En da's meteen het linkje naar het vorige topicquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik denk van niet. Ik heb toentertijd ook aangegeven bij mijn schoonzusje dat neeflief van een half jaar er best bij mocht zijn, maar dat als hij begon te huilen tijdens de ceremonie dat ze dan toch echt weg moest wezenGelukkig ging dat allemaal prima, maar het was mijn moment en daar wilde ik geen jankende baby bij
Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:09 schreef Troel het volgende:
Nee, ik denk van niet. Ik heb toentertijd ook aangegeven bij mijn schoonzusje dat neeflief van een half jaar er best bij mocht zijn, maar dat als hij begon te huilen tijdens de ceremonie dat ze dan toch echt weg moest wezenGelukkig ging dat allemaal prima, maar het was mijn moment en daar wilde ik geen jankende baby bij
Over iemand anders portemonnee oordelen is natuurlijk niet mogelijk. Het kost misschien al wel heel veel geld, maar dat wil niet zeggen dat er dan onbeperkt maar extra geld uitgetrokken kan wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.
Ik wil gewoon niet dat iedereen aan de wandel gaat. Het is mijn moment en dat gaat niemand verprutsen.
Ow en Sugar, over dat geld: als ik zie hoe groots zij hun bruiloft doen, snap ik niet eens waarom zij zo moeilijk doen over enkele mensen extramaar iedereen moet zelf weten wie ze wel en niet uitnodigen
Ik vind dit eigenlijk wel kort door de bocht...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.
Ik wil gewoon niet dat iedereen aan de wandel gaat. Het is mijn moment en dat gaat niemand verprutsen.
Tja, ik snap het wel. Zo heb ik een groepsfoto waarop mensen missen omdat er kinderen weggebracht moesten worden. Best raar hoor, een groepsfoto zonder getuigen, terwijl het duidelijk gezegd was dat er op die tijd nog een foto genomen zou worden van het hele gezelschap!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel kort door de bocht...
Dan zijn die mensen gewoon echt stom, daar hou je toch rekening meequote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ik snap het wel. Zo heb ik een groepsfoto waarop mensen missen omdat er kinderen weggebracht moesten worden. Best raar hoor, een groepsfoto zonder getuigen, terwijl het duidelijk gezegd was dat er op die tijd nog een foto genomen zou worden van het hele gezelschap!
Dat mag je best vinden. Maar wij hebben maar een heel klein select gezelschap. En als daarvan al een deel moet gaan buitenstaan omdat de kinderen niet stil willen blijven (zitten)... Wij hadden daar gewoon geen zin in. en daarbij nog wat Troel zegt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef moussy het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel kort door de bocht...
Was het koud?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan zijn die mensen gewoon echt stom, daar hou je toch rekening mee
Ik heb trouwfoto's waar mn zwager alleen maar in zn winterjas op staat, binnen, buiten, bij het eten..
Oh, heel klein gezelschap, dan vind ik het eigenlijk al weer wat andersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat mag je best vinden. Maar wij hebben maar een heel klein select gezelschap. En als daarvan al een deel moet gaan buitenstaan omdat de kinderen niet stil willen blijven (zitten)... Wij hadden daar gewoon geen zin in. en daarbij nog wat Troel zegt...
Maar zoals ik al zei: gelukkig mag iedereen zelf bepalen hoe ze hun trouwdag invullen...
Jaaaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
Whahaha Freecell, wij hebben foto's van tussen het foto's maken door dat ik sta te rillen in een dikke jas, daarna jas weer af en zonnig glimlachen tegen de fotograaf terwijl ik ondertussen blauw zag van de kou
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!
Mijn hachee gisterwas zooooo lekker, tisjammer dat ie weer op is
het was net genoeg voor ons 2tjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |