scherpe er wat vanaf.. Meeste mensen eten het zo, op patat of tussen de salade. dus niet meteen na het snijden.
och ik kan zo een hap UI nemen hoor :pquote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Persoonlijk laat ik rauw gesneden ui even staan nadat ik het heb gespoeld dan is dat scherpe er wat vanaf.. Meeste mensen eten het zo, op patat of tussen de salade. dus niet meteen na het snijden.
nooit gedaan, zo scherp zijn uien nou ook weer niet joh.quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef Schenkstroop het volgende:
ja gewoon effe spoelen met joudwater niet dan. anders blijft de ui zo scherp.
Ja, lekker. Niks mis mee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Uien een uurtje in een koelkast met ijswater, nigga wat maak je me nou?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, lekker. Niks mis mee.
Maar een uurtje in wat ijswater met ijsklontjes in de ijskast zetten maakt het wel milder. En soms is dat dan lekkerder, maar op een hamburger maakt dat niet uit. Dan zijn net gesneden rode uien ook lekker.
Als garnering kan ik me er inderdaad best wel iets bij voorstellen ja. Geinig, nog nooit gehoord. Als ik een ui wil die minder fel/scherp smaakt dan fruit ik m ff, maar dit klinkt wel oke.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef RobinOok het volgende:
Ja, nee, dat verzin ik niet zelf he? Dat is wat Madhur Jaffrey doet in haar curry bijbel. Pyaz ka laccha, heet het dan. Rauwe uiringen ter garnering bij bijvoorbeeld kebab. En ik heb dat ooit braaf gedaan en dat beviel prima. Voegt echt iets toe. (met minimale inspanning)
Ja precies, rauwe ui is kwa structuur natuurlijk totaal anders dan een aangefruite ui. Goede tip, eens een keer proberen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:32 schreef RobinOok het volgende:
Moet je eens proberen. Want bakken verandert toch wel veel aan de smaak en structuur.
idd wtf is dit voor onzinquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uien een uurtje in een koelkast met ijswater, nigga wat maak je me nou?
Een paar uur gesneden laten liggen zou ook buiten de koelkast moeten werken. De scherpte wordt namelijk veroorzaakt door een aantal zwavelzuren die dan vervliegen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef RobinOok het volgende:
Ja, nee, dat verzin ik niet zelf he? Dat is wat Madhur Jaffrey doet in haar curry bijbel. Pyaz ka laccha, heet het dan. Rauwe uiringen ter garnering bij bijvoorbeeld kebab. En ik heb dat ooit braaf gedaan en dat beviel prima. Voegt echt iets toe. (met minimale inspanning)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:40 schreef RobinOok het volgende:
Big ass hamburgers, wel te verstaan...
Mij trekt het niet zo. Doe mij maar een klein, sappig, lief burgertje.
Het moet er zeker ook nog een beetje leuk uit zien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:40 schreef RobinOok het volgende:
Big ass hamburgers, wel te verstaan...
Mij trekt het niet zo. Doe mij maar een klein, sappig, lief burgertje.
Met een roze of lila Hello Kitty wrapperquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het moet er zeker ook nog een beetje leuk uit zien?
Of op een of andere manier helemaal verdoezelen dat je Bertha of Clara op zit te eten... hell, we maken die burger gewoon vrolijk roze met een Hello Kitty-motiefje erop!quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met een roze of lila Hello Kitty wrapper
Nog beter, we vervangen de Clara gewoon door aubergine, dat paarse maakt het wel zo kleurrijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of op een of andere manier helemaal verdoezelen dat je Bertha of Clara op zit te eten... hell, we maken die burger gewoon vrolijk roze met een Hello Kitty-motiefje erop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |