abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 09:27:29 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_70894516
[OUD SC] Met of zonder...

Ik zou je gezondheid in dit geval echt voorop laten gaan Ynske, van Utrecht naar Den Bosch is echt een @#*$&stuk zonder treinen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 juli 2009 @ 09:28:09 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70894525
Huh, waarom zou je 'helemaal kapot' zijn van een snelbus i.p.v. een trein?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70894526
Kan je niet 'omtreinen'?
  zondag 12 juli 2009 @ 09:31:16 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_70894537
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:28 schreef Sugar het volgende:
Huh, waarom zou je 'helemaal kapot' zijn van een snelbus i.p.v. een trein?
Comfort, drukte, gedoe, extra in-, uit- en overstappen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 juli 2009 @ 09:42:35 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_70894610
m@x ik heb helemaal medelijden met je

wij vieren vandaag Ezra's verjaardag een beetje, vooral met familie, misschien volgende week nog een keer met vrienden. het is zo'n raar idee dat dit mogelijk ook de sterfdag van opa kan zijn...heel dubbel allemaal, maar ik wilde Ezra's verjaardag toch niet voorbij laten gaan natuurlijk. dus er hangen slingers en we hebben taart (hoewel niet zo'n mooie, want we waren het vergeten...) en Ezra krijgt cadeautjes en we maken er maar gewoon wat van

Buuf, van harte met je zoon! en ik vind je taart best heel mooi!!
stormy waters...
sailin'
pi_70894660
Ik heb de senseo latte en daar lukt doorklikken niet. Hij gaat gewoon niet dicht. Ga maar weer de oude senseo tevoorschijn halen als ik warme choci wil. Ik heb 2 dozen pads staan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juli 2009 @ 09:58:08 #7
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_70894716
Ik vind je taart ook best goed gelukt hoor Buuf. Gefeliciteerd met je kind.

Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt vandaag Belaan. Het zal een leuke dag met een bijsmaakje worden. Succes

En dat medelijden is niet nodig, Hulptroepen (in de vorm van Maggie) zijn onderweg
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 12 juli 2009 @ 10:02:56 #8
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_70894754
voor de hulptroepen
Belana heel hartelijk gefeliciteerd met Ezra, en een hele fijne dag vandaag
Buuf jij ook van harte met je zoon, leuke taart!!
Irritant Vicky
Ik zou naar blijdorp gaan en de buienradar zegt dat het droog is, maar voorlopig regent het hier gewoon
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 12 juli 2009 @ 10:10:46 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70894818
Gefeliciteerd met je kind, Buuf!
Belana gefeliciteerd met Ezra
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70894841
Belaan hopelijk toch een fijne dag en alvast gefeliciteerd met Ezra
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 12 juli 2009 @ 10:19:12 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70894912
dacht al ergens compleet overheen gelezen te hebben...
Lieve m@x

buuf, nogmaals van harte met je zoon!
En als ik iemand wel een heel fijne dag wil wensen is het het Belana wel.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 12 juli 2009 @ 10:36:51 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_70895089
thanks darlings jullie zijn echt allemaal zo lief

Nick is nu nog even met de jongens naar opa, hij is 's morgens nog vrij goed en dan kan ie zelf nog Ezra's cadeautje geven
stormy waters...
sailin'
pi_70895182
Belana alvast gefeliciteerd. Ik hoop dat je/jullie toch wel een fijne dag hebt.

Buuf gefeliciteerd! Taart is leuk hoor!

Freecell kom maar hierheen met je taart!
Mooi bolletje heb je al!
pi_70895187
ik heb geen last van uitbuikstriae... Ik heb last van terugplooistriae... De strepen wrden nu zichtbaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juli 2009 @ 10:50:50 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70895263
Buuf en Belana, gefeliciteerd!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 12 juli 2009 @ 10:53:58 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70895299
Wat een takkeweer vandaag En ik had juist zin om iets te gaan ondernemen. Nu alleen ffkijken wat we gaan doen, het mag niets kosten iig
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:00:00 #17
5428 crew  miss_sly
pi_70895382
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn

buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.

Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 juli 2009 @ 11:03:40 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70895441
Je voelt het zelf het beste miss_sly
En bevalling begint vaak toch wel met wat gerommel, en dan is er nog tijd genoeg om rustig aan weer op huis aan te gaan.
Als je er geen zin in hebt moet je het niet doen, dat zullen ze tochwel snappen?
  zondag 12 juli 2009 @ 11:04:38 #19
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70895451
@M@x ja het was nog erg gezellig, en heb me lekker rustig gehouden.

Hoe is het nu met de boy's?

@Belana fijne verjaardag gewenst met Ezra
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70895569
goodmurning!

gaarheid hier
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:
ik heb geen last van uitbuikstriae... Ik heb last van terugplooistriae... De strepen wrden nu zichtbaar
omg kan dat ook nog?!

ik heb tot nu toe nog geen last van striae *afklopt* maar ik kan dus nog nie opgelucht ademhalen na de bevalling? crap
quote:
Op zondag 12 juli 2009 08:01 schreef Chan het volgende:

[..]

Op hyves
jamaar jamaar ik ben toch helegaar nog geen hyvesvriendje met jou!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:19:26 #21
5428 crew  miss_sly
pi_70895705
TF, ze begrijpen het zeker wel, hoor. Mijn zusje zei zefl, toen ik zei nog te twijfelen, dat ze als ze mij was niet zou twijfelen, maar thuis zou blijven.
En rommelen doet het al wel een paar dagen, maar ik weet natuurlijk niet of dit gewoon maar gerommel is, of het-begint-bijna-gerommel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 11:28:34 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70895862
Belaan en Buuv, gefeliciteerd met jullie zonen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:29:56 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70895885
Ja, gefeliciteerd met jullie zonen, B en B!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:33:57 #24
105850 Fuente
mamamuts
pi_70895957
Belana en Buuv, van harte

De meiden waren hier om 6:00 wakker vanmorgen En Merel is een beetje hangerig vandaag, denk dat ze meer tandjes krijgt ofzo. Wat een rotweer is het trouwens1
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70896006
Belana en Buuf gefeli met jullie jongens!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 11:51:19 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70896344
Hier was het half zes vanochtend, bwegh.

En snoopy heeft gelijk gekregen, de poffers hebben gewonnen en nu zijn alle lijntechnische plannen alsnog van de baan gezwabberd.
pi_70896405
Sorry Ynske de treinen rijden niet omdat ze bij ons hier achter een loop/fietsbrug over het spoor aan het maken zijn, kon zelf gisteren ook niet met de trein naar Utrecht Voor ons wel weer handig want we moesten altijd erg omrijden om aan de andere kant van het spoor te zijn

Las ook dat er hier jarigen zijn, gefeliciteerd!!
  zondag 12 juli 2009 @ 11:54:56 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70896423
En S is nu met Stormpie en Marie een nieuw tweedehands fietsje voor haar aan het kopen. Ze kan nog niet zonder zijwieltjes, maar wil graag oefenen en juist op haar 12 inch fietsje is het moeilijk, ze is er bijna te groot voor. Topzwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Dus nu een groter maatje. Ik vind het leuk, jammer dat het zulk niksweer is.
  zondag 12 juli 2009 @ 11:55:09 #29
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70896429
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
goodmurning!

gaarheid hier
[..]

ik heb tot nu toe nog geen last van striae *afklopt* maar ik kan dus nog nie opgelucht ademhalen na de bevalling? crap
[..]
Nee juig aub nog niet te snel, hier kreeg ik pas Straie toen ik ging bevallen.
niet veel maar kreeg het wel.
en nu idem er eigenlijk niks bij gekregen.

en Vicky dat is balen

Hier nu eens wat opruimen straks visite
stoverij staat op het vuur verder te sudderen ruikt hier heerlijk.
En nog even boven het kamertje verder afronden voorzover mogelijk is.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 12 juli 2009 @ 12:06:58 #30
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70896697
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn

Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Ik ben nog tot één dag voor de bevalling het halve land doorgeweest. Als je ergens naartoe wil moet je gewoon gaan. Als je geen zin hebt moet je het niet doen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70896698
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:

Ik zou wel gaan, in de meeste gevallen voel je het wel wanneer het écht begint en heb je nog ruim de tijd om naar huis te gaan.. Maar je moet gewoon doen waar je je zelf het lekkerst bij voelt!
pi_70896699
Oeh Bar, dan moet k nog voorzichtig bevallen ook om een hoekje persen

Oh Sugar wat leuk jammer inderdaad dat ze niet gelijk kan gaan crossen. Of hoewel, regenjasje aan en kaplaarsjes en gaan met die banaan? Of houdt ze zelf niet van regen enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 12 juli 2009 @ 12:53:25 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70897777
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Sugar het volgende:
En S is nu met Stormpie en Marie een nieuw tweedehands fietsje voor haar aan het kopen. Ze kan nog niet zonder zijwieltjes, maar wil graag oefenen en juist op haar 12 inch fietsje is het moeilijk, ze is er bijna te groot voor. Topzwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Dus nu een groter maatje. Ik vind het leuk, jammer dat het zulk niksweer is.
Wat apart WIj hebben Iris het juist op haar 12'' fietsje laten leren omdat ze daar zo makkelijk met haar beentjes bij de grond kon. Bij de minste dreiging van omvallen, hup beentjes op de grond. Toen ze eenmaal als een speer ging (en dat was best snel al ) hebben we een maatje groter fiets gekocht.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 13:07:41 #34
5428 crew  miss_sly
pi_70898211
Wij gaan even fijn naar de verjaardag
Fijne dag iedereen
pi_70898346
Hier juist ook aan het denken over een kleiner fietsje Ben benieuwd of Maria het idd sneller leert op een grotere.

M. heeft zo een feestje en ze zouden naar de speeltuin. En het regent nog steeeeeeeds
pi_70898349
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan even fijn naar de verjaardag
Fijne dag iedereen
Heel veel plezier!!
pi_70898552
Ik hoor Milanese nu ballonnen opblazen beneden
  zondag 12 juli 2009 @ 13:21:57 #38
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70898636
M@x, lekker laten opereren hoor die galstenen.
Ik heb hier een jaar lang moeten aanzien hoe mijn man aanvallen had, eerst maandelijks (aanval van een uur of 3) en daarna al snel toenemend naar tweewekelijks (aanvallen van een uur of 5) en op het laatst wekelijks (halve of hele dag). Maar iedere keer was er niks aan de hand volgens de HA, die gooide het op maagklachten en hij moest maar afvallen. Daar kwam pas verandering in toen ik m een keertje tijdens zo'n aanval langs heb gestuurd. Oh ja, nou ff echo maken. Over 3 weken afspraak in het ziekenhuis.
Die avond begon hij geel te zien en is hij met spoed opgenomen. Gelukkig was dat steentje er net op tijd doorheen, ze stonden al op het punt om een spoedoperatie te doen (= hele buik open). Toen hebben ze hem een paar dagen in het ziekehuis gehouden om de leverwaarden wat te laten zakken en daarna via een kijkoperatie de galblaas verwijderd.

Als je nu al vier aanvallen in een maand hebt gehad, en ook nog eentje van 24 uur dan lijkt het me toch best een risico dat er eentje echt vast komt te zitten en dat is geen pretje, en bovendien is zo'n spoedoperatie veel belastender voor je lichaam. Ik zou dus echt zeggen snel laten opereren!

Niet om je bang te maken hoor, maar door er op tijd bij te zijn kun je een hoop ellende voorkomen. En die aanvallen zijn echt erg, mijn man is geen 'klaagman' en om hem dan zo'n pijn te zien lijden....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 13:30:25 #39
13151 crew  Rewimo
pi_70898885
Mijn galblaas is er ook uit, hele opluchting vond ik het, ook al had ik maar 1x een aanval gehad. Dat was genoeg

Ik zou inderdaad maar een aanval faken hoor, als ze echt als voorwaarde stellen dat je er nog eentje moet krijgen. 't Is toch al geen lolletje en dat wachten is helemaal waardeloos.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70898965
Happy B-day voor de zonen van B&B
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_70899494
hey zijn jullie zonen tegelijk jarig, B&B? wat grappig! heel hartelijk gefeliciteerd alleBei!
pi_70899547
onze kinderen zijn gisteren gaan logeren bij opa & oma, dus we zijn aan 't genieten van tijdelijke kinderloosheid. heeeerlijk uit eten geweest, en uitgeslapen vanmorgen uiteraard. en vanavond wéér uit eten. nu met broer & zijn vriendin, waar 't weer een stuk beter mee gaat (ook tijdelijk weliswaar, maar toch).
  zondag 12 juli 2009 @ 13:54:32 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_70899595
nee, Ezra is morgen pas jarig Bix, maar we vieren het vandaag
fijn dat het met je schoonzus even wat beter gaat en lekker hoor 2 keer uit eten
ik heb net een pastasalade in elkaar gedraaid voor vanavond
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 13:56:46 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_70899669
Veel plezier vandaag Belana!
Het is goed gegaan met de oppas gisteren, Ive en fee zijn helemaal niet wakker geworden.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:58:32 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_70899720
ow dat is fijn cattie! en heb je ook kunnen genieten?
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 14:00:18 #46
108648 cattie
lieve moeder
pi_70899766
We hebben vreselijk gelachen om onze eigen onzekerheid. Het was een gezellige avond en we zijn wel 2 uur weg geweest.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:06:05 #47
24188 Belana
kloon van belana
pi_70899900
2 uur nou dat is toch een record
stormy waters...
sailin'
pi_70899928
Veel plezier Miss

Bix wat fijn dat het ietsje beter gaat. Geniet van t avondje met zn viertjes

Over die fietsjes, mijn vader had vroeger mn zijwieltjes een beetje scheef op mn fietsje gemonteerd op die manier fietste k zolang ik recht bleef zonder wieltjes zeg maar als je 2 cm naar links of rechts helde raakten die wieltjes de grond.
T geluid van zijwieltjes is ook echt zo'n jeugdsentiment geluid haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900011
dat hoort toch ook dacht ik, dat je zijwieltjes net iets hoger plaatst dan ze zouden kunnen?
  zondag 12 juli 2009 @ 14:11:42 #50
108648 cattie
lieve moeder
pi_70900057
Ligt eraan, bij Ive raken ze de grond bijna als hij recht rijdt en ze kunnen in 3 stappen omhoog, zodat hij op het laatst zo goed als zonder zijwieltjes fietst.

Als we naar U2 gaan, zijn we wel 4 a 5 uur weg...
pi_70900140
Bix, wat fijn dat het weer even beter gaat. Veel plezier vanavond!

M is nu naar het feestje en L slaapt. Ik moet steeds aan Mous denken met dit weer. Zou ze toch nog vertrokken zijn?
pi_70900176
ja, bij anna staan ze ook nog niet echt heel hoog. het nadeel van lage zijwieltjes is dat je kind in elke kuil stilvalt.

fijn dat het goed gegaan is met de oppas gisteren. en naar zo'n concert is inderdaad weer wat langer (en verder weg ook neem ik aan?). maar vaak oefenen vooraf!
pi_70900179
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
dat hoort toch ook dacht ik, dat je zijwieltjes net iets hoger plaatst dan ze zouden kunnen?
geen idee, ik heb ze al een tijdje niet meer

ik weet alleen dat ze bij ons thuis nooit de grond hebben geraakt, ik weet niet hoe dat tegenwoordig gaat eigk, ik ben pas in de fietszitjes fase
maar als ik zie dat tegenwoordig heel veel kindjes een helm dragen bij het fietsen ( ) dan stel ik me daar automatisch bij voor dat die zijwieltjes ook "veiliger" zijn geworden enzo. Waarschijnlijk ten onrechte dan dus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900192
snoopy, ik heb misschien iets gemist ,maar waarom zou moussy niet zijn gegaan? ging ze binnen NL op vakantie?
pi_70900210
Ik dacht dat ze zei dat ze een dag later gingen ivm het weer. Maar vandaag is het ook niet veel beter.
Ik ga even terugzoeken naar die post want ik begin nu te twijfelen
pi_70900218
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
pi_70900236
snoopy, ik heb lang niet alles gelezen dus zou best kunnen hoor! morgen wordt 't weer droger, dus hoe dan ook krijgt ze vast nog wel beter weer.
pi_70900326
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had

en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.

Trouwens, kantelen lukt mij nog steeds met fiets en al liefst in een drukke winkelstraat
misschien toch een afwijking aan die zijwieltjes overgehouden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:24:21 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_70900361
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef cattie het volgende:
Als we naar U2 gaan, zijn we wel 4 a 5 uur weg...
het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
stormy waters...
sailin'
pi_70900410
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef huuphuup het volgende:
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had
nou... volgens mij was ik dat!
quote:
en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.
hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
  zondag 12 juli 2009 @ 14:32:34 #61
108648 cattie
lieve moeder
pi_70900564
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef Belana het volgende:

[..]

het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
Dank je!

U2 is een half uur rijden, valt mee dus.

Het is zo schattig als ze door de zijwieltjes boven een gat vast komen omdat het achterwiel geen grip heeft! Helmpjes staan mij ook wat tegen.
pi_70900586
hèhè, gevonden:
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
pi_70900600
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:

[..]

nou... volgens mij was ik dat!
[..]

hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
ooooh hahaha sorry, weinig slaap gehad enzo

Ja nouja dat dus, het beperkt het zicht van de kiddies (voor zover die normaal wel goed zouden kijken... maar toch.) en verder is het een beetje een kip en het ei verhaal. Automobilisten en andere weggebruikers rijden harder bij kindjes die helmen dragen en de ongelukken die dan gebeuren zijn dus ook ernstiger. Als je kind met zn koppie op de stoeprand klapt dan blijft het natuurlijk een sneu ongeval en dan ben je als ouder blij dat je het kind een helm hebt omgedaan maar vooralsnog ben ik niet per se overtuigd van de extra veiligheid die zo'n helm biedt.
En mn schoonmoeder verguisd me erom maar B. en ik vinden het ook niet per se slecht als een kindje zich pijn doet, daar leer je voorzichtig van doen, vinden wij. Met natuurlijk een duidelijk scheiding tussen pijn doen als in, vallen zonder elleboog/knie/scheen/polsbeschermers bij het fietsen en pijn doen aan een beker kokend water dat dan weer wel

Ik ben echt ontzettend rusteloos, ik wil iets doen wil naar buiten ofzo maar tegelijkertijd ben k te moe om recht voor me uit te kijken handig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70900653
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?

Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
  zondag 12 juli 2009 @ 14:37:52 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_70900689
ik geloof niet dat ik aan zulke helmpjes ga beginnen
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 juli 2009 @ 14:39:02 #66
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70900715
Ik verveel me ...
pi_70900749
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef snoopy het volgende:
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?

Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
haha
ja en dan elke ochtend zuchten en steunen omdat je weer met coupe-helm op je werk aankomt

Mja blokje om is misschien wel een goed idee. Mn bekken doet zeer en ik weet niet zo goed of ik nu vooral stil moet blijven zitten of vooral moet bewegen om er een beetje de schwung in te houden. t zijn vooral opstartpijntjes na een drukke dag gister eigk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:41:49 #68
223453 Guuzewuus
pi_70900770
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning .

Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard .
pi_70901097
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning .

Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard .

ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel

binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 14:56:32 #70
223453 Guuzewuus
pi_70901224
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:52 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel

binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!
... We zijn al wezen zwemmen vanochtend. Het kind huppelde stralend heen en weer, maakte af en toe een enge smakkerd en ligt nu geheel uitgeput te slapen (en ik er maar achteraan huppelen, half gebukt in bikini, met net geen charmante buik meer, enzo ). Als ze wakker is, verveel ik me meestal niet ...

Hutten bouwen .

Ik ga zo nog even bij een vriendin langs, maar nu... verveel ik me.
  zondag 12 juli 2009 @ 14:59:50 #71
223453 Guuzewuus
pi_70901335
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps .
pi_70901547
quote:
Op zondag 12 juli 2009 14:59 schreef Guuzewuus het volgende:
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps .
hahaha mutsie
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stella en verveelse nog even tot ze wakker is dan
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 juli 2009 @ 15:07:18 #73
56471 pinquit
oh my lama!
pi_70901614
hey hoii!

wat een poepweer is het he? jammerlijk. ik heb net met ska haar hele garderobe uitgeplozen en wat dingen weggegooid enzo was vermoeiend, maar leuk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_70901627
Pepijn draagt mooi wel een helm als hij op zijn loopfiets rijd.
Dat is zo'n klauterkabouter, hij gaat met het grootste gemak op zijn zadel staan om ergens overheen te kunnen kijken.

Als je een goede fietshelm hebt lijkt me dat die geen invloed mag hebben op het bewegen van je hoofd. Pepijn heeft er iig geen last van.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 15:07:48 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70901633
wij zijn gisteren samen naar amsterdam geweest.
ijsje eten bij australian ,daarna naar het martelmuseum.
en wat staan er op dat plein tegenover madame tussaud rare verklede figuren
ik hou daar helemaal niet van ik vind ze (zo oud als ik ben) doodeng

vandaag hebben we de verduisteringsgordijnen in luca zijn kamer opgehangen.
als het een beetje meezit, krijgtie ook een hoger bed (ik heb geboden op een hoogslaper)

ik ben ook nog steeds bezig met dat beamer gedoe. morgen ga ik zo'n lens bestellen (moet helemaal uit amerika komen) en dan maar eens aan de knutsel en hopen dat het echt werkt.
anders heb ik echt geen idee hoe ik het anders zou moeten realiseren.
of heeft iemand anders een idee hoe je een plaatje in stukjes kan vergroten en printen? want dan ben ik er ook, al is het wat omslachtig
  zondag 12 juli 2009 @ 15:08:12 #76
223453 Guuzewuus
pi_70901646
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha mutsie
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stella en verveelse nog even tot ze wakker is dan
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.

Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb . ...

Ben jij nu al terug met ijsje ? Of moet je nog gaan ...
pi_70901907
Gefeliciteerd met jullie zonen Buuf en belana
Beterschap voor Stella
pi_70901920
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?

BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
  zondag 12 juli 2009 @ 15:18:26 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70901972
Goeiemiddag. Bedankt voor de felicitaties! Belaan ook alvast gefeliciteerd met je jarige zoon. Wat dubbel is het toch allemaal zo.
Even een visite-intermezzo BMX is in goede aarde gevallen en van zijn opa mag hij het drumstel lenen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 12 juli 2009 @ 15:19:44 #80
223453 Guuzewuus
pi_70902004
DeBuurvrouw en belana, gefeliciteerd ...
(Sorry, had het helemaal niet in de gaten)
  Jubileum moderator zondag 12 juli 2009 @ 15:21:12 #81
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70902064
Lady wrb "dat plein" het de Dam
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70902166
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.

Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb . ...

Ben jij nu al terug met ijsje ? Of moet je nog gaan ...
hahaha dat klinkt bekend ik kan 100 dingen verzinnen die hier nog moeten gebeuren maar das heul niet waar ik zin in heb

Nee nog geen ijsje, ik ben me eerst maar eens gaan douchen en aankleden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 15:29:43 #83
13151 crew  Rewimo
pi_70902386
lady-wrb, misschien kun je de afbeeldingen gespiegeld printen en dan de lijnen met houtskool of zacht potlood overtrekken. Dan weer met de getekende lijnen tegen de muur wrijven en dan heb je als het goed is een afdruk die weer goed om staat.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 16:05:15 #84
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70903752
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef snoopy het volgende:
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?

BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
ben je er wel eens geweest? het is niet eng ofzo. alleen maar donker
wat ik eigenlijk het engste vond, was het idee dat er ooit iemand op het idee gekomen is om op de tentoongestelde manieren te martelen.
ik heb me constant af lopen vragen hoe ziek je wel niet in je hoofd moet zijn om dergelijke dingen te verzinnen.
echt, ik kan er met mijn verstand niet bij.

ik ben al vanaf kind af aan doodsbang voor verklede mensen. dat is toch heel wat anders dan een verzameling schroot waarmee vroeger gemarteld werden.
  † In Memoriam † zondag 12 juli 2009 @ 16:09:09 #85
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70903867
quote:
Op zondag 12 juli 2009 15:21 schreef Lois het volgende:
Lady wrb "dat plein" het de Dam
o heet het daar ook de dam? ik dacht alleen daar waar dat ding met die beelden erop staat.

ik kom echt heel weinig in amsterdam. doe mij maar rotterdam. daar schijnen ze tegenwoordig ook australian ijs te verkopen en je kunt er heerlijk eten bij de beren (hoewel de beren steeds noordelijker komen tegenwoordig )
pi_70904409
Ik ben echt zo vrolijk
pi_70904458
hoera!
pi_70904607
Zomaar Mamsx?

(duitse) ebay is raar. Bied ik, word ik geweigerd ofzo.

[ Bericht 86% gewijzigd door _Ingrid_ op 12-07-2009 16:36:39 ]
pi_70904986
Een boel redenen

Ik heb net Breaking Dawn (vierde boek in twilight serie) gekocht bij bol.com.
Dan kan ik met een beetje geluk over een paar dagen weer zwijmelen

En ik heb het liefste en leukste kind van de wereld.
Ik kan vooral van haar zo blij worden, hoe lief ze is als ze moppert.
En dat ze zelfs de mensen op de televisie een hapje eierkoek gunt.
En dat als ze vol zit ze haar eten achter haar rug verstopt en alles geplet zit tussen haar en stoel.

En zo kan ik nog wel even doorgaan

Oh en een telefoontje krijgen van iemand met de vraag of je nog luiers nodig hebt omdat het in de aanbieding is. Daar kan ik ook blij van worden Iemand waarvan je het niet verwacht die denkt aah even MamsX bellen voor luiers
pi_70905039
Goede redenen!
pi_70905368
Yay MamsX!

Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers heb de rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70905498
schandalig die kast Huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 12 juli 2009 @ 16:57:19 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70905669
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Yay MamsX!

Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers heb de rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 juli 2009 @ 17:04:23 #94
13151 crew  Rewimo
pi_70905893
Huup, da's een heuse garderobe
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_70905958
Hahah huup jeetje wat een schoenen
pi_70906189
quote:
Op zondag 12 juli 2009 17:06 schreef MamsX het volgende:
Hahah huup jeetje wat een schoenen
erg he?

ik denk dat ik de rommelkamer maar ombouw tot inloopkast voor haar ofzo die heeft ze wel nodig zo...
maar we zijn wel t/m maat 74 klaar nu hoeven echt helemaal niets meer te kopen. Hooguit nog een leuk shirtje ofzo als ik tegen iets aanloop.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70906301
Eigenlijk heb ik hier stiekem ook 5 paar in maatje 20 en 4 paar in maatje 19 staan..
En ook al heeft X genoeg ik blijf bij kopen hoor
pi_70908443
Ik was Ambers biebpas kwijt. Hij is geblokkeerd maar kreeg wel het nummer mee om eventueel online de boeken te verlengen. Nou kan ik dus niet online verlengen omdat de pas geblokkeerd is

en nog zoiets leuks. M. was al verzekerd bij de Iza. Amber kwam erbij, kreeg hetzelfde polisnummer maar dan een 2 achter het nummer. Ik kwam erbij en kreeg een 3 achter het polisnummer. Tess kwam erbij en moest dus ook aangemeld worden bij de verzekering. Uiteraard gingen we ervanuit dat ze hetzelfde polisnummer zou krijgen maar dan met een 4 erachter... nou niet dus. Heeft ze gewoon een heel ander polisnummer gekregen. Heb al gebeld en die jongen aan de teleofon snapte het ook niet. Zou teruggebeld worden maar tot op heden niks. Nu moet ik dus declareren voor haar maar heb geen declaratieformulieren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70908509
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is

[latereactie]Buuf en Belaan, feli met jullie grote mannen! [/laat]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70908899
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is
*Proest*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')