Comfort, drukte, gedoe, extra in-, uit- en overstappen.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:28 schreef Sugar het volgende:
Huh, waarom zou je 'helemaal kapot' zijn van een snelbus i.p.v. een trein?
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:![]()
ik heb geen last van uitbuikstriae... Ik heb last van terugplooistriae... De strepen wrden nu zichtbaar
jamaar jamaar ik ben toch helegaar nog geen hyvesvriendje met jou!quote:
Nee juig aub nog niet te snel, hier kreeg ik pas Straie toen ik ging bevallen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
goodmurning!
gaarheid hier
[..]
ik heb tot nu toe nog geen last van striae *afklopt* maar ik kan dus nog nie opgelucht ademhalen na de bevalling? crap
[..]
Ik ben nog tot één dag voor de bevalling het halve land doorgeweest. Als je ergens naartoe wil moet je gewoon gaan. Als je geen zin hebt moet je het niet doenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn
buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.
Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Ik zou wel gaan, in de meeste gevallen voel je het wel wanneer het écht begint en heb je nog ruim de tijd om naar huis te gaan.. Maar je moet gewoon doen waar je je zelf het lekkerst bij voelt!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn
buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.
Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Wat apartquote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Sugar het volgende:
En S is nu met Stormpie en Marie een nieuw tweedehands fietsje voor haar aan het kopen.Ze kan nog niet zonder zijwieltjes, maar wil graag oefenen en juist op haar 12 inch fietsje is het moeilijk, ze is er bijna te groot voor. Topzwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Dus nu een groter maatje.
Ik vind het leuk, jammer dat het zulk niksweer is.
Heel veel plezier!!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan even fijn naar de verjaardag
Fijne dag iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |