abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 15:08:12 #76
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70901646
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha mutsie
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stella en verveelse nog even tot ze wakker is dan
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.

Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb . ...

Ben jij nu al terug met ijsje ? Of moet je nog gaan ...
pi_70901907
Gefeliciteerd met jullie zonen Buuf en belana
Beterschap voor Stella
pi_70901920
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?

BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 12 juli 2009 @ 15:18:26 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70901972
Goeiemiddag. Bedankt voor de felicitaties! Belaan ook alvast gefeliciteerd met je jarige zoon. Wat dubbel is het toch allemaal zo.
Even een visite-intermezzo BMX is in goede aarde gevallen en van zijn opa mag hij het drumstel lenen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:19:44 #80
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70902004
DeBuurvrouw en belana, gefeliciteerd ...
(Sorry, had het helemaal niet in de gaten)
  Jubileum moderator zondag 12 juli 2009 @ 15:21:12 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70902064
Lady wrb "dat plein" het de Dam
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70902166
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.

Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb . ...

Ben jij nu al terug met ijsje ? Of moet je nog gaan ...
hahaha dat klinkt bekend ik kan 100 dingen verzinnen die hier nog moeten gebeuren maar das heul niet waar ik zin in heb

Nee nog geen ijsje, ik ben me eerst maar eens gaan douchen en aankleden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 15:29:43 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70902386
lady-wrb, misschien kun je de afbeeldingen gespiegeld printen en dan de lijnen met houtskool of zacht potlood overtrekken. Dan weer met de getekende lijnen tegen de muur wrijven en dan heb je als het goed is een afdruk die weer goed om staat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 16:05:15 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70903752
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef snoopy het volgende:
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?

BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
ben je er wel eens geweest? het is niet eng ofzo. alleen maar donker
wat ik eigenlijk het engste vond, was het idee dat er ooit iemand op het idee gekomen is om op de tentoongestelde manieren te martelen.
ik heb me constant af lopen vragen hoe ziek je wel niet in je hoofd moet zijn om dergelijke dingen te verzinnen.
echt, ik kan er met mijn verstand niet bij.

ik ben al vanaf kind af aan doodsbang voor verklede mensen. dat is toch heel wat anders dan een verzameling schroot waarmee vroeger gemarteld werden.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 16:09:09 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70903867
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Lois het volgende:
Lady wrb "dat plein" het de Dam
o heet het daar ook de dam? ik dacht alleen daar waar dat ding met die beelden erop staat.

ik kom echt heel weinig in amsterdam. doe mij maar rotterdam. daar schijnen ze tegenwoordig ook australian ijs te verkopen en je kunt er heerlijk eten bij de beren (hoewel de beren steeds noordelijker komen tegenwoordig )
pi_70904409
Ik ben echt zo vrolijk
pi_70904458
hoera!
pi_70904607
Zomaar Mamsx?

(duitse) ebay is raar. Bied ik, word ik geweigerd ofzo.

[ Bericht 86% gewijzigd door _Ingrid_ op 12-07-2009 16:36:39 ]
pi_70904986
Een boel redenen

Ik heb net Breaking Dawn (vierde boek in twilight serie) gekocht bij bol.com.
Dan kan ik met een beetje geluk over een paar dagen weer zwijmelen

En ik heb het liefste en leukste kind van de wereld.
Ik kan vooral van haar zo blij worden, hoe lief ze is als ze moppert.
En dat ze zelfs de mensen op de televisie een hapje eierkoek gunt.
En dat als ze vol zit ze haar eten achter haar rug verstopt en alles geplet zit tussen haar en stoel.

En zo kan ik nog wel even doorgaan

Oh en een telefoontje krijgen van iemand met de vraag of je nog luiers nodig hebt omdat het in de aanbieding is. Daar kan ik ook blij van worden Iemand waarvan je het niet verwacht die denkt aah even MamsX bellen voor luiers
pi_70905039
Goede redenen!
pi_70905368
Yay MamsX!

Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers heb de rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70905498
schandalig die kast Huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juli 2009 @ 16:57:19 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70905669
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Yay MamsX!

Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers heb de rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 17:04:23 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70905893
Huup, da's een heuse garderobe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_70905958
Hahah huup jeetje wat een schoenen
pi_70906189
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef MamsX het volgende:
Hahah huup jeetje wat een schoenen
erg he?

ik denk dat ik de rommelkamer maar ombouw tot inloopkast voor haar ofzo die heeft ze wel nodig zo...
maar we zijn wel t/m maat 74 klaar nu hoeven echt helemaal niets meer te kopen. Hooguit nog een leuk shirtje ofzo als ik tegen iets aanloop.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70906301
Eigenlijk heb ik hier stiekem ook 5 paar in maatje 20 en 4 paar in maatje 19 staan..
En ook al heeft X genoeg ik blijf bij kopen hoor
pi_70908443
Ik was Ambers biebpas kwijt. Hij is geblokkeerd maar kreeg wel het nummer mee om eventueel online de boeken te verlengen. Nou kan ik dus niet online verlengen omdat de pas geblokkeerd is

en nog zoiets leuks. M. was al verzekerd bij de Iza. Amber kwam erbij, kreeg hetzelfde polisnummer maar dan een 2 achter het nummer. Ik kwam erbij en kreeg een 3 achter het polisnummer. Tess kwam erbij en moest dus ook aangemeld worden bij de verzekering. Uiteraard gingen we ervanuit dat ze hetzelfde polisnummer zou krijgen maar dan met een 4 erachter... nou niet dus. Heeft ze gewoon een heel ander polisnummer gekregen. Heb al gebeld en die jongen aan de teleofon snapte het ook niet. Zou teruggebeld worden maar tot op heden niks. Nu moet ik dus declareren voor haar maar heb geen declaratieformulieren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70908509
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is

[latereactie]Buuf en Belaan, feli met jullie grote mannen! [/laat]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70908899
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is
*Proest*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')