abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70900140
Bix, wat fijn dat het weer even beter gaat. Veel plezier vanavond!

M is nu naar het feestje en L slaapt. Ik moet steeds aan Mous denken met dit weer. Zou ze toch nog vertrokken zijn?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_70900176
ja, bij anna staan ze ook nog niet echt heel hoog. het nadeel van lage zijwieltjes is dat je kind in elke kuil stilvalt.

fijn dat het goed gegaan is met de oppas gisteren. en naar zo'n concert is inderdaad weer wat langer (en verder weg ook neem ik aan?). maar vaak oefenen vooraf!
pi_70900179
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
dat hoort toch ook dacht ik, dat je zijwieltjes net iets hoger plaatst dan ze zouden kunnen?
geen idee, ik heb ze al een tijdje niet meer

ik weet alleen dat ze bij ons thuis nooit de grond hebben geraakt, ik weet niet hoe dat tegenwoordig gaat eigk, ik ben pas in de fietszitjes fase
maar als ik zie dat tegenwoordig heel veel kindjes een helm dragen bij het fietsen ( ) dan stel ik me daar automatisch bij voor dat die zijwieltjes ook "veiliger" zijn geworden enzo. Waarschijnlijk ten onrechte dan dus!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900192
snoopy, ik heb misschien iets gemist ,maar waarom zou moussy niet zijn gegaan? ging ze binnen NL op vakantie?
pi_70900210
Ik dacht dat ze zei dat ze een dag later gingen ivm het weer. Maar vandaag is het ook niet veel beter.
Ik ga even terugzoeken naar die post want ik begin nu te twijfelen
pi_70900218
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
pi_70900236
snoopy, ik heb lang niet alles gelezen dus zou best kunnen hoor! morgen wordt 't weer droger, dus hoe dan ook krijgt ze vast nog wel beter weer.
pi_70900326
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had

en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.

Trouwens, kantelen lukt mij nog steeds met fiets en al liefst in een drukke winkelstraat
misschien toch een afwijking aan die zijwieltjes overgehouden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:24:21 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_70900361
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef cattie het volgende:
Als we naar U2 gaan, zijn we wel 4 a 5 uur weg...
het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
stormy waters...
sailin'
pi_70900410
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef huuphuup het volgende:
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had
nou... volgens mij was ik dat!
quote:
en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.
hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
  zondag 12 juli 2009 @ 14:32:34 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_70900564
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef Belana het volgende:

[..]

het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
Dank je!

U2 is een half uur rijden, valt mee dus.

Het is zo schattig als ze door de zijwieltjes boven een gat vast komen omdat het achterwiel geen grip heeft! Helmpjes staan mij ook wat tegen.
pi_70900586
hèhè, gevonden:
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
pi_70900600
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:

[..]

nou... volgens mij was ik dat!
[..]

hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
ooooh hahaha sorry, weinig slaap gehad enzo

Ja nouja dat dus, het beperkt het zicht van de kiddies (voor zover die normaal wel goed zouden kijken... maar toch.) en verder is het een beetje een kip en het ei verhaal. Automobilisten en andere weggebruikers rijden harder bij kindjes die helmen dragen en de ongelukken die dan gebeuren zijn dus ook ernstiger. Als je kind met zn koppie op de stoeprand klapt dan blijft het natuurlijk een sneu ongeval en dan ben je als ouder blij dat je het kind een helm hebt omgedaan maar vooralsnog ben ik niet per se overtuigd van de extra veiligheid die zo'n helm biedt.
En mn schoonmoeder verguisd me erom maar B. en ik vinden het ook niet per se slecht als een kindje zich pijn doet, daar leer je voorzichtig van doen, vinden wij. Met natuurlijk een duidelijk scheiding tussen pijn doen als in, vallen zonder elleboog/knie/scheen/polsbeschermers bij het fietsen en pijn doen aan een beker kokend water dat dan weer wel

Ik ben echt ontzettend rusteloos, ik wil iets doen wil naar buiten ofzo maar tegelijkertijd ben k te moe om recht voor me uit te kijken handig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900653
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?

Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
  zondag 12 juli 2009 @ 14:37:52 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_70900689
ik geloof niet dat ik aan zulke helmpjes ga beginnen
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 14:39:02 #66
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70900715
Ik verveel me ...
pi_70900749
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef snoopy het volgende:
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?

Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
haha
ja en dan elke ochtend zuchten en steunen omdat je weer met coupe-helm op je werk aankomt

Mja blokje om is misschien wel een goed idee. Mn bekken doet zeer en ik weet niet zo goed of ik nu vooral stil moet blijven zitten of vooral moet bewegen om er een beetje de schwung in te houden. t zijn vooral opstartpijntjes na een drukke dag gister eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:41:49 #68
223453 Guuzewuus
pi_70900770
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning .

Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard .
pi_70901097
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning .

Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard .

ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel

binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:56:32 #70
223453 Guuzewuus
pi_70901224
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel

binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!
... We zijn al wezen zwemmen vanochtend. Het kind huppelde stralend heen en weer, maakte af en toe een enge smakkerd en ligt nu geheel uitgeput te slapen (en ik er maar achteraan huppelen, half gebukt in bikini, met net geen charmante buik meer, enzo ). Als ze wakker is, verveel ik me meestal niet ...

Hutten bouwen .

Ik ga zo nog even bij een vriendin langs, maar nu... verveel ik me.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:59:50 #71
223453 Guuzewuus
pi_70901335
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps .
pi_70901547
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:59 schreef Guuzewuus het volgende:
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps .
hahaha mutsie
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stella en verveelse nog even tot ze wakker is dan
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 15:07:18 #73
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70901614
hey hoii!

wat een poepweer is het he? jammerlijk. ik heb net met ska haar hele garderobe uitgeplozen en wat dingen weggegooid enzo was vermoeiend, maar leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_70901627
Pepijn draagt mooi wel een helm als hij op zijn loopfiets rijd.
Dat is zo'n klauterkabouter, hij gaat met het grootste gemak op zijn zadel staan om ergens overheen te kunnen kijken.

Als je een goede fietshelm hebt lijkt me dat die geen invloed mag hebben op het bewegen van je hoofd. Pepijn heeft er iig geen last van.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 15:07:48 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70901633
wij zijn gisteren samen naar amsterdam geweest.
ijsje eten bij australian ,daarna naar het martelmuseum.
en wat staan er op dat plein tegenover madame tussaud rare verklede figuren
ik hou daar helemaal niet van ik vind ze (zo oud als ik ben) doodeng

vandaag hebben we de verduisteringsgordijnen in luca zijn kamer opgehangen.
als het een beetje meezit, krijgtie ook een hoger bed (ik heb geboden op een hoogslaper)

ik ben ook nog steeds bezig met dat beamer gedoe. morgen ga ik zo'n lens bestellen (moet helemaal uit amerika komen) en dan maar eens aan de knutsel en hopen dat het echt werkt.
anders heb ik echt geen idee hoe ik het anders zou moeten realiseren.
of heeft iemand anders een idee hoe je een plaatje in stukjes kan vergroten en printen? want dan ben ik er ook, al is het wat omslachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')