Dagje in het parkquote:Op zondag 12 juli 2009 00:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fraaie foto kerel!
+ mooie weerspiegeling van de wolken
+ mooi gebouw uberhaupt
- liever een wat zonnigere dag gezien bij dit gebouw
Gebruik dan Flickr. Je foto is erg donkerquote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef freud het volgende:
+ zomers doorkijkje
- totaal foute kleuren
Mijn uitstapje naar de botlek (helaas door photobucket weer te vaal gemaakt):
[ afbeelding ]
Dit is kritiekquote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef freud het volgende:
+ zomers doorkijkje
- totaal foute kleuren
[ afbeelding ]
Freud heb je die ook in big ass formaat? Vind em wel nice namelijk! Wil em op groter formaat zien.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef freud het volgende:
+ zomers doorkijkje
- totaal foute kleuren
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is kritiek?
Totaal foute kleuren doordat het water iets paars kleurt?
Kritiek van sommige users is om te janken hierVolgens mij zeggen sommigen ook maar wat kritiek om vervolgens met hun eigen foto's te pronken. Er zou echt een keuring mogen komen wat betreft fatsoenlijke kritiek, want dat is waar dit topic om gaat
@ La_Vita: was de bedoeling dat het water wat donkerderblauw van kleur zou zijn. Beetje gefaald hierin, maar ik nam het voor lief
Als je een perfecte foto maakt, kan de daarop volgende alleen maar tegenvallen
edit: overigens, ik kan best tegen wat kritiek. Heb het juist graag om mezelf te kunnen evolueren, maar het bovenstaande is dus niet echt bevredigend.
Als je het uitgebreider wilt, prima. Op een gecalibreerde monitor is de lucht tegen het groene aan, het water paars en de saturation overtrokken. Voor een plaatje met natuur is het OF niet genoeg overdreven om een effect te hebben, OF teveel om het natuurlijk te laten zijn. De crop is niet vierkant, wat imo niet goed is voor je compo, aangezien je genoeg natuurlijke kadering hebt om vierkant te gaan. Om de kadering echt goed te krijgen had er imo licht ingeflitst moeten worden, zodat je kader links en rechts meer in balans is. In de foto is ook niet echt een onderwerp te vinden, omdat alles even scherp is.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit is kritiek?
Totaal foute kleuren doordat het water iets paars kleurt?
[..]
Of je leest even: "totaal foute kleuren" terwijl 1 vierkante centimeter water wat paars is verkleurdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren, er is een plus- en minpunt opgenoemd.
Kijk, hier kan ik wel wat mee. Ik wist namelijk niet dat de kleuren zo overtrokken waren, want op mijn scherm is alleen het water wat paars. Verder zal ik deze kritiek in me opnemen en het zeker wel proberen te gebruiken voor volgende (vergelijkbare) foto's.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:44 schreef freud het volgende:
[..]
Als je het uitgebreider wilt, prima. Op een gecalibreerde monitor is de lucht tegen het groene aan, het water paars en de saturation overtrokken. Voor een plaatje met natuur is het OF niet genoeg overdreven om een effect te hebben, OF teveel om het natuurlijk te laten zijn. De crop is niet vierkant, wat imo niet goed is voor je compo, aangezien je genoeg natuurlijke kadering hebt om vierkant te gaan. Om de kadering echt goed te krijgen had er imo licht ingeflitst moeten worden, zodat je kader links en rechts meer in balans is. In de foto is ook niet echt een onderwerp te vinden, omdat alles even scherp is.
Tip: werk met masks en adjustment layers. Perfecte foto's bestaan niet. Ik hoop dat je met dit commentaar meer kan. Mijn ervaring is echter dat men met commentaar weinig doet, en dan vind ik het zonde van mijn tijd om er veel tijd in te steken.
nofi...
Hehe, grapjasquote:Op zondag 12 juli 2009 14:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Of je leest even: "totaal foute kleuren" terwijl 1 vierkante centimeter water wat paars is verkleurd
How the fuck kan je dat kritiek noemen.
Maarja, het betreft jouw foto niet, maar die van iemand anders, en dus is het een ver-van-je-bed-show
Ik snap het wel hoor
Hm ik zie echt veel meer paars dan alleen 1 vierkante centimeter. Maar dat kan misschien aan mijn scherm liggen?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Of je leest even: "totaal foute kleuren" terwijl 1 vierkante centimeter water wat paars is verkleurd
Maarja, het betreft jouw foto niet, maar die van iemand anders, en dus is het een ver-van-je-bed-show
Ik snap het wel hoor
edit:
[..]
Kijk, hier kan ik wel wat mee. Ik wist namelijk niet dat de kleuren zo overtrokken waren, want op mijn scherm is alleen het water wat paars. Verder zal ik deze kritiek in me opnemen en het zeker wel proberen te gebruiken voor volgende (vergelijkbare) foto's.
Kijk, een minpunt hoeft echt niet super gedetailleerd te zijn van mij, maar zoals je het net beschreef vond ik een beetje lullig voor een foto die ik zelf eigenlijk wel erg waardeer.
http://www.phreud.net/filedump/_MG_3693_hdr.jpgquote:Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Noxa het volgende:
[..]
Freud heb je die ook in big ass formaat? Vind em wel nice namelijk! Wil em op groter formaat zien.
De wolken in de lucht zijn allemaal echt paars. Ik zou serieus nadenken over een spyder, oid. Kosten niet veel, maar zijn echte lifesavers... Kijk ook naar youtube filmpjes over masks, is echt een van de basistechniekenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor
edit:
[..]
Kijk, hier kan ik wel wat mee. Ik wist namelijk niet dat de kleuren zo overtrokken waren, want op mijn scherm is alleen het water wat paars. Verder zal ik deze kritiek in me opnemen en het zeker wel proberen te gebruiken voor volgende (vergelijkbare) foto's.
Kijk, een minpunt hoeft echt niet super gedetailleerd te zijn van mij, maar zoals je het net beschreef vond ik een beetje lullig voor een foto die ik zelf eigenlijk wel erg waardeer.
Bij mij ook wit. Behalve links achter de bomen, daar is het een beetje paars.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef La_Vita het volgende:
De wolken in de lucht paars![]()
Bij mij zijn ze gewoon wit
Bij mij zijn ze ook paars (gekalibreerd Cinema Display) links.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:09 schreef La_Vita het volgende:
De wolken in de lucht paars![]()
Bij mij zijn ze gewoon wit
Geniaal dat je gelijk ziet dat hij niet zo uit de cam komtquote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef Jekoos het volgende:
Maar die van de botlek is ook niks. Het is een look-a-like HDR maar klopt voor geen meter.
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:56 schreef slashyou het volgende:
Komt nog bij dat ie gewoon niet scherp is.
Had je beter nog wat meer kunnen diafragmeren dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:44 schreef freud het volgende:
[..]
Geniaal dat je gelijk ziet dat hij niet zo uit de cam komt![]()
[..]1/640e op f4 met fish... do the math.
+ Sfeer, kleuren en breedte van de fotoquote:Op zondag 12 juli 2009 13:36 schreef freud het volgende:
+ zomers doorkijkje
- totaal foute kleuren
[ afbeelding ]
+ mooie DOF(ik ga er van uit dat je een 50mm hebt gebruikt), bedrijvige zweefvliegenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
+ Sfeer, kleuren en breedte van de foto
- Te donker, jammer dat je een fish-eye lens hebt gebruikt (maar anders kreeg je alles er niet op denk ik)
Dat de foto niet helemaal scherp is stoor ik mij in dit geval niet zo aan.
[ afbeelding ]
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3427/3713448819_3e0c0af4e9_b.jpg
17-85mm lens, stond op 85quote:Op maandag 13 juli 2009 00:49 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ mooie DOF(ik ga er van uit dat je een 50mm hebt gebruikt), bedrijvige zweefvliegen
quote:Op maandag 13 juli 2009 00:49 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ mooie DOF(ik ga er van uit dat je een 50mm hebt gebruikt), bedrijvige zweefvliegen
- beetje centraal
De mijne: station Hilversum by night
[ afbeelding ]
... ik kon hem nét schieten alvorens ik hard rennen moest naar perron 2 om mijn trein te halen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3483/3714259394_3b3881b3dd_b.jpg
Lekkere sfeer! Is me nooit opgevallen dat het station van Hilversum zo mooi isquote:Op maandag 13 juli 2009 00:49 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
- beetje centraal
De mijne: station Hilversum by night
[ afbeelding ]
... ik kon hem nét schieten alvorens ik hard rennen moest naar perron 2 om mijn trein te halen..
Ook al zo'n mooie foto. Snakelady heeft het over zw/w, maar ik vind het kleurverloop op de vloer echt schitterend.quote:Op maandag 13 juli 2009 04:24 schreef Subversive het volgende:
[..]
+ zw/w werkt goed hier, mooie compositie en perspectief
- iets te veel licht
Hier een foto van mij: Shiphol Airport afgelopen vrijdagmorgen
[ afbeelding ]
Ben ik het niet helemaal mee eens... Juist die kleuren in de vloer vind ik in die foto enorm sterk. In z/w valt dat aspect weg en gaat je aandacht waarschijnlijk veel meer naar het uitgebeten stuk bovenaan in bij het raam.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef snakelady het volgende:
Denk dat hij het dan in zwrt/wit ook heel goed zou doen.
+ Goed scherpquote:Op maandag 13 juli 2009 14:40 schreef Tha_Flash het volgende:
+ mooie compositie !
- bordje niet echt scherp ( op de een of andere manier trekt mijn zicht ernaar )
Vandaag in de tuin :
[ afbeelding ]
+ onderwerp, een actieshotquote:Op maandag 13 juli 2009 19:41 schreef Row-1 het volgende:
@ Wiebeldak
+ Leuke kleurtjes, moooie scherptediepte, en lekker scherp waar het scherp moet zijn.
- Vind het zelf beetje saai onderwerp.
De mijne van vandaag, niet echt heel bijzonder, vanuit de auto geschoten, auto had zijn motor opgeblazen, gevolg; oliespoor.
[ afbeelding ]
Idd felle zon en ik had de foto (nog) niet bewerkt.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Goed scherp
+ Knap dat je een vlinder goed op de foto krijg. Bij mij vliegen ze altijd meteen weg.
- De bloemen aan de boven kant vind ik behoorlijk overbelicht net als de kop van de vlinder en de bovenste rand van de vleugels. Zonlicht neem ik aan?
ART
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 07:31 schreef SlamD het volgende:
Mooi, heel sfeervol.
Vraag me alleen af of het niet rustiger kijkt als er iets meer ruimte boven de reiziger zou zijn, en misschien het uitgebeten wit links naast de zuil eraf gecropt zou worden.
Ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb dan ook een soortgelijke foto die wel in zw/w is. Deze heb ik toch maar zo gelaten, vanwege inderdaad, zoals WurM en Omniej ook zeggen, om het kleurverloop van de tegels te weergeven.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef snakelady het volgende:
Het verloop van de vloer vind ik erg mooi!
De reiziger zou eigenlijk nog net iets waziger moeten zijn denk ik.
Denk dat hij het dan in zwrt/wit ook heel goed zou doen.
[ afbeelding ]
+ mooie kleuren, veel om naar te kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef dragonrider het volgende:
@klappernoot2000
+ prachtig stukje natuur, rustgevend tavereel
- Iets meer verzadiging misschien, maar dat is een kwestie van smaak
- Ook is een wat minder centrale compositie proberen
Ik ook maar is proberen met een vlinder: (18-55mm op 40D)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:10 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ onderwerp, een actieshot
- Ik zie op de foto niet wat er nu eigenlijk gebeurd is..
De mijne: Hommeltje op mijn bieslook in de tuin:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Subversive het volgende:
[..]
+ mooie kleuren, veel om naar te kijken
- vlinder word er niet duidelijk in naar voren gebracht
De foto die wel zw/w is, maar vanuit een ander hoek. Bij deze foto kwam zw/w wel goed op zijn plaats.
[ afbeelding ]
+ Vage plaatjes kunnen heel goed mooi zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Subversive het volgende:
De foto die wel zw/w is, maar vanuit een ander hoek. Bij deze foto kwam zw/w wel goed op zijn plaats.
[ afbeelding ]
Aan haar rechteroog (voor de kijker links) te zien, had ik haar linkeroog ook willen zienquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:43 schreef danko het volgende:
+ Spannende foto. Met name de compositie en belichting zorgen daar voor.
- Het raam is iets te licht, deze had ik persoonlijk wat donkerder gemaakt.
[ afbeelding ]
Kan me hier ook wel in vinden eigenlijk. De schaduw van de lok zit precies tussen alles in: zwart en gewoon huid en oogwit zichtbaar. En ze heeft gewoon echt prachtige ogen! Als ik dit soort modellen zie dan vind ik het toch jammer dat mijn hart ligt bij een andere tak van fotografie...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:50 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan haar rechteroog (voor de kijker links) te zien, had ik haar linkeroog ook willen zien
Rustige belichting zonder veel uitschieters en waar de schaduw dichtloopt is toch niks interessants te zien. De vlieg staat goed met zijn kop in de zon waardoor je het belangrijkste van zo'n beest, zijn ogen goed ziet en ze niet in de schaduw vallen. Rood van de ogen contrasteert daarnaast ook aardig met het groen. Voor de rest vind ik de foto vrij rommelig en zonder echt onderwerp. De vlieg is eigenlijk te klein om als dat onderwerp te dienen en de plant omdat er te weinig (interessants) van te zien is. Ik weet niet of er nog "pixel-ruimte" over is om bij te snijden maar je zou kunnen proberen om vanaf links en van onderen er een stuk af te halen tot onder het blad waar de vlieg op rust.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef Ruud het volgende:
+ Sfeer, mooie kleur blauw. Compositie is ook goed.
- Licht vanaf links is misschien iets te fel (weet niet of je daar iets aan kunt doen). Foto lijkt mij iets onscherp, maar dat kan ik niet goed beoordelen vanwege formaat.
[ afbeelding ]
Groter: http://farm3.static.flickr.com/2599/3720044107_d76e69368a_b.jpg
+ ten eerste: je motort is redelijk scherp, toch een eerste vereiste om een vehicel te "schieten", en redelijk geposeerd..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:27 schreef daNpy het volgende:
Foto hierboven:
+ Leuke foto, speelse hond
- Iets te lang belicht, daardoor niet helemaal scherp in de vacht?
Mijn motort wil ik graag opgeven
[ afbeelding ]
Ziet er idd mooi uit, klassequote:Op maandag 13 juli 2009 22:55 schreef Subversive het volgende:
[..]
+ mooie kleuren, veel om naar te kijken
- vlinder word er niet duidelijk in naar voren gebracht
[ afbeelding ]
+ Scherptequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ ten eerste: je motort is redelijk scherp, toch een eerste vereiste om een vehicel te "schieten", en redelijk geposeerd..
- Toch was het misschien beter geweest om een wat passender achtergrond te kiezen, én de motor helemaal in beeld te brengen, maar hoe dan ook, alle begin is moeilijk, en wie weet maak je eens een magazine kwaliteit foto van je ploffie..
De mijne een "angstwekkend" hoge draaimolen op de kermisZe krijgen mij er niet in, zeker weten..
[ afbeelding ]
Die zaten net als mijn kameraad helemaal verschrompeld van angst in die bakkies..quote:
Jij post serieus onder klappernoot2000 ÉN KlappernootatWork ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:35 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Die zaten net als mijn kameraad helemaal verschrompeld van angst in die bakkies..
+ Spacey effect met al die sterren en stipjes. Belichting is ook goed, niet overbelicht en ook niet te donker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
+ Scherpte
+ Compositie
+ Actieschot
- Geen mensen erin is wel jammer
Mijne:
[ afbeelding ]
Groter@flickr http://www.flickr.com/photos/djahani/3723239722/
Er is nog (meer) ruimte om te snijden, maar ik vond 'm zo wel mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef P_B het volgende:
[..]
Rustige belichting zonder veel uitschieters en waar de schaduw dichtloopt is toch niks interessants te zien. De vlieg staat goed met zijn kop in de zon waardoor je het belangrijkste van zo'n beest, zijn ogen goed ziet en ze niet in de schaduw vallen. Rood van de ogen contrasteert daarnaast ook aardig met het groen. Voor de rest vind ik de foto vrij rommelig en zonder echt onderwerp. De vlieg is eigenlijk te klein om als dat onderwerp te dienen en de plant omdat er te weinig (interessants) van te zien is. Ik weet niet of er nog "pixel-ruimte" over is om bij te snijden maar je zou kunnen proberen om vanaf links en van onderen er een stuk af te halen tot onder het blad waar de vlieg op rust.
Mooie foto!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:06 schreef Jekoos het volgende:
[..]
+ Spacey effect met al die sterren en stipjes. Belichting is ook goed, niet overbelicht en ook niet te donker.
- Voor mijn gevoel is hij niet helemaal recht. Verder vind ik het niet zo'n bijzondere foto..
Hier een andere uit de serie op de zolder bij het raam;
[ afbeelding ]
correcto! (ik kan een ban riskeren op mijn werk én thuis.. )quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij post serieus onder klappernoot2000 ÉN KlappernootatWork ?
![]()
![]()
![]()
+ Ik vind de kleuren mooi gekozen, de duotoon past goed bij dit plaatjequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:06 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Hier een andere uit de serie op de zolder bij het raam;
[ afbeelding ]
+ Exact voldoende ingrediëntenquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:43 schreef 103720 het volgende:
Hierbij nogmaals een poging van mijn eerste foto hier.
Mijn oudste dochter op het strand.
[ afbeelding ]
De motor is alleen op de flank/neus scherp, dat was ook de exact de bedoeling (kleine scherptediepte -> uitlaat is al onscherp)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ ten eerste: je motort is redelijk scherp, toch een eerste vereiste om een vehicel te "schieten", en redelijk geposeerd..
- Toch was het misschien beter geweest om een wat passender achtergrond te kiezen, én de motor helemaal in beeld te brengen, maar hoe dan ook, alle begin is moeilijk, en wie weet maak je eens een magazine kwaliteit foto van je ploffie..
De mijne een "angstwekkend" hoge draaimolen op de kermisZe krijgen mij er niet in, zeker weten..
[ afbeelding ]
+ fototechnisch in orde: mooie scherptediepte en ook mooi natuurlijke (lees: groene) achtergrondquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
+ Exact voldoende ingrediënten
- Standpunt had lager gemogen )en die donkere hoekjes vinnik wat minder(
Stekelig bolletje
[ afbeelding ]
Met de Konica Minolta Z3, jawel, een compact
Het waaide nogal hard, ik was al lang blij dat ik 1 goede foto hadquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef ..bennie het volgende:
- ik zou proberen voor de compositie 1 'bloem' te isoleren
Als minpunt zou ik zeggen: Te korreligquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef ..bennie het volgende:
+ de dof
- ik zou proberen voor de compositie 1 'bloem' te isoleren
[ afbeelding ]
Wat mij betreft zelfs wat hoger! Zodat de onderkant van die paaltjes wegloopt in de hoeken van de foto. BBlijft in ieder geval een mooie foto!quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zeer slechte foto zeg,.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef BlueCurl het volgende:
- hij lijkt niet recht door de wolken denk ik...
+ gewon lekker apart ding leuk op de foto!
[ afbeelding ]
Zeker mooi, alleen beetje saai...quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Stekelig bolletje
[ afbeelding ]
Met de Konica Minolta Z3, jawel, een compact
Wat heb je gewijzigd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef BlueCurl het volgende:
- net wat te vel zand ervoor
+ is wel een heel gaaf effect!
[ afbeelding ]
De URL van de foto is iig veranderdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat heb je gewijzigd?
Want ik zie nu geen ruis meerIs dat gewijzigd of was ik gewoon een beetje blind gisternacht?
Het ligt misschien aan mijn monitor, maar vind het best te fel!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
contrast iets verhoogd... meer niet... bij het haar is het nog steeds te zien
Mooie, foto, minpunt is wel dat ie scheef is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:53 schreef Bhuddy het volgende:
+ goed gefocust, simpele maar doeltreffende compositie
- onrustig licht, sommige gebieden te fel licht, ruis te zien wat ik wel een beetje raar vind voor een studio-foto.
[ afbeelding ]
Foto is gemaakt in La Défense in Parijs eergisteren met een Panasonic FS4
En die man dat zit in voorgrond wat beter mee te nemen....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mooie, foto, minpunt is wel dat ie scheef is.
Weet niet, stuur eens de originele foto...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:00 schreef Bhuddy het volgende:
Hmm, dat 'ie scheef was had ik nog niet opgemerkt, hij was origineel nog schever. Die gozer op de voorgrond idd was bij de originele foto ook al half weg, erg zonde, 't is een vriend van me overigens
Die Panasonic FS4 trouwens is echt een geweldige camera voor 88 euro!
Thanks
Ziet er verbazend goed uit voor die prijs...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:15 schreef Bhuddy het volgende:
Origineel
Onze fuji f100fd doet 't absoluut niet beterGebruikte tot voor kort de Fuji en D50 die eigenlijk van m'n vader zijn, heb nu zelf die panasonic aangeschaft en ben alleen maar lovend
Morgen zal ik een andere foto van Parijs hier plaatsen.
Mmm...ik hou wel van beetje orgineel foto...niet totaal gefotosoept!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:35 schreef Bhuddy het volgende:
Heb de horizon nu wat rechter gemaakt als 't goed is
+ Lekker druk, er valt van alles te zien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:53 schreef Bhuddy het volgende:
+ goed gefocust, simpele maar doeltreffende compositie
- onrustig licht, sommige gebieden te fel licht, ruis te zien wat ik wel een beetje raar vind voor een studio-foto.
[ afbeelding ]
Foto is gemaakt in La Défense in Parijs eergisteren met een Panasonic FS4
Ahhh, die is erg fraai! Qua compositie, en zeker qua impact. Ik krijg de kriebels als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
[ afbeelding ]
+ Een apart beestje, voldoende van dichtbij geschoten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:38 schreef P_B het volgende:Een beestje wat schijnbaar erg lekker had gegeten...[ afbeelding ]
+ Kleuren, scherpte, compositie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:09 schreef JacMar het volgende:
+ Mooie kleuren!
- Ik vind de gezichtsuitdrukking van het model wat minder...haar gezicht lijkt ook een beetje vaag, vooral bij haar linkeroog.
Vandaag meegedaan aan de Worldwide photowalk in Amersfoort:
[ afbeelding ]
Heel mooi...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:22 schreef VanZet het volgende:
[..]
+ Een apart beestje, voldoende van dichtbij geschoten.
- Iets 'te' 2-dimensionaal waardoor het een 'platte' foto is geworden. Had voor mij iets meer diepte in gemogen.
[ afbeelding ]
Fotowedstrijd is toch, floraquote:Op zondag 19 juli 2009 10:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Heel mooi...
Ik zou dit insturen voor een fotowedstrijd als ik jou was...
Al is het deels overbelicht, het 'verhaal' van de foto spreekt voor zich..![]()
Het is mijn tweede foto hier (heb helaas wat liggen rommelen met mijn Gebruikersnaam hier en op Flickr) dus ik ben nog niet zo thuis op dit forum (en in de fotografie) dus Joe, zou je aub willen uitleggen wat je bedoelt?quote:
Dan heb je het zeker knap gedaan....quote:Op zondag 19 juli 2009 13:48 schreef VanZet het volgende:
[..]
Het is mijn tweede foto hier (heb helaas wat liggen rommelen met mijn Gebruikersnaam hier en op Flickr) dus ik ben nog niet zo thuis op dit forum (en in de fotografie) dus Joe, zou je aub willen uitleggen wat je bedoelt?
Ik wil je niet teleurstellen , maar..neequote:Op zondag 19 juli 2009 10:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
+ Kleuren, scherpte, compositie.
- Ik vind de stang onderaan de foto nogal storend, zonder dat zou de foto een stuk mooier zijn geweest denk ik.
[ afbeelding ]
Groter @flickr. http://www.flickr.com/photos/djahani/3733952899/
Soms kom je dingen tegen, waarom je het wil fotograferen! dit is dus zo'n voorbeeld...kan er niks achterzoeken!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:09 schreef JacMar het volgende:
+ Mooie kleuren!
- Ik vind de gezichtsuitdrukking van het model wat minder...haar gezicht lijkt ook een beetje vaag, vooral bij haar linkeroog.
Vandaag meegedaan aan de Worldwide photowalk in Amersfoort:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |