Ja met bevroren room erinquote:Op maandag 13 juli 2009 14:45 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh Chan ja! Die zijn ook lekker!Ik kan die ook nooit goed genoeg laten ontdooien, zo geduldig ben ik niet
Tot nu toe is de plastic verpakking interessanter. Maar we hebben vooruitgedacht: het is stof die al losgewerkt is, waardoor je er dus geen haaltjes aan kan krabben.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef bixister het volgende:
oops, heb je die al ernstig toegesproken over het feit dat de bank niet de nieuwe krabpaal is?
leuke bank!
Laat me even weten of het echt werkt...quote:Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Tot nu toe is de plastic verpakking interessanter. Maar we hebben vooruitgedacht: het is stof die al losgewerkt is, waardoor je er dus geen haaltjes aan kan krabben.![]()
Linda, moet je even in het Joep & Teun topic kijken, heb net enorm gespamd
Correctie, ik zit nu al lekkerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef huuphuup het volgende:
Heee daars de bank!hij s mooi! Wat zul jij lekker zitten strakjes
Done, thnx voor de doorverwijzingquote:Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Linda, moet je even in het Joep & Teun topic kijken, heb net enorm gespamd
gewoon terugblazen!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Hee, een bankZiet er comfy uit!
Sugar, hoe is het met je inmiddels?
Pff, vanmorgen weer bij de gyn geweest. Besloten om aan de Mirena te gaan. Die kan 5 jaar blijven zitten en daarna is het hopelijk helemaal niet meer nodig om anticonceptie te gebruiken. Nu wel want op de echo was nog een eiblaasje te zien
Eh ja maar dan kunnen we geen logees meer ontvangenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef bixister het volgende:
ach rewimo, je hebt nu toch ruimte zat voor een nieuwe baby?![]()
![]()
pff, ik moet echt wat afvallen.... Maar nu heb ik dus echt honger. Lijnen = lijden hoe je het ook went of keert. Het is gewoon k*t... Maar ik wil gewoon over 4 weken er ietsjes beter uitzien in bikini dan nu... Vrijdag sprongen toch echt de tranen in mn ogen toen ik mn biniki even moest passen voor een zwemfeestje.... Toen had ik al van laat maar.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef MamsX het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik heb 2 mokkataartjes en een moorkopBracht mijn mama mee
dan moeten die maar kamperen in de tuin.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:30 schreef Rewimo het volgende:
Eh ja maar dan kunnen we geen logees meer ontvangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |