quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ja maar die hele stapel op de eerste foto aan de linkerkant is maat 74/80 he, en rechts is maat 62/68.
Ik heb zelfs al dingen in maat 92 gekregenEnkel de rompers in de commode en de shirtjes in het laatje zijn 50/56.
Maar weet je, ik vind ook dat er veel meer te krijgen is voor meisjes, voor jongens zou ik denk ik wel een minder uitgebreid assortiment hebben![]()
Ach, heb ik lekker veel voor in het V&A hier
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zal maar geen foto doen van de berg kleding van luca
en dat is bijna allemaal 1 maat
Liever hij janken omdat ie z'n zin niet krijgt dan dat wij janken omdat ie z'n zin wel kreegquote:Op zondag 12 juli 2009 21:29 schreef MamsX het volgende:
Ik zou mocht het nodig zijn ook een tuigje gebruiken.. Al ziet het er niet uit.
Maar liever een lelijk tuigje dan geen kind meer inderdaad.
morgen, oke?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
morgen, oke?
dan ligt alles wat nu nog gestreken en gevouwen moet worden ook weer op zijn plek.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]yay!
ik met mn bijdehandte hoofd net![]()
wilde even de soda in kleine stukjes verdelen en ik vond het een goed plan om dat te doen door de zak tegen de muur aan te meppen. Maar natuurlijk is die zak daar niet op gebouwddus nu ligt de badkuip met bbqspul vol met soda
lekker soppen
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien![]()
1
2
3
4
hoedje van hoedje van....
Het is echt schandaligmaar keep in mind dat 75% gekregen is he
of moet ik dat er juist niet bijzeggen voor de dames met koopdrang en op zoeknaarexcuus?
Krijgt D.! Krijgt...quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Zegt D.: "Dat zij extreem veel koopt, betekent nog niet dat jij dan heel veel moet kopen hoor."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |