Comfort, drukte, gedoe, extra in-, uit- en overstappen.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:28 schreef Sugar het volgende:
Huh, waarom zou je 'helemaal kapot' zijn van een snelbus i.p.v. een trein?
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:![]()
ik heb geen last van uitbuikstriae... Ik heb last van terugplooistriae... De strepen wrden nu zichtbaar
jamaar jamaar ik ben toch helegaar nog geen hyvesvriendje met jou!quote:
Nee juig aub nog niet te snel, hier kreeg ik pas Straie toen ik ging bevallen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
goodmurning!
gaarheid hier
[..]
ik heb tot nu toe nog geen last van striae *afklopt* maar ik kan dus nog nie opgelucht ademhalen na de bevalling? crap
[..]
Ik ben nog tot één dag voor de bevalling het halve land doorgeweest. Als je ergens naartoe wil moet je gewoon gaan. Als je geen zin hebt moet je het niet doenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn
buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.
Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Ik zou wel gaan, in de meeste gevallen voel je het wel wanneer het écht begint en heb je nog ruim de tijd om naar huis te gaan.. Maar je moet gewoon doen waar je je zelf het lekkerst bij voelt!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn
buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.
Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Wat apartquote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Sugar het volgende:
En S is nu met Stormpie en Marie een nieuw tweedehands fietsje voor haar aan het kopen.Ze kan nog niet zonder zijwieltjes, maar wil graag oefenen en juist op haar 12 inch fietsje is het moeilijk, ze is er bijna te groot voor. Topzwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Dus nu een groter maatje.
Ik vind het leuk, jammer dat het zulk niksweer is.
Heel veel plezier!!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan even fijn naar de verjaardag
Fijne dag iedereen
geen idee, ik heb ze al een tijdje niet meerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
dat hoort toch ook dacht ik, dat je zijwieltjes net iets hoger plaatst dan ze zouden kunnen?
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over hadquote:Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
het komt wel goed schatjequote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef cattie het volgende:
Als we naar U2 gaan, zijn we wel 4 a 5 uur weg...
nou... volgens mij was ik dat!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef huuphuup het volgende:
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had![]()
hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....quote:en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.
Dank je!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef Belana het volgende:
[..]
het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
ooooh hahahaquote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:
[..]
nou... volgens mij was ik dat!
[..]
hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
hahaquote:Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef snoopy het volgende:
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?
Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een soleroquote:Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning.
Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard.
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero![]()
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel![]()
binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!![]()
hahaha mutsiequote:Op zondag 12 juli 2009 14:59 schreef Guuzewuus het volgende:
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps.
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha mutsie![]()
![]()
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stellaen verveelse nog even tot ze wakker is dan
![]()
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
hahaha dat klinkt bekendquote:Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.
Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb.
...
Ben jij nu al terug met ijsje? Of moet je nog gaan
...
ben je er wel eens geweest? het is niet eng ofzo. alleen maar donkerquote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef snoopy het volgende:
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?![]()
![]()
BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
o heet het daar ook de dam? ik dacht alleen daar waar dat ding met die beelden erop staat.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Yay MamsX!![]()
![]()
Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet![]()
en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers hebde rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
erg he?quote:
*Proest*quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is![]()
Haha, ik riep ook al gelijk: dat baby'tje heeft meer schoenen dan ik en ze is nog niet eens geborenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers hebde rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
quote!!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
En de laatste visite is weg en nu ben ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is![]()
[latereactie]Buuf en Belaan, feli met jullie grote mannen![/laat]
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Huup
Zoveel hebben wij hier in totaal nu bijna gehad geloof ik
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:14 schreef Lishe het volgende:
Ff snel: ik ben weer veilig thuis en het was super in amsterdam. Met dank aan Snoop, ik heb 5 kickass jurkjes voor de dames en veel te stoere gympen en een rokje voor mezelf . <3
gefeliciteerd aan de jarige joppen enzo!!
Ik heb laatst wel een doek om L zijn middel gebonden en het andere eind om oppas-ukquote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
en waarom vinden ze draagdoeken hetzelfde als een tuigje
![]()
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar in het geval van mij vroeger (springkind met 6 kinderen er boven) en in potentieel gevaarlijke situaties (veerboot, jaarmarkt) dus niet gewoon met boodschappen oid.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef huuphuup het volgende:
oh ik vind die riempjes er niet uitzienik zie het nut en af en toe de noodzaak wel hoor van die dingen. Maar het ziet er zo stom uit
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ja maar die hele stapel op de eerste foto aan de linkerkant is maat 74/80 he, en rechts is maat 62/68.
Ik heb zelfs al dingen in maat 92 gekregenEnkel de rompers in de commode en de shirtjes in het laatje zijn 50/56.
Maar weet je, ik vind ook dat er veel meer te krijgen is voor meisjes, voor jongens zou ik denk ik wel een minder uitgebreid assortiment hebben![]()
Ach, heb ik lekker veel voor in het V&A hier
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zal maar geen foto doen van de berg kleding van luca
en dat is bijna allemaal 1 maat
Liever hij janken omdat ie z'n zin niet krijgt dan dat wij janken omdat ie z'n zin wel kreegquote:Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef MamsX het volgende:
Ik zou mocht het nodig zijn ook een tuigje gebruiken.. Al ziet het er niet uit.
Maar liever een lelijk tuigje dan geen kind meer inderdaad.
morgen, oke?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
morgen, oke?
dan ligt alles wat nu nog gestreken en gevouwen moet worden ook weer op zijn plek.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]yay!
ik met mn bijdehandte hoofd net![]()
wilde even de soda in kleine stukjes verdelen en ik vond het een goed plan om dat te doen door de zak tegen de muur aan te meppen. Maar natuurlijk is die zak daar niet op gebouwddus nu ligt de badkuip met bbqspul vol met soda
lekker soppen
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien![]()
1
2
3
4
hoedje van hoedje van....
Het is echt schandaligmaar keep in mind dat 75% gekregen is he
of moet ik dat er juist niet bijzeggen voor de dames met koopdrang en op zoeknaarexcuus?
Krijgt D.! Krijgt...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Zegt D.: "Dat zij extreem veel koopt, betekent nog niet dat jij dan heel veel moet kopen hoor."
oh werkt dat ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:20 schreef E.T. het volgende:
Soda in de wasmachine met een lege kookwas, een keer in de zoveel tijd
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Soda klontert altijd volgens mij. Het trekt vocht aan. Ik heb geloof ik altijd klonten in de soda
Hé, dat herken ik...quote:
Ahw... doe je wel een beetje op jezelf letten? Je klinkt bijna oververmoeid eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 08:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Ik denk dat ik gewoon heel erg aan vakantie toe ben ofzo. Nog twee weken. En eigenlijk zou ik iets moeten boeken, maar het uitzoeken is me al te veel.
ja nou t was keistom hoor. Ik was al een paar jaar uit huis maar mn broertje en zusje woonden nog thuis en mn ouders waren 3 weken weggeweest. Lees: het hele huis was een pestbende.quote:
De mijne liep laatst ook steeds te piepen, over het pluizenfilter dan. Dus ik dat ding helemaal schoon gemaakt, ook dat ding wat onderin de droger zit, maar hij bleef zeuren. Na een poosje ikwam er ook water uit de onderkant als ik twee wassen achter elkaar droogde. Uiteindelijk bleek de droger dus echt wel stuk te zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef skadhd het volgende:
Ennuh, heeft er hier iemand een condensdroger? Die van mij piept dat mn waterreservoir vol zit, maar hij liegt.
Ik heb het hele ding gestofzuigd en ik hoop dat ik nog iets anders kan doen voordat ik het apparaat van zn plaats moet halen...
ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet al bijna een jaar een afspraak maken bij de kaakchirurg voor mijn 2 verstandskiezen die dwars liggen
das balenquote:Op maandag 13 juli 2009 11:45 schreef p_iglet het volgende:
Grmbl blijkt de boekenverkoop van de geneeskunde faculteit deze zomer wel erg beperkte openingstijden te hebben. Moet nu morgenmiddag ineens nog naar rotterdam op en neer alleen om 2 boeken en een sylabus aan te schaffen
ik ken t wel jaquote:Op maandag 13 juli 2009 12:13 schreef E.T. het volgende:
aarrrggghhh...
Ik heb een paar importeurs en fabrikanten ergens van een mail gestuurd en nu kan ik die antwoorden wel m'n mailbox ín kijken..![]()
Geduld is niet mijn sterkste kant![]()
Ze hebben toch al een hele ochtend de tijd gehad om mijn mail te lezen en beantwoorden??![]()
Nee, inderdaad. Maar dat was dus een heel pak waar wat mis gegaan was bij het in elkaar zetten van die dingen, waardoor ze allemaal onbruikbaar waren en dat vind ik nogal een duur geintje, dus ik had een mailtje gestuurd. Geen reactie hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef bixister het volgende:
die passen inmiddels vast niet meer, troel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef bixister het volgende:
innepin is je nieuwe bank er nou nog niet??
13 juli 2009 had je wel goed gelezen?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Had nog verkeerd gekeken ook, ze zouden er tussen half 8 en half 1 zijn, niet 1 uur. Maar nog altijd niets. Pffrrtt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
13 juli 2009 had je wel goed gelezen?
Ja, maar dat pak heb ik inmiddels al niet meerquote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef bixister het volgende:
ik zou 't hele pak naar ze toesturen, dat maakt misschien meer indruk.
oh wat irritant is datquote:Op maandag 13 juli 2009 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Had nog verkeerd gekeken ook, ze zouden er tussen half 8 en half 1 zijn, niet 1 uur. Maar nog altijd niets. Pffrrtt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef bixister het volgende:
nou ja, áls ie nog komt, zou ik 'm voorlopig nog even in 't plastic laten zitten. voor 't geval je vliezen breken.![]()
Ja zoals bevallen..quote:Op maandag 13 juli 2009 13:15 schreef bixister het volgende:
en nog even bellen? is dat geen idee? (zou ik wel doen hoor, je hebt nog meer te doen vandaag...- neem ik aan.
)
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In welke maat zit hij nu Lady?
Kun je meteen lekker de moederkoek meebakken. 2 vliegen in 1 klap. Ik zeg doen!quote:Op maandag 13 juli 2009 13:23 schreef innepin het volgende:
Wil wel bellen, maar de klantenservice is niet bereikbaarGo figure.
Tico, welnee joh, dat duurt nog even hoor. Heb vanavond een barbecue, geen tijd voor een bevalling
Je neemt het dus in overweging?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef innepin het volgende:
Woensdag? Is dat zo miss?Ik weet van niks?
Tico.... ik wil hier heel graag ad rem op reageren met een wijsneuzerig commentaar, maar eigenlijk ben ik gewoon sprakeloos.
Mja, zou wel grappig zijn, het is namelijk een bedrijfsbarbecue van D. z'n werk. Zullen zijn collega's vast erg op prijs stellen, denk je ook niet?quote:
Je kan het altijd doen en opsturen naar Giel Beelen, die eet dat wel op hoor.quote:
Ja, mama is weer op de terugweg naar NL, maar de beschuiten en roze muisjes zijn nog hierquote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef huuphuup het volgende:
yaaay bank is er!wel jammer dat ie nu nog nie staat... kun je D.'s zoon niet optrommelen om je te helpen?
of je schoonvader weer bellen
![]()
Linda lekker!
haha, vast niet lang genoeg om de geboorte te halenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, mama is weer op de terugweg naar NL, maar de beschuiten en roze muisjes zijn nog hierDe vraag is: hoe lang nog
![]()
En innepin, ik zou gewoon uit protest op de bank zonder poten gaan zittenIssie wel mooi?
Ja met bevroren room erinquote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh Chan ja! Die zijn ook lekker!Ik kan die ook nooit goed genoeg laten ontdooien, zo geduldig ben ik niet
Tot nu toe is de plastic verpakking interessanter. Maar we hebben vooruitgedacht: het is stof die al losgewerkt is, waardoor je er dus geen haaltjes aan kan krabben.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef bixister het volgende:
oops, heb je die al ernstig toegesproken over het feit dat de bank niet de nieuwe krabpaal is?
leuke bank!
Laat me even weten of het echt werkt...quote:Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Tot nu toe is de plastic verpakking interessanter. Maar we hebben vooruitgedacht: het is stof die al losgewerkt is, waardoor je er dus geen haaltjes aan kan krabben.![]()
Linda, moet je even in het Joep & Teun topic kijken, heb net enorm gespamd
Correctie, ik zit nu al lekkerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef huuphuup het volgende:
Heee daars de bank!hij s mooi! Wat zul jij lekker zitten strakjes
Done, thnx voor de doorverwijzingquote:Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Linda, moet je even in het Joep & Teun topic kijken, heb net enorm gespamd
gewoon terugblazen!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee, een bankZiet er comfy uit!
Sugar, hoe is het met je inmiddels?
Pff, vanmorgen weer bij de gyn geweest. Besloten om aan de Mirena te gaan. Die kan 5 jaar blijven zitten en daarna is het hopelijk helemaal niet meer nodig om anticonceptie te gebruiken. Nu wel want op de echo was nog een eiblaasje te zien
Eh ja maar dan kunnen we geen logees meer ontvangenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef bixister het volgende:
ach rewimo, je hebt nu toch ruimte zat voor een nieuwe baby?![]()
![]()
pff, ik moet echt wat afvallen.... Maar nu heb ik dus echt honger. Lijnen = lijden hoe je het ook went of keert. Het is gewoon k*t... Maar ik wil gewoon over 4 weken er ietsjes beter uitzien in bikini dan nu... Vrijdag sprongen toch echt de tranen in mn ogen toen ik mn biniki even moest passen voor een zwemfeestje.... Toen had ik al van laat maar.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef MamsX het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik heb 2 mokkataartjes en een moorkopBracht mijn mama mee
dan moeten die maar kamperen in de tuin.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Eh ja maar dan kunnen we geen logees meer ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |