abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 09:27:29 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_70894516
[OUD SC] Met of zonder...

Ik zou je gezondheid in dit geval echt voorop laten gaan Ynske, van Utrecht naar Den Bosch is echt een @#*$&stuk zonder treinen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 juli 2009 @ 09:28:09 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70894525
Huh, waarom zou je 'helemaal kapot' zijn van een snelbus i.p.v. een trein?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70894526
Kan je niet 'omtreinen'?
  zondag 12 juli 2009 @ 09:31:16 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_70894537
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:28 schreef Sugar het volgende:
Huh, waarom zou je 'helemaal kapot' zijn van een snelbus i.p.v. een trein?
Comfort, drukte, gedoe, extra in-, uit- en overstappen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 juli 2009 @ 09:42:35 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_70894610
m@x ik heb helemaal medelijden met je

wij vieren vandaag Ezra's verjaardag een beetje, vooral met familie, misschien volgende week nog een keer met vrienden. het is zo'n raar idee dat dit mogelijk ook de sterfdag van opa kan zijn...heel dubbel allemaal, maar ik wilde Ezra's verjaardag toch niet voorbij laten gaan natuurlijk. dus er hangen slingers en we hebben taart (hoewel niet zo'n mooie, want we waren het vergeten...) en Ezra krijgt cadeautjes en we maken er maar gewoon wat van

Buuf, van harte met je zoon! en ik vind je taart best heel mooi!!
stormy waters...
sailin'
pi_70894660
Ik heb de senseo latte en daar lukt doorklikken niet. Hij gaat gewoon niet dicht. Ga maar weer de oude senseo tevoorschijn halen als ik warme choci wil. Ik heb 2 dozen pads staan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juli 2009 @ 09:58:08 #7
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_70894716
Ik vind je taart ook best goed gelukt hoor Buuf. Gefeliciteerd met je kind.

Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt vandaag Belaan. Het zal een leuke dag met een bijsmaakje worden. Succes

En dat medelijden is niet nodig, Hulptroepen (in de vorm van Maggie) zijn onderweg
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 12 juli 2009 @ 10:02:56 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70894754
voor de hulptroepen
Belana heel hartelijk gefeliciteerd met Ezra, en een hele fijne dag vandaag
Buuf jij ook van harte met je zoon, leuke taart!!
Irritant Vicky
Ik zou naar blijdorp gaan en de buienradar zegt dat het droog is, maar voorlopig regent het hier gewoon
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 12 juli 2009 @ 10:10:46 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70894818
Gefeliciteerd met je kind, Buuf!
Belana gefeliciteerd met Ezra
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70894841
Belaan hopelijk toch een fijne dag en alvast gefeliciteerd met Ezra
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 12 juli 2009 @ 10:19:12 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70894912
dacht al ergens compleet overheen gelezen te hebben...
Lieve m@x

buuf, nogmaals van harte met je zoon!
En als ik iemand wel een heel fijne dag wil wensen is het het Belana wel.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 12 juli 2009 @ 10:36:51 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_70895089
thanks darlings jullie zijn echt allemaal zo lief

Nick is nu nog even met de jongens naar opa, hij is 's morgens nog vrij goed en dan kan ie zelf nog Ezra's cadeautje geven
stormy waters...
sailin'
pi_70895182
Belana alvast gefeliciteerd. Ik hoop dat je/jullie toch wel een fijne dag hebt.

Buuf gefeliciteerd! Taart is leuk hoor!

Freecell kom maar hierheen met je taart!
Mooi bolletje heb je al!
pi_70895187
ik heb geen last van uitbuikstriae... Ik heb last van terugplooistriae... De strepen wrden nu zichtbaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juli 2009 @ 10:50:50 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70895263
Buuf en Belana, gefeliciteerd!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 12 juli 2009 @ 10:53:58 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70895299
Wat een takkeweer vandaag En ik had juist zin om iets te gaan ondernemen. Nu alleen ffkijken wat we gaan doen, het mag niets kosten iig
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:00:00 #17
5428 crew  miss_sly
pi_70895382
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn

buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.

Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 juli 2009 @ 11:03:40 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70895441
Je voelt het zelf het beste miss_sly
En bevalling begint vaak toch wel met wat gerommel, en dan is er nog tijd genoeg om rustig aan weer op huis aan te gaan.
Als je er geen zin in hebt moet je het niet doen, dat zullen ze tochwel snappen?
  zondag 12 juli 2009 @ 11:04:38 #19
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70895451
@M@x ja het was nog erg gezellig, en heb me lekker rustig gehouden.

Hoe is het nu met de boy's?

@Belana fijne verjaardag gewenst met Ezra
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70895569
goodmurning!

gaarheid hier
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:
ik heb geen last van uitbuikstriae... Ik heb last van terugplooistriae... De strepen wrden nu zichtbaar
omg kan dat ook nog?!

ik heb tot nu toe nog geen last van striae *afklopt* maar ik kan dus nog nie opgelucht ademhalen na de bevalling? crap
quote:
Op zondag 12 juli 2009 08:01 schreef Chan het volgende:

[..]

Op hyves
jamaar jamaar ik ben toch helegaar nog geen hyvesvriendje met jou!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:19:26 #21
5428 crew  miss_sly
pi_70895705
TF, ze begrijpen het zeker wel, hoor. Mijn zusje zei zefl, toen ik zei nog te twijfelen, dat ze als ze mij was niet zou twijfelen, maar thuis zou blijven.
En rommelen doet het al wel een paar dagen, maar ik weet natuurlijk niet of dit gewoon maar gerommel is, of het-begint-bijna-gerommel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 11:28:34 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70895862
Belaan en Buuv, gefeliciteerd met jullie zonen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:29:56 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70895885
Ja, gefeliciteerd met jullie zonen, B en B!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:33:57 #24
105850 Fuente
mamamuts
pi_70895957
Belana en Buuv, van harte

De meiden waren hier om 6:00 wakker vanmorgen En Merel is een beetje hangerig vandaag, denk dat ze meer tandjes krijgt ofzo. Wat een rotweer is het trouwens1
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70896006
Belana en Buuf gefeli met jullie jongens!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 11:51:19 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70896344
Hier was het half zes vanochtend, bwegh.

En snoopy heeft gelijk gekregen, de poffers hebben gewonnen en nu zijn alle lijntechnische plannen alsnog van de baan gezwabberd.
pi_70896405
Sorry Ynske de treinen rijden niet omdat ze bij ons hier achter een loop/fietsbrug over het spoor aan het maken zijn, kon zelf gisteren ook niet met de trein naar Utrecht Voor ons wel weer handig want we moesten altijd erg omrijden om aan de andere kant van het spoor te zijn

Las ook dat er hier jarigen zijn, gefeliciteerd!!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:54:56 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70896423
En S is nu met Stormpie en Marie een nieuw tweedehands fietsje voor haar aan het kopen. Ze kan nog niet zonder zijwieltjes, maar wil graag oefenen en juist op haar 12 inch fietsje is het moeilijk, ze is er bijna te groot voor. Topzwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Dus nu een groter maatje. Ik vind het leuk, jammer dat het zulk niksweer is.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:55:09 #29
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70896429
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
goodmurning!

gaarheid hier
[..]

ik heb tot nu toe nog geen last van striae *afklopt* maar ik kan dus nog nie opgelucht ademhalen na de bevalling? crap
[..]
Nee juig aub nog niet te snel, hier kreeg ik pas Straie toen ik ging bevallen.
niet veel maar kreeg het wel.
en nu idem er eigenlijk niks bij gekregen.

en Vicky dat is balen

Hier nu eens wat opruimen straks visite
stoverij staat op het vuur verder te sudderen ruikt hier heerlijk.
En nog even boven het kamertje verder afronden voorzover mogelijk is.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:06:58 #30
14746 k_i_m
pi_70896697
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn

Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Ik ben nog tot één dag voor de bevalling het halve land doorgeweest. Als je ergens naartoe wil moet je gewoon gaan. Als je geen zin hebt moet je het niet doen .
In my life
Why do I smile
pi_70896698
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:

Ik zou wel gaan, in de meeste gevallen voel je het wel wanneer het écht begint en heb je nog ruim de tijd om naar huis te gaan.. Maar je moet gewoon doen waar je je zelf het lekkerst bij voelt!
pi_70896699
Oeh Bar, dan moet k nog voorzichtig bevallen ook om een hoekje persen

Oh Sugar wat leuk jammer inderdaad dat ze niet gelijk kan gaan crossen. Of hoewel, regenjasje aan en kaplaarsjes en gaan met die banaan? Of houdt ze zelf niet van regen enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 12 juli 2009 @ 12:53:25 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70897777
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Sugar het volgende:
En S is nu met Stormpie en Marie een nieuw tweedehands fietsje voor haar aan het kopen. Ze kan nog niet zonder zijwieltjes, maar wil graag oefenen en juist op haar 12 inch fietsje is het moeilijk, ze is er bijna te groot voor. Topzwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Dus nu een groter maatje. Ik vind het leuk, jammer dat het zulk niksweer is.
Wat apart WIj hebben Iris het juist op haar 12'' fietsje laten leren omdat ze daar zo makkelijk met haar beentjes bij de grond kon. Bij de minste dreiging van omvallen, hup beentjes op de grond. Toen ze eenmaal als een speer ging (en dat was best snel al ) hebben we een maatje groter fiets gekocht.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 13:07:41 #34
5428 crew  miss_sly
pi_70898211
Wij gaan even fijn naar de verjaardag
Fijne dag iedereen
pi_70898346
Hier juist ook aan het denken over een kleiner fietsje Ben benieuwd of Maria het idd sneller leert op een grotere.

M. heeft zo een feestje en ze zouden naar de speeltuin. En het regent nog steeeeeeeds
pi_70898349
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan even fijn naar de verjaardag
Fijne dag iedereen
Heel veel plezier!!
pi_70898552
Ik hoor Milanese nu ballonnen opblazen beneden
  zondag 12 juli 2009 @ 13:21:57 #38
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70898636
M@x, lekker laten opereren hoor die galstenen.
Ik heb hier een jaar lang moeten aanzien hoe mijn man aanvallen had, eerst maandelijks (aanval van een uur of 3) en daarna al snel toenemend naar tweewekelijks (aanvallen van een uur of 5) en op het laatst wekelijks (halve of hele dag). Maar iedere keer was er niks aan de hand volgens de HA, die gooide het op maagklachten en hij moest maar afvallen. Daar kwam pas verandering in toen ik m een keertje tijdens zo'n aanval langs heb gestuurd. Oh ja, nou ff echo maken. Over 3 weken afspraak in het ziekenhuis.
Die avond begon hij geel te zien en is hij met spoed opgenomen. Gelukkig was dat steentje er net op tijd doorheen, ze stonden al op het punt om een spoedoperatie te doen (= hele buik open). Toen hebben ze hem een paar dagen in het ziekehuis gehouden om de leverwaarden wat te laten zakken en daarna via een kijkoperatie de galblaas verwijderd.

Als je nu al vier aanvallen in een maand hebt gehad, en ook nog eentje van 24 uur dan lijkt het me toch best een risico dat er eentje echt vast komt te zitten en dat is geen pretje, en bovendien is zo'n spoedoperatie veel belastender voor je lichaam. Ik zou dus echt zeggen snel laten opereren!

Niet om je bang te maken hoor, maar door er op tijd bij te zijn kun je een hoop ellende voorkomen. En die aanvallen zijn echt erg, mijn man is geen 'klaagman' en om hem dan zo'n pijn te zien lijden....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 13:30:25 #39
13151 crew  Rewimo
pi_70898885
Mijn galblaas is er ook uit, hele opluchting vond ik het, ook al had ik maar 1x een aanval gehad. Dat was genoeg

Ik zou inderdaad maar een aanval faken hoor, als ze echt als voorwaarde stellen dat je er nog eentje moet krijgen. 't Is toch al geen lolletje en dat wachten is helemaal waardeloos.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70898965
Happy B-day voor de zonen van B&B
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_70899494
hey zijn jullie zonen tegelijk jarig, B&B? wat grappig! heel hartelijk gefeliciteerd alleBei!
pi_70899547
onze kinderen zijn gisteren gaan logeren bij opa & oma, dus we zijn aan 't genieten van tijdelijke kinderloosheid. heeeerlijk uit eten geweest, en uitgeslapen vanmorgen uiteraard. en vanavond wéér uit eten. nu met broer & zijn vriendin, waar 't weer een stuk beter mee gaat (ook tijdelijk weliswaar, maar toch).
  zondag 12 juli 2009 @ 13:54:32 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_70899595
nee, Ezra is morgen pas jarig Bix, maar we vieren het vandaag
fijn dat het met je schoonzus even wat beter gaat en lekker hoor 2 keer uit eten
ik heb net een pastasalade in elkaar gedraaid voor vanavond
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 13:56:46 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_70899669
Veel plezier vandaag Belana!
Het is goed gegaan met de oppas gisteren, Ive en fee zijn helemaal niet wakker geworden.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:58:32 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_70899720
ow dat is fijn cattie! en heb je ook kunnen genieten?
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 14:00:18 #46
108648 cattie
lieve moeder
pi_70899766
We hebben vreselijk gelachen om onze eigen onzekerheid. Het was een gezellige avond en we zijn wel 2 uur weg geweest.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:06:05 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_70899900
2 uur nou dat is toch een record
stormy waters...
sailin'
pi_70899928
Veel plezier Miss

Bix wat fijn dat het ietsje beter gaat. Geniet van t avondje met zn viertjes

Over die fietsjes, mijn vader had vroeger mn zijwieltjes een beetje scheef op mn fietsje gemonteerd op die manier fietste k zolang ik recht bleef zonder wieltjes zeg maar als je 2 cm naar links of rechts helde raakten die wieltjes de grond.
T geluid van zijwieltjes is ook echt zo'n jeugdsentiment geluid haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900011
dat hoort toch ook dacht ik, dat je zijwieltjes net iets hoger plaatst dan ze zouden kunnen?
  zondag 12 juli 2009 @ 14:11:42 #50
108648 cattie
lieve moeder
pi_70900057
Ligt eraan, bij Ive raken ze de grond bijna als hij recht rijdt en ze kunnen in 3 stappen omhoog, zodat hij op het laatst zo goed als zonder zijwieltjes fietst.

Als we naar U2 gaan, zijn we wel 4 a 5 uur weg...
pi_70900140
Bix, wat fijn dat het weer even beter gaat. Veel plezier vanavond!

M is nu naar het feestje en L slaapt. Ik moet steeds aan Mous denken met dit weer. Zou ze toch nog vertrokken zijn?
pi_70900176
ja, bij anna staan ze ook nog niet echt heel hoog. het nadeel van lage zijwieltjes is dat je kind in elke kuil stilvalt.

fijn dat het goed gegaan is met de oppas gisteren. en naar zo'n concert is inderdaad weer wat langer (en verder weg ook neem ik aan?). maar vaak oefenen vooraf!
pi_70900179
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
dat hoort toch ook dacht ik, dat je zijwieltjes net iets hoger plaatst dan ze zouden kunnen?
geen idee, ik heb ze al een tijdje niet meer

ik weet alleen dat ze bij ons thuis nooit de grond hebben geraakt, ik weet niet hoe dat tegenwoordig gaat eigk, ik ben pas in de fietszitjes fase
maar als ik zie dat tegenwoordig heel veel kindjes een helm dragen bij het fietsen ( ) dan stel ik me daar automatisch bij voor dat die zijwieltjes ook "veiliger" zijn geworden enzo. Waarschijnlijk ten onrechte dan dus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900192
snoopy, ik heb misschien iets gemist ,maar waarom zou moussy niet zijn gegaan? ging ze binnen NL op vakantie?
pi_70900210
Ik dacht dat ze zei dat ze een dag later gingen ivm het weer. Maar vandaag is het ook niet veel beter.
Ik ga even terugzoeken naar die post want ik begin nu te twijfelen
pi_70900218
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
pi_70900236
snoopy, ik heb lang niet alles gelezen dus zou best kunnen hoor! morgen wordt 't weer droger, dus hoe dan ook krijgt ze vast nog wel beter weer.
pi_70900326
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had

en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.

Trouwens, kantelen lukt mij nog steeds met fiets en al liefst in een drukke winkelstraat
misschien toch een afwijking aan die zijwieltjes overgehouden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:24:21 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_70900361
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef cattie het volgende:
Als we naar U2 gaan, zijn we wel 4 a 5 uur weg...
het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
stormy waters...
sailin'
pi_70900410
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef huuphuup het volgende:
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had
nou... volgens mij was ik dat!
quote:
en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.
hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
  zondag 12 juli 2009 @ 14:32:34 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_70900564
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef Belana het volgende:

[..]

het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
Dank je!

U2 is een half uur rijden, valt mee dus.

Het is zo schattig als ze door de zijwieltjes boven een gat vast komen omdat het achterwiel geen grip heeft! Helmpjes staan mij ook wat tegen.
pi_70900586
hèhè, gevonden:
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
pi_70900600
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:

[..]

nou... volgens mij was ik dat!
[..]

hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
ooooh hahaha sorry, weinig slaap gehad enzo

Ja nouja dat dus, het beperkt het zicht van de kiddies (voor zover die normaal wel goed zouden kijken... maar toch.) en verder is het een beetje een kip en het ei verhaal. Automobilisten en andere weggebruikers rijden harder bij kindjes die helmen dragen en de ongelukken die dan gebeuren zijn dus ook ernstiger. Als je kind met zn koppie op de stoeprand klapt dan blijft het natuurlijk een sneu ongeval en dan ben je als ouder blij dat je het kind een helm hebt omgedaan maar vooralsnog ben ik niet per se overtuigd van de extra veiligheid die zo'n helm biedt.
En mn schoonmoeder verguisd me erom maar B. en ik vinden het ook niet per se slecht als een kindje zich pijn doet, daar leer je voorzichtig van doen, vinden wij. Met natuurlijk een duidelijk scheiding tussen pijn doen als in, vallen zonder elleboog/knie/scheen/polsbeschermers bij het fietsen en pijn doen aan een beker kokend water dat dan weer wel

Ik ben echt ontzettend rusteloos, ik wil iets doen wil naar buiten ofzo maar tegelijkertijd ben k te moe om recht voor me uit te kijken handig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900653
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?

Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
  zondag 12 juli 2009 @ 14:37:52 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_70900689
ik geloof niet dat ik aan zulke helmpjes ga beginnen
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 14:39:02 #66
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70900715
Ik verveel me ...
pi_70900749
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef snoopy het volgende:
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?

Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
haha
ja en dan elke ochtend zuchten en steunen omdat je weer met coupe-helm op je werk aankomt

Mja blokje om is misschien wel een goed idee. Mn bekken doet zeer en ik weet niet zo goed of ik nu vooral stil moet blijven zitten of vooral moet bewegen om er een beetje de schwung in te houden. t zijn vooral opstartpijntjes na een drukke dag gister eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:41:49 #68
223453 Guuzewuus
pi_70900770
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning .

Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard .
pi_70901097
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning .

Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard .

ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel

binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:56:32 #70
223453 Guuzewuus
pi_70901224
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel

binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!
... We zijn al wezen zwemmen vanochtend. Het kind huppelde stralend heen en weer, maakte af en toe een enge smakkerd en ligt nu geheel uitgeput te slapen (en ik er maar achteraan huppelen, half gebukt in bikini, met net geen charmante buik meer, enzo ). Als ze wakker is, verveel ik me meestal niet ...

Hutten bouwen .

Ik ga zo nog even bij een vriendin langs, maar nu... verveel ik me.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:59:50 #71
223453 Guuzewuus
pi_70901335
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps .
pi_70901547
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:59 schreef Guuzewuus het volgende:
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps .
hahaha mutsie
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stella en verveelse nog even tot ze wakker is dan
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 15:07:18 #73
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70901614
hey hoii!

wat een poepweer is het he? jammerlijk. ik heb net met ska haar hele garderobe uitgeplozen en wat dingen weggegooid enzo was vermoeiend, maar leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_70901627
Pepijn draagt mooi wel een helm als hij op zijn loopfiets rijd.
Dat is zo'n klauterkabouter, hij gaat met het grootste gemak op zijn zadel staan om ergens overheen te kunnen kijken.

Als je een goede fietshelm hebt lijkt me dat die geen invloed mag hebben op het bewegen van je hoofd. Pepijn heeft er iig geen last van.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 15:07:48 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70901633
wij zijn gisteren samen naar amsterdam geweest.
ijsje eten bij australian ,daarna naar het martelmuseum.
en wat staan er op dat plein tegenover madame tussaud rare verklede figuren
ik hou daar helemaal niet van ik vind ze (zo oud als ik ben) doodeng

vandaag hebben we de verduisteringsgordijnen in luca zijn kamer opgehangen.
als het een beetje meezit, krijgtie ook een hoger bed (ik heb geboden op een hoogslaper)

ik ben ook nog steeds bezig met dat beamer gedoe. morgen ga ik zo'n lens bestellen (moet helemaal uit amerika komen) en dan maar eens aan de knutsel en hopen dat het echt werkt.
anders heb ik echt geen idee hoe ik het anders zou moeten realiseren.
of heeft iemand anders een idee hoe je een plaatje in stukjes kan vergroten en printen? want dan ben ik er ook, al is het wat omslachtig
  zondag 12 juli 2009 @ 15:08:12 #76
223453 Guuzewuus
pi_70901646
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha mutsie
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stella en verveelse nog even tot ze wakker is dan
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.

Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb . ...

Ben jij nu al terug met ijsje ? Of moet je nog gaan ...
pi_70901907
Gefeliciteerd met jullie zonen Buuf en belana
Beterschap voor Stella
pi_70901920
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?

BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
  zondag 12 juli 2009 @ 15:18:26 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70901972
Goeiemiddag. Bedankt voor de felicitaties! Belaan ook alvast gefeliciteerd met je jarige zoon. Wat dubbel is het toch allemaal zo.
Even een visite-intermezzo BMX is in goede aarde gevallen en van zijn opa mag hij het drumstel lenen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:19:44 #80
223453 Guuzewuus
pi_70902004
DeBuurvrouw en belana, gefeliciteerd ...
(Sorry, had het helemaal niet in de gaten)
  Jubileum moderator zondag 12 juli 2009 @ 15:21:12 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70902064
Lady wrb "dat plein" het de Dam
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70902166
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.

Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb . ...

Ben jij nu al terug met ijsje ? Of moet je nog gaan ...
hahaha dat klinkt bekend ik kan 100 dingen verzinnen die hier nog moeten gebeuren maar das heul niet waar ik zin in heb

Nee nog geen ijsje, ik ben me eerst maar eens gaan douchen en aankleden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 15:29:43 #83
13151 crew  Rewimo
pi_70902386
lady-wrb, misschien kun je de afbeeldingen gespiegeld printen en dan de lijnen met houtskool of zacht potlood overtrekken. Dan weer met de getekende lijnen tegen de muur wrijven en dan heb je als het goed is een afdruk die weer goed om staat.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 16:05:15 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70903752
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef snoopy het volgende:
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?

BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
ben je er wel eens geweest? het is niet eng ofzo. alleen maar donker
wat ik eigenlijk het engste vond, was het idee dat er ooit iemand op het idee gekomen is om op de tentoongestelde manieren te martelen.
ik heb me constant af lopen vragen hoe ziek je wel niet in je hoofd moet zijn om dergelijke dingen te verzinnen.
echt, ik kan er met mijn verstand niet bij.

ik ben al vanaf kind af aan doodsbang voor verklede mensen. dat is toch heel wat anders dan een verzameling schroot waarmee vroeger gemarteld werden.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 16:09:09 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70903867
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Lois het volgende:
o heet het daar ook de dam? ik dacht alleen daar waar dat ding met die beelden erop staat.

ik kom echt heel weinig in amsterdam. doe mij maar rotterdam. daar schijnen ze tegenwoordig ook australian ijs te verkopen en je kunt er heerlijk eten bij de beren (hoewel de beren steeds noordelijker komen tegenwoordig )
pi_70904409
Ik ben echt zo vrolijk
pi_70904458
hoera!
pi_70904607
Zomaar Mamsx?

(duitse) ebay is raar. Bied ik, word ik geweigerd ofzo.

[ Bericht 86% gewijzigd door _Ingrid_ op 12-07-2009 16:36:39 ]
pi_70904986
Een boel redenen

Ik heb net Breaking Dawn (vierde boek in twilight serie) gekocht bij bol.com.
Dan kan ik met een beetje geluk over een paar dagen weer zwijmelen

En ik heb het liefste en leukste kind van de wereld.
Ik kan vooral van haar zo blij worden, hoe lief ze is als ze moppert.
En dat ze zelfs de mensen op de televisie een hapje eierkoek gunt.
En dat als ze vol zit ze haar eten achter haar rug verstopt en alles geplet zit tussen haar en stoel.

En zo kan ik nog wel even doorgaan

Oh en een telefoontje krijgen van iemand met de vraag of je nog luiers nodig hebt omdat het in de aanbieding is. Daar kan ik ook blij van worden Iemand waarvan je het niet verwacht die denkt aah even MamsX bellen voor luiers
pi_70905039
Goede redenen!
pi_70905368
Yay MamsX!

Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers heb de rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70905498
schandalig die kast Huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 12 juli 2009 @ 16:57:19 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70905669
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Yay MamsX!

Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers heb de rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 17:04:23 #94
13151 crew  Rewimo
pi_70905893
Huup, da's een heuse garderobe
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_70905958
Hahah huup jeetje wat een schoenen
pi_70906189
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef MamsX het volgende:
Hahah huup jeetje wat een schoenen
erg he?

ik denk dat ik de rommelkamer maar ombouw tot inloopkast voor haar ofzo die heeft ze wel nodig zo...
maar we zijn wel t/m maat 74 klaar nu hoeven echt helemaal niets meer te kopen. Hooguit nog een leuk shirtje ofzo als ik tegen iets aanloop.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70906301
Eigenlijk heb ik hier stiekem ook 5 paar in maatje 20 en 4 paar in maatje 19 staan..
En ook al heeft X genoeg ik blijf bij kopen hoor
pi_70908443
Ik was Ambers biebpas kwijt. Hij is geblokkeerd maar kreeg wel het nummer mee om eventueel online de boeken te verlengen. Nou kan ik dus niet online verlengen omdat de pas geblokkeerd is

en nog zoiets leuks. M. was al verzekerd bij de Iza. Amber kwam erbij, kreeg hetzelfde polisnummer maar dan een 2 achter het nummer. Ik kwam erbij en kreeg een 3 achter het polisnummer. Tess kwam erbij en moest dus ook aangemeld worden bij de verzekering. Uiteraard gingen we ervanuit dat ze hetzelfde polisnummer zou krijgen maar dan met een 4 erachter... nou niet dus. Heeft ze gewoon een heel ander polisnummer gekregen. Heb al gebeld en die jongen aan de teleofon snapte het ook niet. Zou teruggebeld worden maar tot op heden niks. Nu moet ik dus declareren voor haar maar heb geen declaratieformulieren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70908509
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is

[latereactie]Buuf en Belaan, feli met jullie grote mannen! [/laat]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70908899
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is
*Proest*
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 18:44:01 #101
43556 miss_dynastie
pi_70908976
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Haha, ik riep ook al gelijk: dat baby'tje heeft meer schoenen dan ik en ze is nog niet eens geboren
pi_70909292
Jeeeemig huup Mijn baby heeft sinds gisteren één paar schoentjes Maar sja mijn baby is dan ook een man he
  zondag 12 juli 2009 @ 18:56:27 #103
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70909341
Allemensen wat een schoenen! Zoveel hebben mijn drie jongens tot nu toe met z'n drieen gehad geloof ik.

En de laatste visite is weg en nu ben ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_70909745
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:

En de laatste visite is weg en nu ben ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
quote!!

Ploft neer!
  zondag 12 juli 2009 @ 19:36:31 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_70910487
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Lois het volgende:
ik moest daar ook om grinniken hehehehehe
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 19:38:55 #106
14746 k_i_m
pi_70910581
Hier kunnen we gelukkig nog even voor ze meer schoenen dan ik heeft .
In my life
Why do I smile
pi_70910637
Ik heb de foto van Huup ook gebruikt om te laten zien dat het écht wel meevalt met mijn koopziekte voor Graeme

En ik moest ook wel lachen om ´dat plein´
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70910942
TARA deed 'oooooow *kreun* ' over de schoenen!
  zondag 12 juli 2009 @ 20:09:29 #109
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70911547
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:

[latereactie]Buuf en Belaan, feli met jullie grote mannen! [/laat]
U vraagt, wij draaien

1
2
3
4
hoedje van hoedje van....

Het is echt schandalig maar keep in mind dat 75% gekregen is he of moet ik dat er juist niet bijzeggen voor de dames met koopdrang en op zoeknaarexcuus?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 20:12:16 #110
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70911644
Huup
Als ik al niet rammelde ging ik het spontaan doen van die foto's
Ylana
  zondag 12 juli 2009 @ 20:14:00 #111
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70911696
Ff snel: ik ben weer veilig thuis en het was super in amsterdam. Met dank aan Snoop, ik heb 5 kickass jurkjes voor de dames en veel te stoere gympen en een rokje voor mezelf . <3
gefeliciteerd aan de jarige joppen enzo!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_70911757
Huup
Zoveel hebben wij hier in totaal nu bijna gehad geloof ik
  zondag 12 juli 2009 @ 20:22:54 #113
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70911954
Nienke presteert om om de haverklap een schoen kwijt te raken... Dan heb je wel flink wat paren nodig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:26:32 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70912066
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Huup
Zoveel hebben wij hier in totaal nu bijna gehad geloof ik

ja maar die hele stapel op de eerste foto aan de linkerkant is maat 74/80 he, en rechts is maat 62/68.
Ik heb zelfs al dingen in maat 92 gekregen Enkel de rompers in de commode en de shirtjes in het laatje zijn 50/56.
Maar weet je, ik vind ook dat er veel meer te krijgen is voor meisjes, voor jongens zou ik denk ik wel een minder uitgebreid assortiment hebben

Ach, heb ik lekker veel voor in het V&A hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 20:27:12 #115
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70912091
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:14 schreef Lishe het volgende:
Ff snel: ik ben weer veilig thuis en het was super in amsterdam. Met dank aan Snoop, ik heb 5 kickass jurkjes voor de dames en veel te stoere gympen en een rokje voor mezelf . <3
gefeliciteerd aan de jarige joppen enzo!!
welcome back!

benieuwd naar je gympen
en je andere rokje/jurkjes ook! kom maar op met die foto's!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 20:41:24 #117
640 snoopy
peanuts
pi_70912559
Lishe
pi_70912597
en waarom vinden ze draagdoeken hetzelfde als een tuigje
pi_70912730
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
en waarom vinden ze draagdoeken hetzelfde als een tuigje
Ik heb laatst wel een doek om L zijn middel gebonden en het andere eind om oppas-uk Konden ze samen in het park spelen en kruipen zonder dat ik gadget-arms nodig had
  zondag 12 juli 2009 @ 20:48:13 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70912772
oh ik vind die riempjes er niet uitzien ik zie het nut en af en toe de noodzaak wel hoor van die dingen. Maar het ziet er zo stom uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 20:48:38 #121
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70912787
Lishe wat fijn dat het leuk was! En wat een goede score
Ylana
pi_70912860
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef huuphuup het volgende:
oh ik vind die riempjes er niet uitzien ik zie het nut en af en toe de noodzaak wel hoor van die dingen. Maar het ziet er zo stom uit
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar in het geval van mij vroeger (springkind met 6 kinderen er boven) en in potentieel gevaarlijke situaties (veerboot, jaarmarkt) dus niet gewoon met boodschappen oid.

Daar zag ik de logica best van in
  zondag 12 juli 2009 @ 20:54:43 #123
3011 E.T.
pi_70912992
Swets ophalen van Schiphol.. Geen ruimte voor buggy door koffer die mee moet..
Tijn ging toch echt aan een riem Dat joch is zo bloedsnel, die ben ik binnen no-time kwijt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:56:31 #124
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70913039
ja nouja dat bedoel ik dus, ik zie het nut er echt wel van hoor. En zeker de noodzaak in zulk soort gevallen.
Maar het ziet er zo gek uit gewoon. Vind ik. Maar misschien komt dat ook wel juist doordat je het niet zo veel ziet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 21:01:09 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_70913198
ow daar kan ik me wat bij voorstellen ET
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 21:12:02 #126
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70913544
Waar had je Nienke dan E.T.? Doek?

Mijn vader ging nog wel eens wandelen met T. langs de bootjes (langs de Maas dus) en dan kreeg hij ook écht een tuigje om, mijn ouders vonden het doodeng zonder. Van mij hoefde het al lang niet (meer) en mijn ouders zijn er pas mee gestopt toen hij het niet meer pastte. Prima dus.
Ylana
  zondag 12 juli 2009 @ 21:16:50 #127
3011 E.T.
pi_70913685
yep, NIenke in de doek
  zondag 12 juli 2009 @ 21:18:10 #128
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70913718
Doeken zijn en tuigjes megapractisch
Ylana
  zondag 12 juli 2009 @ 21:21:16 #129
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70913806
hahaha als ik dat topic zo es doorlees dan lijkt het alsof TS een trauma heeft van OUD ofzo
"van die typische OUD-posters" dat soort dingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 21:26:22 #130
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70913977
Toen ik geen stap kon zetten ging nummer 2 dus mooi wel aan een tuigje. Meneer was nogal van de wegloperige..Beter aan een tuigje dan onder een auto
pi_70914066
Ik zou mocht het nodig zijn ook een tuigje gebruiken.. Al ziet het er niet uit.
Maar liever een lelijk tuigje dan geen kind meer inderdaad.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 21:33:00 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70914174
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja maar die hele stapel op de eerste foto aan de linkerkant is maat 74/80 he, en rechts is maat 62/68.
Ik heb zelfs al dingen in maat 92 gekregen Enkel de rompers in de commode en de shirtjes in het laatje zijn 50/56.
Maar weet je, ik vind ook dat er veel meer te krijgen is voor meisjes, voor jongens zou ik denk ik wel een minder uitgebreid assortiment hebben

Ach, heb ik lekker veel voor in het V&A hier

ik zal maar geen foto doen van de berg kleding van luca
en dat is bijna allemaal 1 maat
  zondag 12 juli 2009 @ 21:34:49 #133
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70914233
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik zal maar geen foto doen van de berg kleding van luca
en dat is bijna allemaal 1 maat

doe es?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 21:46:16 #134
3011 E.T.
pi_70914586
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef MamsX het volgende:
Ik zou mocht het nodig zijn ook een tuigje gebruiken.. Al ziet het er niet uit.
Maar liever een lelijk tuigje dan geen kind meer inderdaad.
Liever hij janken omdat ie z'n zin niet krijgt dan dat wij janken omdat ie z'n zin wel kreeg
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 21:48:55 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70914670
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

doe es?
morgen, oke?
dan ligt alles wat nu nog gestreken en gevouwen moet worden ook weer op zijn plek.
  zondag 12 juli 2009 @ 21:53:24 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70914825
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

morgen, oke?
dan ligt alles wat nu nog gestreken en gevouwen moet worden ook weer op zijn plek.
yay!

ik met mn bijdehandte hoofd net
wilde even de soda in kleine stukjes verdelen en ik vond het een goed plan om dat te doen door de zak tegen de muur aan te meppen. Maar natuurlijk is die zak daar niet op gebouwd dus nu ligt de badkuip met bbqspul vol met soda lekker soppen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 21:54:59 #137
640 snoopy
peanuts
pi_70914883
Dan weekt het vast lekker schoon huup
pi_70914892
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

yay!

ik met mn bijdehandte hoofd net
wilde even de soda in kleine stukjes verdelen en ik vond het een goed plan om dat te doen door de zak tegen de muur aan te meppen. Maar natuurlijk is die zak daar niet op gebouwd dus nu ligt de badkuip met bbqspul vol met soda lekker soppen
Dat kon een actie van mij zijn..
  zondag 12 juli 2009 @ 22:03:11 #139
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70915189
haha huup, herkenbare dingen (dat van die soda-zak dus, zo'n kast vol kleertjes valt hier wel mee )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 12 juli 2009 @ 22:05:55 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70915293
ik gok dat jen ook een tuigje krijgt. Ze geeft er niets om dat ze ver weg van papa en mama loopt en loopt ook echt weg. Hier in de buurt kan het geen kwaad, ze loopt de oude kindjes achterna die buiten spelen en bij elk kindje loopt ze ook mee naar binnen. Maar oh ik hou mn hart vast als ze ietsjes ouder is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:07:31 #141
640 snoopy
peanuts
pi_70915359
Maar blijf je dan niet bij haar als ze buiten is?
  zondag 12 juli 2009 @ 22:10:05 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70915443
oh jawel! Ik zit buiten bij de voordeur en ik moet dus steeds een kind weghalen uit het huis van mn buren. Die vinden het niet erg, maar ik wil niet lastig zijn. Jen is nog maar 1,5 en heeft gewoon meer toezicht nodig dan de 7 jarigen. Dus ik loop haar inderdaad steeds achterna. Maar buiten mag ze best spelen met de andere kindjes.
pi_70915672
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien

1
2
3
4
hoedje van hoedje van....

Het is echt schandalig maar keep in mind dat 75% gekregen is he of moet ik dat er juist niet bijzeggen voor de dames met koopdrang en op zoeknaarexcuus?

Zegt D.: "Dat zij extreem veel koopt, betekent nog niet dat jij dan heel veel moet kopen hoor."
  zondag 12 juli 2009 @ 22:19:34 #144
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70915812
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Zegt D.: "Dat zij extreem veel koopt, betekent nog niet dat jij dan heel veel moet kopen hoor."

Krijgt D.! Krijgt...

Je mag dingen wel via mij op laten sturen hoor, dan is t net of je het krijgt!

Fijn dat de soda actie herkenbaar is haha. Zulk soort dingen gebeurt hier eigk best vaak. Ik ben een beetje lomp geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 22:19:46 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70915822
wellus!!
  zondag 12 juli 2009 @ 22:22:15 #146
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70915918
Trouwens, heeft LB nog wat gepost over haar uitslagen enzo? Kan best dat k er overheen gelezen heb. Ik hoop dat alles goed is en dat ze zich snel beter voelt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 22:34:07 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70916388
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Raissa het volgende:

[..]

Dat kon een actie van mij zijn..
sterker nog, dat doe ik ook altijd
(alleen gaat het bij mij tot nog toe goed )
pi_70917035
Ik doe dat ook met de soda-zak!
Gaat tot nu toe goed
  zondag 12 juli 2009 @ 22:50:38 #149
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70917046
Ja, naar LB ben ik ook wel benieuwd. Vooral omdat ze zelf zo bezorgd klonk. Hopelijk is ze geruster nu.

Ik ging gister kijken voor een nieuwe telefoon omdat mijn abo is afgelopen. De verkoper liet me de zijne zien vanwege handig internet. Was zijn startpagina Geekandproud
Vind ik leuk.

Oh, en hoe vaak ik al niet de soda door de hele keuken had... En er niets van leren ook hè
  zondag 12 juli 2009 @ 22:57:12 #150
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70917305
geekandproud hihi das idd leuk

ik zou haast gaan denken dat ik gewoon goedkope kwaliteit zakken soda heb ofzo als ik het zo hoor dan is het heel normaal om die zak tegen de muur te meppen
waarom is dat soda dan ook altijd een solide blok... nie handig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 23:24:55 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70918438
Soda is er toch in 2 varrianten?
De grove en de fijne?
en de fijne is gewoon los poeder naar mijn weten.
En de grove is 1 grote harde irritante klomp.

zo hier de visite weer allemaal naar huis, kregen nog meer onverwacht visite (schoonzusje en zwager met kleine Thijmen)
Gelijk nog wat kleertjes gewisseld, en doeken uitgeleend.
heerlijk gegeten, en gewoon gezellig bij zitten kletsen.
kamertje geshowd.
En nu genietend met drukke baby in de buik.
och en we hebben nog met z'n allen gewIId
  zondag 12 juli 2009 @ 23:50:21 #152
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70919472
Oh ik heb even gekeken net, dit was fijne zilversoda ofzo volgens het zakje. Ik wist niet dat er verschillende soorten waren!

Fijn dat het zo leuk was met de visite
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 juli 2009 @ 08:08:27 #153
13151 crew  Rewimo
pi_70924371
Mogge

Soda klontert altijd volgens mij. Het trekt vocht aan. Ik heb geloof ik altijd klonten in de soda
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_70924431
Hier ook altijd klonten.
En het doet mij deugd dat jullie ook sda gebruiken, want mijn meeste vrienden vinden mijn aanrechtkastje zó uderwets (ik heb soda en groene zeep )
  maandag 13 juli 2009 @ 08:18:20 #155
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70924459
oh groene zeep heb ik hier nog niet. Weggegooid bij de verhuizing onder t mom van ik koop wel een nieuwe, maar dat heb k nog niet gedaan dus.

Soda heb ik omdat ik lui ben lekker aangekoekte pannen laten weken met heet water en soda.
en dr gaat ook vaak een schepje soda in t afvoerputje, putje ook weer een soort van schoon enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 juli 2009 @ 08:18:46 #156
13151 crew  Rewimo
pi_70924463
Soda is alleen al handig voor het afvoerputje Het mag ouderwets zijn, het werkt goed en het is voorzover ik weet milieuvriendelijk. Niks mis mee.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:20:06 #157
3011 E.T.
pi_70924479
Soda in de wasmachine met een lege kookwas, een keer in de zoveel tijd
  maandag 13 juli 2009 @ 08:22:40 #158
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70924501
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:20 schreef E.T. het volgende:
Soda in de wasmachine met een lege kookwas, een keer in de zoveel tijd
oh werkt dat ja?

Ik merk dat mijn kleding zo af en toe nog naar een soort zweetluchtje ruikt ofzo als het uit de was komt maar niet "mijn" zweetluchtje zeg maar. Kan het niet zo goed uitleggen

Ik las al verhalen over een lege trommel met azijn doen enzo, maar dat leek me ook gaan stinken

Hoeveel soda dan? Gewoon in het wasmachine-vakje of in de trommel?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 juli 2009 @ 08:24:07 #159
13151 crew  Rewimo
pi_70924517
Flinke schep en dan kookwas inderdaad. Ik zou het in het bakje doen, gaat het ook nog even door de leidingen.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:25:21 #160
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70924524
hmmm worth a try.
Vanmiddag dan maar nieuwe soda halen ( ) en eens uitproberen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 08:31:27 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70924584
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Mogge

Soda klontert altijd volgens mij. Het trekt vocht aan. Ik heb geloof ik altijd klonten in de soda
heeft te maken met kristalwater.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:33:12 #162
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70924605
Die azijn werkt ook goed trouwens. Vooral als je hard water hebt.
Ik heb het van mijn oma geleerd, scheut azijn bij het laatste spoelwater houdt donkere kleuren mooier. Ik kan wegens allergie niet tegen wasverzachter, maar met een scheut azijn in het wasverzachter-bakje worden mijn handdoeken ook lekker zacht. En je ruikt er helemaal niks van achteraf hoor. Geen zure kleren ofzo
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70924647
Huup, bekend probleem! Dat zweetluchtje kan je inderdaad vorkomen door de trommel te doen met soda en/of azijn. En azijn gaat niet stinken
Ik gooi ook wel eens een scheutje bij mijn was lekker fris.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:40:02 #164
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70924686
Goedemorgen!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  maandag 13 juli 2009 @ 08:40:37 #165
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70924693
Oh en dat hele milieuvriendelijke 'alleen op 30 graden wassen' is ook niet goed. Krijg je zeepaanslag van in je leidingen, en uiteindelijk verstopping. Om de bacterieen in handdoeken, poetsdoeken en ondergoed te doden moeten die op minstens 60 graden worden gewassen. En om de machine te ontsmetten en de leidingen te reinigen wat ET al zei, iedere maand een kookwas met soda draaien.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:45:55 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70924777
Huup en de rest. Het hartfilmpje was oké, ik klop gewoon door. Bloeduitslagen waren nog niet binnen. Woensdag vervolg. Beetje rare tijd.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:46:10 #167
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70924778
iedere maand?! woah, dit wordt de eerste keer hier hahaha.
Ik voel me nu net Floddertje

ja zeepresten, ik maak het zeepbakje iedere maand schoon, geen idee of het helpt maar ik heb een trauma van een wasje wat ik eens lief wilde draaien voor mn moeder toen zij weg waren op vakantie. Ging prima (t was ook was 700 die ik draaide ofzo geen probleem verder), tot ik ineens water van de trap af zag komen heel de zolder blank, leidingen verstopt met zeep inderdaad.
Doe je ook es wat in t huishouden....
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 08:47:05 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70924791
Ah gelukkig LB!
hihi je klopt stug door dus. Vooral blijven doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 08:49:20 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_70924819
Ja. Ik denk dat ik gewoon heel erg aan vakantie toe ben ofzo. Nog twee weken. En eigenlijk zou ik iets moeten boeken, maar het uitzoeken is me al te veel.
  maandag 13 juli 2009 @ 08:56:03 #170
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70924913
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:46 schreef huuphuup het volgende:

Doe je ook es wat in t huishouden....
Hé, dat herken ik...
  maandag 13 juli 2009 @ 09:07:20 #171
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70925069
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Ik denk dat ik gewoon heel erg aan vakantie toe ben ofzo. Nog twee weken. En eigenlijk zou ik iets moeten boeken, maar het uitzoeken is me al te veel.
Ahw... doe je wel een beetje op jezelf letten? Je klinkt bijna oververmoeid eigenlijk
En anders laat je Jolie wat uitzoeken weet je zeker dat je niet aan je rust toekomt in de vakantie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 09:09:24 #172
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70925100
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:56 schreef aeque het volgende:

[..]

Hé, dat herken ik...
ja nou t was keistom hoor. Ik was al een paar jaar uit huis maar mn broertje en zusje woonden nog thuis en mn ouders waren 3 weken weggeweest. Lees: het hele huis was een pestbende.
Dus ik dacht aardig te zijn en in ieder geval de handdoeken en t beddengoed alvast weg te wassen voor mn mams. In plaats daarvan sloop ik de wasmachine Maar goed, gelukkig was t niet echt mijn schuld verder, als ik niet toen gewassen had dan was t wel gebeurd bij de volgende wasbeurt door mn ma/pa.

Maar mooi dat ik daar in huis de wasmachine niet meer aanraak
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 09:11:05 #173
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70925114
Nouja het gaat ook niet altijd mis bij mij hoor.

Maar het gebeurdt vaak wel bij mij als er iets is.

Bijv. een stofzuiger waarvan ineens de zak ontploft, of dat er een emmer met sop omvalt. Dat soort dingen...
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 09:18:06 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70925207
huup, jij vroeg toch om een kijkje in de garderobe van luca?

bovenste plank truien en sweatshirts
onderste plank links en midden lange broeken en rechts korte/driekwart broeken

bovenste plank beddengoed, pyjama's en longsleeves en een stapel boxershorts en daarnaast nog een stuk of 3 vesten
onderste plank links mouwloze shirts en twee stapels t-shirts

en

jassen (die hangen door het hele huis, nu ik ze bij elkaar hang schaam ik me dood. ik ga er straks meteen een aantal naar het blijfhuis brengen.

moet ik er wel bij zeggen dat ik onlangs een stapel weggedaan heb omdat ik er op was uitgekeken, er een grote koffer met kleding mee is op logeren (meneer is minimaal 3 weken weg) en ik een langzaamgroeiend kind heb, dus veel kleding gaat gewoon twee jaar mee en ik blijf nieuw bijkopen
  maandag 13 juli 2009 @ 09:20:52 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70925244
haha zo, Luca komt de winter wel door!
Wat heeft hij veel jassen zeg!

Ik kan me wel voorstellen dat je met een groter kind wat meer koopt hoor, hij zal het allicht langer dragen dan de maat 56 dingen die een baby draagt. Althans, dat hoop ik voor je
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 09:24:58 #176
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70925302
Hey dat lijkt op de kledingstapel van mijn jongens
Over de kledingstapel van mijn dochter zeg ik maar even niets
  maandag 13 juli 2009 @ 09:26:41 #177
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70925326
Wij hadden hier van t voorjaar in de keuken een verstopping. We woonden er toen pas drie maanden dus waarschijnlijk was het nog van de vorige bewoners. Maar hoe dan ook klote: gelukkig net drie dagen NA onze bruiloft die we thuis vierden....
Een of andere genialo had een afvoerbuisje onder de keuken afgedekt met een cementkapje en verder niks, dus dat kapje was er door de verstopping af gesprongen en er zat afvoerwater onder de keuken. Stank! We hebben de halve keuken moeten slopen om er bij te kunnen en weekend tarief mogen betalen aan de riolerings-man.
Die zei dat je ook iedere maand een keer je gootsteen helemaal vol moet doen met loeiheet water, en dan met een waterpomptang ofzo het stopje eruit trekken. Niet vanwege de zeep, maar voor de vetresten. En dat dat wasmachine-met-soda gebeuren dus ook iedere maand een keer moet. Ik deed het gewoon een paar keer per jaar als ik er aan dacht, twee of drie keer ofzo... maar sinds dien doe ik braaf ieder eerste weekend van de maand een kookwas en een volle gootsteen met hjeet water. Die ellende wil ik noooooit meer!
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 09:28:27 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70925353
o gelukkig, ik maakte me al zorgen dat luca teveel kleding zou hebben.
mooi, nu kan ik binnenkort weer met een gerust hart bijkopen
  maandag 13 juli 2009 @ 09:34:56 #179
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70925457
Hihihi Lady....

Oh en Luca heeft jaaaarenlang op nummer 1 gestaan op mijn jongensnamen-lijstje
Maar ik heb tegenwoordig geen mooie bijpassende italiaanse achternaam meer, dus uiteindelijk wordt het een gewone hollandse internationale naam voor onze kleine man
  maandag 13 juli 2009 @ 09:39:12 #180
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70925540
In welke maat zit hij nu Lady?
pi_70925745
Ik krijg hier spontaan poetsneigingen en kledingkoopmanie. Allebei niks ergs maar ik heb er heul geen tijd voor.
Mja, ik vind 2 shirtjes voor een meisje dat er heul misschien over 6 jaar ergens komt wel genoeg voor nu

Ennuh, heeft er hier iemand een condensdroger? Die van mij piept dat mn waterreservoir vol zit, maar hij liegt.
Ik heb het hele ding gestofzuigd en ik hoop dat ik nog iets anders kan doen voordat ik het apparaat van zn plaats moet halen...

En goedemorgen als afsluiter.
  maandag 13 juli 2009 @ 09:52:58 #182
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70925805
uhmmm heb je ook de roosters geleegd van stof?
Skadhd?

Hier blijft dan vaak het rode lampje branden, ook nadat we het water uit het reservoir gespoeld hadden, vaak als ik dan ook even overal het stof uit de roosters haalde, ging het lampje pas uit.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 13 juli 2009 @ 10:10:16 #183
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70926150
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef skadhd het volgende:

Ennuh, heeft er hier iemand een condensdroger? Die van mij piept dat mn waterreservoir vol zit, maar hij liegt.
Ik heb het hele ding gestofzuigd en ik hoop dat ik nog iets anders kan doen voordat ik het apparaat van zn plaats moet halen...

De mijne liep laatst ook steeds te piepen, over het pluizenfilter dan. Dus ik dat ding helemaal schoon gemaakt, ook dat ding wat onderin de droger zit, maar hij bleef zeuren. Na een poosje ikwam er ook water uit de onderkant als ik twee wassen achter elkaar droogde. Uiteindelijk bleek de droger dus echt wel stuk te zijn Er zat een prop pluizen ergens de boel te verstoppen en er was een of ander schoepenrad stuk. Gelukkig was dat onderdeel niet duur en heeft m'n vriend 'm zelf uit elkaar gesloopt en weer in elkaar gezet.
pi_70926491
Heb alle pluizen overal weggehaald en dat wat Chell zegt klinkt bekend. ik had laatst een natte sok toen ik voor de droger stond...Ik ga hem maar even van zn plek slepen en kijken of ik zelf wat kan vinden.
Ben wel heel blij dat het mooi weer is zodat de was gewoon buiten kan hangen, maar toch. Het gemak he.

Fijne dag iedereen!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 13 juli 2009 @ 10:27:12 #185
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70926569
Ik weet niet of je iemand hebt die een beetje technisch is, maar op zich is een droger geen heel ingewikkeld apparaat om uit elkaar te halen en te repareren.

Die van mij moest wel echt helemaal uit elkaar, bleef echt niks meer van over, maar uiteindelijk was het dus redelijk makkelijk te fixen (zonder dure monteurs enzo).
Het kapotte onderdeel heb ik hier besteld: http://www.datrepareerikzelfwel.nl
  maandag 13 juli 2009 @ 10:31:19 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70926673
Kies armer.
Deze kies is getrokken en een beetje uitgesneden, ik heb 1 hechting en ontstekingsremmende ibu gekregen. Pffff. Het stelt eigenlijk niks voor natuurlijk, maar ja.

Vervelend is dat nu bleek dat ik nog een keer moet voor een verstandsies die echt verkeerd groeit. Dat wordt sowieso snijden en volgens de assistente moet ik dan rekenen op eventueel 2 dagen thuisblijven van werk.
  maandag 13 juli 2009 @ 10:33:23 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_70926713
arme Sjoeg dat zijn geen fijne dingen
stormy waters...
sailin'
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 10:34:48 #188
5428 crew  miss_sly
pi_70926750
He bah, Sugar, dat is niets fijn
Heb je nu ook veel last? Hoop dat het snel over is
  maandag 13 juli 2009 @ 10:36:12 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70926792
Ja, voel het wel echt nu. Hopelijk gaat die ibu snel werken.
Dankjulliewel.
  maandag 13 juli 2009 @ 10:36:46 #190
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70926809
Belana! Van harte met je zoon, nu echt!!!
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 10:38:24 #191
5428 crew  miss_sly
pi_70926846
Ow ja Belaan, vandaag is Ezra echt jarig
Gefeliciteerd
Is hij nu 3 jaar geworden? Dan is hij precies even oud als mijn neefje, die wordt ook vandaag 3
pi_70926891
Goedemorgen

Buuf, nog gefeliciteerd met je zoon, en Belana, vandaag die van jou jarig, ook gefeliciteerd.
Hoe is het met je schoonvader?

LB, fijn dat het hartfilmpje niks naars opleverde, heb je al gauw vakantie?

skadhd, suc6 met de droger....

Hier een leuk weekend gehad, zaterdag de Sweet 16 party gehad van dochterlief , was erg gezellig, s'middags binnen begonnen maar later konden we in de tuin, tot een uur of 10 s'avonds (toen werden de muggen heel vervelend ).
En Zondag weer bijkomen natuurlijk .

Dan nu maar ff douchen en de was buiten ophangen.

Een fijne dag iedereen.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 13 juli 2009 @ 10:45:58 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70927052
Auwwww Sugar op je wang voor je kies. Ik heb niet zulke geweldige ervaring met het verwijderen van 1 verstandskies, dus daar ga ik je ook maar niet mee vermoeien

Laatst stond in de consumentengids dat de kookwas voor je leidingen onzin was... Ik weet het niet, heb het iig nog nooit gedaan om eerlijk te zijn.

Ik ga zo werken, maar ik kan er niet zo goed aan wennen om zo middenop de dag te beginnen geloof ik

LB fijn dat er 'niets' aan de hand is, wel op jezelf bklijven letten hoor! En anders gewoon het reisbureau instappen en zeggen wat je ongeveer wilt, zoeken zij het helemaal voor je uit

Belana nu echt van harte gefeliciteerd met Ezra Het werd al gevraagd maar ik ben ook benieuwd hoe het met je schoonvader is.

Nog van harte met de sweet 16
Ylana
  maandag 13 juli 2009 @ 10:47:11 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_70927088
5 over 10 vanochtend was het zo ver 3 jaar het manneke wat grappig miss sly dat je neefje ook jarig is! gefeliciteerd!
Mijn schoonvader is er nog, maar het wordt steeds minder, maar blijft onvoorspelbaar wanneer het nou gaat gebeuren, dat geeft veel spanning, maar je doet er niks aan.
we gaan zo toch maar even naar ikea, want ik wil een matrasje voor Ezra's nieuwe bedje halen, zijn ledikant wordt echt te klein nu.

fannie, van harte met je dochter! 16 jaar! das heel wat!
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 juli 2009 @ 10:50:14 #195
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70927177
Logisch wel van de spanningen, en idd, je kan er maar weinig aan doen natuurlijk. Veel plezier in de IKEA, watvoor bed heeft/krijgt hij?
Ylana
  maandag 13 juli 2009 @ 10:51:16 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_70927201
ik heb van lois vorig jaar zo'n meegroeibedje overgenomen, zo'n vikare
stormy waters...
sailin'
pi_70927299
Ow jakkes Sugar, dat soort verhalen wil ik nu helemaal niet...
Ik moet vanmiddag om half 4 een kies eruit laten trekken

Ik was nog niet genoeg bij de tandarts dit jaar ofzo.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 13 juli 2009 @ 10:57:49 #198
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70927380
Zal ik dan maar even de positieve verstandskies verhalen in de groep gooien?

Ze zijn er bij mij alle vier uit. Eentje gewoon bij de tandarts en de andere drie bij de kaakchirurg, waarvan één keer twee tegelijk. Geen centje last van gehad!
  maandag 13 juli 2009 @ 11:04:00 #199
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70927571
Ik moet al bijna een jaar een afspraak maken bij de kaakchirurg voor mijn 2 verstandskiezen die dwars liggen
pi_70927690
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet al bijna een jaar een afspraak maken bij de kaakchirurg voor mijn 2 verstandskiezen die dwars liggen
ik ook . heb al 3 jaar verwijsbriefjes in huis, maar ik durf ook niet . dwarsliggers
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_70927735
oh, en goedemorgen allemaal.. alhoewel dat denken aan een bezoekje aan de kaakchirurg het al een stukje minder goed maakt .
Sugar, hopelijk geneest het snel! IJs ertegenaan houden misschien fijn?
Belana, gefeliciteerd met je zoontje!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_70927792
goedemorgen trouwens

ik heb zin om even heel hard te gaan gillen. Mijn bazin is op vakantie en ik ben haar rechterhand, doe alles wat zij mij vraagt te doen maar ik ben niet geauthoriseerd om met de bank te bellen en leningen af te sluiten etc. Ons hoofdkantoor dacht dat ik dat wel was, zonder het ook echt aan me te vragen. Vroegen mij een lening in orde te maken zoals de week ervoor. Prima, ik heb een standaard brief die ik gebruik, bedragen, rente en looptijd wijzigen elke keer wel. Maar nu zeiden mijn collega's daar in Londen "hetzelfde als vorige week". Nou dacht ik helemaal appeltje eitje. Brief naar ze toe gestuurd per mail om na te laten kijken en terug gekregen met aanpassingen (complete lay-out van de brief moest op de schop), daarna achter de handtekeningen aangegaan. Nu moet ik de bankrekeningen checken op inkomende en uitgaande bedragen maar nergens is de lening te vinden. Dus ik bel naar mijn leuke collega's in Londen met de vraag waar is het geld? Zeggen ze "bel de bank maar". Ik weer, dat mag ik helemaal niet. Ik ben niet geauthoriseerd. Krijg ik de vraag hoe ik de lening dan wel niet heb gedaan. Nou julie gaven me de opdracht die normaal mijn baas mij geeft. Ik doe wat er gevraagd wordt en verders stel ik geen vragen. Ja zeggen ze wij dachten dat jij de bank had gebeld en met ze een rente had afgesproken etc. Nogmaals, dat mag ik niet. Krijg ik als antwoord "ja maar dat heb je ons niet gezegt". Nee stelletje dombo's. "jullie hebben me ook niks daarover gevraagd".
pi_70928434
Faja Lucht het op? Sommige mensen.....

Sugar, ieeeaaauuuuwww

Vandaag komt onze nieuwe bank! Tussen half 8 en 1 uur, dus we zitten al braaf vanaf zeven uur wakker beneden.... zal wel om vijf over één komen
  maandag 13 juli 2009 @ 11:30:37 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70928437
Heb je al gegild, Faja?
  maandag 13 juli 2009 @ 11:31:39 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70928465
Ben benieuwd naar de bank, innepin! Plaats je een foto?
pi_70928858
Grmbl blijkt de boekenverkoop van de geneeskunde faculteit deze zomer wel erg beperkte openingstijden te hebben. Moet nu morgenmiddag ineens nog naar rotterdam op en neer alleen om 2 boeken en een sylabus aan te schaffen
  maandag 13 juli 2009 @ 11:48:36 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70928965
Zooo laptop buiten geparkeerd, en nu lekker in het zonnetje zittend
opzoek naar een leuk idee om een mobiel te maken.

Faja
Piglet
Belana hoe was het feestje nog gisteren?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 juli 2009 @ 11:55:16 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70929162
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef p_iglet het volgende:
Grmbl blijkt de boekenverkoop van de geneeskunde faculteit deze zomer wel erg beperkte openingstijden te hebben. Moet nu morgenmiddag ineens nog naar rotterdam op en neer alleen om 2 boeken en een sylabus aan te schaffen
das balen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70929282
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef Sugar het volgende:
Heb je al gegild, Faja?
Zou wel willen maar dan schrikken mijn andere collega's zich een rol beroerte vrees ik.
pi_70929352
Ow gats, dat tanden/kiezen verhaal... ik heb al sinds maart een doorverwijzing liggen v kaakchirurg om 2 verstandskiezen te laten trekken Ik doe het mooi ergens volgend jaar wel

Mijn zusje had vrijdag Victor Reinier rondlopen in de winkel waar ze werkt!
*Ook naar Maastricht wil
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 12:10:26 #211
5428 crew  miss_sly
pi_70929672
Faja, fijne collega's

Chell, hoe is het met je rug? Al wat beter?

p_iglet, dat is niet handig kun je ze niet op laten sturen ofzo?
  maandag 13 juli 2009 @ 12:13:04 #212
3011 E.T.
pi_70929738
aarrrggghhh...
Ik heb een paar importeurs en fabrikanten ergens van een mail gestuurd en nu kan ik die antwoorden wel m'n mailbox ín kijken..

Geduld is niet mijn sterkste kant
Ze hebben toch al een hele ochtend de tijd gehad om mijn mail te lezen en beantwoorden??
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 12:15:09 #213
5428 crew  miss_sly
pi_70929798
Haha ET, dat klinkt bekend. Ik vind ook altijd dat ze wel meteen moeten kunnen antwoorden, alleen doen ze dat zelden. Even geduld enzo
  maandag 13 juli 2009 @ 12:16:57 #214
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70929837
herkenbaar E.T. Hopelijk heb je gauw antwoord. Bah piglet, is het niet leuk te combineren of idd op te sturen?

Gefeliciteerd met de verjaardag van Ezra Belaan. Hij is écht 3 nu.

En goeiemiddag. wij doen ff rustig aan na gister. Pffff toch altijd een hele zitting, zo'n verjaardag
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 juli 2009 @ 12:18:55 #215
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70929886
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:13 schreef E.T. het volgende:
aarrrggghhh...
Ik heb een paar importeurs en fabrikanten ergens van een mail gestuurd en nu kan ik die antwoorden wel m'n mailbox ín kijken..

Geduld is niet mijn sterkste kant
Ze hebben toch al een hele ochtend de tijd gehad om mijn mail te lezen en beantwoorden??
ik ken t wel ja
maar ken ook de andere kant van oa bij KPN. daar werd t systeem fifo gebruikt ook in de meelbox.
dus meestal kreeg je daar pas na een paar dagen antwoord op de email die je verstuurde, telefonisch werd dan vaak sneller opgepakt.
totdat we eindelijk bij waren, en de email de meelbox in zaten te kijken omdat er anders niets te doen was
Today is life -

Dale Carnegie
pi_70930162
E.T. nu ben ik wel heel benieuwd waar dat 'ergens van' dan over gaat!
sugar, sterkte met 't bijkomen van deze ingreep. en bah dat je nog es terug zult moeten...
innepin is je nieuwe bank er nou nog niet??
belana, je kleine ezraatje vandaag echt (3-)jarig. van harte!
  maandag 13 juli 2009 @ 12:31:15 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_70930179
Ik zit nog steeds te wachten op mail van Pampers van 7 maanden geleden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70930195
die passen inmiddels vast niet meer, troel.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:36:24 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_70930299
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef bixister het volgende:
die passen inmiddels vast niet meer, troel.
Nee, inderdaad. Maar dat was dus een heel pak waar wat mis gegaan was bij het in elkaar zetten van die dingen, waardoor ze allemaal onbruikbaar waren en dat vind ik nogal een duur geintje, dus ik had een mailtje gestuurd. Geen reactie hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70930664
ik zou 't hele pak naar ze toesturen, dat maakt misschien meer indruk.
pi_70930784
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef bixister het volgende:
innepin is je nieuwe bank er nou nog niet??

Had nog verkeerd gekeken ook, ze zouden er tussen half 8 en half 1 zijn, niet 1 uur. Maar nog altijd niets. Pffrrtt.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:54:20 #222
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70930837
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:52 schreef innepin het volgende:

[..]

Had nog verkeerd gekeken ook, ze zouden er tussen half 8 en half 1 zijn, niet 1 uur. Maar nog altijd niets. Pffrrtt.
13 juli 2009 had je wel goed gelezen?
pi_70930991
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

13 juli 2009 had je wel goed gelezen?
Dat zou wel wat voor mij zijn eigenlijk Maar ze hadden mijn vriend er over gebeld, niet mij, dus ik vertrouw volledig op zijn geheugen.....
Misschien gaat het daar wel fout
  maandag 13 juli 2009 @ 13:02:00 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_70931100
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef bixister het volgende:
ik zou 't hele pak naar ze toesturen, dat maakt misschien meer indruk.
Ja, maar dat pak heb ik inmiddels al niet meer Heb het uiteindelijk maar weggemieterd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 juli 2009 @ 13:02:06 #225
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70931110
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:52 schreef innepin het volgende:

[..]

oh wat irritant is dat
hier altijd met wehkamp dat gezever, ooooh ik zie dat de bezorger tussen 9:00 en 18:00 komt mevrouw!
ehm... ja... fijn, zo lekker ruim ook he, dat dagdeel van jullie

Plaatje van bank? Wat zul jij lekker hangen dan vanaaf als ie komt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70931309
nou ja, áls ie nog komt, zou ik 'm voorlopig nog even in 't plastic laten zitten. voor 't geval je vliezen breken.
pi_70931497
Plaatje komt pas als ie er is, ze hebben geen foto's op internet staan. En ik wil idd heel graag bankhangen! we hadden gewoon helemaal geen bank, dat is toch wel een gemis hoor!

Hmmm de bevestigingsmail zegt echt vandaag, tussen 7.30u en 12.30u. Geduld... raakt.... op....

Bix
pi_70931547
en nog even bellen? is dat geen idee? (zou ik wel doen hoor, je hebt nog meer te doen vandaag... - neem ik aan. )
  maandag 13 juli 2009 @ 13:16:39 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70931582
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef bixister het volgende:
nou ja, áls ie nog komt, zou ik 'm voorlopig nog even in 't plastic laten zitten. voor 't geval je vliezen breken.
hahahha das wel een goeie tip eigenlijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 13:18:22 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70931633
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:15 schreef bixister het volgende:
en nog even bellen? is dat geen idee? (zou ik wel doen hoor, je hebt nog meer te doen vandaag... - neem ik aan. )
Ja zoals bevallen..
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 13:19:18 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70931657
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In welke maat zit hij nu Lady?
ik ben net terug van mijn werk

hij zit nu in 134 qua lengte, maar 128 zit qua mouwlengte beter en in de taille ook, maar dan hebben we hoog water.
luca wil tegenwoordig een riem om zijn broek omdat het ding anders onderaan zijn kont hangt (heel modern natuurlijk, maar hij vindt het afschuwelijk )
pi_70931784
Wil wel bellen, maar de klantenservice is niet bereikbaar Go figure.

Tico, welnee joh, dat duurt nog even hoor. Heb vanavond een barbecue, geen tijd voor een bevalling
  maandag 13 juli 2009 @ 13:25:36 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70931834
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:23 schreef innepin het volgende:
Wil wel bellen, maar de klantenservice is niet bereikbaar Go figure.

Tico, welnee joh, dat duurt nog even hoor. Heb vanavond een barbecue, geen tijd voor een bevalling
Kun je meteen lekker de moederkoek meebakken. 2 vliegen in 1 klap. Ik zeg doen!
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 13:30:18 #234
5428 crew  miss_sly
pi_70931976
Lekker op tijd die bank van jullie...

Hadden we niet voor woensdag een babyboom afgesproken, innepin?
pi_70932071
Woensdag? Is dat zo miss? Ik weet van niks?

Tico.... ik wil hier heel graag ad rem op reageren met een wijsneuzerig commentaar, maar eigenlijk ben ik gewoon sprakeloos.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:36:51 #236
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70932183
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef innepin het volgende:
Woensdag? Is dat zo miss? Ik weet van niks?

Tico.... ik wil hier heel graag ad rem op reageren met een wijsneuzerig commentaar, maar eigenlijk ben ik gewoon sprakeloos.
Je neemt het dus in overweging?
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 13:36:58 #237
5428 crew  miss_sly
pi_70932184
Nou, goed dat ik het nog op tijd zeg. Ja, woensdag, samen ook met Urla en Nijna en eigenlijk McLaura, maar die kon weer niet wachten
pi_70932234
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mja, zou wel grappig zijn, het is namelijk een bedrijfsbarbecue van D. z'n werk. Zullen zijn collega's vast erg op prijs stellen, denk je ook niet?

Miss sly, ja jeetje hee! Ik zal m'n best doen.
Maar eigenlijk vind ik dat ik eerst moet, en dat jullie dan met z'n allen maar lekker een andere datum bedenken
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 13:39:41 #239
5428 crew  miss_sly
pi_70932274
Dan doe jij morgen even, ok?
Je moet wel een beeeetje meewerken, hoor
  maandag 13 juli 2009 @ 13:46:02 #240
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_70932449
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan het altijd doen en opsturen naar Giel Beelen, die eet dat wel op hoor.
pi_70933244
ZOMG you guys, ze zijn er
Alleen staat er nu dus een bank op z'n kant in het plastic nog, zonder poten eronder, want "Ja mevrouwtje, niet monteren he."
Ja, daarom was mijn vriend ook vanmorgen thuis. Maar nu niet meer. En mij lukt het niet, duh.
  maandag 13 juli 2009 @ 14:17:02 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70933295
oh ja! Da's wel heeeeeeeeeeel irritant dan. Maar wel fijn dat ie er is! en mooi?!
pi_70933299
kan je niet vast de poten er onder schroeven?

Ik eet me de hele dag al suf aan beschuit met muisjes...ik heb er geloof ik al 5 op ofzo
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 14:19:42 #244
43556 miss_dynastie
pi_70933360
Te laat komen en dan ook nog mevrouwtje zeggen? Ik zou zo boos zijn geworden
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 juli 2009 @ 14:20:56 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70933392
sow die zijn aan tijd Innepin,
zijn t lastig te monteren pootjes?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 13 juli 2009 @ 14:28:39 #246
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70933602
yaaay bank is er! wel jammer dat ie nu nog nie staat... kun je D.'s zoon niet optrommelen om je te helpen? of je schoonvader weer bellen

Linda lekker!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70933671
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef huuphuup het volgende:
yaaay bank is er! wel jammer dat ie nu nog nie staat... kun je D.'s zoon niet optrommelen om je te helpen? of je schoonvader weer bellen

Linda lekker!
Ja, mama is weer op de terugweg naar NL, maar de beschuiten en roze muisjes zijn nog hier De vraag is: hoe lang nog

En innepin, ik zou gewoon uit protest op de bank zonder poten gaan zitten Issie wel mooi?
Lotte!
Noah!
  maandag 13 juli 2009 @ 14:32:40 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70933705
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, mama is weer op de terugweg naar NL, maar de beschuiten en roze muisjes zijn nog hier De vraag is: hoe lang nog

En innepin, ik zou gewoon uit protest op de bank zonder poten gaan zitten Issie wel mooi?
haha, vast niet lang genoeg om de geboorte te halen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70933928
Nee, ik zei al dat ze nu verplicht was om gelijk hierheen te rijden tzt. Maar ik heb 3 rollen beschuit en 2 pakken muisjes. En ben de enige die ze eet. Maar als het zo doorgaat... Ik zit al een kwartier mezelf tegen te houden er nog 1 te smeren
Lotte!
Noah!
pi_70933983
Linda, hihi op de bank zonder poten zitten werkte ook niet want hij stond nog op z'n kant, in de verpakking. Zelfs dat wilden ze niet doen.

Maar gelukkig heb ik een hele lieve buurman die het even voor me geregeld heeft op z'n verjaardag

Ik heb een bank, jeuj!
pi_70933992
Nou ik denk dat je beter zoveel beschuit met muisjes kunt eten dan zoals ik een hele doos van die diepvriesroomsoesjes.. Ik heb de doos bijna leeg en ben al aardig misselijk aan het worden, maar sjonge zeg, ik kan ze niet weerstaan
pi_70934014
Handig zo'n buurman Innepin
pi_70934039
Oeh Chan ja! Die zijn ook lekker !Ik kan die ook nooit goed genoeg laten ontdooien, zo geduldig ben ik niet
Lotte!
Noah!
pi_70934053
Hahah ik had de helft ook al op toen ze nog half bevroren waren
  maandag 13 juli 2009 @ 14:45:42 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70934060
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh Chan ja! Die zijn ook lekker !Ik kan die ook nooit goed genoeg laten ontdooien, zo geduldig ben ik niet
Ja met bevroren room erin
pi_70934091
Ja, en dat is eigenlijk helemaal niet lekker...en dan toch verder eten hah

Innepin, foto! En lief van je buurman zeg! ow, en zet Joep even op je nieuwe bank, kannie meteen mee op de foto
Lotte!
Noah!
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 14:46:52 #257
5428 crew  miss_sly
pi_70934096
innepin, wat een horken die de bank bezorgd hebben. Fijne buurman wel

Linda, lekker, beschuit met muisjes ik verheug me er nu al op

Roomsoesjes, ook al zo lekker. Waarom gaat het hier nou altijd over lekker eten
pi_70934144
Miss, wrs omdat hier alleen maar vrouwen komen (bijna dan). En vrouwen houden nou eenmaal van lekker eten

Zou je nu al beschuit met muisjes mogen? Of gaat dat niet met oog op je suiker?
Lotte!
Noah!
  maandag 13 juli 2009 @ 14:49:38 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70934172
Miss_sly ik zit aan de stukken komkommer, wilje ook een stukje?
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 14:50:26 #260
5428 crew  miss_sly
pi_70934192
euhm nee, daar zit suiker in en ik ben volledig suikervrij, op wat aardbeien na. Ik denk dat mijn waarde sky high gaat als ik nu een beschuit met muisjes eet

Ja, hier zitten wel echte lekkerbekken En dan al die zwangeren met hormonale snaai-buien
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 14:50:49 #261
5428 crew  miss_sly
pi_70934201
ik ga even wat worteltjes pakken, het is tijd voor mijn tussendoortje en worteltjes zijn ook lekker
pi_70934205
Miss

* Chan geeft een mooi feestelijk bordje met lekkere stukjes komkommer, een paar gehalveerde cherrytomaatjes en reepjes wortel aan MissSly in de hoop dat je dat wel gewoon mag eten
  maandag 13 juli 2009 @ 14:51:43 #263
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70934226
Roomsoesjes oooooh
grmbl nu moet ik gelijk weer aan die diepvries-tompoucen denken van een tijdje terug en nu heb k daar weer trek in

ik heb een handje katjang pedis

Lief van je buurman Innepin!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 14:52:45 #264
5428 crew  miss_sly
pi_70934258
Lekker Chan
pi_70934262
Nou ik heb er nog 3 over en het zou fijn zijn als iemand me ervan zou redden, nog 1 hap en ze komen er weer uit volgens mij
  maandag 13 juli 2009 @ 14:53:01 #266
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70934266
Bij de hema hebben ze wel eens van die supertompoucen!! En dan eerst het bovenkantje eten he?
pi_70934278
Als ik nou ergens trek in heb dan is het katjang pedis, sate saus, een broodje pindakaas maar ik ben dus zwaar allergisch voor pinda's (en amandelen). Maar lekkere slagroomsoesjes doe ik het ook wel voor hoor. Lekker bij een bakje latte machiato
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 14:53:59 #268
5428 crew  miss_sly
pi_70934295
he chan, dat is zonde van je soesjes!

Ik eet het bovenkantje altijd als laatste, omdat dat het lekkerste is, ticootje!
  maandag 13 juli 2009 @ 14:58:33 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70934450
Ahw Chan niet doen dan!
lekker voor vanavond bewaren die laatste paar

En Miss, ga aan de bento! dan heb je altijd feest in lunch/snack en je propt er zelf in wat je wilt. Ik kan nie wachten tot na de bevalling, weer lekker frobelen met mn bakjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juli 2009 @ 14:58:35 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70934451
voor vanavond staat er hier pasta op het menu,met spinazie,paprika,tomaat stukjes kip en een sausje alleen dat moet ik nog even verzinnen.

tompouzen vind ik nu weinig aan.
pi_70934630
Oh, dat klinkt lekker Bar, wat jij gaat eten! Ik eet gewoon lekker simpel spaghetti bolognese. Ik geloof dat dat echt mn lievelingsten is Met parmezaanse kaas

En miss, dan als Senna er is lekker aan de muisjes! Is ook goed voor het toeschieten van de bv zeggen ze!

Mijn moeder was hier dit weekend, en ik heb met mn stomme kop onze naam verraden Ze vond 'm wel heel erg leuk gelukkig
Lotte!
Noah!
  maandag 13 juli 2009 @ 15:07:10 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70934731
als het aan mij zou liggen eet ik wel een paar keer pasta in de week, en dan ook het liefste pasta met heel veel kaas

Had vandaag eigenlijk zin in spinaziestamppot met een bal gehakt.
alleen daar vond ik het wat te warm voor.

dus toen verzon ik dit maar
  maandag 13 juli 2009 @ 15:07:16 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70934733
Wij eten lekker sperziebonen...

edit: of pasta... hmmmz allebei lekker.
pi_70934900
ik ben me de afgelopen dagen zo uitgebreid te buiten gegaan in restaurants dat ik vanavond waarschijnlijk genoeg heb aan een eenvoudig maaltje. weet 't nog niet, ga straks boodschappen doen. ik heb thuis ook nog soep, en peultjes. dus een stukkie vlees of vis erbij en wat stokbrood denk ik.
pi_70934920
Ohja, eten moet vanavond ook nog. Heb er niks uit liggen qua vlees. Dus gaat vegetarisch worden.
En nu heb ik maagzuur. En een bolle opgezette buik. Lijk wel zwanger.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:27:54 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70935357
smiddags

Wij hebben lekker chinees in de koelkast staan.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 13 juli 2009 @ 15:31:09 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70935442
Hmmm, ik kies (hahaha) ws iets waarop ik nauwelijks hoef te kauwen.
Indiase curry-iets, nasi met garnalen, euhm...
pi_70935572
Hier pasta met tonijn vanavond
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 juli 2009 @ 15:38:12 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70935677
tortelini met kaassaus en tomaatjes
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 15:38:39 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70935696
ik neem een griekse maaltijdsalade mee naar het werk
thuis zoeken ze het maar uit ik heb gehaktballen gebraden, aardappels geschild en rode kool klaargezet. ik zie wel of het op is als ik thuiskom.
pi_70935791
Tadaaa

Speciaal voor Linda met poes d'rbij

't is eigenlijk een hele simpele bank, gewoon een donkergrijs blokding, maar de rest van ons huis is al gekleurd genoeg tsjek de muren En ohhhh 't is gewoon zo'n verademing om niet meer op een slechte IKEAstoel of barkruk te moeten zitten!
pi_70935839
oops, heb je die al ernstig toegesproken over het feit dat de bank niet de nieuwe krabpaal is?

leuke bank!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 juli 2009 @ 15:43:38 #283
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70935880
aaah lekker Innepin! lekker met de benen op de bank, kussentje erbij, goed boek erbij en genieten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_70935974
Oeh, leuk innepin! (en bedankt voor Joep Wat een mopje ) En nu inderdaad wat Ynske zegt
Lotte!
Noah!
pi_70936239
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef bixister het volgende:
oops, heb je die al ernstig toegesproken over het feit dat de bank niet de nieuwe krabpaal is?

leuke bank!
Tot nu toe is de plastic verpakking interessanter. Maar we hebben vooruitgedacht: het is stof die al losgewerkt is, waardoor je er dus geen haaltjes aan kan krabben.

Linda, moet je even in het Joep & Teun topic kijken, heb net enorm gespamd
  maandag 13 juli 2009 @ 15:55:31 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70936280
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef innepin het volgende:

[..]

Tot nu toe is de plastic verpakking interessanter. Maar we hebben vooruitgedacht: het is stof die al losgewerkt is, waardoor je er dus geen haaltjes aan kan krabben.

Laat me even weten of het echt werkt... Mijn nieuwe bank ziet er alweer uit alsof ik een panter in huis heb
  maandag 13 juli 2009 @ 16:05:17 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70936623
Heee daars de bank! hij s mooi! Wat zul jij lekker zitten strakjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70936758
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef huuphuup het volgende:
Heee daars de bank! hij s mooi! Wat zul jij lekker zitten strakjes
Correctie, ik zit nu al lekker jeujjjj
Fijn dagje zo, box is in elkaar gezet, bank staat er, en vriendje heeft de splinternieuwe regendouche opgehangen
  maandag 13 juli 2009 @ 16:11:28 #289
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70936824
Nais!
geniet ervan.

Ik heb aardbeientompoucen voor vanavond bij de crimenight (ha ik wist et zelf nog! ) met dank aan Chan en haar soesjes die me op t idee brachten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70936957
Goedemiddag

Ik heb 2 mokkataartjes en een moorkop Bracht mijn mama mee
pi_70936971
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef innepin het volgende:

[..]
Done, thnx voor de doorverwijzing
Lotte!
Noah!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 juli 2009 @ 16:18:17 #292
13151 crew  Rewimo
pi_70937037
Hee, een bank Ziet er comfy uit!

Sugar, hoe is het met je inmiddels?

Pff, vanmorgen weer bij de gyn geweest. Besloten om aan de Mirena te gaan. Die kan 5 jaar blijven zitten en daarna is het hopelijk helemaal niet meer nodig om anticonceptie te gebruiken. Nu wel want op de echo was nog een eiblaasje te zien
  maandag 13 juli 2009 @ 16:19:18 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_70937072
Bar, Ezra's verjaardga gisteren was kleinschalig maar gezellig 's morgens waren lois, jeroen, Eva en Iris er en dat was heel fijn en 's middags de rest van mijn familie (want lois is ook familie )
Een andere keer, als alles hier achter de rug is, willen we voor vrienden het nog een keer over doen

wij zijn terug van de ikea, matrasje gescoord (en natuurlijk ook een slaschaal en een paar mandjes, een knoflookpers en glazen )
Ezra's bedje net in elkaar gezet en Ezra is helemaal happy erg leuk om te zien

wij eten spagetti vanavond, lekker makkelijk...
stormy waters...
sailin'
pi_70937092
ach rewimo, je hebt nu toch ruimte zat voor een nieuwe baby?
  maandag 13 juli 2009 @ 16:23:36 #295
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70937202
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee, een bank Ziet er comfy uit!

Sugar, hoe is het met je inmiddels?

Pff, vanmorgen weer bij de gyn geweest. Besloten om aan de Mirena te gaan. Die kan 5 jaar blijven zitten en daarna is het hopelijk helemaal niet meer nodig om anticonceptie te gebruiken. Nu wel want op de echo was nog een eiblaasje te zien
gewoon terugblazen!

Hihi Belana ik kom ook altijd met schalen en keukenspul thuis van de Ikea ik heb ook altijd ter plekke alles echt nodig als ik daar sta haha

Oeh ik heb net rupsje nooitgenoeg lotto, domino en memo gehaald kon niet kiezen... zo tof!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 juli 2009 @ 16:30:47 #296
13151 crew  Rewimo
pi_70937444
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef bixister het volgende:
ach rewimo, je hebt nu toch ruimte zat voor een nieuwe baby?
Eh ja maar dan kunnen we geen logees meer ontvangen
  maandag 13 juli 2009 @ 16:36:27 #297
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_70937637
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef MamsX het volgende:
Goedemiddag

Ik heb 2 mokkataartjes en een moorkop Bracht mijn mama mee
pff, ik moet echt wat afvallen.... Maar nu heb ik dus echt honger. Lijnen = lijden hoe je het ook went of keert. Het is gewoon k*t... Maar ik wil gewoon over 4 weken er ietsjes beter uitzien in bikini dan nu... Vrijdag sprongen toch echt de tranen in mn ogen toen ik mn biniki even moest passen voor een zwemfeestje.... Toen had ik al van laat maar.

En het is niet zo dat ik een enorme pens heb, maar wel een flinke kont.
pi_70937670
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Eh ja maar dan kunnen we geen logees meer ontvangen
dan moeten die maar kamperen in de tuin.
  maandag 13 juli 2009 @ 16:37:56 #299
14746 k_i_m
pi_70937690
Ik ook hoor Ticoo. Voordeel is wel dat je hem zelf gelukkig niet ziet .
In my life
Why do I smile
pi_70937722
tenzij deze op de foto wordt gezet....
  Jubileum moderator maandag 13 juli 2009 @ 16:41:07 #301
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70937789
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef bixister het volgende:
tenzij deze op de foto wordt gezet....
Niet gaan lopen dus maar bevallig op je strandstoel/badlaken blijven zitten.
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')