Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha mutsie![]()
![]()
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stellaen verveelse nog even tot ze wakker is dan
![]()
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
hahaha dat klinkt bekendquote:Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.
Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb.
...
Ben jij nu al terug met ijsje? Of moet je nog gaan
...
ben je er wel eens geweest? het is niet eng ofzo. alleen maar donkerquote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef snoopy het volgende:
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?![]()
![]()
BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
o heet het daar ook de dam? ik dacht alleen daar waar dat ding met die beelden erop staat.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Yay MamsX!![]()
![]()
Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet![]()
en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers hebde rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
erg he?quote:
*Proest*quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |