Of op de barbecuequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:48 schreef popolon het volgende:
Ik zou hem toch liever op de gril hebben dan in de pan.
Tering, dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef junkiesietze het volgende:
en je zou denken, dat smaakt echt nergens naar... maar hij was echt fucking lekkerhamburger kruiden FTW
zie vorige pagina. Ik heb een (nog groter) wit turks brood met sesamzaad gebruikt... 5 min. in de oven (lekker knapperig)...quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:26 schreef bulbjes het volgende:
Bwhahaha![]()
Hmm alleen dat Turks brood lijkt me wat minder lekker bij hamburger.....ziet er nogal volkoren uitMaarja iets anders van dat formaat is er ook niet echt he...
Heb je er verder nog curry en mayo op gedaan toen ie af was, dat mis ik een beetje![]()
Verder:
Zelfde categorie.quote:
Uit de OP.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:46 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Maat van me met de burger (pakje peuken is om te zien hoe groot die eigenlijk is.
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:52 schreef jeoff het volgende:
Volgens mij is een bezoek naar de Heart Attack grill voor jou en je vrienden wel de moeite waard zo te zien!!
http://www.heartattackgrill.com/
Die saus die de Macdonalds-burgers altijd dat eigen smaakje geeft die kan je gewoon in de winkel kopen, ik ben even kwijt wat de naam was maar hij smaakt precies hetzelfdequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze meneer geeft een eigen recept van de Macdonalds Special sauce...
Wie gaat em proberen want ik ben te lui ;'(
Oh mijn god wat is dit een vreselijke vent, het is dat ik de big mac wil klonen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Deze meneer geeft een eigen recept van de Macdonalds Special sauce...
Wie gaat em proberen want ik ben te lui ;'(
(hij denkt alleen dattie heel grappig is.. vreselijk irritante mannen)
Ik blijf jullie wijzen op deze cartoon dat maakt het topic zoveel leukerquote:
Ik vind hem eigenlijk niet zo heel grappig.quote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik blijf jullie wijzen op deze cartoon dat maakt het topic zoveel leuker
Oh dan ben ik de enige die het grappig vind.quote:Op maandag 23 november 2009 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet zo heel grappig.
Waarom denk je dat niemand er op gereageerd heeft??quote:Op maandag 23 november 2009 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik blijf jullie wijzen op deze cartoon dat maakt het topic zoveel leuker
Big Mac is een waardeloze hamburger.quote:Op maandag 23 november 2009 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh mijn god wat is dit een vreselijke vent, het is dat ik de big mac wil klonen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |