abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:10:26 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_70870549
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, ik denk van niet. Ik heb toentertijd ook aangegeven bij mijn schoonzusje dat neeflief van een half jaar er best bij mocht zijn, maar dat als hij begon te huilen tijdens de ceremonie dat ze dan toch echt weg moest wezen Gelukkig ging dat allemaal prima, maar het was mijn moment en daar wilde ik geen jankende baby bij
En da's meteen het linkje naar het vorige topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 09:13:51 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_70870571
Dat spreekt toch voor zich dat je dan weggaat

Wij hebben eens een country en western bruiloft gehad, volledig in stijl, ook afgesproken dat er geen kinderen bij zouden zijn, behalve die van ons Wij waren ceremoniemeester en ze wilden René en Cas er graag bij hebben, alleen voor het eten hebben wij ze weggebracht, achteraf, omdat ze de hele dag zo lief waren hadden ze de kinderen daar ook graag bij gehad, maar ik denk zelf niet dat het ideaal was geweest. Het was een kleine ruimte en binnen aan tafel zaten we te BBQ-en.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:14:16 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70870578
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:09 schreef Troel het volgende:
Nee, ik denk van niet. Ik heb toentertijd ook aangegeven bij mijn schoonzusje dat neeflief van een half jaar er best bij mocht zijn, maar dat als hij begon te huilen tijdens de ceremonie dat ze dan toch echt weg moest wezen Gelukkig ging dat allemaal prima, maar het was mijn moment en daar wilde ik geen jankende baby bij
Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.
Ik wil gewoon niet dat iedereen aan de wandel gaat. Het is mijn moment en dat gaat niemand verprutsen.

Ow en Sugar, over dat geld: als ik zie hoe groots zij hun bruiloft doen, snap ik niet eens waarom zij zo moeilijk doen over enkele mensen extra maar iedereen moet zelf weten wie ze wel en niet uitnodigen
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 09:14:51 #4
5428 crew  miss_sly
pi_70870582
Tja, dat zou ik dan weer wat te ver vinden gaan. Ik zou persoonlijk geen probleem hebben met kindjes tijdens de ceremonie ofzo, zeker niet als het de kinderen zijn van je eigen broer/zus of die van je partner. Die zouden er wat mij betreft toch wel echt heel erg bij horen.

Maar op het feest 's avonds ofzo...

Zonder partner vind ik ook wel wat raar, zeker in jullie geval Sugar als je elkaar wel kent.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 09:16:10 #5
5428 crew  miss_sly
pi_70870591
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou precies, ik heb dus geen zin in lastige kindertjes, ook niet als ouders dan met ze naar buiten gaan.
Ik wil gewoon niet dat iedereen aan de wandel gaat. Het is mijn moment en dat gaat niemand verprutsen.

Ow en Sugar, over dat geld: als ik zie hoe groots zij hun bruiloft doen, snap ik niet eens waarom zij zo moeilijk doen over enkele mensen extra maar iedereen moet zelf weten wie ze wel en niet uitnodigen
Over iemand anders portemonnee oordelen is natuurlijk niet mogelijk. Het kost misschien al wel heel veel geld, maar dat wil niet zeggen dat er dan onbeperkt maar extra geld uitgetrokken kan worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 juli 2009 @ 09:16:35 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70870598
Aangezien we geen feest geven zijn kinderen gewoon welkom. Alleen zijn er niet zoveel bij denk ik, behalve de onze en zijn favoriete neef. Als er meer komen prima, kunnen ze lekker met zijn allen in de tuin spelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_70870609
Bij onze bruiloft niet eens nagedacht over geen kinderen, want mijn broers en zus hadden toen samen al minimaal 16 kinderen *rekent* 17 zelfs
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 09:19:44 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_70870620
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk wel kort door de bocht...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:20:10 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_70870628
Wij hebben toen wel besloten dat ik niet we niet alle neefjes en nichtjes zouden uitnodigen, want dat zo nogal grandioos worden en dan moesten we een extra zaalcompartiment erbij huren. Dat hebben we opgelost door echt de hele familie uit te nodigen voor ons verlovingsfeestje met barbecue. Zodat wel iedereen de kans heeft gehad om op ons feestje te komen (een van de feestjes dan).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 09:20:32 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70870630
Ik vind het ook een beetje van je eigen oordeelvermogen afhangen. Als je kind lastig wordt tijdens een ceremonie ga dan gewoon naar buiten. Wil je niks missen? Neem ze dan ook niet mee.
Ik ben op een begrafenis geweest waar een kind dwars door alle speeches heen zat te bleren en de ouders tegen elkaar zaten te kijven wie er mee naar buiten moest gaan terwijl de rest van de aanwezigen verstoord zaten te kijken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:21:14 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_70870636
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Tja, ik snap het wel. Zo heb ik een groepsfoto waarop mensen missen omdat er kinderen weggebracht moesten worden. Best raar hoor, een groepsfoto zonder getuigen, terwijl het duidelijk gezegd was dat er op die tijd nog een foto genomen zou worden van het hele gezelschap!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:21:39 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70870639
Gelukkig is iedereen verschillend en mag iedereen het doen hoe zij het willen
pi_70870653
Het ligt ooke en beetje an de leeftijd Een kind van een jaar of 10 red zich prima, een hele kleine baby kan in een draagdoek en daar heb je verder geen last meer van.

Mijn hummel kan best lastig zijn nu Als je hem ook schoot houdt gaat hij na een kwartiertje écht wel mopperen, als je hem op de grond zet gaat hij rondkruipen en bij willekeurige mensen zich optrekken aan de rokken/kousen/broek/ whatever. om vervolgens hun schoenen onder te kwijlen. Kan me best voorstellen dat je daar niet op zit te wachten
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 09:24:54 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_70870656
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Tja, ik snap het wel. Zo heb ik een groepsfoto waarop mensen missen omdat er kinderen weggebracht moesten worden. Best raar hoor, een groepsfoto zonder getuigen, terwijl het duidelijk gezegd was dat er op die tijd nog een foto genomen zou worden van het hele gezelschap!
Dan zijn die mensen gewoon echt stom, daar hou je toch rekening mee

Ik heb trouwfoto's waar mn zwager alleen maar in zn winterjas op staat, binnen, buiten, bij het eten..
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:26:26 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70870667
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef moussy het volgende:

Dat mag je best vinden. Maar wij hebben maar een heel klein select gezelschap. En als daarvan al een deel moet gaan buitenstaan omdat de kinderen niet stil willen blijven (zitten)... Wij hadden daar gewoon geen zin in. en daarbij nog wat Troel zegt...

Maar zoals ik al zei: gelukkig mag iedereen zelf bepalen hoe ze hun trouwdag invullen...
pi_70870676
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:24 schreef moussy het volgende:

[..]

Dan zijn die mensen gewoon echt stom, daar hou je toch rekening mee

Ik heb trouwfoto's waar mn zwager alleen maar in zn winterjas op staat, binnen, buiten, bij het eten..
Was het koud?

Wij hebben wel een foto van na het buiten foto's maken dat er een hele rij héle koude mensen tegen een verwarming geplakt staat
  Jubileum moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 09:29:54 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70870689
Whahaha Freecell, wij hebben foto's van tussen het foto's maken door dat ik sta te rillen in een dikke jas, daarna jas weer af en zonnig glimlachen tegen de fotograaf terwijl ik ondertussen blauw zag van de kou
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 09:29:58 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_70870690
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:26 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat mag je best vinden. Maar wij hebben maar een heel klein select gezelschap. En als daarvan al een deel moet gaan buitenstaan omdat de kinderen niet stil willen blijven (zitten)... Wij hadden daar gewoon geen zin in. en daarbij nog wat Troel zegt...

Maar zoals ik al zei: gelukkig mag iedereen zelf bepalen hoe ze hun trouwdag invullen...
Oh, heel klein gezelschap, dan vind ik het eigenlijk al weer wat anders
pi_70870712
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:29 schreef Lois het volgende:
Whahaha Freecell, wij hebben foto's van tussen het foto's maken door dat ik sta te rillen in een dikke jas, daarna jas weer af en zonnig glimlachen tegen de fotograaf terwijl ik ondertussen blauw zag van de kou
Jaaa WIj ook
Foto's van de bruiloft: wij: stráál, ik in spaghettibandjes...
Tussendoor foto's: TARA met handschoenen en ik met een dikke geleende jas, *bibberbibber*
Het was een graad of 4
pi_70870717
Mogguh!

Mijn hachee gisterwas zooooo lekker, tisjammer dat ie weer op is

En kids bij een bruiloft... Als ik word uiygenodigd vraag ik of de kids wel of niet mee mogen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 09:34:55 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70870718
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
Mogguh!

Mijn hachee gisterwas zooooo lekker, tisjammer dat ie weer op is
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70870750
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:34 schreef Lois het volgende:

[..]

het was net genoeg voor ons 2tjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:42:33 #23
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70870773
Het ene kind is het andere niet.
Een vriendin van me heeft een zoontje van 8 maanden en dat kind huilt nooit, die hoor je alleen maar lachen. Mijn buren hebben een kind van 1 en die huilt constant.

Ouders willen vaak niet zien dat hun kroost lastig kan zijn. Een hoop wordt afgedaan als "ja maar zo zijn kinderen nou eenmaal" en ze snappen niet dat niet iedereen daar blij mee is.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_70870778
Het kan ook nog anders ...

Toen ik ging trouwen ws er 1 nichtje van hubby, van een jaar of 6, die bij de trouwceremonie begon rond te sjouwen. Ik vond het niet erg, hubby ook niet, maar sommige mensen in de zaal begonnen scheef te kijken en te mopperen, dus dr moeder nam dr maar mee naar buiten toen.
Vond ik dus niet echt nodig maja.

Mogguh trouwens

Het zonnetje schijnt en daar ben ik heel blij mee, want vandaag vieren we de SWEET 16 birthday van dochterlief
En ik moet nog een heleboel doen voordat de visituh komt
Dusssss, ik drink nog een koppie thee en dan maar aan de slag

Iedereen een fijne dag vandaag

En even een knuffel voor Didydoos , wat een naar nieuws . Ik wens je heel veel sterkte.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_70870782
Op mijn bruiloft was mijn nichtje van 5 er, een kind met een eigen wil tot aan de maan en terug, maar ik had haar voor geen goud er niet bij willen hebben. Tijdens het naar voren lopen wilde ze nog niet zitten maar met mij en manlief meelopen, tussen ons in, allebei een hand en dr beer in dr mond De laatste meters vond ze het te spannend omdat iedereen keek en rende ze alsnog naar dr stoel.
Mijn andere nichtje zou 19 maanden zijn geweest en was misschien wel heel de trouwzaal door gaan banjeren, daar had ik ook helemaal geen problemen mee gehad, al was ze bij me op schoot komen zitten
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat anderen dat wel heel vervelend vinden op hun bruiloft.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 09:47:29 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70870806
ik heb nog nooit hachee gemaakt ik denk trouwens dat ik de enige liefhebber hier in huis ben helaas.
ik vind het maar lastig iedereen met het eten tevreden te stellen. zo eten de kinderen hier graag bloemkool en sperciebonen met aardappels en een stukje vlees.
en ik heb al vanaf mijn jeugd een hekel aan bloemkool en sperciebonen vond ik zo vies dat ik ze thuis niet eens hoefde te eten. en tegenwoordig liggen ze gewoon wekelijks op mijn bord
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:48:40 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70870815
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:29 schreef moussy het volgende:

[..]

Oh, heel klein gezelschap, dan vind ik het eigenlijk al weer wat anders
Wij ook
als we een grootse bruiloft hadden gehad, had het allemaal niet zoveel uitgemaakt

Ben even vergeten wie de hachee had gehad, maar nou heb ik daar ook zin in
ik ga maar weer eens op zoek naar iets eetbaars
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:52:12 #28
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70870831
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nog nooit hachee gemaakt ik denk trouwens dat ik de enige liefhebber hier in huis ben helaas.
ik vind het maar lastig iedereen met het eten tevreden te stellen. zo eten de kinderen hier graag bloemkool en sperciebonen met aardappels en een stukje vlees.
en ik heb al vanaf mijn jeugd een hekel aan bloemkool en sperciebonen vond ik zo vies dat ik ze thuis niet eens hoefde te eten. en tegenwoordig liggen ze gewoon wekelijks op mijn bord
Heb jij niet dat je smaak is veranderd na je zwangerschap?

Vroeger ging ik over mijn nek van kaas. Gesmolten of niet maakte geen verschil. Na mijn zwangerschap heb ik voor het eerst van mijn leven een piepklein stukje pizza geprobeerd (meteen maar met 3 soorten kaas erop) en tot mijn grote verbazing hield ik het binnen.
Inmiddels eet ik pizaa's, pasta met kaas erover en tosti's.
Gewoon een plakje kaas op brood dat vind ik nog steeds niks.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 09:53:26 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70870844
luca was tijdens het ceremoniele gedeelte na een tijdje niet meer op schoot te houden en ging wat aan de wandel. niet eens andere mensen lastig vallen, hij liep gewoon rustig rond en keek wat door ramen enzo.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 09:55:07 #30
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70870855
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:53 schreef lady-wrb het volgende:
luca was tijdens het ceremoniele gedeelte na een tijdje niet meer op schoot te houden en ging wat aan de wandel. niet eens andere mensen lastig vallen, hij liep gewoon rustig rond en keek wat door ramen enzo.
En dat vond je zus verzieking van haar bruiloft?

Waarschijnlijk omdat mensen keken naar de schattige Luca en niet naar haar
[b]AirwiN schreef [/b]
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 10:05:06 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70870929
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En dat vond je zus verzieking van haar bruiloft?

Waarschijnlijk omdat mensen keken naar de schattige Luca en niet naar haar
dat vermoed ik ook ja.
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 10:06:57 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_70870943
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heb jij niet dat je smaak is veranderd na je zwangerschap?

Vroeger ging ik over mijn nek van kaas. Gesmolten of niet maakte geen verschil. Na mijn zwangerschap heb ik voor het eerst van mijn leven een piepklein stukje pizza geprobeerd (meteen maar met 3 soorten kaas erop) en tot mijn grote verbazing hield ik het binnen.
Inmiddels eet ik pizaa's, pasta met kaas erover en tosti's.
Gewoon een plakje kaas op brood dat vind ik nog steeds niks.
nee helemaal niet. het enige dat ik ben gaan eten tijdens de zwangerschap is haring en daar ben ik nu nog steeds dol op.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:11:11 #33
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_70870980
Ik snap ook soms niet hoor dat mensen altijd de kids meenemen. Mn broer en schoonzus nemen altijd hun kids mee. Voorbeeldje: pas geleden trouwde een nichtje die op 2 uur rijden woont. Ik had ook graag samen met vrouw en dochterlief ernaartoe gegaan, maar we wisten dat dat het er niet makkelijker op zou maken. Dus besloten om alleen te gaan. Maar mn broer en schoonzus hadden dus wel allebei de kids mee. In de kerk begon de jongste (8 mnd) hard te jengelen en 's avonds op het feest ook continue van 7 tot 9... want rond 9 uur gingen ze weg... ik snap dat niet hoor... maar ja dat zal wel aan mij liggen...
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_70870988
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:44 schreef Chan het volgende:
Op mijn bruiloft was mijn nichtje van 5 er, een kind met een eigen wil tot aan de maan en terug, maar ik had haar voor geen goud er niet bij willen hebben. Tijdens het naar voren lopen wilde ze nog niet zitten maar met mij en manlief meelopen, tussen ons in, allebei een hand en dr beer in dr mond De laatste meters vond ze het te spannend omdat iedereen keek en rende ze alsnog naar dr stoel.
Mijn andere nichtje zou 19 maanden zijn geweest en was misschien wel heel de trouwzaal door gaan banjeren, daar had ik ook helemaal geen problemen mee gehad, al was ze bij me op schoot komen zitten
Maar ik kan me wel goed voorstellen dat anderen dat wel heel vervelend vinden op hun bruiloft.
klinkt lief

nog meer foto's van Chan in trouwjurk?? je was zo moooi
ik hou van trouwfoto's later als ik groot ben wil ik ook trouwen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:14:16 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_70871016
Als ik dit lees weet ik ook meteen weer waarom ik nooit getrouwd ben. Ik heb gewoon niks met dat gevoel van dat het mijn moment moet zijn en de mooiste dag van mijn leven, enz. Met dat uitgangspunt kan het inderdaad alleen maar verpest worden, denk ik dan altijd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 11 juli 2009 @ 10:16:20 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70871036
vooral bij een klein gezelschap kan ik me voorstellen dat je het niet leuk vind als er een deel met de kinderen buiten gaat staan.

daarnaast denk ik dat als ik kinderen zou hebben, ik juist zou vragen aan het bruidspaar of zij willen dat mijn kinderen erbij zijn, of toch liever niet?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 11 juli 2009 @ 10:20:29 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70871082
laatst bij Op de bruiloft van... op tv, hadden ze een zusje die een nieuwe partner had, ook de vraag of ze t konden maken om die partner niet bij de ceremonie te willen hebben omdat ze hem nog nauwelijks kenden.
achteraf zijn er familiefoto's gemaakt waar hij wel en niet op stond, die waar hij niet op stond zaten nu in t album en die andere hadden ze wegliggen, voor als hij erbij bleef zegmaar en dan kon die foto vervangen worden.
dat vond ik een beetje vergaan eigenlijk
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:28:14 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_70871171
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
laatst bij Op de bruiloft van... op tv, hadden ze een zusje die een nieuwe partner had, ook de vraag of ze t konden maken om die partner niet bij de ceremonie te willen hebben omdat ze hem nog nauwelijks kenden.
achteraf zijn er familiefoto's gemaakt waar hij wel en niet op stond, die waar hij niet op stond zaten nu in t album en die andere hadden ze wegliggen, voor als hij erbij bleef zegmaar en dan kon die foto vervangen worden.
dat vond ik een beetje vergaan eigenlijk
Ik heb mijn schoonzusje en zwager voor het eerst ontmoet op hun trouwdag en heb zelf bij de fotograaf aangegeven dat ik graag aan de buitenrand van de foto stond
Ik had toen nog niet zo heel lang met Bert en had het ook prima gevonden als er twee series foto's waren geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 juli 2009 @ 10:28:53 #39
13151 crew  Rewimo
pi_70871178
Ik kan me voorstellen dat het gevoelsmatig nog wel verschil maakt of je zoals wij "even gaat trouwen" of dat je een gigafeestdag plant waar je al minstens een jaar vantevoren druk mee bent. In het laatste geval wil je per se dat alles ook precies verloopt zoals jij het in gedachten hebt Huilende kinderen, mensen die in en uit lopen en andere storende zaken passen dan niet in het plaatje.

En het hangt ongetwijfeld ook erg van de persoon af
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 11 juli 2009 @ 10:36:39 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70871266
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb mijn schoonzusje en zwager voor het eerst ontmoet op hun trouwdag en heb zelf bij de fotograaf aangegeven dat ik graag aan de buitenrand van de foto stond
Ik had toen nog niet zo heel lang met Bert en had het ook prima gevonden als er twee series foto's waren geweest
ja ok, maar jij was ook uitgenodigd bij t huwelijk, deze jongen niet, die kon voor die foto komen en verder niet.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_70871282
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Het ene kind is het andere niet.
Een vriendin van me heeft een zoontje van 8 maanden en dat kind huilt nooit, die hoor je alleen maar lachen. Mijn buren hebben een kind van 1 en die huilt constant.

Ouders willen vaak niet zien dat hun kroost lastig kan zijn. Een hoop wordt afgedaan als "ja maar zo zijn kinderen nou eenmaal" en ze snappen niet dat niet iedereen daar blij mee is.
Ik roep net in de post voor die van jou dat die van mij lastig zou zijn
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:42:08 #42
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_70871331
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik roep net in de post voor die van jou dat die van mij lastig zou zijn
Ik zei ook dat ouders het vaak niet willen zien.
Jij bent gelukkig een ouder die heel goed beseft dat jouw kind lastig kan zijn en nog fijner je houdt daar rekening mee
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_70871368
Al vind ik dat soms ook wel jammer MOrgen is er ergens een heel tof feest, maar daar wordt ook binnen gerookt en feest gevierd. Als ik heenga, met hij mee. Ik wéét dat ze dan niet binnen roken en schreeuwen... Maar ik ga niet, want dan moeten zo'n 50 mensen zich aanpassen aan ons. En ik ben de enige met een kind.

En dan baal ik van mezelf dat ik soms niet wat egoïstischer ben ofzo
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 10:46:18 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_70871375
Ik heb ook een draak van een kind, maar godzijdank weet hij wel redelijk wanneer hij niet mag draken ... tot nu toe...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 11 juli 2009 @ 10:49:07 #45
13151 crew  Rewimo
pi_70871405
Die van ons kun je best meenemen als hij zijn DS ook mee mag nemen Toch is het stiekem wel lekker dat ie nu een weekje bij oma is en wij met zijn tweetjes zijn. Nu konden we gisteravond lekker bij vrienden blijven hangen

Jij hebt trouwens wel toffe vrienden freecell, als ze zich allemaal willen aanpassen aan jou en L
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:51:15 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70871425
Eigenlijk is een trouwfeestje gewoon weer een trip terug naar de basisschool. Jij mag lekker niet op mijn partijtje komen! . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_70871485
LEuk en toepasselijk bankje dit.
We zijn afgelopen dinsdag in het "geheim" getrouwd.
Toen bleek dat ik zwanger was hadden we zoiets, we gaan gewoon "even" trouwen, ivm praktische redenen en we zagen onszelf toch neit echt een grote bruiloft ofzo geven en zag mezelf ook niet echt in een trouwjurk ofzo en het was een super leuke dag.

Week of 6 geleden besproken.
Een vriendin van mij en een vriend van mn man (klinkt nog apart) als getuigen.
Hun hadden partners en alletwee een kindje mee (1 van 1 jr en 1 van 2jr) en onze ouders, mn broertje + vriendin en mn oma.
Eerst naar het gemeentehuis (lekker op de fiets) getrouwd, kids zeiden wel wat etc. maar dat vond ik persoonlijk leuk en los en soepel, maakte het wat minder formeel/zakelijk.
Na het trouwen zijn we naar de brievenbus gegaan, hebben nl. een mooie foto van ons al in trouwkleding laten maken en af laten drukken op een briefkaart met de tekst: Wij hebben "ja" gezegd op 07-07-2009 en die kaarten voor alle vrienden, familie, werk etc. zijn dus dinsdag na het trouwen op de post gegaan.
daarna naar mn ouders ff koffie met een petit four en toen dat gezakt was stond er om 11:30 bij een zaaltje een superbrunch klaar.
om 13:30 hebben we afgerekend en zijn we in de auto gestapt, hierin lag al onze koffer en zijn we direct doorgereden naar scheveningen voor 2 nachtjes.
Bij thuiskomst hadden de vrienden het versierd en zijn we overladen met kaartjes, sms-jes, hyves krabbels, bloemen etc.

Super leuke dag en mn oma belde nog gister dat ze woens.ochtend in bed nog een traantje had weg moeten pinken omdat ze het zo fijn had en zo intiem blablabla.
pi_70871649
Wat leuk het is mij Zo helemaal sneaky
Gefeliciteerd!
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:49 schreef Rewimo het volgende:

Jij hebt trouwens wel toffe vrienden freecell, als ze zich allemaal willen aanpassen aan jou en L
Ik heb ubervrienden Serieus!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:21:19 #49
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70871830
Zit jij zelf wel rustig op een feest als je kind mee is? Ik heb dat helemaal niet, ik loop dan de hele tijd te stressen of ik niks hoor en me te irriteren aan het feit dat mijn wederhelft daar helemaal geen last van heeft .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 11:23:12 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_70871856
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:21 schreef k_i_m het volgende:
Zit jij zelf wel rustig op een feest als je kind mee is? Ik heb dat helemaal niet, ik loop dan de hele tijd te stressen of ik niks hoor en me te irriteren aan het feit dat mijn wederhelft daar helemaal geen last van heeft .
Ik ook, ik kan dan echt niet mezelf vermaken, maar ben constant bezig met moederen, en dat is voor de kinderen ook niet leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')