Comfort, drukte, gedoe, extra in-, uit- en overstappen.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:28 schreef Sugar het volgende:
Huh, waarom zou je 'helemaal kapot' zijn van een snelbus i.p.v. een trein?
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:![]()
ik heb geen last van uitbuikstriae... Ik heb last van terugplooistriae... De strepen wrden nu zichtbaar
jamaar jamaar ik ben toch helegaar nog geen hyvesvriendje met jou!quote:
Nee juig aub nog niet te snel, hier kreeg ik pas Straie toen ik ging bevallen.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
goodmurning!
gaarheid hier
[..]
ik heb tot nu toe nog geen last van striae *afklopt* maar ik kan dus nog nie opgelucht ademhalen na de bevalling? crap
[..]
Ik ben nog tot één dag voor de bevalling het halve land doorgeweest. Als je ergens naartoe wil moet je gewoon gaan. Als je geen zin hebt moet je het niet doenquote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn
buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.
Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Ik zou wel gaan, in de meeste gevallen voel je het wel wanneer het écht begint en heb je nog ruim de tijd om naar huis te gaan.. Maar je moet gewoon doen waar je je zelf het lekkerst bij voelt!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:00 schreef miss_sly het volgende:
Belana, gefeliciteerd met Ezra. Ik hoop op toch een fijne dg voo rjullie. Fijn dat opa zelf het kadootje nog kan geven en er zo toch een beetje bij kan zijn
buuf, ook gefeliciteerd met zoonlief.
Vandaag viert mijn middelste neefjes zijn verjaardag, die wodt morgen 3. Ik weet neit of ik er wel of niet heen moet gaan. Het is toch ruim een uur rijden, en dat ook weer terug...stel dat er iets begint ofzo...of ben ik nu te voorzichtig?
Wat apartquote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Sugar het volgende:
En S is nu met Stormpie en Marie een nieuw tweedehands fietsje voor haar aan het kopen.Ze kan nog niet zonder zijwieltjes, maar wil graag oefenen en juist op haar 12 inch fietsje is het moeilijk, ze is er bijna te groot voor. Topzwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Dus nu een groter maatje.
Ik vind het leuk, jammer dat het zulk niksweer is.
Heel veel plezier!!quote:Op zondag 12 juli 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan even fijn naar de verjaardag
Fijne dag iedereen
geen idee, ik heb ze al een tijdje niet meerquote:Op zondag 12 juli 2009 14:10 schreef bixister het volgende:
dat hoort toch ook dacht ik, dat je zijwieltjes net iets hoger plaatst dan ze zouden kunnen?
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over hadquote:Op zondag 12 juli 2009 14:18 schreef bixister het volgende:
huups, ach veiliger... het is in feite veiliger om zonder zijwieltjes te fietsen dan met, heb ik de indruk. als je ook maar ietwat scheef een opritje oid op wil rijden met zijwieltjes kantel je met fiets en al.
het komt wel goed schatjequote:Op zondag 12 juli 2009 14:11 schreef cattie het volgende:
Als we naar U2 gaan, zijn we wel 4 a 5 uur weg...
nou... volgens mij was ik dat!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:22 schreef huuphuup het volgende:
ja inderdaad, of die kuil waar je in blijft hangen Cattie het over had![]()
hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....quote:en helmpjes vind ik juist niet zo veilig, het is bewezen dat automobilisten en anderen (en ook het kind zelf!) minder voorzichtig zijn juist omdat het kind een helmpje op heeft. Soort schijnveiligheid dus, goed bedacht maar in de praktijk werkt het averechts. Bij ernstige ongelukken scheelt het natuurlijk wel dat t kind een helmpje draagt maar das weer wat anders.
Dank je!quote:Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef Belana het volgende:
[..]
het komt wel goed schatje
* Belana glaasje roosvicee aanreikt
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:08 schreef moussy het volgende:
Wij gaan morgen de sleurhut aanhaken en weg.. maar als het dit weer is gaan we een dag later!
ooooh hahahaquote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef bixister het volgende:
[..]
nou... volgens mij was ik dat!
[..]
hmm, ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. zo'n helm zit ten eerste niet zo lekker, piet moet dan om de haverklap stoppen omdat ie door de warmte jeuk op z'n hoofd krijgt. bovendien heb ik 't gevoel dat ze de wendbaarheid van 't hoofd wat verminderen, het is nogal een ding wat je op je kop hebt natuurlijk. dus of ze er echt veiliger mee zijn weet ik ook niet. maar ja, stel je nu voor dat ze echt een harde smak maken inderdaad....
hahaquote:Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef snoopy het volgende:
Misschien een klein blokje om voor de frisse lucht en dan in de relaxstand huup?
Zo'n helm vind ik ook een ding waarvan ik niet weet of het echt moet. Ik heb ook een beetje het idee dat ik dan zelf ook met zo'n ding zou moeten fietsen, om het goede voorbeeld te geven, maar daar heb ik echt geen zin in
ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een soleroquote:Op zondag 12 juli 2009 14:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zou zeggen, blijven bewegen, maar zonder inspanning.
Eens kijken, wat zal ik eens gaan bewegen? Ik blijf overigens wel binnen, want het regent nu keihard.
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zit ernstig te overwegen om naar de benzinepomp heen en weer te strompelen voor een solero![]()
als de zon niet naar mij komt dan bedenk ik em zelf wel![]()
binnen bewegen? eeeeehm... hutten bouwen met Stella natuurlijk!![]()
hahaha mutsiequote:Op zondag 12 juli 2009 14:59 schreef Guuzewuus het volgende:
We zouden eigenlijk de hele dag naar Nijmegen gaan naar een vriendin met drie kids. Maar omdat Stella onder de uitslag zit en wat koorts heeft, durfde die vriendin het niet aan, bang voor drie zieke kindjes straks. Ik ben benieuwd hoeveel kindjes we hebben aangestoken in het zwembad. Oeps.
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha mutsie![]()
![]()
ach ja, zieke kindjes. Beterschap voor Stellaen verveelse nog even tot ze wakker is dan
![]()
moet je niet nog eeeeeeh... foto's inplakken ofzo? Of ehm... administratie wegwerken? Of ehm... moeilijk
hahaha dat klinkt bekendquote:Op zondag 12 juli 2009 15:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Thanks, Stella heeft er eigenlijk helemaal geen last van hoor. Maar goed dat maakt het niet minder besmettelijk natuurlijk, als het dat al is.
Probleem met vervelen bij mij is dat er dan vanalles zou kunnen moeten gebeuren, maar dat ik er gewoonweg geen zin in heb.
...
Ben jij nu al terug met ijsje? Of moet je nog gaan
...
ben je er wel eens geweest? het is niet eng ofzo. alleen maar donkerquote:Op zondag 12 juli 2009 15:16 schreef snoopy het volgende:
En het martelmuseum vond je niet eng lady-wrb?![]()
![]()
BE gaf je toch een tip over dat programma waarmee je plaatjes op kan blazen en in gedeeltes kan printen?
Rasterbator oid...
o heet het daar ook de dam? ik dacht alleen daar waar dat ding met die beelden erop staat.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
Yay MamsX!![]()
![]()
Wij hebben gister een doos met kleertjes gehad ook met een boel schoentjes erin. Kiektan hoe belachelijk de kast van mn meisje er nu uitziet![]()
en er komt nog 1 paar bij die al onderweg waren naar me. Paarse mini gestippelde (!) allstars achtige schoentjes
en dan te bedenken dat ik zelf nu slechts 1 paar ballerina's en 1 paar slippers hebde rest wordt in september ofzo wel weer aangevuld hoor daar niet van!
erg he?quote:
*Proest*quote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |