Haha, je laat me met je commentaar wel in vertwijfeling achter zeg!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
P_B
+ Grappige compositie, de bloemen komen erg fraai uit, en ik vind de bewerking erop ook mooi. De stroke in het kader met dezelfde kleur als die van de bloemhartjes voegt echt wel iets toe aan de foto. Ik neem aan dat deze foto een compositie is van meerdere foto's? Zo ja, dan is dat uitstekend gelukt.
- Ik vind het moeilijk om te zien wat er nu achter de bloemen, dus zeg maar als stengels, staat weergegeven, zijn het nu parapluutjes of is het een kraan? Ik kan het niet helemaal thuisbrengen, maar dat ligt waarschijjnlijk aan mij
Mijn foto. De eigenaar van deze auto was zeer verguld met de bewerking en wil hem zo aan de muur.
[ afbeelding ]
Volgens mij is de moeilijkst vast te leggen gitarist van Nederland. Die gast zit echt NIET stil!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef Anneloortje het volgende:
re Elizabeth, ik zie dat jij echt vooruitgaat met je foto's/ bewerkingen. Wel leuk om te zien. Dit is idd een hele gave die me langere tijd boeit! bravo.
re Noxa
+ leuk zo rommelen met sluitertijden foto is ook wel geslaagd. leuke kleuren en hou zelf wel van druppels
- ik vind de uitsnede te propperig, had graag goot zwart vlak gezien
Gisteren foto van gitarist Racoon gemaakt. Moet erbij vermelden dat dit de eerste keer is dat ik een concertfoto maak. Kom maar met de tips!
[ afbeelding ]
+ De kleuren knallen er lekker uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:18 schreef Anneloortje het volgende:
re Elizabeth, ik zie dat jij echt vooruitgaat met je foto's/ bewerkingen. Wel leuk om te zien. Dit is idd een hele gave die me langere tijd boeit! bravo.
re Noxa
+ leuk zo rommelen met sluitertijden foto is ook wel geslaagd. leuke kleuren en hou zelf wel van druppels
- ik vind de uitsnede te propperig, had graag goot zwart vlak gezien
Gisteren foto van gitarist Racoon gemaakt. Moet erbij vermelden dat dit de eerste keer is dat ik een concertfoto maak. Kom maar met de tips!
[ afbeelding ]
Thnx voor het commentaar. Alleen een vraagje! Hoe had in de dit geval de gulden snede beter gekunt om een mooiere compositie te krijgen?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
+ Mooi sfeertje , kleuren en wolken erg mooi
- ( heb ik niet echt, maar goed) dan de gulde snede nog iets beter toepassen?
Dit is de mijne... Lokale Dorpsgek ( iets te negatief maar voorruit)
Even klicken, breder dan 610 komt hij iets beter uit vindt ik zelf
[ link | afbeelding ]
Ow jammer! ik mis namelijk wel net iets in die foto maar weet niet wat haha!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zoals ik al zei heb niet echt een - maar aangezien dat verplicht is
Mooie wolken en lucht!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:48 schreef RikH het volgende:
Ik ben vanmiddag met mijn nieuwe canon 17-40 L lens de hei op geweest! dit is 1 van de resultaten:
- Moeilijk commentaar geven als noobquote:Op zondag 29 maart 2009 21:20 schreef muzas het volgende:
Hierboven;
+ compositie, mooi met de silhouetten vn de huizen,
- de lucht leende zich dat moment niet echt voor zulks een shot... nu een beetje grauwig...
[ afbeelding ]
Vieze k*tvogel die er met mijn pain-du-bologne korstje vandoor ging...
ff klikken...
Ik vind het een vrij aardige foto hoor! Mooie compositie. Vind hem alleen iets te donker en de lucht komt niet helemaal lekker uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:41 schreef Logician het volgende:
[..]
- Moeilijk commentaar geven als noobmaar als het dan toch moet, ik mis wat scherpte
+ Mooi apart shot
-----------------
[ afbeelding ]
groter
Gisteren gemaakt natuurlijk lang niet zo mooi als de meeste foto's hier maar wou hem wel even plaatsen![]()
Bij nader inzien is de foto toch niet te donker, zat op mijn werk en dat scherm is blijkbaar niet zo goed haha! Aan de lucht valt idd nix te verbeteren als het niet beter is! Dus inderdaad mogelijk onder belichten.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:46 schreef Logician het volgende:
Dankje, ik durf hem niet lichter te maken omdat de lucht dan zo fel wordt dat het niet echt mooi meer is?
- het licht op de stenen vind ik niet zo mooi, misschien had een iets ander standpunt (indien mogelijk) beter geweestquote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef muzas het volgende:
@ RikH: bovenal een mooie plaat
- De wolken leiden af van het landschap en andersom, oftewel het onderwerp is mij niet heel duidelijk. de wolken komen ook ietwat "hard" over
+ belichting, als je de lucht en een landschap zo belicht krijgt, zonder te dik overdreven HDR bewerkingen, ben je goed bezig
mijn plaat, vandaag in emmen, met een 55-250IS:
[ afbeelding ]
+ Mooie sfeer, leuk dat het oranje er zo uit knaltquote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
- het licht op de stenen vind ik niet zo mooi, misschien had een iets ander standpunt (indien mogelijk) beter geweest
+ de blik in de ogen van de beer (het moment dus) en de waterval op de achtergrond
[ afbeelding ]
gisterochtend genomen in Luang Prabang, Laos
mensen doneren 's ochtends vroeg rijst en fruit aan monniken, hier zijn ze op weg terug naar de tempel om te ontbijten
Ben nog een N00b maar ik probeer het toch.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:23 schreef guitarist het volgende:
[..]
+ Mooie sfeer, leuk dat het oranje er zo uit knalt
- jammer dat die monniken een beetje bewogen zijn
Mijn foto: de bassist van m'n band buiten aan het roken:
[ afbeelding ]
+Vet beeld, mooie kleuren en compositiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:30 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Ben nog een N00b maar ik probeer het toch.
+ Lekker sfeertje (ff flink te keer gaan op je bass en dan ff ontspannen), mooie rook!
- Fisheye effect kan mooier.
Mijn foto: Een beeld wat ik onderweg tegen kwam.
[ afbeelding ]
Mooi en statig portret: een oude heer waardig. Nadruk ligt ook goed op de kat zelf door de onscherpte eromheen. Uitsnede van de kat is ook goed, lekker ook de ruimte gegeven om in te kijken en dus niet te dicht bij de neus afgesneden. Maar ja, die knop... Die stoort inderdaad wel. Je zou een poging kunnen ondernemen om het weg te klonen. Verder komt de foto een beetje "wollig" over. Of het nou een fractie bewegings-onscherpte is of gewoon zijn vacht in combinatie met het wat kleinere formaat, waardoor de fijne details misschien een beetje wegvallen: ik weet het niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Danielle__ het volgende:
+ De compositie, heerlijk die wirwar van takken met de blauwe lucht erachter. Meestal vind ik zulke 'gevulde' foto's te druk, maar bij deze voegt het echt iets toe. Mooi gezien en vastgelegd, ElizabethR!
- Het enige wat ik, na lang kijken, op kan merken is dat de kleuren rechts onderin voor mijn gevoel vreemd 'weg lopen', geen idee hoe ik dat nu beter moet omschrijven... Maar dat is maar zo'n klein stukje, dat de foto er echt niet minder van wordt. Daarbij zou ik ook niet weten hoe je zoiets tegen kunt gaan.
Mijn foto, onze oude heer.
Eigenlijk stoor ik me behoorlijk aan de zwarte knop linksonder, maar ik heb het gevoel dat de pose van meneer een stuk minder mooi is als ik de knop en dus ook een deel van z'n lijf eraf crop...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |