quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef jeoff het volgende:
Volgens mij is een bezoek naar de Heart Attack grill voor jou en je vrienden wel de moeite waard zo te zien!!
http://www.heartattackgrill.com/
2.3 kiloquote:Op zondag 12 juli 2009 16:53 schreef Heatseeker het volgende:
Goeie OP!
Hoeveel gram vlees heb je hier voor gebruikt?
serieusquote:Op zondag 12 juli 2009 16:54 schreef Mirjam het volgende:
die maat van je komt me bekend voor..
maar kan 'm niet plaatsen
Als je de goede OP hebt gelezen moet je het antwoord al zienquote:Op zondag 12 juli 2009 16:53 schreef Heatseeker het volgende:
Goeie OP!
Hoeveel gram vlees heb je hier voor gebruikt?
alles staat in de OPquote:Op zondag 12 juli 2009 16:57 schreef cherrycoke het volgende:
kan je geen ingrediënten lijstje maken zodat ik hem ook kan maken 14.gif
oh, nou ik ben Sietzequote:Op zondag 12 juli 2009 16:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, zie m'n edit, jij komt me bekend voor
pfoeh, dat was gokkenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:58 schreef wwwever het volgende:![]()
Ziet er lekker uit hoor!
Hoe lang moest die burger wel niet in de pan?
ja, mijn neef heeft daar gewerkt.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
oh, nou ik ben Sietze![]()
jij woont in Leiden, ik in Zoetermeer, dus ja dat kan heheb je connecties bij de ANWB? daar heb ik namelijk voor gewerkt..
Het ziet eruit als die plakjes van ZIZ, niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alleen dat brood ziet er ranzig uit, verder![]()
![]()
die burger van plaatje 2 zier er ook smakelijk uit, waar koop je die cheddar kaas
cheddar kan je gewoon bij de albert heijn kopen, ligt bij de voorverpakte kazen.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
alleen dat brood ziet er ranzig uit, verder![]()
![]()
die burger van plaatje 2 zier er ook smakelijk uit, waar koop je die cheddar kaas
kweet t ook niet?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, mijn neef heeft daar gewerkt.
ik begin te vermoeden dat ik je via hem ken?
weet het niet zeker
dat dacht ik ook, maar t was er echt een perfect brood voorquote:
Idd, alsof je na 3 happen al vol bentquote:Op zondag 12 juli 2009 17:12 schreef Repeat het volgende:
Ik had alleen ander brood gepakt, dit lijkt me veel te compact.
een witte was ook eerst de planning, maar die waren opquote:Op zondag 12 juli 2009 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Idd, alsof je na 3 happen al vol bent. Had dan gewoon zo'n wit, luchtig Turks brood gebruikt
.
Dus dit wordt een reeks?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
een witte was ook eerst de planning, maar die waren op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |