quote!!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
En de laatste visite is weg en nu ben ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 12 juli 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Huup, dat soort foto's heb ik nodig! Doe es een overzichtfoto van je kledingkast, dan kan ik meneer hier overtuigen dat het met mijn koopwoede helemaal niet zo erg gesteld is![]()
[latereactie]Buuf en Belaan, feli met jullie grote mannen![/laat]
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Huup
Zoveel hebben wij hier in totaal nu bijna gehad geloof ik
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:14 schreef Lishe het volgende:
Ff snel: ik ben weer veilig thuis en het was super in amsterdam. Met dank aan Snoop, ik heb 5 kickass jurkjes voor de dames en veel te stoere gympen en een rokje voor mezelf . <3
gefeliciteerd aan de jarige joppen enzo!!
Ik heb laatst wel een doek om L zijn middel gebonden en het andere eind om oppas-ukquote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef MamsX het volgende:
en waarom vinden ze draagdoeken hetzelfde als een tuigje
![]()
Ik zou het ook niet zo snel doen, maar in het geval van mij vroeger (springkind met 6 kinderen er boven) en in potentieel gevaarlijke situaties (veerboot, jaarmarkt) dus niet gewoon met boodschappen oid.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:48 schreef huuphuup het volgende:
oh ik vind die riempjes er niet uitzienik zie het nut en af en toe de noodzaak wel hoor van die dingen. Maar het ziet er zo stom uit
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ja maar die hele stapel op de eerste foto aan de linkerkant is maat 74/80 he, en rechts is maat 62/68.
Ik heb zelfs al dingen in maat 92 gekregenEnkel de rompers in de commode en de shirtjes in het laatje zijn 50/56.
Maar weet je, ik vind ook dat er veel meer te krijgen is voor meisjes, voor jongens zou ik denk ik wel een minder uitgebreid assortiment hebben![]()
Ach, heb ik lekker veel voor in het V&A hier
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zal maar geen foto doen van de berg kleding van luca
en dat is bijna allemaal 1 maat
Liever hij janken omdat ie z'n zin niet krijgt dan dat wij janken omdat ie z'n zin wel kreegquote:Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef MamsX het volgende:
Ik zou mocht het nodig zijn ook een tuigje gebruiken.. Al ziet het er niet uit.
Maar liever een lelijk tuigje dan geen kind meer inderdaad.
morgen, oke?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
morgen, oke?
dan ligt alles wat nu nog gestreken en gevouwen moet worden ook weer op zijn plek.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]yay!
ik met mn bijdehandte hoofd net![]()
wilde even de soda in kleine stukjes verdelen en ik vond het een goed plan om dat te doen door de zak tegen de muur aan te meppen. Maar natuurlijk is die zak daar niet op gebouwddus nu ligt de badkuip met bbqspul vol met soda
lekker soppen
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien![]()
1
2
3
4
hoedje van hoedje van....
Het is echt schandaligmaar keep in mind dat 75% gekregen is he
of moet ik dat er juist niet bijzeggen voor de dames met koopdrang en op zoeknaarexcuus?
Krijgt D.! Krijgt...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Zegt D.: "Dat zij extreem veel koopt, betekent nog niet dat jij dan heel veel moet kopen hoor."
oh werkt dat ja?quote:Op maandag 13 juli 2009 08:20 schreef E.T. het volgende:
Soda in de wasmachine met een lege kookwas, een keer in de zoveel tijd
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Soda klontert altijd volgens mij. Het trekt vocht aan. Ik heb geloof ik altijd klonten in de soda
Hé, dat herken ik...quote:
Ahw... doe je wel een beetje op jezelf letten? Je klinkt bijna oververmoeid eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 08:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Ik denk dat ik gewoon heel erg aan vakantie toe ben ofzo. Nog twee weken. En eigenlijk zou ik iets moeten boeken, maar het uitzoeken is me al te veel.
ja nou t was keistom hoor. Ik was al een paar jaar uit huis maar mn broertje en zusje woonden nog thuis en mn ouders waren 3 weken weggeweest. Lees: het hele huis was een pestbende.quote:
De mijne liep laatst ook steeds te piepen, over het pluizenfilter dan. Dus ik dat ding helemaal schoon gemaakt, ook dat ding wat onderin de droger zit, maar hij bleef zeuren. Na een poosje ikwam er ook water uit de onderkant als ik twee wassen achter elkaar droogde. Uiteindelijk bleek de droger dus echt wel stuk te zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 09:49 schreef skadhd het volgende:
Ennuh, heeft er hier iemand een condensdroger? Die van mij piept dat mn waterreservoir vol zit, maar hij liegt.
Ik heb het hele ding gestofzuigd en ik hoop dat ik nog iets anders kan doen voordat ik het apparaat van zn plaats moet halen...
ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet al bijna een jaar een afspraak maken bij de kaakchirurg voor mijn 2 verstandskiezen die dwars liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |